logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

סגולה לרפואה – פסוקי רפואה מהתורה- המזרזים את ישועת הרפואה + תפילה להמתקת הדינים לכל צער ויסורים המהפכים דין לרחמים

פסוקי רפואה מהתורה

פסוקי רפואה- קרן צאצאי הרב פתייא

 

תפילה להמתקת הדינים

תפילה להמתקת הדינים שחיבר רבינו הקדוש רבי אהרן ראטה, בעל "שומר אמונים", לאמרה בכל זמן  של צער- ואפילו  צער קטן

"אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה, שֶׁזֶּה הַצַּעַר וְהַיִּסּוּרִים שֶׁבָּא לִי הוּא בְּהַשְׁגָּחָה פְּרָטִית מֵעִם ה', וְהִנְנִי מְקַבֵּל עָלַי בְּאַהֲבָה, וְכָל זֶה בָּא לִי מְסִבּוֹת עֲוֹנוֹתַי הָרַבִּים, וְצַדִּיק אַתָּה ה' עַל כָּל הַבָּא עָלַי כִּי אֱמֶת עָשִׂיתָ וַאֲנִי הִרְשַׁעְתִּי. וִיהִי רָצוֹן שֶׁיִּהְיוּ אֵלּוּ הַיִּסּוּרִים לְכַפָּרָה עַל עֲוֹנוֹתַי הָרַבִּים (ואם בעת רצון יאמר גם כן: וּלְהָקֵל בְּזֶה צַעַר שְׁכִנַּת עוּזֵינוּ כִּבְיָכוֹל וְצַעֲרָן שֶׁל יִשְׂרָאֵל). וְהִנֵּה מִצַּד הַדִּין הָיִיתִי צָרִיךְ לְפָרֵט וְלָשׁוּב וּלְהִתְוַדּוֹת עַל הַחֵטְא וְהָעָוֹן שֶׁבְּסִבָּתָם בָּא לִי אֵלּוּ הַיִּסּוּרִים, אֲבָל גָּלוּי וְיָדוּעַ לְפָנֶיךָ שֶׁאֵין אִתִּי יוֹדֵעַ עַד מָה. לָכֵן יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ אָבִי שֶׁבַּשָּׁמַיִם, שֶׁתִּמְחוֹק וּתְשָׁרֵשׁ הַחֵטְא וְעָוֹן וּפֶשַׁע שֶׁגָּרְמוּ לִי אֵלּוּ הַיִּסּוּרִים, וְיֻמְתְּקוּ כָּל הַדִּינִים מֵעָלַי וּמֵעַל כָּל יִשְׂרָאֵל, וְיִתְהַפְּכוּ כָּל הַצֵּרוּפִים לְטוֹבָה, וְיִמְשֹׁךְ חֲסָדִים טוֹבִים וּמְגוּלִים לָנוּ וּלְכָל בֵּית יִשְׂרָאֵל עַד עוֹלָם. אָמֵן. "ואם יאמר זה הנוסח, אז נמתקים ממנו בעזרת ה' כל הדינים, ויתהפכו כל הצירופים לטובה, ויהיו הייסורים כפרה לכל עוונותיו, בפרט אם ירגיל עצמו לומר זאת גם על כל דבר קטן, אז אין שיעור לגודל נחת רוח שיגרום לקב"ה בזה, ושמחה בכל העולמות, כי דרכו של הקב"ה לנסות את האדם באמונתו, ואם מתחזק באמונת ה', אז גם אם נגזרה עליו גזרה ח"ו, נמתק הדין מעליו"…

 "וטוב שידע נסח זה בעל פה" .   ובזה הנוסח שיאמר בכל ליבו יקיים  5 מצוות.

  •  מצווה 1: אמונה בהשגחה פרטית שהוא מצות עשה ( שמות ב' ), אנכי ה' אלהי"ך
  •  מצווה 2: להצדיק דינו של ה', שהוא מצות עשה מתרי"ג מצוות לדעת הסמ"ג (ספר מצוות גדול) והסמ"ק (ספר מצוות קטן), שהוא מהכתוב (דברים ח) וידעת עם לבבך כי כאשר ייסר איש את בנו ה' אלהי"ך מיסרך.
  • מצווה 3: מצות עשה של תשובה ווידוי, שהוא מהכתוב (במדבר ה) איש או אישה כי יעשו מכל חטאת האדם וגו' והתוודו את חטאתם אשר עשו.
  • מצווה 4לעורר רחמים על כנסת ישראל, שזה נכלל במצוות עשה של (דברים כח) והלכת בדרכיו, כי כן דרכי אלוקינו לרחם ולחונן ולהשפיע תמיד.
  • מצווה 5:  מקיים מצוות עשה מדברי קבלה שהוא  (תהילים קא) חסד ומשפט אשירה,  ודרשו רז"ל (מסכת ברכות דף ס' ע"ב)  אם חסד אשירה, ואם משפט אשירה,  ועוד דרשו (שם) (תהילים נו)  בה' אהלל דבר באלהי"ם אהלל דבר, בה' אהלל דבר  זו מדה טובה, באלהי"ם אהלל דבר  זו מדת פורענות, ואם משתתף גם בצער שכינת עוזנו, אז מקיים מצוות עשה(תהילים קלז) אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, שהכוונה שלא ישכח צער השכינה כביכול, שהוא סוד תשכח ימיני.

("שומר אמונים" מאמר השגחה פרטית, פרק י"ד)

 

 

ידוע  לכל  יהודי שכל הרפואה באה רק מהקב"ה, והרופאים הם רק שליחים שניתנה להם הרשות לרפא

ידוע שהקב"ה, התורה וישראל הם אחד.

התורה היא נצחית ותמיד היתה עוד לפני שנברא העולם

(שבעה דברים נבראו קודם שנברא העולם, והם התורה, גיהנום, גן עדן, כסא הכבוד , בית המקדש , תשובה,ושמו של משיח

התורה ע"פ החסידות  משולה למים,  וכמו שמים  יורדים מלמעלה למטה,  ויורדים עד למקום הנמוך והצר ביותר , ונכנסים לכל מקום עד לנקיקים הצרים ביותר ונותנים חיים לעולם. כך התורה השתלשלה מעולם אינסוף עד למקום הנמוך ביותר לעולמינו הגשמי, ונשארת קבועה ונצחית ללא שינוי, ונותנת חיים לעולם

  •  מה מים  מסוף העולם ועד סופו כך תורה מסוף העולם ועד סופו
  • מה מים חיים לעולם כך תורה חיים לעולם
  • מה מים מן השמים כך התורה מן השמים
  • ומה המים מטהרים הגוף כך תורה מטהרת הגוף
  • ומה המים יורדין טיפין-טיפין ונעשים נחלים-נחלים, כך תורה: אדם לומד שתי הלכות היום ושתי למחר עד שנעשה כנחל נובע

הקב"ה מצד אחד הוא אינסופי, והוא צמצם בעוצמה אדירה  ואינסופית את עצמו  וגנז עצמו בתוך אותיות התורה.

ובלשון החסידות הקב"ה הכניס את "הבלי גבול" (אינסופיותו)  לתוך הגבול. (אותיות התורה)

ולכן בפסוקי התורה גנוזה  ומוצפנת עוצמה אינסופית של הקב"ה,  ולכן הקורא את פסוקי התורה כמו מחבק את המלך, ומושך הארה ממקום אינסופי לנשמתו.

 ולכן  בקוראנו את י"א פסוקי הרפואה  שמקורם בתורה, נבין את כוחם העצום.

 מניסיון:  אנשים שדווחו שקראו בכוונה גדולה הרבה פעמים את פסוקי הרפואה הרגישו הקלה  משמעותית במצבם, עד לזירוז ישועתם ורפואתם המלאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*