logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האדמור מהאלמין שיעור על לוקסוס מספר 1 בקב סוד החשמל

%d7%9b%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%94%d7%99%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa

האדמור מהאלמין שיעור על לוקסוס מספר 1 בקב סוד החשמל –

  1. האדמור מהאלמין שיעור על לוקסוס מספר 1 בקו סוד החשמל תקנות האדמורים גור בעלזא צאנז סטמר

https://www.youtube.com/watch?v=BrQ0cc9higY&feature=youtu.be

 

 

קול ברמה נשמע רחל מבכה על בניה בזכות הזוהר נגאל

https://www.youtube.com/watch?v=CadAJYnoRbg

 

 

 

2017-01-10 13:26 GMT+02:00 avishai cohen <[email protected]>:

 

 

 

 

 

 

ב"ה

שיעור מספר 1

ברוכים הבאים בשם השם לכל הצדיקים השומעים קו הגאולה של הרב פיש שליט"א

קיבלתי כמה טלפונים מאנשים שביקשו ממנו שעורר על ענין חמור מאוד שכבר עלו לעם ישראל הרבה קרבנות ל"ע.

ופירצה הגדולה הזאת נקראת לוקסוס!

והאמת, שכבר נלחמתי על זה לפני כארבעים שנה והדפסתי מודעות בהרבה עיתונים בארצות הברית וגם בארץ ישראל בשנת תשמ"ד לערך ובהמשך הזמן בע"ה נקרא לכם מה שכתבתי בארץ בעיתון, וב"ה עשה אז פירות גדולות שכ"ק אדמו"ר מגור זי"ע עשה תיקונים גדולים בענין הזה וכן להבחל"ח כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא עשה גם תקנות גדולות בענין הזה, וכן כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א עשה תקה תקנות גדולות, וגם כ"ק אדמו"ר מסאטמאר מהר"א טייטלבוים דרש הרבה דרשות על זה ועשה תקנות גדולות, שהצילו ממש את המצב המסוכן, וכן עוד קהילות חשובות שנספר בע"ה בהמשך השיעורים, אשרי חלקם של הצדיקים הקדושים האלו על התקנות הגדולות שעשו.

ואני מבקש מכל אחד ששומע את הקו הזה שיפרסמו את התקנות הגדולות שעשו האדמורי"ם הצדיקים, וממנו יראו וכן יעשו כל הקהילות עד שהדבר יתוקן אצל כל הקהילות בע"ה, וכן כשכולם ידעו את התקנות, יעשו תנאי לפני השידוך שאני הולך לפי התקנות של הקהילות האלו,  ואני מקוה בע"ה שכל הצדיקים מקו סוד החשמל יתאחדו ויעשו תיקון גדול, שב"ה עוסקים כאן בתיקון המדות ותיקון העולם וקירוב הגאולה, וכולנו חייבים לתקן את הדבר הזה שנוגע להצלת נפשות ממש, והרבה פעמים חשבתי למה קורא דברים כאלו שלא היה מימות בריאת העולם שאבא או אימה שהולכים לחתן ילדיהם מתים יום או כמה ימים לפני החתונה, או ביום החתונה, וכן החתן או הכלה, והצטרכו לדחות החתונה ל"ע, זה רק בעון המר הזה, שמראים לנו סימנים גדולים מהשמים לתקן העולה הגדולה הזאת, ובוודאי בכח הרבים נעשה ונצליח.

ואני מבקש שכל אחד ששומע את הקו יחשוב על עצות איך לתקן את הענין הנורא הזה.

ובהמשך השיעורים נספר הרבה סיפורים מה שכתבנו, ומה שעוררנו על זה התקנות מגדולי הצדיקים של מאות שנים שעברו, ומי שיש לו עוד ידיעות מתבקש שיעורר על זה, ובס"ד בכח הציבור הקדוש הזה יתקנו תיקונים גדולים בעזרת השם.

ועכשיו נקרא לכם כמה קורא'ס שיצאו לפנּי כארבעים שנה, וכמובן שהחשבונות היום הרבה יותר גדול, כמובן.

קול קורא א'

לוקסוס!!!

חיה טורפת מאיימת על יהודי ארץ ישראל, אמריקה, אירופה, ובכל מקום אחר בעולם, שְׁמָהּ של החיה הטורפת "לוקסוס" המכלה את ממונן של ישראל, וגורמת לְבִזְבּוּז הוֹן וְעָמָל יָקָר.

לדאבוננו פרצה מגפה זו רח"ל, כשלמרות כל המאמצים שנעשו לעצור את המגפה לא הועילו דבר, ומדי שנה המגפה הולכת ומתרחבת, והמותרות והבזבוז גדלים והולכים.

הַמַּגֵּפָה פָּרְצָה בְּכָל תְּחוּם, בֶּעָבָר מַגֵּפָה זוֹ פָּגְעָה בְּעִקָּר בִּלְבוּשׁ, כְּשֶׁקָּנוּ בְּגָדִים יְקָרִים, – תַּכְשִׁיטִים יְקָרִים – חֲתֻנּוֹת מְפֹאָרוֹת, – הִתְרַחְבָה הַתוֹפָעָה בְּכַמּוּת, כְּשֶׁבְּכָל נוֹשֵׂא וְעִנְיָן בַּחַיִּים נִפְגָּשִׁים בְתוֹפָעָה מָרָה זוֹ, וְכֵן גַּם בְּאֵיכוּת, כְּפִי שְׁנְצַיֵין לְהַלָּן.

הגישה של מותרות ובזבוז מכלה מנפש ועד בשר, הוא מוביל לטמיון הוא הָרָס הרבה משפחות.

הַסִּבָּה שֶׁהֵנִיעָה אוֹתָנוּ לִכְתֹּב שׁוּרוֹת אֵלּוּ, בָּאָה בְּעִקְבוֹת מִסְפַּר אֵרוּעִים טְרַגִיִים, שְׁקָרוּ בְּשֶׁל אוֹתָן המותרות, כשיהודים נֶאֶלְצוּ לַעֲמוֹד בְּמַעֲמָסָה כְּבֵדָה הוּבְלוּ לְבָתֵּי הַחוֹלִים בְּשֶׁל הַתְּקָפֵי לֵב וְדוֹמֶה לָהֶם.

בְּוַדַּאי אֵין חוֹלֵק עַל כָּךְ שׁתּוֹפַעַת הַמּוֹתָרוֹת והבזבוז חֲמוּרָה מְאֹד, יהודים נאלצים להוציא כסף שהשיגו בעמל ויגיעה רבה על מותרות ודברים שאפשר בלעדיהם, ועד כדי כך שנאלצים לשלם הון רב על דברים שכלל אין תועלת מהם, כשקונים כלי בית יקרים ואף פעם לא משתמשים בהם, או כשעורכים סעודות ענק בשמחות שלא צריכים בכלל, או כשמשלמים סכומים יקרים לביגוד שלאף אחד אין בכך תועלת, או כל הוצאה מיותרת אחרת העוברת כל גבול.

זו בושה לספר, אבל עובדה היא שקונים היום בגדים יקרי ערך לתינוקות בסכומים הגובלים במאות דולרים.

קורה לעתים, שקונים חפצים יקרים מאוד, ולאחר זמן זורקים את אותם החפצים כאבן שאין לו הופכין, ובמקומם קונים דברים חדשים העולים סכומים יקרים שמשתמשים בהם פחות.

בנושא הביגוד קיימת תופעה חמורה, שלעתים קונים שמלה לחתונה ומשלמים עליה הון רב, ומשתמשים בשמלה רק בערב אחד. ועל זה נדבר באריכות בעזרת השם, כל אשה רוצה לעבור את השניה, אם מישהו רואה אצל השני איזהו חפץ יקר, ואם השני עורך שבעה ברכות או בר מצוה או תנאים, חייבים לעבור את השני ולעשות סעודה גדולה יותר ממנו בכדי להראות לכולם, על מנת שיזכרו שאצלו השמחה היתה גדולה ומפוארת יותר, כאילו היה הגראף פאַטאָצקי.

אין ערוך ושיעור לְבִזְבּוּז הַמְשַוֵועַ, על דברים שאין בהם כל תועלת, והעולה הון רב, שבשל כך מבזבזים זמן יקר בעת הקניה, ולאחר תקופה נאלצים לבזבז כח וארנגיה לזרוק את החפצים, כך קורה בריהוט, וכך בביגוד, כך באוכל, וכך בכל יתר הנושאים.

אנשים עובדים קשה, מוציאים את כוחותם יומם ולילה, עובדים שעות נוספות, והכל בכדי לכסות את ההוצאות הגדולות שאינן מביאות שום תועלת מעשית רק דפיקות לב קשות.

עוד אף פעם בהיסטוריה היהודי

בריהוט, וכך בביגוד, כך באוכל וכך בכל יתר הנושאים.

עוד אף פעם בהיסטוריה היהודי וְהַתְאַמַתוֹ, אלא על פי מחירו, ולכן מבקשים בשביל הבגד מחיר אסטרונומי ונותנים לו שם מיוחד, ואז יש לבגד קונים וקופצים, ואם "חלילה" המחיר של הבגד לא מספיק גבוה, כלל אין מסתכלים עליו. וכן בכל הדברים האחרים כגון ריהוט, דיור, וכדומה.

הדברים הַ"רְאוּיִים" לקניה הוא רק מה שעולה ביוקר, והמציאות היא, כשמציעים לקונה את אותה סחורה, הוא יקנה רק כשהמחיר גבוה יותר. וְאַבְסוּרְד הוא, שבתי עסק שקמו בקול תרועה גדולה על מנת למכור בגדים במחירים זולים, ולאפשר לכולם להגיע למה שנחוץ, נאלצו מהר מאוד להעלות את המחירים על אותה הסחורה בצורה דרסטית, וכשנשאלו למה עשו זאת, השיבו שכשהציעו את הסחורה בזול איש לא רצה לקנות, ואיך שרק העלו את המחירים קפצו רבים על הסחורה, כך בריהוט וכו'.

לקבלת פתח אליהו הנביא ועוד תיקונים בחינם נא לטלפן 0527651911

לשמיעת שיעורים על כל יסודי הדת וכן שיעורים שנאמרו כאן בקו החשמל לטלפון 0772301519

שלוחה 11

לשמיעת 70 שירים חדשים שירי הגאולה של הזוהר הקדוש שלוחה 70

בעזרת השם בקרוב יצא דיסקים על כל השיעורים שנאמרו על ידינו בקו סוד החשמל, וכן שיעורים של הגאון הצדיק הרב פיש שליט"א שנאמרו בקו החשמל, ובציון דוד המלך ע"ה, לקבלת הדיסקים בחינם 0527651911

עד כאן שיעור מספר 1

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*