logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האוטיסטים התחילו לגלות מה שהאדמו"ר מהאלמין צועק כבר 50 שנה-

DSC03135

 

אנחנו צריכים לשֶבֶת ולעשות תשובה.

יש לנו הרבה-הרבה עבירות.

כמעט כל מה שאנחנו אוכלים – זה טרף,

כמעט כל מה שאנחנו עושים זה אסור.

סומכים על כל מיני אנשים שאי אפשר לסמוך עליהם.

 

ש. אנשים ביקשו שנשאל, בעסק של הכשרות המצב כל כך חלש, הגענו לדיוטה נמוכה ביותר, מה כבר אפשר לאכול? אורז וירקות? על מה ניתן לסמוך?
ת. תגידו להם שכל אחד יצטרך להקריב את עצמו בשביל האמת, כל אחד לפי הדרגה שלו. ואיך שלא יהיה, אם מישהו חולה ואמרו לו שהוא יכול לאכול רק עגבניות ואורז – אז הוא היה אוכל רק עגבניות ואורז. זה הכל.
[מסילת-ישרים פרק י"א: '…וְהִנֵּה כָּל מִי שֶׁיֵּשׁ לוֹ מֹחַ בְּקָדְקֳדוֹ יַחְשֹׁב אִסּוּרֵי הַמַּאֲכָל כְּמַאֲכָלִים הָאַרְסִיִּים אוֹ כְּמַאֲכָל שֶׁנִּתְעָרֵב בּוֹ אֵיזֶה דָּבָר אַרְסִי, כִּי הִנֵּה אִם דָּבָר זֶה יֶאֱרַע, הֲיָקֵל אָדָם עַל עַצְמוֹ לֶאֱכֹל מִמֶּנּוּ? אִם יִשָּׁאֵר לוֹ בּוֹ אֵיזֶה בֵית מֵחוּשׁ אֲפִלּוּ חֲשָׁשָׁא קְטַנָּה, וַדַּאי שֶׁלֹּא יָקֵל, וְאִם יָקֵל לֹא יִהְיֶה נֶחְשָׁב אֶלָּא לְשׁוֹטֶה גָמוּר, אַף אִסּוּר הַמַּאֲכָל כְּבָר בֵּאַרְנוּ שֶׁהוּא אֶרֶס מַמָּשׁ לְלֵב וְנֶפֶשׁ, אִם כֵּן מִי אֵפוֹא יִהְיֶה הַמֵּקֵל בִּמְקוֹם חֲשָׁשָׁא שֶׁל אִסּוּר, אִם בַּעַל שֵׂכֶל הוּא?']
ש. בשנת השמיטה יש בעיות גם בירקות ופירות… אז מה נשאר? אורז ודגים…?
ת. יש בעיות גם בדגים, ויש בעיות גם בהכל. אנחנו בעולם של שקר, שקר, שקר. איפה שתסתכלו – זה שקר. ושקר בתוך שקר [מאמר 'השקר שולט בעולם', ועי' שם מקורות 'מאשריך מתעים']. אי אפשר לדעת כלום. אני לא יודע מה להגיד על אוכל, כי בכל אופן לא רוצים למות מרעב. אבל איזו השתדלות איך שהוא אנחנו עושים, וה' יבין שלא היה לנו מה לעשות. יש הכשר שצריך להיות טוב, זה כל אחד לפי הדרגה שלו, אם הוא ילך לשחיטה פרטית קטנה או לא-משנה-מה, ועוד מעט בין כך יסגרו את כל הדברים האלה. אבל פה-ושם יש בכל זאת, אבל זה נגד החוק. ויהיו עוד הרבה דברים נגד החוק ואנחנו נצטרך לבחור מה לעשות.

.

האוטיסטים ידעו – רק אנשים שלהם לא רצו לגלות לעם ישראל.

האדמו"ר מהאלמין שאל עם כמה עדים לפני 30 שנה את האוטיסט ב43 סטריט שהוא היה בארץ, ושאלו איפה אפשר לקבל בשר כשר? וענה אין כמעט לקבל הכל טרף.

ושאל אותם איפו יש רבנים שעושים דיני תורה בכשרות?

ענה אין כמעט רבנים כאלו הכל שקר גדול גנבים וחוסמים את עם ישראל!

שאל אותו האם יש רבנים שלא שייכים ערב רב?

ענה כמעט כולם ערב רב גדול!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*