logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

אור הזוהר- 820-829- גילוי הערב רב

עמלק- מלחמה על  עמלק כבוד התורהאור הזוהר-  820-829

….. כל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהיה מי שיהיה, מוטב לו שלא נברא! (קול התור מתלמידי הגר"א רבי הלל משקלוב זצ"ל

אור הזוהר 820-829 גילוי הערב רב יום ב נח שעה 320

בחירות

סוד האמת מהדורה מיוחדת

 

האם יש לכם רב אחד שאיכפת לו שאנו אוכלים ומתפטמים כל ימינו בנבילות וטריפות חלב ודם?

האם יש לך רב אחד שאיכפת לו שהלף של התפילין אינו כשר, וכל עם ישראל כמעט אין תפילין כשרים חוף משבע שנים האחרונות שיש קצת קלף כשר עם הכשר?

כל אחד ואחד ידע נאמנה להיזהר מקליפת הערב רב שנכנסה בכל מיני רבנים ודרשנים ומחזירי בתשובה, שמפריעים את עם ישראל מלהידבק בהקדוש ברוך הוא וסימנם המובהק שידברו על אמונה תפלה וכל מיני דברים ולא אומרים ליהודים ללמוד זוהר הקדוש. הם מעכבים את המשיח ומחריבים את העולם, אל תשמעו הדרשות של העמלקים האלו, ואל תקראו הספרים שלהם, אל תתנו להם הוראת קבע, תברחו מהם כמו שבורחים מהאש והוא כולו טעות ורמאות ואינו עוסק בתורה אלא להיות מאנשי שם, להיות רב וראש וגדול הדור ולהשתרר על הבריות, ואין לו חיים ולא חלק בחיים [קאמרנא], לכן המלחמה בערב רב היא המלחמה הכי קשה ומרה ועלינו להתגבר בכל שארית כוחנו במלחמה זו, וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהי' מי שיהי', מוטב לו שלא נברא!, [הגר"א, ראה להלן].

הגר"א מווילנא זי"ע:  חמשה מיני ערב רב א' בעלי מחלוקת ובעלי לשון הרע, ב' הרודפים אחר התאווה כמו זנות וכדומה, ג' הרמאים שמראים עצמם כצדיקים ואין לבם שלם. ד' הרודפים אחר הממון, והמחלוקת תחילה כי המחלוקת כנגד כולם, והם הנקראים עמלקים ואין בן דוד בא עד שיעברו מן העולם, ועליהם נאמר (דברים כ"ה י"ט) תמחה את זכר עמלק כמבואר בזוהר. (אדרת אליהו, פרשת דברים).

הרב הקדוש מצאנז זי"ע: רוב הרבנים והחסידים והבעלי בתים שבדור המה מהערב רב כל מעשיהם בבשביל כבוד וממון לשרור על הציבור (דברי חיים השמטות פרשת ויקהל). ובזוהר חי פר' בראשית (דף קי"ג) וז"ל: ועתה רוב הדור עם הראשים שלהם הם מערב רב, ע"כ. ובספר דברי חיים בהשמ' לפ' ויקהל וז"ל:, דלפני ביאת המשיח יהיו רוב הרבנים מהערב רב כו', וז"ל הדברי חיים שם: כי ישראל בעצמן קדושים אך הערב רב כל חסדים דעבדי לגרמייהו עבדו כנראה בעליל שהרבנים והחסידים והבעלי בתים שבדור המה בעוה"ר רובן מערב רב ורוצים לשרור על הציבור וכל מעשיהם רק לגרמייהו לקבל כבוד וממון ולכן אין להתחבר רק אם עובדים באמת שמוסרים נפשם לד' לא לקבל שום תועלת לעצמם, ע"כ עיי"ש עוד.

820-1 820-2820-3  820-4

 

ערב רב- שער ספר

 

 

..

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*