logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

לאפרושי מאיסורא ולהסיר מכשול- נא לפרסם

כשרות- מה כשר- אתר כיפה לאפרושי מאיסורא ולהסיר מכשול

 (ה) וּבִמְלוֹאת הַיָּמִים הָאֵלֶּה עָשָׂה הַמֶּלֶךְ לְכָל הָעָם הַנִּמְצְאִים בְּשׁוּשַׁן הַבִּירָה לְמִגָּדוֹל וְעַד קָטָן מִשְׁתֶּה שִׁבְעַת יָמִים בַּחֲצַר גִּנַּת בִּיתַן הַמֶּלֶךְ:

 (ז) וְהַשְׁקוֹת בִּכְלֵי זָהָב וְכֵלִים מִכֵּלִים שׁוֹנִים וְיֵין מַלְכוּת רָב כְּיַד הַמֶּלֶךְ:

(ח) וְהַשְּׁתִיָּה כַדָּת אֵין אֹנֵס כִּי כֵן יִסַּד הַמֶּלֶךְ עַל כָּל רַב בֵּיתוֹ לַעֲשׂוֹת כִּרְצוֹן אִישׁ וָאִישׁ: מאיזה בד"ץ שאתה רוצה לסמוך!!!

(ט) גַּם וַשְׁתִּי הַמַּלְכָּה עָשְׂתָה מִשְׁתֵּה נָשִׁים בֵּית הַמַּלְכוּת אֲשֶׁר לַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ:

המן הבעל הבית על רוב הכשרויות בארץ

 

גילוי מדהים! 

 

בהכשר הבד"ץ  – בגימטריא בדיוק – טרף למהדרין

 

בהכשר הבד"ץ  – בגימטריא – המוברח מהערבים!

 

 הכשר בד"ץ העדה החרדית – בדיוק בגימטריא = נבילות טריפות כיד המלך!!!!

 

העדה החרדית  גימטריא בדיוק – וטריפות!!!

 

"הכשר בד"ץ העדה" בגימטריא בדיוק – "טריפות!"

 

והכל פלא!

 

בלעם היה נכדו או בנו של לבן הרשע או גילגולו

 

לבן מזוהה בגמרא במסכת סנהדרין עם בעור אביו של בלעם ועם כושן רשעתיים. רבי יהושע בן לוי מזהה את לבן עם קמואל (בן נחור ואבי ארם), כמי שקם נגד האל. השם לבן מתפרש כמרושע, ושמו נדרש בהיפוך אותיות, לבן = נבל. גם כינויו ה"ארמי" מתפרש כאותיות של "רמאי". בהגדה של פסח אף נכתב כי חטאיו של לבן כבדים מאלה של פרעה: "צֵא וּלְמַד מַה בִּקֵּש לָבָן הָאֲרַמִי לַעֲשׂוֹת לְיַעֲקֹב אָבִינוּ. שֶׁפַּרְעֹה לֹא גָזַר אֶלָּא עַל הַזְּכָרִים וְלָבָן בִּקֵּשׁ לַעֲקוֹר אֶת הַכֹּל" (הגדה של פסח)

 

 

ורואים שיש קשר בין לבן לערב רב

כתב רבי מנחם מנדל משקלוב זצ"ל (ביאור משנת חסידים) במחמת שקשים גרים לישראל כספחת [יבמות מז ע"ב], שסורן רע ודמיונם ברע הוא, בסוד ער"ב ר"ב גי' דע"ת, לכן הן נחלקו בזוהר פ' בראשית [כה.] לה' בחי', ר"ת נג"ע ר"ע, נ'פלים ג'בורים ע'נקים ר'פאים ע'מלקים, ועם ה' בחינות הוא נג"ע ר"ע גי' לב"ן ב"ן נחו"ר, והוא מלך לכל בני שח"ץ  (היינו בגימטריא כנ"ל) [עי' איוב מא] אשר בסוד השפחה.

אלקי"ם יקו"ק אדנ"י, ואחוריים שלהם ר' ע"ב קכ"ו גי' שח"ץ, לב"ן ב"ן נחו"ר, נג"ע רע"ה, (בגמטריא) שורש נפשות ה' מיני ער"ב ר"ב, דע"ת דקליפות, סוד קליפת נג"ה

 

ובספר רזא דמהימנותא כתב: כבר ידוע שסוד עבירה לשמה הוא אליהו בהר הכרמ"ל [ב"ר פפ"ב ה], אשר על זה נאמר ראשך עליך ככרמ"ל [שה"ש ז], ושומר החומת אש מבחוץ הוא לבו"ש צדי"ק צד"ק, הוא עצמו לבו"ש נג"ע רע"ה, שורש סמא"ל רה"ב, לבו"ש, נקודא קדמאה של בראשית שב"א צר"י חר"ק ר"ת שח"ץ, גי' נג"ע רע"ה, וכן צדי"ק צד"ק, כי גם זה לעומת זה עשה אלקים [קהלת ז] בכדי שיהא בחירה, ובחטא אדם הראשון ירדה בסוד לב"ן ב"ן נחו"ר, סוד בלה"ה זלפ"ה רח"ל לא"ה גי' בי"ת יקו"ק, וזה לבו"ש צדי"ק צד"ק שתו"ל בבי"ת יקו"ק, וכמו כן סוד הב' כתר שהוא כלל האורות סוד ו', אור ו' צדיקים הנ"ל, ירדו בסוד שעי"ר פאר"ן, גי' שב"א צר"י חר"ק, והן סוד ק"ש קש"ת של בל"ק ב"ן צפו"ר שהוא דע"ת אלקי"ם, ובלעם בסוד דעת עליו"ן [עי' במדבר כד], שניהם גי' קשקש"ת, אלף ומאתן עלמין ]][ז"ח עא.], סוד א"ר דאו"ר ובתוכם הוו להגיד כי ישר צורי [תהלים צב].

 

שנת הגאולה המיוחלת לאחר שכל אויבי ה' יאבדו הוא בראשם "אלוף עמלק"357 כמנין ברק אובאמה וכמנין 'אליפז" 357 עם ד' האותיות במילוי ששדד את יעקב כך ישדוד את יהודי "אמריקה"356 כמנין "פעור" כדי לממן את מלחמתו על ירושלים בראש כל שבעים אומות העולם, לאחר שכלכלת אמריקה תחל לקרוס בשנת תשע"ו אי"ה ימלאו לאמריקה 240 שנים בדיוק 240 כמנין "עמלק" [וגם "דולר"] ארצות הברית חל יום עצמאותה בתאריך 4/7/1776 ובעברי י"ז תמוז התקל"ו.וירמוז התאריך כי ארצות "הברית" נקראת מתוקף "חטא העגל"שנעשה ב"ז בתמוז דייקא ונשתברו לוחות הברית ופרחו האותיות , על זאת כוונו האמריקאים לחגוג את שמחתם דוקא ביום צערה של ירושלים שנפרצו חומות העיר ביום זה, הינו "צערה של ירושלים היא שמחה של רומי[אדום] כמו שבלעם הרשע ידע לכוון את השעה כך ידעו אותם בני אדום לכוון את היום..י"ז תמוז התקל"ו שזה 1336 בגימטריא כמנין "שנים עשר השבטים" התקל"ו8541 כמנין הישראל… שגלו ל'אמריקה" היא "מצרים" של היום, ראו בשטר של דולר אחד יש פירמידה בצד אחד ונשר בצד ימין ירמוז כנגד שתי קליפות ישמעאל [בני חם-כנען] ואדום – "נשר" רומי גרמניה "עמלק" יבוא בראש אומות עולם לכבוש את ירושלים ויצור עליה תשעה חודשים מחודש תשרי[חג סוכות עד י"ז בתמוז ופה תהיה קבורתם של כל אומות שיבואו על ירושלים ראו כל הרמוז כתוב בספר תהלים מזמור פ'ג ותבינו כי "עשו" במילוי 502 כמנין 'אדום ישמעאל" 502 כמנין "ברק חוסיין אובאמה" הוא פרעה בו התעבר "אשמדאי" 356 כמנין "ברק אובמה" וגם " לבן בלעם בלק" ביחד 356

 

והבן כי ברור הדבר עד מאוד שנת תשע"ו תחל מלחמת "גוג ומגוג" וכאן בישראל תהיה מפלתם, לאחר שיעשה "התיקון האחרון" 842 כמנין יהונתן פולארד והבן…

 

סמאל = ס'וף מ'לכות א'דום ל'בוא, או ס'וף מ'משלת א'מריקה/ א'ובמה ל'בוא

אמריקה בגימטרייה = שנאה או לבן בלעם בלק, (ידוע שיש שם את הבית ה'לבן',

או ברק אובמה עם הכולל) בגימטריה – פרעה או המן והיטלר.(וידוע מרבי יהודה ליבוביץ זצ"ל שהוא גילגול של היטלר*

 

הכל מסתדר. (כבר כתב ב"שם הגדולים" שאין לבזבז הזמן על גימטריות, רק אם יבוא לך הגימטריה פתאום עיי"ש)

מרן הרשב"י ע"ה אמר : הלכה בידוע שעשיו שונא ליעקב (וכבר אמר  זה הרבי מקלויזנברוג על אמריקה)

אפילו שאמריקה נראת ארץ החופש וידידותית לסביבה, בקרוב תיכף ומיד ממש תהפך למדינה של עבדים תחת משטר צבאי.

 

עוד – "מצרימה" = לאמריקה (עם הכולל) או "סוף עמלק",

 

טוב הכל ברור, זה ממש בזבוז זמן לחשבן על זה גימטריות, צריך להריע ולהתריע!

שכולם יעלו לארץ ישראל עכשיו מיד ממש

 

לאור  כל הנ"ל  באמריקה נכנסו לרבי חיים קנייבסקי שליט"א וספרנו לו את דברי האדמו"ר מקוליזנבורג זצ"ל וכתבנו לו על הגזירות, ואמר בזה הלשון: "כן. שיעלו לארץ ישראל!" וחזרנו ושאלנו בשנית: "כולם?" ואמר: "כן. כולם".

נא לפרסם.

ללמוד זהר הקדוש ברציפות והתחזק בשמירת הכשרות, בקדושה, ולהחתזק בצניעות "הסירו את אלהי הנכר  (פאה נכרית) אשר בקרבכם . הטהרו והחליפו שמלותיכם"

 

ובזכות זה נזכה לגאולה שלמה בתשע"ו (כמניין פאה נכרית)

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*