logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

כל מי שבידו למחות – נתפס באותו עוון! -עורו ישנים מתרדמתכם

 

האדמור-מהאלמין-הרב-יהודה-גרוס-בכותל-פספורטjpgכל מי שבידו למחות נתפס באותו עוון!

אברך יקר! בוודאי הנך רואה את מידת הדין המתוחה וקריאות ההצלה של המשפחות האומללות, אנא, עצור לרגע וחשוב: אין בית בלי צרות, אין משפחה שלא מרגישה חרון אף, וכולם תמהים, "יש כל כך הרבה צדקה וחסד…. מה כבר נשאר לתקן?! על מה יש חרון אף כזה? הרי לא חשוד הקב"ה לעשות דין בלא צדק! מהו, אם כן, החטא החמור שפורץ את סכר הצדקה, התורה והחסד, באיזה חטא נגועים כל גווני הציבור החרדי – וכולם שותקים, ולא מוחים ולא מתקנים ולא נלחמים להסיר את מלאך המוות ממחננו "?

 

ידוע שפגימה הוא אותיות מגיפה, והמצב רק הולך ומחריף. גדולי ישראל מזהירים כי שחיטת ואכילת הטריפות מגבירה חרון אף ומחדירה מחלות נוראות ה"י בקרב הציבור. גם הפירות הנושרים הם מסיבה זו. הקב"ה דוחק בנו ודורש מהפכה בקדושת המחנה, ואנו מתעלמים! וכל מי שלא מוחה נתפס! עד מתי נחריש? כבר עלה המוות בחלוננו רחמנא ליצלן.

בכל המצוות אנו מהדרים חוץ מדבר אחד – כשרות, למרות שהם איסורי תורה חמורים שבעטיים חרב מקדשינו וגלינו מארצנו. כאן, משום מה, לא מחפשים את הלכתחילה. בחיזוק הכשרות לא שואפים להיות מהדרין שבמהדרין. על זה השטן מקטרג בשעת הדין: "מה שקל ונוח לך אתה עושה, ומה שקצת קשה לך (מפריע לתאוות שלך) אתה לא עושה"…

מי אמר? דע לך, שאין לסמוך אפילו על הבד"ץ, ואין בשר בהמה כשרה בעולם כולו! (הגרמי"ל לנדא)

בשכונות הפנימיות בריכוזים החרדיים כל התושבים חרדים! אם כן כיצד יתכן הדבר שמאכילים טריפות וחלב לכל בני ישראל ואין מוחה!

אין עבירה שמביאה חרון אף כמו שחיטת ואכילת טריפות וחלב ועדיין בנושא זה ישנה אטימות ושתיקה… וכולם נתפסים…

 

גם החילונים כבר כותבים שנכסים טונות של בשר מוברח מהערבים!

אברך יקר! הגיע הזמן לסלק את מלאך המוות הרוחני והגשמי ממחננו!, די לשחיטת ואכילת הטריפות שמטנפת את כל התורה והמצוות הנעשים על ידי האדם, ואין הקב"ה חפץ במצוות ההן, אלא רק במצוות הנעשות בקדושה (כמבואר באור החיים הקדוש ויקרא, יח עה"פ כמעשה ארץ מצרים וגו').

אלא מה, בוודאי אתה מצטדק, ואומר: "זה לא נוגע אלי, אני סומך על הכשרות של הבד"ץ, לכתחילה שבלכתחילה. אצלי בבית לא נכנסים שבועונים, מחשבים, סרטים, עיתונים ואינטרנט."

על זה חייבים להשיב תשובה כואבת: יש מכשולות גדולות בכשרות שממש מאכילים טריפות וחלב לא שוחטים ולא בודקים כראוי.

 

הגיע הזמן שאתה תקח את הנושא לידיך! גם עליך כונו חכמים באמרם: 'כל מי שבידו למחות נתפס באותו עוון' . ח"ו, כי בנושא זה של הנהגת הבית בכשרות כל אב וכל בעל יכול למחות וחייב למחות! ואם אינו פוקד ובודק את ביתו שהכל בכשרות ובקדושה נקרא חוטא ומחטא ולא ינקה, רחמנא ליצלן!

כל אברך חייב ללמוד את ההלכות הבסיסיות מספר מוסמך כדי שיקיים חובתו למנוע מבני ביתו אכילת טריפות וחלב אנא, קנה לאשתך ולילדך רק עוף משחיטה קטנה וכשרה ואל תתפתה למוכרים בחנויות שאומרים שהכל כשר עשה מהפך למענך ולמען ילדיך, למען בריאות משפחתך, למען עתידך ועתיד עם ישראל כולו!

עין רואה ואוזן שומעת –

 

במשנה אבות (פרק ב' א) רַבִּי אוֹמֵר, אֵיזוֹהִי דֶרֶךְ יְשָׁרָה שֶׁיָּבוֹר לוֹ הָאָדָם, כֹּל שֶׁהִיא תִפְאֶרֶת לְעוֹשֶׂיהָ וְתִפְאֶרֶת לוֹ מִן הָאָדָם. וֶהֱוֵי זָהִיר בְּמִצְוָה קַלָּה כְּבַחֲמוּרָה, שֶׁאֵין אַתָּה יוֹדֵעַ מַתַּן שְׂכָרָן שֶׁל מִצְוֹת. וֶהֱוֵי מְחַשֵּׁב הֶפְסֵד מִצְוָה כְּנֶגֶד שְׂכָרָהּ, ושְׂכַר עֲבֵרָה כְּנֶגֶד הֶפְסֵדָהּ. וְהִסְתַּכֵּל בִּשְׁלשָׁה דְבָרִים וְאִי אַתָּה בָא לִידֵי עֲבֵרָה, דַּע מַה לְּמַעְלָה מִמָּךְ, עַיִן רוֹאָה וְאֹזֶן שׁוֹמַעַת, וְכָל מַעֲשֶׂיךָ בַּסֵּפֶר נִכְתָּבִין:

ישנם היום וידיאס שרואים מעשה השחיטה, ושם רואים הכל, זה כבר לא סודות, הרע-בנים – ערב רב שעושים מגלים בתורה ובשחיטה נגד ההלכה – רואים מה שיודעים ומה שלא יודעים – מספרים לנו כל סודות הטריפות שנותנים לנו רח"ל, לא צריכים יותר ללכת ולבדוק רואים הכל ברור כשמש בצהרים!

ונתחיל קצת לגלות לכם מה שרואים ומה שאומרים ומה שכותבים הבעלי מכשירים ומה שלא רואים!!!

מגלה שבכל הבדצי"ם לא בודקים סכינים רק אחרי שהשוחט גמר 350 עופות ואם מוצאים פגימה מתירים חד בתרי – וזה נגד הלכה שאתה שם לכתחילה 3 שוחטים להתיר פגימות – זה אסור להלכה.

בשחיטה של הבהמות רואים שהשוחט בכלל לא בודק את השחיטה אם שחט שני הסימנים, וזה מטריף את הבהמות, כמבואר בשו"ע יו"ד סימן כ"ה. ואסור להתעסק בקבורתם של מאכילי טריפות

בבדיקת פנים רואים שהבודק בודק בשבע שניות כל הבהמה, שזה יותר מדי מהר כידוע לבודקי פנים.

רואים שהוא כותב על פתקה מה שמצא בבדיקת פנים – אבל בבדיקת חוץ אין לו את הפתקה ולא רואה כלום ולא יודע מה לבדוק בבדיקת חוץ – וזה איסור גמור כמבואר ביו"ד בסימנים לה-לט – ויותר טוב היה אם לא היה בודק את כל הבהמה בכלל, כמבואר ביו"ד שם.

המגילה עוד ארוכה, המשך יבוא אי"ה.

 

כמה צריך לעורר על הכשרות השכם והערב, ומלאות ארץ ומלואה, אוי, למה לא מוכיחים מספיק על זה?

כל אחד צריך לעורר את חבירו, ומה יענה בבית דין של מעלה?

ידעת ולא אמרת? כל שאפשר למחות באנשי ביתו וכו' בכל העולם כולו נתפס על כל העולם כלו!

והדברים נוראים!

כל אחד יקח על עצמו להקיץ נרדמים. ובכך נביא את הגאולה ברחמים!

 

 

עורו ישנים מתרדמתכם!

מדוע אדם לא מתעורר משנתו כאשר רואה דברים דימיוניים בחלומו?, למשל שני דברים הפוכים שבמציאות לא יכולים להתקיים? מאחר ואין לו דעת!.. כי בחלום אין דעת.

לדוגמא: בחלום אדם יראה את גופו מרחף באויר וראשו הוא כראש של נשר, ולא יאמר לעצמו בחלום…זה לא יכול להיות! למה? כי אין בו דעת,אין בו תחושת המציאות.

אנו נמצאים בגלות הנוראה כבר 2000 שנה ומחכים ומצפים ומייחלים לגאולתינו, ולבנין בית מקדשינו.

מצב של עם ישראל בגלות משול לחלום, יש לעם ישראל תורה, יש להם מצוות, יודעים מהי האמת ובכל זאת חוטאים, למה? כי הם כמו בחלום.

ופני הדור כפני הכלב. למה? כי אין בהם דעת, לכן במגילת אסתר, אחשוורוש אמר "ישן האלוקה שלהם", כלומר עם ישראל איבד את המוחין שלו., כמו איבד "הראש" שלו. איך אדם מתנהג ללא ראש? כמו   ילד קטן, עושה דברים מסוכנים ולא הגיוניים, ולכן נצרך לשמירה עד לבגרותו, צריך להיות סמוך על שולחן אביו שיגדל אותו עד שירכוש דעת.ומוחין בגיל 13 ויוכל לקבל עול מצוות.

ואנו כמו ילדים קטנים צריכים להשען על צדיקי הדור שיובילו אותנו ,שיזהירו אותנו. כמו מנהיג צבא שנמצא על ראש ההר ומזהיר את עמו הנמצא למרגלות ההר שאויב בא לקראתו.

אין חדש תחת השמש!

רבותי ! בואו לא נישן וננהג כבת יענה הטומנת את ראשה בחול

עם ישראל נמצא עתה תחת איום כבד של מלחמה- (רצ"ב דבריו של הצדיק נסתר הרב ועקנין)- מחד

מאידך- בחודש האחרון גדולי הרבנים חושפים אמת כואבת על מצב תעשיית הכשרות בארץ כך שהגענו ממש לדיוטא התחתונה, כך שכיום כמעט ואין בשר בהמה כשר בישראל, ורחמנא לצלן   עם ישראל רובו ככולו אוכלים בשר של טריפות ונבלות.- זה מצב קשה מאד שממש מאיים כפשוטו על קיומו של עם ישראל.

מחד ,אנו בדור אחרון של גאולה ובפתח של ביאת משיח, ומאידך נמצאים תחת איום של גזירה נוראה, ולא בכדי, בהשגחה פרטית – אנו נמצאים 30 יום לפני פורים!

 

בפורים היתה עיקר הגזירה לפי שנהנו מסעודתו, על כן נגזר עליהם להרוג ולאבד את הגופים שנהנו מאכילה ושתי' של איסור ושמחה ומשתה של איסור

איתא במסכת (מגילה י"ב) לכן אומרים ארור המן אשר בקש לאבדי כי הוא האכיל את בני ישראל במאכלות אסורות, על ידי כך היה לו את הכח לגזור על היהודים גזירות קשות. וכתב בב"ח (או"ח סי' תר"ע) וזל"ק, בפורים היתה עיקר הגזירה לפי שנהנו מסעודתו, על כן נגזר עליהם להרוג ולאבד את הגופים שנהנו מאכילה ושתי' של איסור ושמחה ומשתה של איסור, וכשעשו תשובה עינוי נפשותם כמו שאמרה אסתר "לך כנוס את כל היהודים ואל תאכלו ואל תשתו שלשת ימים" לפיכך קבעום למשתה ויום טוב לזכור את עיקר הנס. ולכן אומרים ברוך מרדכי היהודי כי בזכותו היהודים ניצלו מגזירתו של המן, הוא נזהר שיהודים לא יכשלו במאכלות אסורות, ולכן הוא ישב בשער המלך לשמור שאסתר לא תאכל אוכל שאינו כשר.

 

 

אנשים בורחים מהתוכחות ומנביאי הזעם, שומעים משפטים של "די" "תפסיקו עם ההפחדות" לא מספיק הצרות החרדות שאופפות את עם ישראל, מבפנים ומבחוץ? נשמעים אמירות של   מדוע אתם מעלים את מפלס החרדות והפחד של עם ישראל? חסרים צרות ובעיות?…

 

הבעיה הכי קשה, שאדם לא יודע שהוא לא יודע, אדם לא יודע שהוא בעומק הבור, זה הנשק הכי מתוחכם וערמומי של השטן., הוא בכלל לא צריך להלחם איתך, אין בכלל מלחמה, אתה "בכיס" שלו, הוא בלע אותך ! .אתה מתנהל במי מנוחות, אתה חושב שאתה חסיד, קונה רק בד"צ, מהדרין של מהדרין, ובעצם אתה אבוד, ללא ידיעתך! החולי של בשר טריפה, חדר עד לדמך ,לבשרך, הוא חלק מרמ"ח אבריך ושס"ה גידך, הס"א כבשה גם את המוח שלך, הס"א מנהלת את המחשבות שלך! אין מצב נורא מזה, כל ההויה שלך היא ברשת של הס"א.

 

דברי הרמב"ם על ענין מאכלות אסורות

וזה תוכן דבריו בקיצור על פי חכמת הטבע, כי מכל מיני מאכל ומשקה נעשה דם, ומהדם יורד אל הכבד, ומהכבד עולה הברירות אל הלב, ומהלב יורד המובחר והדק אל המוח, ושם שורה השכל וחיות של האדם. ומי ששומר עצמו ממאכלות המותרות והאסור והטמא, נעשו דמיו צלולין וטהורין, ויש לו לב טהור, והמוח והחיות שלו נעשה חיות טהורות להשיג אמיתית החיות שהיא אלקות של כל העולמות המחי' את כולם. ומי ששומר עצמו יותר, ומקדש את אכילתו עפ"י דרכי ד' ותורתו, נעשה מזה בנין אב, והוא השכל לכל רמ"ח איבריו ומתקדשים ומתטהרים.

וכן להיפוך ח"ו, נעשה בנין אב שכל עקור ומעופש בדעות זרות, וחיות שלו נעשה בחינת מת, והוא אבי אבות הטומאה וכו', ורמ"ח איבריו נטמאים וטמא טמא יקרא לכל דבר, ונעלם ממנו אמיתת החיות שהיא אלקות של כל העולמות, ונטמא ונופל לדיעות זרות ואלהים אחרים, הם אלילים אלמים מתים וזבחי מתים יקראו להם.

לכן התנאים ואמוראים ובעלי המדות וחכמי המשנה הם שמרו נפשן שלא יתגאלו בפת בג הזקן וביין משתיו, ולכן האירו שכלם והי' שורה עליהם רוח הקודש, לפרש כל מאמר סתום בדת התורה הקדושה, כי שרתה עליהם כח אלקי, אשר הוא ואורייתא כולא חד ואור נשמתם ג"כ הוא חוט המשולש אשר לא ינתק לעולם ולעולמי עולמים. אבל אנשים הללו בודאי טמאים ונטמאו דמם, ומשם לבם ומוח שלהם נטמטם במאכלות האסורות והטמאות, ולכך החיות שלהם נוטה למינות ואפיקורסות, ולא יכלו לקבל מתיקות נופת צוף דברי מאמרינו הבנוים עפ"י שכל אלקי עולם ומלך עליון. והואיל והעיזו פניהם ויצאו לחוץ, פתאום יבוא עליהם הכורת, וכרות יכרתו אותם וכל אשר להם. וכך עלתה להם, כי לא היו ימים מועטים עד אשר בא עליהם מלך גדול והרג אותם וביזז כל אשר להם, ע"כ תוכן דבריו.

 

אם נרד לעומקם של דברים:

יש כל מיני סוגים של עבירות, יש עבירות שפוגמות בחלק החיצוני של העולמות ויש עבירות שפוגמות בחלק הפנימי של העולמות.

יש עבירות שהם אי קיום מצוות עשה, ובכך הנשמה, לא זוכה לשפע וההארה שהיתה אמורה לגלות בעולם באותו יום. משמעות הדבר שהעולם באותו יום לא יקבל את התוספת אור או השפע שאמור היה להתגלות בו, אולם לא נגרם שום נזק בפועל!

לעומתם יש מצוות "לא תעשה"- שטמון בהם בפוטנציאל אור נשגב וגבוה מאד, הרבה יותר ממצוות עשה שאורות אלה אמורים להתגלות בגמר התיקון , אולם אם פוגמים במצוות "לא תעשה", נעשה נזק ממשי לכלל העולמות ולפנימיותם, העולמות/הנשמות "נופלים" תחת עמקי הקליפות ואסורים בידי הס"א, וקשה מאד לתקנם. בתשובה רגילה, אלא רק בתשובה מאהבה.(כדוגמת אליעזר בן דורדיא)

עתה בזמן תיקון (שיתא אלפי שני) , אנו היהודים עדיין לא יכולים לברר ולגלות את האור הנשגב שטמון במצוות לא תעשה, , ולכן אנו מצווים בשלב זה רק בבחינת שמירה, כלומר להזהר לא לפגום, .. וכמו שנאמר אם פוגמים במצוות "לא תעשה" הפגימה היא חמורה ביותר, זו פגימה בפנימיות העולמות, בפנימיות הנשמה, הנשמה נטמאת יורדת לג' קליפות הטמאות, מקום יניקת נפשם של נשמות הגויים ובהמות הטמאות

כלומר   אכילה של מאכלות אסורות, הוא פגימה ברובד פנימי ביותר , זה פוגם בדמינו, והדם הופך להיות חלק מבשרינו ואברינו, וחלק הרוחני של המאכל מגיע למוחינו, ומטמטמם את המוח , דבר שיכול ח"ו להביא לכפירה!

 

הָרַמְבַּ"ם הַקָּדוֹשׁ ז"ל בְּמִכְתָּבוֹ הַיָּדוּעַ הַנִּקְרָא "אִגֶּרֶת תֵּימָן" ומובא בְ"דֶגֶל מַחֲנֵה אֶפְרַיִם" (פָּרָשַׁת עֵקֶב מִכְתָּב מֵהָרַמְבַּ"ם זצ"ל) שֶׁשִּׁבְעִים אֶלֶף אִישׁ כָּפְרוּ בִּתְחִיַּת הַמֵּתִים בִּגְלַל שֶׁאָכְלוּ וְנִתְפַּטְּמוּ בְּמַאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת עַד שֶׁיָּצְאוּ מֵהַדָּת וּבָא עֲלֵיהֶם מֶלֶךְ וְהָרַג אֶת כֻּלָּם[1] רח"ל.

וְיָדוּעַ דְּהָעֹנֶשׁ בְּחִבּוּט הַקֶּבֶר עַל הָאוֹכֵל מַאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת: כָּתַב בְּסֵפֶר אוֹר צַדִּיקִים (פֶּרֶק י"ט), וְזֶה לְשׁוֹן קָדְשׁוֹ: דַּע כִּי מִי שֶׁלֹּא הָיָה מְדַקְדֵּק בְּמַאֲכָלִים בָּעוֹלָם הַזֶּה וְלֹא הָיָה נִזְהָר לְהַבְחִין בֵּין אִסּוּר לְהֶתֵּר, וַאֲפִלּוּ אֵינוֹ אִסּוּר מְפֹרָשׁ בַּתּוֹרָה אֶלָּא מֵחֲכָמֵינוּ ז"ל. עָנְשׁוֹ שֶׁלְּאַחַר מוֹתוֹ בָּא הַמְמֻנֶּה עַל חִבּוּט הַקֶּבֶר וּמַכֶּה עַל בִּטְנוֹ בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל בַּרְזֶל וְאֵשׁ, עַד שֶׁכְּרֵסוֹ נִבְקַעַת וְיוֹצֵא פַּרְשַׁנְדָּא, וְאָז מְהַפְּכִין אוֹתוֹ עַל פָּנָיו וּמַכִּים אוֹתוֹ, וְאוֹמְרִים לוֹ בְּלַע מַה שֶּׁהוֹצֵאתָ, ה' יִשְׁמְרֵנוּ וְיַצִּילֵנוּ מִדִּין הַקָּשֶׁה הַזֶּה וּמִדַכְוָותֵיהּ, וּבִפְרָט בְּאִסּוּר בָּשָׂר בְּחָלָב שֶׁהוּא עָוֹן חָמוּר, עַד כָּאן לְשׁוֹנוֹ.

 

 

כדי להבין עומקם של הדברים, ומה עומק פגימה בנפשינו נסביר:

אנו מצווים ל613 מצוות, כל מצווה היא כמו חבל /צינור המקשר את נשמתינו לקב"ה. ככל שמקיימים יותר מצוות בכמות ובאיכות, כך אנו קשורים דבוקים ומתאחדים יותר עם קב"ה.

כאשר אדם עובר עבירה אז חלק מחוטי "החבל" של המצווה נקרעים, אז החבל נחלש ונעשה דק , משמע נחלש הקשר שלנו עם הקב"ה.

 

מדוע קוראים לעבירה של מאכלות אסורות עבירה של "כרת"? , כי כרת הוא אותם האותיות של המילה "כתר" . ידוע שכל העולמות ונפש האדם בנויים מעשר ספירות של: של כתר, חכמה, בינה חסד, גבורה, תפארת, נצח הוד יסוד מלכות.

 

כאשר אוכלים מאכל אסור, אדם מאבד כל 9 הספירות התחתונות מתוך העשר ספירות הקשורות לאותה מצווה, ונשאר רק עם ספירת אחת, ספירת הכתר, שמקשרת אותו לקב"ה.

וכמו שנאמר על דרך משל אם כל מצוה היא חבל המקשר את נשמתנו לאורו של הקב"ה, וכאשר עוברים עברה של "כרת" 9 חוטים מתוך 10 חוטי החבל נקרעים, ונשארים רק עם חוט אחד של ספירת הכתר.

למה נשארים עם חוט אחד, רק עם ספירת הכתר? ולא מאבדים הכל?   כי לא נדח ממנו נדח ותמיד נשאר קשורים לקב"ה, וע"י תשובה מאהבה ותיקון כרת, אפשר לתקן את הפגם.

 

ונשאל עצמינו איך הגענו לאן שהגענו?

כי פני הדור כפני הכלב. למה? הסיבה העיקרית כי לא לומדים זוהר הקדוש! כי רשב"י קבע שבזמן הדור האחרון, מה שיכול להוציא את עם ישראל מהגלות, הוא רק הלימוד בספר הזוהר הקדוש, ובלעדיו הם יהיו חשופים למלחמות, מחלות יסורים אסונות ושאר מרעין בישין

וזה מזכיר את פועלו של המקובל האלוקי, בעל הסולם, הרב הלוי יהודה אשלג זצוק"ל, שהלך והתחנן 20 שנה לפני מלחמת העולם השנייה, לפני ראשי הישיבות באירופה שילמדו זוהר הקדוש, כי ברוח קודשו, ראה את גזירת השואה האיומה, וידע שהזוהר היא התרופה היחידה לשואה האיומה, אולם אף אחד לא האמין. והנורא מכל קרה.

ועתה, האם ההיסטוריה ח"ו חוזרת?

האם אנו עומדים שוב תחת איום כמו הגזירה של פורים? מאותה סיבת השמד של אכילת מאכלות אסורות ופירוד ושחיטויות בעמינו?

עתה יש לנו את אזהרותיהם של גדולי הרבנים בענין מאכל הטרפות ונבלות של עם ישראל ומאידך שומעים את אזהרותיו הנואשות להצלת עם ישראל של הצדיק הנסתר רב עמירם ועקנין, ועם ישראל ישן!!!

דברי הרב עמרם ועקנין:

… "גילוי מדהים" הולכת להיות גזירה גדולה בעם ישראל: הולכת להיות מלחמה הרבה יותר גדולה ממה שהייתה ותתחיל מהצפון "מצפון תפתח הרעה" עד המרכז ששם גם תתחולל מלחמה, לםני 120 יום בדיוק קיבל הצדיק הנסתר הרב ועקנין מסר משמיים שנותרו לו עוד 120 יום להודיע ולהזהיר את עם ישראל מפני סכנה מהצפון שתתפתח תוך כמה חודשים למלחמה כללית חלילה,כל רבותיו מעולם העליון הכריחו אותן להעביר או לפרסם את המסר – ח׳ בשבט ה׳תשע״ה

* הרב עמרם ועקנין חי באשדוד בצניעות, אין לו חצר והוא לא מקבל "מזומנים תמורת ברכות" כדרך הבאבות. הרב מקבל מסרים כאשר הוא במצב של עילפון, גם אמו הייתה מתקשרת כך. הרב ניסה להזהיר את עם ישראל כפי שנצטווה, באמצעי התקשורת, אך נחסם! כי הרבנים לא אוהבים דברי תוכחה ואזהרות אמת שמפריעות לסטרא אחרא להרדים את העם: כבר נכתב לדורו של משיח "האמת נעדרת"… "אין תוכחה" וכו' מתואר בנביא יואל פרק ג' שערב גילוי משיח, סמוך ליום ה' הגדול והנורא, נערים וזקנים יחלמו חלומות ויראו חזיונות: כדי להזהיר את העם, שאותו מרדימים רבני סטרא אחרא! {א} והיה אחרי כן אשפוך את רוחי על כל בשר ונבאו בניכם ובנותיכם זקניכם חלמות יחלמון בחוריכם חזינות יראו: {ב} וגם על העבדים ועל השפחות בימים ההמה אשפוך את רוחי: {ג} ונתתי מופתים בשמים ובארץ דם ואש ותימרות עשן: {ד} השמש יהפך לחשך והירח לדם לפני בוא יום ה' הגדול והנורא: {ה} והיה כל אשר יקרא בשם ה' ימלט כי בהר ציון ובירושלם תהיה פליטה כאשר אמר ה' ובשרידים אשר ה' קרא: (יואל, ג') תמצית אזהרותיו של הרב עמרם ועקנין א) קיימת ועומדת סכנה נוראה לעם ישראל של: מצפון תפתח הרעה! ב) הסכנה יכולה להיות בהמשך גם מאויבנו שבתוכנו (ערביי ישראל, בדואים וכו') שכל אחד ואחד יכול להפוך לאויב ורוצח בפועל ע"י כלי רכב, נהגי אוטובוס, טרקטור וכדומה וכן רופאים (ערבים בבתי חולים!…) מכונאים, ועוד, הם זוממים להפתיע אותנו בדברים קשים רחמנא ליצלן… "מלחמת החורף השנייה" בפתח – תרחיש היסטורי-מדיני חודשי דצמבר – ינואר יהיו חודשים קריטיים לביטחון מדינת ישראל. סימני התרעה רבים בשטח מעידים על סכנה למלחמה בצפון בסבירות גבוהה. מאת אריה יצחקי

 

ג) הולכת להיות גזירה גדולה בעם ישראל: הולכת להיות מלחמה הרבה יותר גדולה ממה שהייתה ותתחיל מהצפון "מצפון תפתח הרעה" עד המרכז ששם גם תתחולל מלחמה, והכי גרוע שהחמאס מכין הפתעה הרבה יותר ממה שהיה ב"צוק איתן". (נמסר לרב בראש השנה ה'תשע"ה) ד) על הרב עמרם ועקנין ציוו להזהיר: ראש הממשלה של המדינה הגדולה (ארה"ב – אובמה) רוצה לקבור אותנו חיים!… אזהרה זו נמסרה לרב עוד לפני שנבחר אובמה! ה) על מנהיגי ישראל ובמיוחד על הרבנים נמסר לרב ועקנין: מסכן העם היהודי! מדריכים אותו רק אנשי גאווה ואנשי שקר, אנשי רמאות שמחפשים רק ממון!… הרב ועקנין נשמע שואל: אז למה אני אשלם עליהם?! שאלתו באה בעקבות איום שנמסר לו משמים: הוקצבו לו 120 יום להזהיר ,עד יומיים לפני פורים הקרוב! אם לא יעשה (יזהיר) לפי מה שאומרים לו: הוא צפוי למות! הרב כיום בגיל קרוב ל- 76 שנים. ו) הרב ועקנין שואל: עד מתי אמשיך לסבול (מנסה להזהיר אבל לא משתפים עמו פעולה כי אינו מפורסם ואינו בעל ממון… ודבריו קשים)?! אין לו כוח להוכיח. הרב שואל: עד מתי המסרים האלו ימשכו? התשובה: עד ביאת המשיח!… מחייבים את הנוכחים עמו בהתקשרויות:

…..

עד מתי?

עורו ישנים מתרדמתכם, שלא יהיה מאוחר מדי!

 

 

 

[1])

 

 

One comment

  1. אוי לנו מיום הדין אוי לנו מיום התוכחה

    אוי לנו מיום הדין אוי לנו מיום התוכחה “צניעות”

    הצניעות שלנו שצריך שיפור – זה נכון 100% לצערנו! וכל מי שבידו למחות – נתפס באותו עוון!

    אברכים (בנות ונשים) יקר/ים! בוודאי הנך רואה את מידת הדין המתוחה וקריאות ההצלה של המשפחות האומללות. אנא, עצור לרגע וחשוב: אין בית בלי צרות, אין משפחה שלא מרגישה חרון אף, וכולם תמהים ”: יש כל כך הרבה צדקה וחסד…. מה כבר נשאר לתקן?! על מה יש חרון אף כזה? הרי לא חשוד הקב”ה לעשות דין בלא צדק! מהו, אם כן, החטא החמור שפורץ את סכר הצדקה, התורה והחסד, באיזה חטא נגועים כל גווני הציבור החרדי- וכולם שותקים, ולא מוחים ולא מתקנים ולא נלחמים להסיר את מלאך המוות ממחננו ” ?

    ומצד שני כבר יותר מעשרים שנה זועקים זקני רבני העיר על הפריצות החרדית המתדרדרת של הנשים והבנות, והמצב רק הולך ומחריף. רבני העיר מזהירים כי פריצות זו מנשי החרידות מגבירה חרון אף ומחדירה מחלות נוראות ה”י בקרב הציבור. גם הפירות הנושרים הם מסיבה זו. הקב”ה דוחק בנו ודורש מהפכה בקדושת המחנה, ואנו מתעלמים! וכל מי שלא מוחה נתפס! עד מתי נחריש? כבר עלה המוות בחלוננו,.רחמנא ליצלן.

    בכל המצוות אנו מהדרים חוץ מדבר אחד – צניעות והרחקה מעריות, למרות שהם איסורי תורה חמורים שבעטיים חרב מקדשינו וגלינו מארצנו. כאן, משום מה, לא מחפשים את הלכתחילה. בחיזוק הצניעות והרחקה מעריות, לא שואפים להיות מהדרין שבמהדרין. על זה השטן מקטרג בשעת הדין: ”מה שקל ונוח לך אתה עושה, ומה שקצת קשה לך (מפריע לתאוות שלך) אתה לא עושה”…

    בשכונות הפנימיות בריכוזים החרדיים כל התושבים חרדים! אם כן כיצד יתכן הדבר שנשות ובנות השכונות החרדיות רומסות ברגליהן פסקי הלכה מפורשים ונחרצים, ומתלבשות בחולצות צמודות, ממש הכל בולט! (כולל חולצות טריקו ולייקרה כו') ובחצאיות קצרות, מיני או צרות, בפאות שחץ ושאר מרעין בישין – ואין מוחה!

    ידוע שאין עבירה שמביאה "חרון אף" כמו פריצות, וכל השכונות החרדיות מלאות בפריצות! כבר אי אפשר לעבור ברחוב מריבוי הפריצות החרדית- ועדיין בנושא זה ישנה אטימות ושתיקה… וכולם נתפסים…
    לדוגמה: רח’ רבי עקיבא-בני ברק, בית שמש, אלעד, קרית ספר, מאה שערים, הר נוף, ושכונת גאולה- הממוקמים בלב הציבור החרדי הפכו ללעג וקלס בפני רבים, בהיותם מרכזי האופנה העולמית ומבשרי הקידמה בכל טומאות פאריז, עד שרשתות האופנה הטמאות הגדולות בעולם משתוקקות לשכון כבוד
    ‘במרכזי התורה והחסידות’ הנ”ל (מדובר במעל 200 חנויות לביגוד טריפה ושחץ ברחוב אחד!) גם החילונים כבר מלעיזים שהקובע אצל החרדיות זהו ‘צו האופנה’ ולא הרבנים. (וזה התחיל כשהפגינו בריוני העדה החרדית בשליחות הרבנים נגד נשני הצנועות הלובשות שאל בירושלם ובבית שמש) לכל ביגוד ופאה שרוצות הן מוצאות היתרים! (של רע -בנים) דיינים מספרים שהפריצות מובילה לדברים מסמרי שיער… במקומות עבודה… עין רואה ולב חומד…

    אברך יקר! הגיע הזמן לסלק את מלאך המוות הרוחני והגשמי ממחננו! פריצות המלבושים שורפת את קדושת הנשמה, שורפת העניים והלב, ומטנפת את כל התורה והמצוות הנעשים ע”י האדם, ואין הקב”ה חפץ במצוות ההן, אלא רק במצוות הנעשות בקדושה ובטהרה (כמבואר באור החיים הקדוש ויקרא, יח עה”פ כמעשה ארץ מצרים וגו’) אלא מה, בוודאי אתה מצטדק, ואומר: “זה לא נוגע אלי, אני סומך על אשתי. אצלי בבית כולם לבושים בצניעות, לכתחילה שבלכתחילה. אצלי בבית לא נכנסים שבועונים, מחשבים, סרטים, עיתונים ואינטרנט.” או אולי אתה אומר: “אשתי בוגרת ‘בית יעקב’ (ר”ל) אשה צנועה וחסודה, אשר אפילו לבתי מלון וטיולים לא הולכת. היא אחראית על הלבושים שלה ושל בנותיה וכלותיה, ואני סומך עליה 100% בעינים סגורות, ולא מתערב בזה .”

    על זה חייבים להשיב תשובה כואבת, אבל נצחי: רוב הנשים נטולות הרגשה מה מכשיל, ולא שמות לב לפרטי צניעות ולדרגות הבלטה ומכשול, ואין בכוחן לעמוד בפרץ. מסיבה זו נשים חשובות שוגגות ולובשות חצאיות בגזרה ישרה מיני וצרה- תועבת ד’ נשים חשובות לובשות בגדי צמודות כטריקו אשר שורפות את בית ישראל ובפרט בחורי חמד. רוב מהפאות הן פרוצות ומביישות את מצוות כיסוי הראש. הגרביים שקופות ובצבע העור. החצאיות קצרות מיני –. וכל הלבוש האסור והטמא הזה יוצא מבתים של חניכות בתי חינוך החרדים ביותר, נורא!

    כבר שמענו דיבת רבים על חלק מהמורות במוסדות החינוך שנכנסות לכיתה כשהן לבושות בפריצות כדי למסור שיעור בצניעות! חלקן (מחוסר מודעות) יושבות בכיתה בשחצנות ובחוסר צניעות באמצע שיעור קודש. איזו דוגמא אישית זו? במו ידינו מסלקים שכינה ממחננו ונותנים למקטרג כח לגבות קרבנות ברוחניות ובגשמיות .

    כולנו מודים שעכשיו זמן סוף הגלות, והגיע הזמן שאתה תקח את הנושא לידיך! כי גם עליך כונו חכמים באמרם: ‘כל מי שבידו למחות נתפס באותו עוון’ . ח”ו, והכריע הרמב”ם (סוף סוטה) כי בנושא זה של הנהגת הבית בדרכי הצניעות כל אב וכל בעל יכול למחות!!! וחייב למחות! ואם אינו פוקד ובודק את ביתו שהכל בצניעות ובקדושה נקרא חוטא ולא ינקה, .רחמנא ליצלן! כל אברך חייב ללמוד את הנושא מספר מוסמך כדי שיקיים חובתו למנוע מבנותיו ומאשתו את מלבושי הפריצות הממלאים את חנויות הבגדים, ולמונעם מהנהגות פסולות ומבילויים מסוכנים הקורצים מכל עבר ומכל פיסת עיתון. אנא, קנה לאשתך ולבנותיך רק ביגוד כהלכה ואל תתפתה למוכרים בחנויות שהבגד צנוע והצבע…. עשה מהפך למענך ולמען ילדיך, למען בריאות משפחתך, למען עתידך ועתיד עם ישראל כולו!

    לסיכום: אשה הלובשת בגדי פריצות ופאה נכרית עוברת עוון חמור מאוד! ומעוררת קיטרוגים עליה בעלה ובניה מימין ומשמאל, משמים ומארץ ואחריתה מרה כלענה וכו’ כהיום אין להתיר לאשה נשואה לצאת בפאה נכרית לרשות הרבים בשום פנים, ויש לאסור בזה בכל תוקף. ובפרט בדורות שלנו שעושים את הפאות במומחיות רבה עד שלא ניכר כלל אם אלו שערות טבעיות או פאה נכרית, ולא לכיסוי כזה נתכוונו חז”ל שהצריכו כיסוי הראש באשת איש. ומכל שכן שיש לאסור בזה לספרדים ובני עדות המזרח, מאחר שכל גאוני ספרד המפורסמים פסקו לאסור בזה, והעידו שבמקומותינו לא נשמע מעולם מנהג כזה. ורק לאחרונה החלו נשים פרוצות הספרדיות ללבוש פאה נכרית בהשפעת המורות והחברות שלהן. וצריך להבהיר להן, שכל גדולי התורה מעדות המזרח לא התירו לנהוג כן, ואין לשנות מהמנהג. ולמה שלא יחושו להחמיר בדבר כזה חמור. ואף בפאה וכובע ראוי להחמיר. וכל בעל ישפיע על אשתו רק בדרכי נועם ושלום, ויבאר לה חומר הענין.

    הפאות היום עשיות במומחיות כזו, כל מי שלא משקר לעצמו, יודע שפאות כללו אף פוסק לא התיר, שהרי יותר יפות משיער טיבעי, ולא ניכר כלל שמכסה ראשה, ועוד שמושכות גם הופעת לבוש שתתאים להם, ומגרות את יצר הרע, אוי לנו. וראה 70 פוסקים מדורות הקודמות שפסקו שאסור ללכת בפאה נכרית – ובפרט אחר שמצאו שכל הפאה נכרית הייתה של עבודה זרה – זאת אומרת שכל הקידוש וברכת המזון והסדר הלך הכל לעבודה זרה – והיום עם ההכשר ביחד בא הכל משם וכמו דלת המסתובבת שעושים בשמיטה כאן ישנו אניה המסתובבת שבאה מהודו לטורקיה ומשם מורידים בכל ושמים על אניה אחרת.

    “אז מי שיש לו קצת מח בקודקודו יודע ומודה, שהרחוב יושב ומחפש עצות פשוטות מאד, איך להחטיא את הרבים. סיפר לי אדם אחד מחוץ-לארץ, שיושבים אנשים ומקבלים שכר עצום, שהתפקיד שלהם להתעמק, איך לעורר ולגרות את היצרים של האנשים. ואלו המלבושים הנדרשים ב”מודה”. ואת הזבל הזה ואת האשפה הזו, ואת העלבון והטומאה ושחץ הזו מכניסים כאן לכל ארץ ישראל, ואברך יכול להרשות לעצמו שאשתו תלך כך?! יש בזה יופי בדברים האלו? או שמטרה אחת ויחידה…

    אברך שולח את אשתו! לכי תחטיאי את הרבים! [תחטי בחורי ישיבות בהז”ל ח”ו], ואמר הרב שך זצ”ל, לפני עשרים ושתיים שנה ניסו נשים ללכת במלבוש יותר קצר מהברכיים, והרב שך קרא אותנו ובא מיוחד לירושלים לאולם “טירת חן” ואמר: “אוי זה בוער לי, כל הקיום של הכוללים תלוי בזה, כל הקיום של התורה, צריך לסגור את הכוללים אם הולכים ככה נשים של אברכים, זה לא יתכן! אין קיום לתורה!” (רבי יוסף עדס שליט”א)

    והלכה למעשה: אין להתיר לאשה נשואה לצאת בפאה נכרית לרשות הרבים, ויש לאסור בזה בכל תוקף. ובפרט בדור שלנו שמרן פוסק הדור הרב אלישב זצ”ל אמר שהפיאות של היום אסור גמור, משום שעושים את הפאות במומחיות רבה עד שלא ניכר כלל אם אלו שערות טבעיות או פאה נכרית, ולא לכיסוי כזה נתכוונו חז”ל שהצריכו כיסוי הראש באשת איש. ומכל שכן שיש לאסור בזה לספרדים ובני עדות המזרח, מאחר שכל גאוני ספרד המפורסמים פסקו לאסור בזה, והעידו שבמקומותינו לא נשמע מעולם מנהג כזה. ורק לאחרונה החלו נשים פרוצות ללבוש פאה נכרית בהשפעת המורות והחברות שלהן. וצריך להבהיר להן, שכל גדולי התורה מעדות המזרח לא התירו לנהוג כן, ואין לשנות מהמנהג.

    ושלא לחשוב אפילו לרגע שלאשכנזיות מותר פאה, כי כל הפוסקים האשכנזים היודעים לפסוק הלכה נכונה (ולא כמו המיקל בכל דבר שבקדושה כמו פאלק, שהמציא הלכות מהעצבע, והוציא ספר המחריב הצניעות, הוא עשה צחוק מהצניעות הנכונה, בכל העולם החרדי, הוא המציא הלכות מהאצבע, ולא מן התורה, ולא מהשולחן ערוך, אנחנו חייבים לתחזק בצניעות ע”פ פסקי השולחן ערוך!!! כמ"ש http://www.keter-malchut.co.il/harimuMichshol.html) גם אסרו את הפאות של ימינו! ולמה שלא יחושו להחמיר בדבר כזה חמור. ואף בפאה וכובע ראוי להחמיר. וכל בעל ישפיע על אשתו רק בדרכי נועם ושלום, ויבאר לה חומר הענין.

    הפאות היום עשיות במומחיות כזו, כל מי שלא משקר לעצמו, יודע שפאות כאלו אף פוסק לא התיר, שהרי יותר יפות משיער טיבעי, ולא ניכר כלל שמכסה ראשה, ועוד שמושכות גם הופעת לבוש שתתאים להם, ומגרות את יצר הרע, אוי לנו. ולא עוד אלא שגם בבית יש בעיה ללכת בפאה מכיוון שבפאות זמננו, גם אלה הנקראות “קאסטם אירופאי”, וגם אלה עם “ההכשר”, בכולן יש תערובת שער מהודו שמקורו בתקרובת עבודה זרה.

    ובפרט אחר שמצאו שכל הפאה נכרית הייתה של עבודה זרה – זאת אומרת שכל הקידוש וברכת המזון והסדר הלך הכל לעבודה זרה – והיום עם ההכשר ביחד בא הכל משם וכמו דלת המסתובבת שעושים בשמיטה כאן ישנו אניה המסתובבת שבאה מהודו לטורקיה ומשם מורידים בכל ושמים על אניה אחרת. ותימה על האברכים היקרים שליט”א שמתירים לנשותיהם ללכת בפאה, ולא מוחים בהם . מה שווה התורה שלהם? “זה חילול ה’ נורא ואיום! יש לסגור את כל הכוללים! מה שוה התורה של הבעל? אם כך הולכת אשתו, כל התורה שלו הולכת לסטרא אחרא” (כמו שאמר מרן הרב שך זיע”א) “זה רשע! זא אכזר, זה משומד, זה כופר, זה עמלקי, זה ערב רב ממש, אין לו שום יראת שמים, תורתו לא שווה כלום! זהו כמו דואג האדומי שכל מעשיו היו מושחתים, איפה היראת שמים? אופה? איפה?…

    כל אחד ואחד חייב להזהר, לא יתן את בתו לאיש כזה מושחת שדורש שתלבש דוקא פאה. זה לא אברך ישיבה, זה אברך רשע! זה אברך-חרד”ק, זה אברך מלאך המות, צריך לגרש אותו! יחפש לו אברך טוב בן תורה ויר”ש שידע את האמת, וסכים על מטפחת ראש.” (כמו שאמר מרן זיע”א) ולפני שיוצאים ללמוד תורה הקדושה יש לוודא ש”מחניך קדוש, ולא יראה בך ערוות דבר”!

    אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק בצניעות במטפחת כו', אמור לכל צרותינו די, ובטל מעלינו כל גזירות קשות ובימים אלו הראנו רק נסים ונפלאות כאשר בימי מרדכי ואסתר וכל המחשבות והגזירות יתהפכו כולם לטובה ולברכה.

    נא ערה עלינו רוח ממרום ופרוש עלינו סוכת שלומך סוכת רחמים וחיים ושלום, ונהיה כולנו כאיש אחד בלב אחד לאהבתך וליראתך ולעבדך בלבב שלם, ונזכה כולנו יחד לראות בהרמת קרן התורה היראה והצניעות בקרוב בשובך לציון ברחמים, בביאת משיח צדקנו בב”א.
    ————–
    שלום רב אחותי היקרה, מה שמציק לעם ישראל בחצאיות קצרות, בבגדים צרים, וכו’ זה ממש לא טפשי וזה קשה מאוד אפי' לכל בת ישראל ולכל אשה בעולם, היום שאני נשואה ואחרי שהבנתי מה זה “ראש של גבר ” החלטתי בלי נדר להאריך (ולא ללבוש את המגף הזו..) את כל החצאיות הקצרות, וזה באמת ממש קשה לי. אבל אנו משתדלות לעשות את זה לכבוד ד´ יתברך שמו, שהוא יותר חשוב מכל השאר, והוא יתן לנו כוח להחזיק מעמד ורק בבריאות.

    לא ניצחתי ביום אחד, אלא היו לי עליות וירידות, ואיני יכולה לספור כמה פעמים נפלתי. אך קמתי. לא התייאשתי ואחרי מאבק ארוך ועיקש, ניצחתי. אני גאה בזה גאווה טהורה. אם תצליחו בבת אחת אשריכן, אני רק מספרת מה היה אצלי. אולי אני עוד בקבוצת סיכון ועלי להיזהר, אבל אני חושבת שבס”ד יצאתי מזה. דרך אגב, גם לא לחבוש פאה מעוצבת ויפה, אלא מטפחת -חתיכת בד שחור זה קשה מאוד. אבל אם לא רוצים להיות צבועים, ואם כבר שומרים אז עד הסוף (כי כך נזכה לראות המשיח) כי גם ככה מוותרים ולא נהנים מהעולם הזה אז לפחות נשתדל לדאוג על העולם הבא ולפום צערא אגרא. יישר כוחך! אחותי היקרה, על גופך תשמרי! כך את עצמך תכבדי! את בת מלך! נסיכה! את יהלום יקר! את מלכה של העולם!
    יהלום שומרים בפנים ולא בחוץ.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*