logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

שידוכים- "עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים"-SHIDDUCHIM

ירושלים וכותל1

שידוכים- עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים

SHIDDUCHIM

HOME        ראשי

מפעל עוד

י – ישראל

ש – שידוכי

מ – מכון

ע  ם

 

.

בערי יהודה ובחוצות ירושלים

"עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים"

עונש הגדול הבא על אשת איש

 

אדמור-מהאלמין-דורש-פספורט-874jpg

 

 

 

שידוכים ליין אינטרנשנל

מי שרוצה להצליח בשידוך יפנה לשידוכים ליין:

1 646 – 519 – 5800

EXT 1129#

1  .מוצאי שבת קודש

2 . יום א': עלטערע חסידישע

3 . יום ב': יונגערע חסידישע

4 . יום ג': ליטווישע – בעלי תשובה – ספרדישע – רופאים

משעה 9:30 – 11:30 pm

 יום א': – (אפשר להתקשר גם כן מארץ ישראל)

1 – 3 pm

1 212 – 990 – 8000

EXT: 1 212 #

בעזרת השם יתברך

מרכז שידוכי נשואין העולמי

WORLD ORGANIZATION FOR SHIDUCHIM

1270 – 51 ST. BROOKLYN, N.Y, 11219

TEL. 347 – 683 – 3244

קריאה דחופה! אל יראי ד' וחושבי שמו , אנשי שם , גבורי כח ועושי רצונו של מקום ברוך הוא די בכל אתר ואתר הי"ו

WORLD ORGANIZATION FOR SHIDDUCHIM

A Call to those who fear the word of Hashem, to those strong and brave men who do the will of The Holy One Blessed be He in every city all over the world.

 It is revealed and known to all the difficult situation regarding Shiduchim, and due to our many sins, there are hundreds of thousands of young men and young ladies, observant and respectful of the  Mitzvot of Hashem, who find it very difficult to meet a partner, and whose  dear parents suffer and sigh, with their hearts broken within them from all the suffering of raising their children, and their souls yearn and thirst to bring their sons to the Chuppa and to find a Shidduch for their daughters, and their eyes are dimmed, and they have no strength to solve their problem because the inmate can not free himself from prison, may Hashem have mercy on them and bring an end to their suffering, for it is great and it is almost unbearable for them.

 Therefore our hearts are greatly rejoiced to hear the good news that revive the soul, that in the last few days some faithful Community leaders, as well as men of good heart and good name awakened themselves when they saw the great suffering of our people, and they said that this was not the time to sit calmly doing nothing while their brothers are suffering. So their hearts wished to do something good with the help of the Holy One of Israel, to be partners with the Holy One Blessed be He, whose task is to sit all day and arrange partners for marriage. And so they have established the WORLD ORGANIZATION FOR SHIDUCHIM – “MERKAZ SHIDUCHE NISSUIN HAOLAMI”, whose purpose is to establish organizations in every place, and to be involved in this great Mitzvah, to be a help to their brothers and sisters and find for them their right partner, and there is no bigger Mitzvah than this one.

 And an endeavor like this to establish and begin an institution like this one requires tools, like computers, and therefore we ask and beg you that you help us bring our fellow Jews to the Chuppa, we ask you to help us with an open and generous hand. We ask for your support both material and human for we also need people who will run the organization in the various places that it will be required.

And in the merit of this Tzeddaka the words of the prophet will be fulfilled in all of us: “ODD

 YESHAMA BE ARE YEHUDA UBECHUTZOT YERUSHALAIM  KOL SASON VE KOL SIMCHA KOL CHATAN VE KOL KALA” AMEN 

PLEASE GET IN TOUCH WITH US AT

  347 – 683 – 3244

 347 – 683 – 3205

 1270-51 ST. BROOKLYN NY 11219

ארגון עולמי לעזור לאחינו בני ישראל לזכות לזווג הגון

לקטנו מדברי חז"ל בש"ס בבלי ירושלמי ומדרשים, זוהר הקדוש תיקונים וספרי הראשונים, ומספרי מוסר וספרי ח"ן מגדולי האחרונים וספרי תלמידי הבעל שם טוב זצללה"ה בענין הזווג, וגודל מעלת התפלה

עיה"ק צפת תובב"א

מיסודו של הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
קוה אל ה' – הדרכה מיוחדת לגרוש לגרושה לרווק ולרווקה, וכן מציאת הזיווג וכן העצות והתפילות מאת אור העולם רבינו נחמן מברסלב זצ"ל

שידוכים – תנא דבי אליהו הדרכה לשידוכים, ועיין באריכות בספר מדריך לצניעות להגה"צ רבי שלום יהודה גראס אבדק"ק האלמין שליט"א. Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin

ועיין עוד בספרי שכר ועונש חלקים א' ב' ג' ד' ה', ובספר קב הישר ובספר הקדוש שבט מוסר
 מדריך חצניעות בישראל – והוא חלק ב' מספר קדושת ישראל השלם – וויכטיגע דינים וועגען צניעות

, באידיש.  – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

קדושת ישראל הלכות יחוד – אין אידיש, אויף די וויכטיגע הלכה וועגען איסור יחוד. דער וואס איז נישט באקאנט אין הלכות יחוד וואס ווערט געברענגט אין דעם ספר, אהנע צווייפעל אז ער ווערט נכשל אסאך מאל אין דעם הארבען איסור פון יחוד. – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א. – Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

סדר נתינת כתובה כהלכתה. – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

סדר נתינת כתובה כהלכתה – כל הכתובה בלשון המובן – ובסוף התוכן בקיצור. – על החתן לקרותו לפני קבלת קנין, וכן העידים יקראוהו. – הנוסח בלשון המובן. – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

סדר נתינת כתובה כהלכתה – תוכן הכתובה בקיצור. – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

סדר נתינת כתובה כהלכתה – תוכן כתובה דאשתכח בה טעותא. – יצא לאור ע"י הגה"צ רבי שלום יהודה גראס, כ"ק מרן אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

Rabbi Sholom Yehuda Gross, the head of the Rabbinical court of Holmin,

מדבקה- אני לומד זוהר הקדוש

הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש" בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,

לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!  

בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,

לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!  

http://www.zohar-1.com/books/tora/

לפי פרשות http://www.zohar-1.com/books/tora/list.asp

הַלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש –  מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם

שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:

א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ,  כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.

סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.

כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.

לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).

בְּסֵפֶר הַתִּקּוּנִים תִּקּוּן ל' (דַּף ע"ג:). וְזֶ"לְ: בלשון הקודש: הַנָּתִיב הַשֵּׁנִי,א וְרוּחַ אֱלֹהִי"םב מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם (בראשית א ב), מַה זֶּה וְרוּחַ? אֶלָּא בְּוַדַּאי בִּזְמַן שֶׁהַשְּׁכִינָה יוֹרֶדֶת לַגָּלוּת, הָרוּחַ הַזּוֹ נוֹשֶׁבֶת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה, מִשּׁוּם שֶׁהַשְּׁכִינָה נִמְצֵאת בֵּינֵיהֶם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ נַעֲשֵׂית קוֹל, וְתֹאמַר כָּךְ: אוֹתָם יְשֵׁנִים שֶׁשֵּׁנָה בִנְחִירֵיהֶם, סְתוּמֵי הָעֵינַיִםג וַאֲטוּמֵי הַלֵּבד, קוּמוּ וְהִתְעוֹרְרוּ אֶל הַשְּׁכִינָה, שֶׁיֵּשׁ לָכֶם לֵב בְּלִי הַשְׂכֵּל לָדַעַת אוֹתָהּ, וְהִיא בֵינֵיכֶם. וְסוֹד הַדָּבָר – קוֹל אוֹמֵר קְרָא, (ישעיה מ ו), כְּמוֹ קְרָא נָא הֲיֵשׁ עוֹנֶךָ וְאֶל מִי מִקְּדוֹשִׁים תִּפְנֶה, וְהִיא אוֹמֶרֶת מָה אֶקְרָא, כָּל הַבָּשָׂר חָצִירה, הַכֹּל הֵם כִּבְהֵמוֹת שֶׁאוֹכְלוֹת חָצִיר, וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה, כָּל הַחֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים, עוֹשִׂים לְעַצְמָם. וַאֲפִלּוּ כָּל אֵלּוּ שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים בַּתּוֹרָה, כָּל חֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים – לְעַצְמָם עוֹשִׂיםו. בְּאוֹתוֹ זְמַן וַיִּזְכֹּר כִּי בָשָׂר הֵמָּה רוּחַ הוֹלֵךְ וְלֹא יָשׁוּב (תהלים עח לט) לְעוֹלָם, וְזוֹהִי רוּחוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁהז, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָהח, וְגוֹרְמִים שֶׁמִּסְתַּלֵּק מַעְיַן הַחָכְמָה, שֶׁהִיא י' מִמֶּנָּה, וְנִשְׁאֶרֶת ב' יְבֵשָׁהט, אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ שֶׁמִּסְתַּלֶּקֶת הִיא רוּחַ הַמָּשִׁיחַ, כְּמוֹ שֶׁנִּתְבָּאֵר, וְהִיא רוּחַ הַקֹּדֶשׁ, וְהִיא רוּחַ חָכְמָהי וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת יהו"ה, (ישעיה יא ב).

א. מ-ל"ב נתיבות חכמה. ב. וְרוּחַ היא השכינה המנשבת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה. והקול זה קוב"ה המצטער על שכינתו. ג. שסתומות עיני שכליהם! ד. וגם אטומים לבם מלהתבונן! ה. עשב השדה, מאכל בהמה, וכתב הגר"א, רוצה לומר דאין מי שיענה לה (להשכינה)… בעקבות משיחא… "וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ". ו. לטובת נפשם ולהנאתם, ואינם מתכוונים לכוונה השלמה הזאת, ולא מבקשים על עילוי הכבוד וגאולתן של ישראל. שהרי אי אפשר לכבוד העליון להתרבות אלא בגאולתן של ישראל וברבוי כבודם שזה תלוי בזה באמת'! (רמח"ל). ז. ובאילנא דחיי ע"פ הגר"א 'שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה 'יַבָּשָׁה' שרצונו לומר 'יְבֵשָׁה'. ועי"ז "רָאִיתִי אֶת הָאָרֶץ וְהִנֵּה תֹהוּ וָבֹהוּ וכו" דהיינו שבהתרשלותם מלעסוק בחכמת הקבלה הם פוגמים בכבוד התורה, ולכן מעלה הקדוש ברוך הוא עליהם בחינה של ביטול תורה דבגיניה כל הצרות הללו באים. כמו שאמרו בשבת (לג.): 'בעוון ביטול תורה חרב וביזה רבה, ודבר ובצורת בא, ובני אדם אוכלין ואינן שבעין…דכתיב: "וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב נֹקֶמֶת נְקַם בְּרִית" ואין ברית אלא תורה שנאמר: "אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה". ח. כָּתַב בְּכִּסֵּא מֶלֶךְ (שם), כַּמָּה גָּדוֹל חִיּוּב עַל תַּלְמִיד חָכָם לִלְמֹד קַבָּלָה. וְעָנְשָׁם כַּמָּה גָּדוֹל אִם אֵינָם לוֹמְדִים קַבָּלָה, וְגוֹרֵם אֹרֶךְ גָּלוּתָא, כִּי הֵם מְעַכְּבִים הַגְּאֻלָּה רַחֲמָנָא לִיצְלַן, כִּי יַעֲשֶׂה בְּשָׁעָה אַחַת בְּלִמּוּד הַקַּבָּלָה, מַה שֶׁלֹּא יַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד חֹדֶשׁ יָמִים בִּפְשָׁטֵי הַתּוֹרָה, כִּי גָּדוֹל כֹּחָהּ לְקָרֵב הַגְּאֻלָּה. ט. אר לחי ראי, עיקר תיקון השכינה על ידי עסק התורה הוא בלימוד חכמת הקבלה, נמצא אם כן שאלו שלומדים רק פשטי התורה נראה שאין רוצים לרחם על השכינה ולתקנה!. ובביאור הגר"א כוונת המאמר לרמוז שהשכינה כביכול 'יְשֵׁנָה' בזמן הגלות כאשר התורה שבעל פה שלומדים למטה היא בלא רזין דאורייתא. י. הביאורים מס' ביאור הגר"א, כסא מלך, באל"ר, מתוק מדבק, אילנא דחיי.

סְגוּלָה גְּדוֹלָה לִקְרֹא בְּכָל יוֹם זוֹהַר הַקָדוֹשׁ תִּקּוּן ל', שֶׁהוּא אֶחָד מִשִּׁבְעִים הַתִּקּוּנִים שֶׁכָּתַב אוֹר הָעוֹלָם הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי ע"ה. – וְאֵלּוּ הֵן הַמַּעֲלוֹת לְכָל אָדָם מִיִּשְׂרָאֵל שֶׁיִּקְרָא תִּקּוּן זֶה מִדֵּי יוֹם וּבִפְרָט אִם יֹאמַר אוֹתוֹ לְאַחַר הַתְּפִלָּה: יָרוּם מַזָּלוֹ, יַצְלִיחַ בְּכָל דְּרָכָיו. שָׁלוֹם בַּיִת, זִיווּגִים הֲגוּנִים, יִּזְכֶּה לְשֶׁפַע רוּחָנִי וְגַשְׁמִי, כֹּל אוֹיְבָיו יִפְּלוּ תַּחְתָּיו. זוֹכֶה וּמְתֻקָּן נַפְשׁוֹ רוּחוֹ וְנִשְׁמָתוֹ. יִּזְכֶּה לְיִרְאַת שָׁמַיִם. יִּזְכֶּה לַאֲרִיכוּת יָמִים וּשְׁנַיִם עִם בָּנָיו. יִּזְכֶּה לְעוֹלָם הַבָּא, וְעַל יָדוֹ תָּבוֹא הַגְּאוּלָּה בְּרַחֲמִים גְּדוֹלִים (סוד ה').

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*