logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האדמו"ר מהאלמין בדרשה על מסירת נפש על יד ציון הרמב"ם ע"ה בטבריה

רמבם- פספורטקבר הרמבםjpgהאדמו"ר מהאלמין בדרשה על מסירת נפש על יד ציון הרמב"ם ע"ה בט

להורדת הדרשה: לחץ על הקישור הבא:

כל יהודי צריך למסור את הנפש להציל את עם ישראל מפצצות אטום הקרוב מאוד,

ולא עולה בכלל כסף – הכל בחינם – כל אחד יחשוב מה שעשה בעל הסולם זי"ע להציל את עם ישראל מהרוצח הגרמני – והיו יכולים להציל אם כל אחד היה לומד דקה זוהר ביום – לכן חוב קדוש עלינו לעורר כל יהודי ויהודי ללמוד דף זוהר ביום כי רק זה יציל אותנו – וכן כל אחד יעשה קצת מסירת נפש להגיד לרבנים שהם אשמים על כל הצרות של עם ישראל כל האלמות ויתומים וכל החולים הכל על אחריותם ועל אחריות שלנו שאם לא עושים מה שמוטל עלינו אז הכל על אחריות שלנו – בואו ונחשוב אם אנחנו באמת מקיימים ואהבת את ה' אלוקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך?

אם לא נעשה הדבר הקטן הזה, לעורר ולחלק בכל עירו לכל הפחות – אם לא עושים את הדבר הקטן הזה לא נוכל להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה?????????????

למה לא נחוס על כבוד השכינה הקדושה, ועל משיח צדקינו שהוא בצער גדול שלא יכול לבוא ולגאול את עם ישראל רק בגלל הדבר הקטן הזה לפרסם את לימוד הזוהר הקדוש?

למה לא נדבר עם מנהל התלמוד תורה ובית יעקב שיגידו כל יום פתח אליהו הנביא זכור לטוב, ונקרב את הגאולה בזה, וכך נציל את עם ישראל מכל גזירות קשות ורעות.

ובזכות שנפפרסם את הזוהר הקדוש נזכה לחִנָּא וְחִסְדָּא וְרַחֲמֵי וְחַיֵי אֲרִיכֵי וּמְזוֹנֵי רְוִיחֵי וְסִיַּעְתָּא דִשְׁמַיָּא וּבַרְיוּת גּוּפָא וּנְהוֹרָא מַעַלְיָא. זַרְעָא חַיָּא וְקַיָּמָא זַרְעָא דִּי לָא יִפְסוֹק וְדִי לָא יִבְטוֹל מִפִּתְגָּמֵי אוֹרַיְתָא. מַלְכָּא דְּעָלְמָא יְבָרֵךְ יַתְהוֹן יַפִּישׁ חַיֵּיהוֹן וְיַסְגֵּא יוֹמֵיהוֹן וְיִתֵּן אַרְכָא לִשְׁנֵיהוֹן. וְיִתְפָּרְקוּן וְיִשְׁתֵּזְבוּן מִן כָּל עָקָא וּמִן כָּל מַרְעִין בִּישִׁין. מָרָן דִּי בִשְׁמַיָא יְהֵא בְסַעְדְּהוֹן כָּל זְמַן וְעִדָּן. וְנֹאמַר אָמֵן:

להורדת דרשה האדמו"ר מהאלמין   לחץ על הקישור הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=wm_qVF-bCUw

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*