logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

דרשת הרב פינטו לחשיבות הזהר הקדוש Rabbi Pinto & the Holy Zohar

בלינק  הרצ"ב תוכלו ללמוד את הזהר הקדוש כל יום ויום ולהצטרף למאה אלף תלמידים של הרב פינטו, והצטרפו  למיליון  יהודים שלומדים בכל יום הדף היומי של הזהר הקדוש.
ר התנא האלוקי  בי שמעון בר יוחאי  זיע"א מבקש מכל אדם בישראל שיזכה את הרבים ויכניס אל לימוד דף היומי של הזהר הקדוש, לאתר שלו, לבית הכנסת שלו ולכל דורשי  התורה הקדושה,   ולהדפיס לזיכוי הרבים את הזהר הקדוש.
להורדת  כל דף היומי של הזהר הקדוש: לחץ כאן:    www.ha-zohar.net

http://campaign.r20.constantcontact.com/render?llr=7kw4kyfab&v=0015qKm9V6FEG5ZUPyZkLciJEdtP5lHZ_Z48m43e95fK2A4AX2BRtFngzK06kbO1yu9EgYQSY1kOGeAfsNJkSw_qAlobdcGj2esKyJdYWoX1jc%3D

  דרשת הרב פינטו בשבת תשובה

לחשיבות לימוד הזהור הקדוש 

 

לאחי ורעי ה' עליהם יחיו:

עומדים אנו במוצאי ראש השנה ושבת תשובה אשר זכינו לרוממות הנפש גדולה, ולהתעלות והתקדשות גדולה יחד עם בני הישיבה בארץ הקודש, וב"ה זיכה אותנו הקב"ה, ביום בו נכנסנו לגיל הבינה, לייסד ולקבל על עצמנו לחזק בשער בת רבים את חובת היום לחלק את הזוהר הקדוש לימות השנה.

 

ב"ה, היום בהתאספות ובדיבוק חברים קיבלו אהובינו וחביבנו, כבנים הם לנו, לחזק כרבבה מאחינו להקפיד בלימוד חובת היום הזוהר הקדוש, ולסיים הלימוד של כל הזוהר עד ראש השנה שיבוא עלינו בשנה הבאה לטובה ולברכה.

 

וידוע מה שמובא בזוהר הקדוש שכל מי שלומד בזוהר הקדוש מידת הדין סרה ממנו, וחזקה שלפני יום הכיפורים עם קבלות כל כך גדולות ונשגבות ומסירות נפש עצומה של בני הישיבה, לגדל ולקדש את העולם כולו, ולטהר את העולם בלימוד הזוהר הקדוש, ודאי שרבי שמעון בר יוחאי שהעיד על עצמו: יכול אני לפטור את העולם מן הדין, יעמוד ויהיה מליץ יושר בעדנו, ובעד כל קהילת קודש שובה ישראל, ובעד כל כלל עם ישראל, ונצא זכאים בדין, ונכתב ונחתם לחיים טובים בספר הצדיקים והחסידים. ומכח הקבלה הזו ודאי נעשה רעש גדול בשמים ומחשבה טובה הקב"ה מצרפה למעשה.

 

וידוע אשר מובא בספר ( דברים ז'): "והיה עקב תשמעון את המשפטים האלה ושמרתם", וקשה, מדוע נאמר "והיה עקב תשמעון את המשפטים", היה צריך לאמר והיה עקב תעשו את המשפטים?, אלא מפה לימוד ששמיעה וקבלה אפילו שעדין לא עשה האדם כבר הדבר מצטרף למעשה. והמחשבה הטובה והקבלה של רבבה מאחינו בני ישראל בעשרת ימי תשובה ודאי זיכוך גדול, ורבי שמעון בר יוחאי וכל גורן התלמידים אשר חיברו עמו את הזוהר הקדוש עומדים ומליצי יושר בשמים, וחזקה שהמחשבה הטובה הזו והרצון והמסירות נפש בראה רבבות של מלאכים שאין כח היכול לעמוד כנגדם.

 

וידוע אשר מובא בילקוט שמעוני תהילים, שביום הכיפורים בא הס"מ ומניח את כל עוונותיהם של ישראל לפני הקב"ה, וכן בא גם מיכאל המלאך ומניח כל הזכויות של עם ישראל ושוקלים אותם לפני הקב"ה, ומיד מבקש הס"מ רשות מהקב"ה ללכת ולחפש ולהביא עוד עוונות וחטאים של בני ישראל, להכביד ולנצח ולהוציא שנה קשה וגזרות קשות חס ושלום על עם ישראל, וכשיוצא מבית דינו של הקב"ה לחפש עוד עוונות, לוקח הקב"ה חלק מהעוונות ומטמינם ומחביאם במקום נסתר, וכשחוזר הס"מ ומביא עמו כמה עוונות, מוצא שהרבה מן העוונות שכבר הביא נעלמו, ועל זה אומר הס"מ (תהילים פ"א): "נשאת עוון עמך", וקשה, מדוע הקב"ה נוהג כך, לוקח בסתר מהעוונות, וכן מדוע מחביאם במקום נסתר, הרי "לה' הארץ ומלואה תבל ויושבי בה", ועל פיו ישק דבר, ואין מי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל?.

אלא כאשר האדם מהרהר בתשובה ובנפשו ובליבו מקבל על עצמו לשוב באהבה אל ה', דברים שבמחשבה ובלב, אף אדם ואף מלאך לא יכול להבין ולא יכול לדעת.

הנסתרות לה' אלוקנו, ורק הקב"ה יודע תעלומות, ויודע את אשר בסיתרי הלב, ולשבת ולהסביר לס"מ מה אדם הרהר בלבו, ומה האדם קיבל על עצמו בינו לבין בוראו, השטן לא יבין ולא יכול להבין.

וכאשר אדם הרהר בלבו תשובה ומעשים טובים וקבלות גדולות וקדושות, רוב עוונותיו נעשים כזכויות, ולכן הקב"ה לוקח אותם ומניח אותם במקום גבוה משום שהרהורים של התשובה והקבלות שבלב הם בין האדם לבין בוראו. וזה מה שנאמר: "כי ביום הזה יכפר עלכם לטהר אתכם מכל חטאתכם לפני ה' תטהרו", "לפני ה", ההרהורים והמחשבות הם רק לפני ה', רק הוא יודע את מה שהרהרנו וקיבלנו על עצמנו. ויותר מכך אותם עוונות כשעושים תשובה מאהבה נהפכים כזכויות.

 

ימים אלו הם ימים של תיקון הנפש, יום ראשון אפשר לתקן את כל ימי ראשון של השנה, וכן יום שני את כל ימות שני של השנה, וכמו ששבת הזו נקראת שבת תשובה, אף יום ראשון נקרא יום ראשון תשובה, ואף יום שני נקרא יום שני תשובה, וכל ימות השבוע הזה נקראים שם היום ויחד עמו תשובה.

וזכינו השבת יחד עם קבלת הזוהר הקדוש המחולק לימות השנה, וביום שלישי נזכה כולנו כאיש אחד בלב אחד לעמוד על ציון רבנו הקדוש רבי אליעזר פאפו בעל הפלא יועץ, אשר הבטיח הבטחות מרובות מי שיעמוד על קברו וממי שיקבל טובה יחזיר לו.

אלו דברים של הכנה לעמוד ביום הכפורים ולעמוד ולצאת זכאים ומחוזקים לקראת השנה הבאה עלינו לטובה, שתהיה שנה של עשיה, שנה של ברכה, שנה של הצלחה, שנה שתהיה אבן פינה ליסודות גדולים בקהילתנו הקדושה שובה ישראל, לפרט ולכלל, שנה ששערי שמים יפתחו בה לפרנסה מרובה ולהצלחה גדולה, כולם ימסרו נפש לעלות ביום שלישי לציונו של רבנו הקדוש, ונישא ליבנו אל אבינו שבשמים בקבלות ובהכנה גדולה, ונזכה שיושפע עלינו שפע רב מכל העולמות, וברכת ה' היא תעשיר ולא תוסיף עצב עימה.

"ה' קל רחום וחנון ארך אפים ורב חסד" וגו'. "ה' עוז לעמו יתן".

 

מבצע זוהר יומי עולמי בנשיאות כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א

הזוהר הקדוש! כל הקודם זוכה! קבלו סט ללימוד יומי מאת כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א

"מישהו שחושב שאין לו פרנסה וזה גזירה שאי אפשר לתקן אותה הוא טועה!"
"מישהו שחושב שיש לו בעיה ואי אפשר לתקן אותה הוא טועה!"
"כתוב בספרים הקדושים מי שקורא זוהר קדוש, ה' נותן לו פרנסה כפרת עוונות, זיכוך, מרומם אותו מרים אותו, כל דבר קדוש יש בתוך, אין דבר יותר קדוש מהזוהר הקדוש!"
"נקבל את זה על עצמינו חזק… מסיימים את הזוהר הקדוש… אפילו שלא מבינים זה סגולה לפרנסה לכל דבר…"
(האדמו"ר יאשיהו יוסף פינטו שליט"א)

לקבל סט מילאו הטופס הקצר למטה או שילחו (עם כתובת ומספר טלפון) למייל:[email protected] או חייגובהודעה לטלפון: 054-533-0452

ללא תשלום לזיכוי הרבים ללימוד יומי של הזהר הקדוש ב"ה זכות התנא אלוקי רבי שמעון בר יוחאי תעמוד לכם בתוך עם ישראל

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*