logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מכתב מהאדמו"ר מהאלמין לעם ישראל: "עורו ישנים מתרדמתכם" ולימדו זוהר! מצב המלחמה הולך ובוער

מצות עשה דאורייתא הוכח תוכיח את עמיתך, ומי שיעשה מה שצריך יוכל לומר בשמים אני את נפשי היצלתי – ורק מי שיש לו אהבת ישראל הוא מוכיח, כמבואר בקב הישר פרק ג-ד".

שלום רב לכל ידידי שיחיו עמו"ש

המצב של מלחמות הולך ובוער מיום ליום עד שהטרוריסטים היגיעו כבר לנשק כימי בטילים שלהם, [ידענו מזה כבר 20 שנה], וזה רק בא לעורר אותנו שאנחנו גם צריכים לעשות נשק כימי, זה כנגד זה, רבותי אין זמן, הזוהר היא הסגולה היחידה לעורר על זה,

האמת שצריכים לארגן ללכת בשק ואפר בכותל המערבי לעורר את כל הרבנים וראשי ישיבות שיתעוררו ויארגנו שילמדו בכל ישיבה ובית המדרש זוהר – על מה הם מחכים? עברנו כבר שואה איומה רח"ל של 7 מיליון קרבנות, ורק הרבנים אשמים כמו שכתב בעל הסולם – רבותי כל אחד יפרסם את האמת – שהרבנים הם זורקים נשק כימי על עם ישראל ולא הערבים זהו האמת לאמיתו – ואנחנו לא מפחדים להגיד את האמת – וזה בדיוק מה שקרה עם זמרי בן סלו, ופנחס הרג אותו שאפילו היה נשיא בישראל, זה המצב של הדור האחרון, אבל אין זמן, תדעו לכם כל הרבנים שצועקים צניעות ועוד, הם האשמים על הכל, כמו שאמרו חז"ל שבת (נה:), וכל ישראל ערבים זה לזה – כל אחד צריך לצעוק בקול רעש גדול – הרבנים האדמורי"ם והראשי ישיבות, שלא אומרים לתלמידיהם ללמוד זוהר הקדוש, הם האשמים על הנשק כימי – האמת אם הצה"ל היו מאמינים היו תופסים את הרבנים והראשי ישיבות במקום המחבלים, שהם המחבלים האמיתיים – זהו האמת כמו שהרשב"י כותב 172 פעמים בזוהר הקדוש, והגר"א הרמח"ל רבי חיים וויטאל וכל שאר הצדיקים גילוי לנו כל זה, וכל אחד צריך לעורר ולצעוק בקולי קולות בכל בית המדרש וישיבה, ולא לתת מנוחה, כי הסכנה קרובה מאוד, ועכשיו יכולים עוד להציל, ואם נחכה עוד קצת יהיה מאוחר ח"ו.

והנה אנחנו בחודש אלול שאפילו דגים בים רועדים, אבל האדמורי"ם הרבנים והראשי ישיבות לא רק שלא רועדים, גם  לא איכפת להם כלל אם ח"ו ימותו חלק גדול מעם ישראל ח"ו.

מה? הם לומדים רבי שמעון בר יוחאי בחז"ל ולא מאמינים לרבי שמעון שאומר שמי שלא לומד תורת הסוד ימחק מן העולם במלחמת גוג ומגוג, כן רבי שמעון מגלה לנו עוד דבר גדול שרבני הערב רב ילחמו נגד משיח, וזהו עכשיו המלחמה, שהם לא רוצים את המשיח, ובגלל זה הם לא מעונינים לשמוע.

כבר יצא קול קורא ממרן עובדיה יוסף שליט"א ועוד רבנים שכל יהודי צריך ללמוד דף זוהר ביום, והם לא רוצים לשמוע, לא מעניין אותם המצב הנורא הזה, והם צועקים לתלמידיהם, הוי חודש אלול, צריכים לעשות תשובה, והם המחטיאים הכי הגדולים של עם ישראל, בקרוב אי"ה נוציא חיבור שלם ליקוט מכל הש"ס בבלי וירושלמי זוהר ספרא ספרי וכל תלמידי בעל שם טוב איך שכולם אומרים כל זה מה שאני כותב כאן, ועוד הרבה יותר גרוע מה שם כותבים.

ראו בזוהר פרשת תרומה (דף קכ"ח ע"ב), הוא מפליג מגודל שכר של המוכיחים ומזכים את הרבים שמסירין את הרבים מן החטא, והמוכיח מקיים מצות עשה דאורייתא (ויקרא יט יז), "הוכח תוכיח את עמיתך", ועל ידי התוכחה מתגבר הקדושה, והסטרא אחרא מוכנה תחת יד הקדושה, ובזה גורם שכבוד הקדוש ברוך הוא מתגלה ומתרומם, ושכרו בידו שיזכה לראות בנים ובני בנים יראים ושלימים, (קב הישר פרק ק"א, ועיין עוד שם בפרק ה' ובפרק קב), וממשיך הזוהר הקדוש, שלאחר מותו מוליכין את נשמתו בתליסר תרעי של עומות העליונים, ולית מאן דימחה בידי, ועליו נאמר (מלאכי ב' ה'), בריתי הייתה אתו החיים והשלום, עיי"ש.

רבותי אנחנו צריכים לגייס את כל יהודי לצבא האמיתי נגד הערב רב, ואולי נוכל להחזיר אותם בתשובה, בב"א.

בברכת כתיבה וחתימה טובה לכל עם ישראל

2 comments

  1. חזק וברוך!
    מדוע מרן הרב עובדיה יוסף אינו יוצא בפומבי בקראה לכל בית ישראל ללמוד דף זוהר ביום ובכלל להשפיע בעולם התורה והישיבות ללמוד את הזוהר הקדוש?
    קטונתי מלייעץ לגדולי הדור אבל נראה שהעם ישן…"באתי ואין איש..פתחי לי אחותי תמתי…"
    האיום האירני זה השוט של קדוש ברוך הוא.הוא רוצה לגאל אותנו כבר..
    מצפה מאיתנו לעשות תשובה..
    אנחנו כבר בכניסת השבת..כמה רמזים הוא יכול עוד לשלוח לנו??.
    מי יתן ונתעורר בזמן ונזכה לגילוי משיח צדקינו במהרה בימינו אמן סלה.

  2. שלום ישראל גרינפעלד

    בס"ד
    עלינו להודות להרב גראס על כל פעילותו ופעילותיו בעולם כולו למען קירוב ישראל אל אביהם שבשמים, ובפרט בעשייתו רצון ה' יתברך שמו ויתעלה זכרו לעד לנצח נצחים, וברוך ה' אשרינו שזכינו לכך שיושב שם אדם בבית שמש וכל היום וכל הלילה עוסק למען קירוב הגאולה לא נותן שינה ותנומה לעפעפיו שנפוחים ממיעוט שינה, והכל למען הביא לנו את כל הטוב אשר הבטיחו קדמונינו, למען העוסקים בזוהר הקדוש, ונסיים בזה בברכה ובבקשה לה' יתברך, כמו שכתוב בפרשת השבוע, השקיפה ממעון קדשיך וברך את עמך ישראל ואת האדמה אשר נתת לנו כאשר נשבעת לאבותינו ארץ זבת חלב ודבש
    תודה רבה לכם משמים תברכו
    שלום ישראל גרינפעלד, פה עיר התורה בני ברק יצ"ו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*