logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

הקדמה לדרשה של כנס בבת ים -האדמו"ר מהאלמין, ליום ה' באלול

לדרשה של כנס בת ים,  ליום ה' באלול תשע"ב,  של האדמו"ר מהאלמיןן ,לחץ כאן:

http://www.youtube.com/user/SuperEthan74/videos

דרשה לכנס בת ים

ברוּכִים הַבָּאִים בְּשֵׁם ה'

בִּרְשׁוּת הַגָּאוֹן הַגָּדוֹל הַמְּקֻבָּל הַצַּדִּיק רַבִּי בְּנָיָהוּ יִשָּׂשׂכָר שְׁמוּאֵלִי שְׁלִיטָ"א, וְהַגָּאוֹן הַמְּקֻבָּל הָרַב מֹשֶׁה אַרְמוֹנִי וְהָרַב הַגָּאוֹן יְהוֹנָתָן חֵן שְׁלִיטָ"א, ….. וּבִרְשׁוּת הָרַבָּנִים הַגְּאוֹנִים, רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת שְׁלִיטָ"א, וּמְזַכֵּי הָרַבִּים שֶׁאִרְגְּנוּ אֶת הַקִּבּוּץ הַגָּדוֹל הַזֶּה, וְכָל הַקָּהָל הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה.

אָנוּ מְיַחֲלִים וּמְצַפִּים שֶׁהַקִּדּוּשׁ הַשֵּׁם הַגָּדוֹל הַיּוֹצֵא מִן הַקִּבּוּץ הַזֶּה, יָבִיא בְּעֶזְרַת הַשֵּׁם בִּמְהֵרָה אֶת הַקִּבּוּץ גָּלֻיּוֹת בַּגְּאֻלָּה הַשְּׁלֵמָה בְּבִיאַת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

מָה אָשִׁיב לַה' כָּל תַּגְמוּלוֹהִי עָלָי, בְּרֵאשִׁית דְּבָרַי אֲנִי רוֹצֶה לְהוֹדוֹת לַה' עַל רוֹב רַחֲמָיו וַחֲסָדָיו שֶׁזִּכָּה אוֹתִי בְּשָׁלֹשׁ דְּבָרִים גְּדוֹלִים, בִּימֵי חַיַּי מֵעִנְיַן זִכּוּי הָרַבִּים. דָּבָר רִאשׁוֹן בִּשְׁנַת תשכ"ו אִרְגַנְתִּי עִם חֲבֵרִי אֶת חֶבְרַת הַצָּלָה לִתְמֹךְ וּלְהַצִּיל חַיֵּי נֶפֶשׁ, כְּמַאֲמַר חז"ל כָּל הַמַּצִּיל נֶפֶשׁ אַחַת מִיִּשְׂרָאֵל כְּאִלּוּ קִיֵּם עוֹלָם מָלֵא, אָז לָמַדְתִּי בַּכּוֹלֵל שָׁעוֹת רַבּוֹת בַּיּוֹם וּבַלַּיְלָה, וְעַל חֶשְׁבּוֹן זְמַן הַשֵּׁינָה הֵרַמְתִּי טֶלֶפוֹנִים לְהַצָּלָה וּלְפִּקּוּחַ נֶפֶשׁ, וְכָךְ עָסַקְתִּי בָּזֶה בְּעֵרֶךְ שָׁנָה, וּמִגֹּדֶל עֹמֶס הַפּוֹנִים הִכְנַסְנוּ עוֹד אַבְרֵכִים שֶׁלָּמְדוּ אֵיךְ לְהַצִּיל נַפְשׁוֹת יִשְׂרָאֵל, וּמָצָאתִי בס"ד תּוֹרֵם לְאַמְבּוּלַנְס הָרִאשׁוֹן שֶׁעָלָה אָז בְּעֵרֶךְ 140,000$.

וּבָרוּךְ ה' הַיּוֹם כֻּלָּם רוֹאִים וּמַכִּירִים אֶת הַחֶבְרָה הַגְּדוֹלָה. וּמַה שֶּׁהִתְפַּתֵּחַ מִזֶּה אִרְגּוּנִים בְּכָל הָעוֹלָם.

התכנסו כאן,  לחנוך את הרעיון המהפכני הגדול של איחוד הדף היומי של הש"ס עם דף היומי של הזוהר, ובזה אנו מוכיחים שאנו בסוף עידן הגאולה וימות המשיח, שהכל נעשה אחד, אנו מתאחדים, כל החכמות מתאחדות, מאחדים עליונים ותחתונים, נגלה ונסתר יחדיו, בסוד "ותלכנה שתיהן". וחכמת הסוד הופכת להיות נחלתו של כל יהודי.

כמו שאתם כולכם רואים ויודעים, שהמושג של "הדף היומי" הוא מושג שכבש את כל העולם, ועד לפני 40 שנה, בקושי מצאתי  3 בתי מדרשים המלמדים דף היומי  ,וכיום הפך להיות כ"נכס צאן ברזל" ו"אבן פינה" בלימוד התורה, שאפילו כל ילד יודע על קיומו, כאילו היה מאז ועד עולם.

 המושג של "דף היומי" הוא רעיון גדול!  ובזכותו נוכל להביא את המשיח!! האם אתם יודעים למה?

כי הוא מנצח את יצר הרע.

צריך להבין שיצר הרע זה יצור מתוחכם מאד מאד, הוא "הנחש" בכבודו בעצמו, והוא  קיים מאז ומתמיד.

 והנחש בא כדי שנוכל לממש את זכות הבחירה בעולם הזהואם נדע איך להתמודד מולו בתחכום, נביא את המשיח, כי "משיח" בגימטריא "נחש".

ולכן ,כמו לכל דבר בעולם הזה, צריכים לדעת איך לגשת, גם ליצר הרע צרכים לדעת איך לגשת "כי בתחבולות תעשה לך מלחמה" לדוגמא

אם תבואו ליצר הרע ותגידו לו:ה

  • · אני הולך מהיום ללמוד את כל הש"ס. או כל הזוהר..הוא לא יאפשר לכם בשום אופן לעשות כן, כיה בזה הרגתם אותו לגמרי, זה כל קיומו, והוא ילחם בכם בכל עוז.
  • ·       אבל אם תבואו ליצר הרע, ותגידו: אני היום בארק ללמוד דף אחד של ש"ס או זוהר וזה הכל, …אז הוא יניח לכם.." כי זהרק טיפה בים."., ולמחרת תבואו שוב עם אותו התירוץ…אז הוא יעזוב אתכם

 מה מתברר? שטיפה של חכמה ועוד טיפה של חכמה מצטבר להיות ים של חכמה הים של תורת אמת, ולכן זה רעיון חזק שמתמודד עם הנחש….כמו שכתוב

"החכם אומר הריני לומד שתי הלכות היום ושתים למחר עד שאני לומד את כל התורה כולה (ויקרא רבה

.. וכדי לסבר את האוזן , בואו ואספר לכם, איך רקם הדף היומי עור וגידים, שעד קודם לכן היה דף היומי כמו "מת מצווה"   חסר חיים, כגוף בלי נשמה וגילגלו מהשמיים שאחלה מאד ואגיע למיאמי בארה"ב, שאם לא כן, לעולם לא הייתי מגיע לשם, גם בעד כל  הכסף והזהב שבעולם, כי מדובר במקום   ליד הים של   פריצות גדולה . והנה הסיפור:

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*