logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האמת הברור שרבינו חיים וויטאל כותב ברור כשמש בצהרים – מי הם דור הפלגה בדורנו???

הנה השקר הולך וגדל עד כי גדל מאוד שזייפו את דברי הרמח"ל, ודברי הגה"צ רבי שטיינימאן שליט"א, שאמר: כי אין לנו ברירה רק לקחת את העצה של הרמח"ל זי"ע וללמוד 3 ימים ולילות רצופים זוהר הקדוש!!!

 

והלכו השמשים והעיתונים וזייפו וכתבו שרק לימוד תורה של ג' ימים ולילות יעזור, וזה שקר גמור כי תורת הנגלה שלא לשמה לא עוזר כלום רק מביא גזירות רח"ל, כמו שרבינו חיים ויטאל זי"ע כותר שיותר טוב שלא היו לומדים תורת הנגלה בכלל. ועוד באים אדמורי"ם גדולים וצועקים בשם הגה"צ הרב שטיינימן ג' ימים ולילות רצופים, האם אנחנו גרים בחעלעם?

 

האם העולם גולם טיפשים כאלו?

 

אחר כל הפירסומים והספרים שנתקבלו בכל העולם וכל אחד יודע את האמת,

 

ואתם אדמורי"ם למה תפרסמו שקר אחרי שקר???

 

וזה מה שכתוב המגיד ממעזריטש זי"ע, עוזבי תורה יהללו רשע ושומרי תורה יתגרו בם, שאם לא אומרים האמת נקראים עוזבי תורה, וד"ל.

 

נא לפרסם הזיוף הגדול!!!

 

דרך ה' – היחודי להולכים בדרך האמת

 

היא – הזוהר הקדוש

 

מי שלא לומד תורת הנסתר – כל לימודו הולך לסטרא אחרא, ובמלחמת גוג ומגוג ימחקו מן העולם (זוהר), ולא יזכו לגן עדן העליון, וכו' …..

 

חותמו של הקדוש ברוך הוא אמת
(שבת נה)

 

 

 

 

 

 

 

 

Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.

חותמו של הקדוש ברוך הוא אמת
(שבת נה)

וזל"ק של רבינו חיים וויטאל זי"ע:

א)               עֵסֶק הַתּוֹרָה שֶׁלֹּא לִשְׁמָהּ

וְהִנֵּה מַה שֶּׁכָּתַב בִּתְחִלַּת דְּבָרָיו וַאֲפִילּוּ כָּל אִינוּן דְּמִשְׁתַּדְּלֵי בְּאוֹרַיְתָא כָּל חֶסֶד דְּעָבְדִי לְגַרְמַיְהוּ וְכוּ'. עִם הֱיוֹת שֶׁפְּשָׁטוֹ מְבֹאָר, וּבִפְרָט בִּזְמַנֵּנוּ זֶה בַּעֲווֹנוֹתֵינוּ הָרַבִּים אֲשֶׁר הַתּוֹרָה נַעֲשֵׂית קַרְדֹּם לַחֲתֹךְ בָּהּ אֵצֶל קְצָת בַּעֲלֵי תּוֹרָה אֲשֶׁר עִסְקָם בַּתּוֹרָה עַל מְנַת לְקַבֵּל פְּרָס וְהַסְּפֵקוֹת יְתֵרוֹת, וְגַם לִהְיוֹתָם מִכְּלַל רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת, וְדַיָנֵי סַנְהֶדְרָאוֹת, לִהְיוֹת שְׁמָם וְרֵיחָם נוֹדֵף בְּכָל הָאָרֶץ וְדוֹמִים בְּמַעֲשֵׂיהֶם לְאַנְשֵׁי דּוֹר הַפְלָגָה הַבּוֹנִים מִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַּשָּׁמַיִם, וְעִקַּר סִבַּת מַעֲשֵׂיהֶם הִיא מַה שֶּׁכָּתַב אַחַר כָּךְ הַכָּתוּב וְנַעֲשֶׂה לָנוּ שֵׁם. כַּכָּתוּב בְּסֵפֶר הַזֹּהַר בְּפָרָשַׁת בְּרֵאשִׁית (דַּף כ"ה:) וְזֶה לְשׁוֹנוֹ עַל פָּסוּק אֵלֶּה תּוֹלְדוֹת הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ, שֶׁחֲמִשָּׁה מוֹנִים יֵשׁ בָּעֵרֶב רַב, וּמִן הַג' מִינִים, מֵהֶם הוּא הַנִּקְרָא כַּת גִּבּוֹרִים, דְּעָלַיְיהוּ אִתְּמַר הֵמָּה הַגִּבּוֹרִים אֲשֶׁר מֵעוֹלָם אַנְשֵׁי הַשֵּׁם, וְאִינּוּן מִסִּטְרָא דְּאִלֵּין דְּאִתְּמָר בְּהוֹן (בְּרֵאשִׁית יא) הָבָה נִבְנָה לָנוּ עִיר וּמִגְדָּל וְגוֹ' וְנַעֲשֶׂה לָנוּ שֵׁם בְּבִנְיָן בָּתֵּי כְנֵסִיּוֹת וּבָּתֵּי מִדְרָשׁוֹת וְשַׁוְיָין בְּהוֹן סֵפֶר תּוֹרָה וְעֲטָרָה עַל רֵישֵׁיהּ, וְלֹּא לִשְׁמָהּ, אֶלָּא לְמֶעְבַּד לוֹן וְכוּ'. וְהִנֵּה עַל הַכַּת הַזֹּאת אָמְרוּ בַּגְּמָרָא: כָּל הָעוֹסֵק בַּתּוֹרָה שֶׁלֹּא לִשְׁמָהּ נֹחַ לוֹ שֶׁנֶּהֶפְכָה שִׁלְיָתוֹ עַל פָּנָיו וְלֹא יָצָא לַאֲוִיר הָעוֹלָם.

ב)                רְאָיָה שֶׁאֵין עוֹסְקִין לִשְׁמָהּ

וְאָמְנָם הָאֲנָשִׁים הָאֵלֶּה מַרְאִים תִּימָה וַעֲנָוָה בְּאָמְרָם כִּי כָּל עִסְקָם בַּתּוֹרָה הוּא לִשְׁמָהּ:
וְהִנֵּה הֶחָכָם הַגָּדוֹל הַתַּנָּא רַבִּי מֵאִיר עָלָיו הַשָּׁלוֹם הֵעִיד עֲלֵיהֶם שֶׁלֹּא כָּךְ הוּא בְּאָמְרוֹ לְשׁוֹן כְּלָלוּת כָּל הָעוֹסֵק בַּתּוֹרָה לִשְׁמָהּ זוֹכֶה לִדְבָרִים הַרְבֵּה וְכוּ' וּמְגַלִּים לוֹ רָזֵי תּוֹרָה וְנַעֲשֶׂה כְּנָהָר שֶׁאֵינוֹ פּוֹסֵק וְהוֹלֵךְ וּכְמַעְיָן הַמִּתְגַּבֵּר מֵאֵלָיו בִּלְתִּי הִצְטָרְכוֹ לִטְרֹחַ וּלְעַיֵּן בָּהּ וּלְהוֹצִיא טִפִּין טִפִּין שֶׁל מֵימֵי הַתּוֹרָה מִן הַסֶּלַע, הִנֵּה זֶה יוֹרֶה שֶׁאֵינוֹ עוֹסֵק בַּתּוֹרָה לִשְׁמָהּ כְּהִלְכָתָהּ, וּמִי זֶה הָאִישׁ אֲשֶׁר לֹא יִזְּלוּ עֵינָיו דְּמָעוֹת בִּרְאוֹתוֹ הַמִּשְׁנָה הַזֹּאת וְרוֹאֶה חֶסְרוֹנוֹ וּפְחִיתוּתוֹ.

ג)                  בְּגֶדֶר שֶׁלֹּא לִשְׁמָהּ

הַאָמְנָם אַף עַל פִּי שֶׁלִּכְאוֹרָה אֶפְשָׁר לְפָרֵשׁ לְשׁוֹן הַמַּאֲמָר עַל אֹפֶן זֶה [הַגָּהָה – אֶפְשָׁר כַּוָּנָתוֹ עַל לְקַנְטֵר כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הַתּוֹסְפוֹת (פְּסָחִים נ:) אב"ן ח"ן. וּבְעֵץ חַיִּים כְּתַב יָד שֶׁל הֶחָסִיד בַּעַל יְסוֹד וְשֹׁרֶשׁ הָעֲבוֹדָה גָּרַס אֶפְשָׁר לְפָרֵשׁ כוּ' עַל עַם הָאָרֶץ וְלֹא עַל תַּלְמִיד חָכָם כוּ']. עִם כָּל זֶה דָּבָר קָשֶׁה מְאֹד מְאֹד לוֹמַר וְכִי בְּשׁוּפְטָנִי עָסְקִינַן וְלֹא בִּכְלָלוּת כָּל הַתַּלְמִידֵי חֲכָמִים הָעוֹסְקִים בַּתּוֹרָה וְהָרְאָיָה עַל זֶה אָמְרוֹ דֶּרֶךְ כְּלָלוּת: וַאֲפִילּוּ כָּל אִינוּן דְּמִשְׁתַּדְּלֵי בְּאוֹרַיְתָא כָּל חֶסֶד דְּעָבְדִי לְגַרְמַיְהוּ עַבְדֵי, וְאֵין לוֹמַר דְּמִלַּת כָּל הִיא יְתֵרָה וּמְשַׁבַּשְׁתָּא, שֶׁהֲרֵי מִקְרָא דּוֹרֵשׁ וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה, שֶׁלֹּא נֶאֱמַר וְחַסְדּוֹ אֶלָּא וְכָל חַסְדּוֹ, לִרְמֹז כִּי כָּל הַתַּלְמִידֵי חֲכָמִים הָעוֹסְקִים בַּתּוֹרָה הַנִּקְרֵאת תּוֹרַת חֶסֶד עַל לְשׁוֹנָהּ הֵם דּוֹמִים בַּחֶסֶד הַהוּא אֶל צִיץ הַשָּׂדֶה מִשּׁוּם דִּלְגַרְמַיְהוּ עַבְדֵי. אֲבָל בֵּאוּר לָשׁוֹן הַנִּזְכָּר לְעֵיל יוּבַן רֵאשִׁיתוֹ מֵאַחֲרִיתוֹ בְּאָמְרוֹ וְיִרְאָה וְאַהֲבָה עַל מְנַת לְקַבֵּל פְּרָס אִיהִי שִׁפְחָה וְתַחַת שָׁלֹשׁ רָגְזָה אֶרֶץ.

וְהָעִנְיָן יוּבַן בְּמָה שֶׁכָּתַב בְּסֵפֶר הַזֹּהַר בְּפָרָשַׁת בְּרֵאשִׁית (דַּף כז:). וּבְגִין דָא אָמַר קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא לֹא טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂה לוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדוֹ דָּא מִשְׁנָה אִתְּתָא דְּהַהוּא נַעַר וְאִיהוּ שִׁפְחָה דִשְׁכִינְתָּא, וְאִי זָכוּ יִשְׂרָאֵל אִיהִי עֵזְר לוֹן בְּגָלוּתָא מִסִּטְרָא דְּהֶתֵּר טָהוֹר כָּשֵׁר, וְאִי לֹא אִיהִי כְּנֶגְדוֹ מִסִּטְרָא דְטָמֵא פָּסוּל אָסוּר וְכוּ' דְּלֵית יִחוּדָא עַד דְּעֵרֶב רַב יִתְמָחוּן מֵעָלְמָא. וּבְגִין דָא אִתְקְבַר משֶׁה לְבַר מֵאַרְעָא קַדִּישָׁא, וּקְבוּרְתָּא דִּילֵיהּ אִיהִי מִשְׁנָה דְּשָׁלְטָא עַל מַטְרוֹנִיתָא דְּאִיהִי קַבָּלָה לְמשֶׁה, וּמַלְכָּא וּמַטְרוֹנִיתָא מִתְפָּרְשָׁא מִבַּעֲלָהּ, וּבְּגִין דָּא תַּחַת שָׁלשׁ רָגְזָה אֶרֶץ תַּחַת עֶבֶד כִּי יִמְלוֹךְ דָּא עַבְדָא יְדִיעָא, וְשִׁפְחָה דָּא מִשְׁנָה, וְנָבָל כִּי יִשְׂבַּע לָחֶם דָּא עֵרֶב רַב.

הִנֵּה מְבֹאָר כִּי תּוֹרָתֵנוּ הַקְּדוֹשָׁה כְּלוּלָה וְנִמְצֵאת בְּכָל אַרְבַּע עוֹלָמוֹת אֲבִּי"עֲ [אֲצִילוּ"ת בְּרִיאָ"ה יְצִירָ"ה עֲשִׂיָּ"ה] וּבִהְיוֹתָהּ בְּעוֹלַם הָאֲצִילוּת אָז נִקְרְאָה קַבָּלָה, כִּי שָׁם הִיא מֻפְשֶׁטֶת מִכָּל הַלְּבוּשִׁים הַנִּקְרָא פְּשָׁט מִלְּשׁוֹן פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי, שֶׁהוּא בְּחִינַת הַמַּלְבּוּשִׁים הַחִיצוֹנִי, שֶׁהוּא עַל גַּבֵּי עוֹר אָדָם הַמִּתְפַּשֵּׁט מֵעָלָיו לִפְעָמִים, וְזֶהוּ עִקַּר מִלַּת פְּשָׁט.

ד)                 הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא בָּרָא עוֹלָמוֹת וְהִשְׁתַּעֲשַׁע בְּסוֹד הַתּוֹרָה

וְאָמְנָם בְּעוֹלַם הָאֲצִילוּת אֲשֶׁר שָׁם הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יוֹשֵׁב וְעוֹסֵק בַּתּוֹרָה כַּנִּזְכַּר בְּמִדְרְשֵׁי רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה, וְגַם בְּדִבְרֵי הַמְתַרְגֵּם עַל פָּסוּק דּוֹדִי צַח וְאָדֹם, וּכְמוֹ שֶׁאָמַר הַכָּתוּב וָאֶהְיֶה אֶצְלוֹ אָמוֹן וְגוֹ', הַנִּדְרָשׁ לְרַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה עַל בְּרִיאַת הָעוֹלָם, שֶׁהָיָה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַבִּיט בַּתּוֹרָה וּבוֹרֵא עוֹלָמוֹת, וְאֵין סָפֵק כִּי לֹא כְּמַעֲשֵׂה אָדָם הָרִאשׁוֹן וְלֹא כְּמַעֲשֵׂה דִּבְנֵי חֹרִי וּכְמַעֲשֵׂה אֲתוֹנוֹ דְּבִלְעָם וְכַיּוֹצֵא בָּהֶם, בִּהְיוֹתָם כִּפְשׁוּטָם הָיָה מִשְׁתַּעֲשֵׁעַ בָּהֶם הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא אֲלָפִים שָׁנָה קֹדֶם שֶׁנִּבְרָא הָעוֹלָם וּבוֹרֵא בָּהֶם עוֹלָמוֹת.

ה)                הַפְּשָׁט הוּא לְבוּשׁ הַסּוֹד

אָמְנָם שַׁעֲשׁוּעוֹת שֶׁל הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא בַּתּוֹרָה וֶהֱיוֹתוֹ בּוֹרֵא בָּהּ אֶת עוֹלָמוֹ הָיְתָה בִּהְיוֹתוֹ עוֹסֵק בַּתּוֹרָה בִּבְחִינַת הַנְּשָׁמָה הַפְּנִימִית שֶׁבָּהּ, הַנִּקְרָא רָזֵי תּוֹרָה, הַנִּקְרָא מַעֲשֵׂה מֶרְכָּבָה, הִיא חָכְמַת הַקַּבָּלָה כַּנּוֹדָע אֶל הַיּוֹדְעִים. וְטַעַם הַדָּבָר הוּא לֶהֱיוֹתוֹ עוֹלַם הָאֲצִילוּת הָעֶלְיוֹן מְאֹד טוֹב וְלֹא רַע, דְּלָא יָכִיל לְהִתְעָרְבָא עִמֵּיהּ קְלִיפָּה, וַעֲלֵיהּ אִתְמַר וּכְבוֹדִי לְאַחֵר לֹא אֶתֵּן, כַּנִּזְכַּר בְּסֵפֶר הַתִּקּוּנִין (דַּף ס"ו תִּקּוּן י"ח), וְכֵן בְּסֵפֶר הַזֹּהַר בְּפָרָשַׁת בְּרֵאשִׁית (דַּף כח.) עַיֵּן שָׁם.

וְלָכֵן גַּם הַתּוֹרָה אֲשֶׁר שָׁם אֵינֶנָּהּ רַק מֻפְשֶׁטֶת מִכָּל לְבוּשֵׁי הַגּוּפָנִים, מַה שֶּׁאֵין כֵּן לְמַטָּה בְּעוֹלַם הַיְצִירָה, עוֹלָם דְּמְטַטְרוֹ"ן הַנִּקְרָא עֶבֶד טוֹב, וְהוּא הַנִּקְרָא עֵץ הַדַּעַת טוֹב מִסִּטְרָא דִּסְמֹאל שֶׁהוּא קְלִיפִּין דִּילֵיהּ, נִקְרָא עֶבֶד רַע, כִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר שָׁם, הֵם שִׁית סִדְרֵי מִשְׁנָה הַנִּקְרָאִים שִׁפְחָה כַּנִּזְכַּר לְעֵיל וְכַנִּזְכַּר בְּפָרָשַׁת בְּרֵאשִׁית (שָׁם דַּף כז.), וְלָכֵן נִקְרֵאת מִשְׁנָה, לְפִי שֶׁשָּׁם יֵשׁ שִׁנּוּיִים הֲפוּכִים טוֹב מִסִּטְרָא דְּעֶבֶד טוֹב הֶתֵּר כָּשֵׁר טָהוֹר רַע מִסִּטְרָא דְּעֶבֶד רַע אִסּוּר טָמֵא פָּסוּל.

גַּם הוּא מִלְּשׁוֹן כִּי מָרְדְּכַי הַיְּהוּדִי מִשְׁנֶה לַמֶּלֶךְ, שֶׁהָיָה שִׁפְחָה הַנִּקְרָא עֶבֶד מֶלֶךְ מֶלֶךְ, גַּם נִקְרָא מִלְּשׁוֹן שִׁנָּה כַּנִּזְכַּר בְּפָרָשַׁת פִּנְחָס (דַּף רמד:) קָם זִמְנָא תִּנְיָינָא, וְאָמַר מָארֵי מַתְנִיתִין, נִשְׁמָתִין וְרוּחִין וְנַפְשִׁין דִּלְכוֹן, אַתְעֲרוּ כְּעַן, וְאַעְבָּרוּ שֵׁינָתָא מִנְּכוֹן, דְּאִיהוּ וַדַּאי מִשְׁנָה, אֹרַח פְּשָׁט דְּהַאי עָלְמָא, וַאֲנָא לָא אַתְעַרְנָא בְּכוּ, אֶלָּא בְּרָזִין

One comment

  1. יעקב ישראל וישורון

    שלום וברכה להגאון הקדוש ר' שלום יודא גראס שליט"א שמעתי שהאדמו"ר קצת חולה הנני מאחל לו בריאות שלימה ושיחזור לאיתנו במהרה
    בנושא הזיופים הקיימים בעולם האם האדמו"ר חושב שהזיופים היום התחילו? הלא הם כבר התחילו לפני שנים רבות ובכל הדורות ובכל הזמנים היה זה הבעיה שעמדה לפני גדולי ישראל, וכמו שאמר הצה"ק רבי יואל טייטלבוים האדמו"ר מסאטמאר זיע"א, כי השוחד יעור עיני חכמים שהם הגבאים, ויסלף דברי צדיקים שהם הגבאים מסלפים את דברי הצדיקים, על ידי נגיעות עצמם, ועוד כי הם הלא צריכים שהגדולים יהיו עם שם טוב בעולם, והם חושבים שאם חס וחלילה, יוציאו כרוז בשמם שצריך ללמוד זוהר, יחשבו כל העולם שהגדולים האלה כבר הזדקנו, והם כבר לא בהכרה מלאה, לכן הם התחילו לדבר שטויות, לכן הגבאים הם אשמים בכל, ו"השטוב מענטשן" שהם מסלפים את הכל, והם אלה שעתידים ליתן את הדין, שמה שהם חושבים שזה טוב הם מוציאים לחוץ ומפרסמים ברבים, ומה שלא נראה להם טוב הם לא מפרסמים ברבים, אין אני מקנא בזכותם כלל לעולם הבא, כי אין להם בכלל, לאנשי נגיעות כאלה כלל עולם הבא, ומכשילים את הציבור תחת ידם באיצטלא דרבנן, אני חושב שכבר כתבתי יותר מדי והכל פשוט ומובן לכל בר דעת,
    רק לסיום נסכם, שלפי דעת כל הגדולים הן בדורנו והן בדורות הקודמים אין שום איסור ללמוד זוהר אלא אדרבא מצוה גדולה וזה מביא לירא את ה', ובפרט בחודש אלול שאז הזמן לעסוק בתיקוני הזוהר כידוע, לכן כולנו יחד כאחד ניקח על עצמנו ללמוד וללמד לשמור ולעשות, ועל ידי זה ניכתב לחיים טובים ארוכים ולשלום, ולשנה טובה ניכתב וניחתם אנחנו וכל עמך בית ישראל לחיים טובים ולשלום
    נא לפרסם את מכתבי ברבים שיהיה לי חלק במזכי עולם
    ידידכם המעתיר בעדכם יעקב ישראל וישורון מבני ברק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*