logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

כנס הזוהר הגדול מגיע לבת ים, ביום ה' אלול , 23 אוג', במעמד גדולי ישראל

כנס הזוהר הגדול מגיע לבת ים, ביום ה' באלול תשע"ב, 23 לאוגוסט, בשעה 20:00 בישיבת "היכל  צבי", ברחוב סוקולוב 19 בת ים. את המעמד יכבדו בדברי אלוקים חיים הרב בנייהו שמאולי- שליט"א  ראש ישיבת המקובלים "נהר שלום" והגה"צ האדמו"ר מהאלמין- הרב יהודה שלום גרוס, נשיא מפעל הזוהר העולמי, הרב ארמוני שליט"א- ראש ישיבת  נחלת רחל ורבנים נוספים, כל משתתף יקבל שי, את הכנס ילווה זמר אורח, איש בל יעדר!

זכור! דקה אחת של לימוד זוהר בשבת קודש שקולה כנגד 100 מיליון שנה לימוד נגלה! רוצה לדעת איך? בוא לכנס ותשמע!

2 comments

  1. יעקב אשר רוזנלייפר

    שלום וברכה
    אני מברך אתכם בברכת הצלחה מרובה בכל מעשי ידיכם,
    אני מבין שהינכם עסוקים למעלה ראש בכל מיני דברים שאתם מוציאים בכל יום דברים חדשים על הזוהר, ואתם עוסקים לזכות את כלל ישראל בכל מיני אופנים ובכל האופנים שאפשר.
    והנני יודע שאתם יותר חכמים ממנו, אבל כבר אמרו חכמים תן לחכם ויחכם עוד, היינו שאפילו לחכמים אפשר עוד להוסיף חכמה על ידי אחרים, וכבר לימדונו חז"ל שאיזהו חכם הלומד מכל אדם, וכבר למדנו במשנה מכל מלמדי השכלתי כי עדותיך שיחה לי.
    לכן רציתי לברר עמכם איזה נושא שרציתי לשאול אתכם שיש לי עוד איזה רעיון אדיר, איך להפיץ את הזוהר הקדוש אל כל כלל ישראל במהרה, והוא עצה כזאת שתעשו דבר כמו הידברות שיש להם ערוץ תקשורת והם מגיעים למאה עשרים אלף אנשים כל יום בכל הרצאה, ואם יהיה לכם גם כן כזה ערוץ, או שתשכרו מאיזה ערוץ קיים שיהיה לכם שעה לפחות ביום שתשלחו איזה מרצה מטעמכם שירצה שם בנושא הזוהר הקדוש, וכך יהיה לזוהר הקדוש חשיפה מוגברת מאוד מאוד, וזה יהיה משהו משהו, וכל היהודים יתחילו ללמוד ביתר שאת הרבה יותר ממה שעכשיו.
    אני לא יודע אם הדברים שכתבתי ניתנים ליישום, אבל אני מציע, ואני את שלי עשיתי, וה' יהיה בעזרכם שלא יצא תקלה מתחת ידכם, וכפי שלמדנו שכל העוסקים בצרכי ציבור אין ה' מביא תקלה על ידם.
    כל טב וטוב
    יעקב אשר רוזנלייפר

  2. שמעון פרייליך

    שלום וכל טוב להרב הגאון ר' שלום יודא גרוס מחבר למעלה מאלף ספרים על כל מקצועות היהדות, וכן למעלה מחמש מאות ספרים וקונטרסים ושיעורים על הזוהר הקדוש, וכן הפיץ את כל הספרים בעולם כולו עד לאוסטרליה הרחוקה, ולעוד מקומות שאין להעלותן על הדעת, לכל אותם מקומות הגיע ידו הארוכה ממש כמו בת פרעה שרק ניסתה לשלוח את ידה ונשתרבבה ידה אמות הרבה, כדברי רבותינו הקדושים, כמו כן ידו של מר הינו קצר, אבל עם קצת סיעתא דשמיא זה הגיע מאוד רחוק לכל המקומות הנידחים בעולם.
    לאחרונה הגיע לידי ספר חדש כח הזוהר שהוציא מר לאור, וכבר הספקתי לשמוע כל כך על זה מכל כך הרבה אנשים, חלקם שמאוד נהנו מהכתוב שם, והשתכנעו מזה שצריך באמת ללמוד הזוהר, ואכן קנו לכן סטים רבים, וארגנו שיעורים בזוהר, ומצד שני אנשים שמאוד התרגזו שאומרים להם שהם שלוחי השטן והערב רב וכדומה, והם הרי סוברים שהם אלו הם שצודקים, ואפילו חושבים שהצדק עם הרב, עם כל זה נשארים בדעותיהם הכוזבות, כמו פרעה שאמר ה' הצדיק, והוסיף לחטוא, ואין המקום להאריך כאן במשלים,
    ואסיים רק שתזכו להוציא את כל הדברים מהכח אל הפועל, ותזכו לזכות את כל ישראל בלימוד הזוהר, ובזכות זה נזכה להיכתב ולהיחתם לאלתר לחיים ולשלום, וכן נזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו.
    שמעון פרייליך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*