logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

תיקון מ"ח מהזוהר- סגולה גדולה מהאר"י – נדרשים תורמים להפצה במירון בל"ג בעומר

סְגוּלָה גְּדוֹלָה לִקְרֹא בְּכָל יוֹם זוֹהַר הַקָדוֹשׁ שֶׁל תִּקּוּן מ"ח מִסֵּפֶר תִּקּוּנֵי הַזּוֹהַר, שֶׁהוּא אֶחָד מִשִּבְעִים הַתִּקּוּנִים שֶׁכָּתַב אוֹר אוֹר הָעוֹלָם הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי זִיעָ"א בְּסִפְרוֹ.

להורדה של תיקון מ"ח- לחץ כאן: תיקון מ"ח – הזוהר

להורדה של רשימה של מזכי הרבים לפי חלוקה לאזורים בארץ: לחץ כאן: :  מזכי הרבים טלפונים 2

וְאֵלּוּ הֵן הַמַּעֲלוֹת לְכָל אָדָם מִיִּשְׂרָאֵל שֶׁיִּקְרָא תִּקּוּן זֶה מִדֵּי יוֹם וּבִפְרָט אִם יֹאמַר אוֹתוֹ לְאַחַר הַתְּפִלָּה

א יָרוּם מַזָּלוֹ וְלא יִתְמוֹטֵט.

. ב יַצְלִיחַ בְּכָל דְּרָכָיו.

. ג לא יָבוֹא לִידֵי חֶסְרוֹן כִּיס וַעֲנִיּוּת.

. ד כָּל אוֹיְבָיו יִפְּלוּ תַּחְתָּיו.

. ה לאֹ יִרְאה מִיתַת בָּנָיו.

. ו זוֹכֶה וּמְתַקֵּן נַפְשׁוֹ רוּחוֹ וְנִשְׁמָתוֹ.

. ז כחוֹת הטוּמְאה)אֲשֶׁר הֵם הַמְּקוֹר לְכָל הָרַע וּלְכָל הַצָּרוֹת וְהַבְּעָיוֹת( מִתְרַחֲקִים מִמֶּנּוּ.

. ח יִנָּצֵל מִמִּקְרֶה לֹא טָהוֹר.

. ט מוֹעִיל מְאֹד לְתַקֵּן את עֲווֹן פְּגַם הבְּרִית, וּבִפְרָט בְּאוֹתוֹ היּוֹם.

. י ל א יֶחֱלה בְּמַחֲלַת  הנְּפִילָה.

יא._יִזְכּה לְיִרְאַת שָׁמַיִם.

יב._יִזְכֶּה לַאֲרִיכוּת יָמִים וְשָׁנִים.

יג._יִזְכּה לְעוֹלָם הבָּא

 

 

מדוע כדאי לי לתרום להדפסת דברי  קודש?

 ציטוט מספר "פלא יועץ" 

פלא יועץ  דפוס:

 רבה טובת הדפוס בעולם, אשר על ידה יגדיל תורה ויפוצו מעינותיה חוצה. והנה מאחר שבדרך כלל קצרה יד החכמים מלהדפיס ספריהם, ראוי לעשירים עם אלקי אברהם לפתוח ידיהם אליהם בעין יפה, ובזה יחלקו עם החכם בשכרו, כמו שנאמר 'כי בצל החכמה בצל הכסף'. והכל לפי מעלת הספר ולפי מה שהוא נצרך לרבים ולפי התועלת שנמשכת ממנו לעבודת השם יתברך. [ואם מדפיסים ספרי זוהר הקדוש שדקה אחת לימוד זוהר הקדוש שווה כנגד כל הספרים והלומדים בכל העולם (שלא לומדים זוהר) – תתאר לך לאיזה זכות אתה יכול להגיע]

 

וכשתתבונן בדבר, כמעט ואין מצוה מעולה שניתנת לעשייה בכסף, כמו מצוה זו, כי כל הוצאה של מצוה היא לזמן קצוב, מתחיל במצוה וגומרה, אבל זה הנותן לצורך הדפוס – צדקתו עומדת לעד לדור דורים, והוא מזכה את הרבים וזכות הרבים תלוי בו, וילך לפניו ולאחריו צדקו, אשריו מה טוב חלקו, קנה שם טוב קנה לו דברי תורה קנה לו חיי העולם הבא, וגם בחיי העולם הזה יזכה שיתרבו נכסיו.

  

httv=eF1mSK60op4&list=UUP1bCqaP9DabSZTRR1ecobw&index.youtube.com/p://www?watch=3&feature=plcp

"אחי ורעי, תדפיס ספרי הזוהר הקדוש, ותחי נפשכם, ששון ושמחה תשיגו בעולם הזה, ותזכו לשבת בישיבת הרשב"י לעולם הבא".

  

 

 

 הדפסת תיקון מ"ח:

  http://www.youtube.com/watch?v=LSKwe64nzXw&list=UUP1bCqaP9DabSZTRR1ecobw&index=2&feature=plcp

 

™˜  ™˜

"אחי ורעי, תדפיס ספרי הזוהר הקדוש, ותחי נפשכם, ששון ושמחה תשיגו בעולם הזה, ותזכו לשבת בישיבת הרשב"י לעולם הבא".

  

  כמה זה עולה  לנו להדפיס?

המחירים שאנחנו מקבלים – מי שיש לו מחיר יותר זול נא להתקשר 0548436784

תיקון מ"ח 32 עמודים גודל 84/118 מ"מ

כמות של 26,000 – מחיר 7,660 ₪ 

50,000: 9500 שח

100,000: 16,500 שח

500,000: 71,000 שח

המחירים כוללים מע"מ

  

שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ"י עִם לוֹמְדֵי הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ:

יְהוּדִים יְקָרִים: בּוֹאוּ לְעֶזְרַת ה' בַּגִּבּוֹרִים, לְמַעַן הַקִים הַשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה מֵעַפְרָא, וְלִזְכּוֹת שְׁהַרַשְבִּ"י הַקָּדוֹשׁ יָדוּר בֵּינֵינוּ.

 אָנוּ רוֹצִים בִּדְחִיפוּת לְהַדְפִּיס מִילְיוֹנֵי עֳתָקִים שֶׁל תִּקּוּן מ"ח לְלַ"ג בָּעוֹמֶר,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֵךְ.

 טֶל:0527-651911. לְזִיכּוּי הָרַבִּים וְלַחֲלוּקָהּ בְּחִנָּם.

 

בַּקָּשַׁת הַתּוֹרֵם: שֶׁיִּלְמְדוּ לְכָל הַפָּחוֹת פַּעַם אַחַת בְּמִירוֹן בְּצִיּוֹן רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחָאי זְיָעָ"א. – וּמִתְבַּקֵּשׁ לִלְמֹד אֶת הַתִּקּוּן בְּלַ"ג בָּעוֹמֶר [כָּל אֶחָד בִּמְקוֹמוֹ]. כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל הַחֲצִי מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן בְּלַ"ג בָּעוֹמֶר (שד"ח, וְעוֹד). זְמַן לִּימּוּד הַתִּקּוּן עִם הַבֵּאוּר הוּא: 5 דַּקּוֹת.

 

זְכוֹר! לִּימּוּד שָׁעָה זוֹהַר בְּשַׁבָּת = מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָת הַנִּגְלֶה, אִם כֵּן לִּימּוּד 5 דַּקּוֹת זוֹהַר בְּשַׁבָּת =. מֵאָה מִלְיוֹן חֳדָשִׁים תּוֹרָת הַנִּגְלֶה (כִּסֵּא מֶלֶךְ, הָרֵי"חַ הַטּוֹב, אוֹרְחוֹת צַדִּיקִים, אָבוֹת דְר' נָתָן), וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פרשה ח' פסקה טז, זוהר ח"ב דף קכ.), וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), וּבְּמִירוֹן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף (תיקו"ז, הה"ש), וְהַכֹּל כָּפוּל חֲצִי מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן, יוֹצֵא – 50,000,000,000,000,000,000, שֶׁהוּא [בְּמִלִּים] 50 קְוַודְרִילְיוֹן חוֹדָשִׁים תּוֹרָה לִמּוּד פְּשַׁט, וּלְפִי הַבְּאמַ"חַ (פ' תְּרוּמָה כְּ"יַ) יוֹצֵא כִּי 50 קְוַודְרִילְיוֹן 50,000,000,000,000,000,000 מַכְפִּיל אֶת עַצְמוֹ לְכָל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים, כְּלוֹמַר, כָּפוּל 50 קְוַודְרִילְיוֹן 50,000,000,000,000,000,000. = 39+E 2.5, וּלְפִי הס"ח עוֹד כָּפוּל 15 מִלְיוֹן, כְּנֶגֶד 15 מִלְיוֹן יְהוּדִים שֶׁיֵּשׁ בָּעוֹלָם = 3.75E+46, בְּחוֹדָשִׁים .

 

חֲמִשָּׁה מִי יוֹדֵעַ? חֲמִשָּׁה הָרִאשׁוֹנִים שֶׁיֹּאמְרוּ לָנוּ אֶת הַשֵּׁם לַמִּסְפָּר הַזֶּה, יְקַבְּלוּ מַתָּנוֹת סְפָרִים עַל הַזּוֹהַר בְּשׁוֹוִי 360 ₪. [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר ח"ג].

 זְכוֹר! הָרַשְׁבִּ"י נִקְרָא שַׁבָּת, (אִדְּרָא) וּבְּיוֹם הַהִלּוּלָא שֶׁלּוֹ נִמְצֵאת נִשְׁמָתוֹ עִם כָּל אֶחָד וְאֶחָד, בּוֹאוּ כֻּלָּנוּ וְנַעֲשֶׂה רְצוֹנוֹ, וְנִלְמַד תּוֹרָתוֹ, (גִּיטִין סז). וְהָרַשְׁבִּ"י ע"ה יַמְלִיץ עָלֵינוּ זְכוּת, וְכָּךְ תַּעֲלֶה תְּפִלָּתֵינוּ לְרָצוֹן לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא.

 

קְרִיאָה קְדוֹשָׁה לְאַחֵינוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל

אָנָּא חוּסוּ עַל הַשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה הַנִּמְצֵאת בַּגָּלוּת, וְהַקְדִישׁוּ דַּקָּה אַחַת אַחֲרֵי כָּל תְּפִלָּה, וְלִמְּדוּ זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ [זוֹהַר חָק לְיִשְׂרָאֵל הַיּוֹמִי (אֶפְשָׁר לְקַבֵּל אֶצְלֵנוּ בַּחֲמֵשׁ כְּרָכִים עִם לָשׁוֹן הַקֹודֶש)], בְּצִבּוּר, וְאַחַר כָּךְ תֹּאמְרוּ קַדִּישׁ עַל יִשְׂרָאֵל, לְזִיכּוּי כָּל נִשְׁמוֹת יִשְׂרָאֵל, כִּי הַלִּמּוּד הַמּוּעָט הַזֶּה עַתָּה, חָשׁוּב בַּשָּׁמַיִם יוֹתֵר מֵהַקְרָבַת כָּל אֵילֵי נְבָיוֹת בִּזְמַן שֶׁבֵּית הַמִּקְדָּשׁ הָיָה קַיָּם (תַּלְמִידֵי הָאֲרִיזַ"ל).

עַל כֵּן כָּל אַדְמוֹ"ר, רֹאשׁ יְשִׁיבָה, רַב עִיר, רַב שְׁכוּנָה, רַב בֵּיהַמֶ"ד, מַגִּיד שִׁעוּר שֶׁל דַּף הַיּוֹמִי, מְלַמֵּד תִּינוֹקוֹת שֶׁל בֵּית רַבָּן טְהוֹרִים, יִקַּח בְּחֶשְׁבּוֹן אֵיזֶה נַחַת רוּחַ הוּא יָכוֹל לַעֲשׂוֹת לַהַקָּבָּ"ה, וּלְהַצִּיל אֶת עַם יִשְׂרָאֵל מִכָּל הַצָּרוֹת בְּלָמְּדוֹ זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ דַּקָּה אַחַת עִם הַצִּבּוּר, וְכָךְ, כָּל עַם יִשְׂרָאֵל יִכָּנְסוּ בְּתֵבַת נֹחַ, וְיִנָּצְלוּ מִמִּלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג, כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הַזוֹהַ"ק, רַבִּי חַיִּים וִויטָאל, וְהָרַמְחַ"ל זְיָ"ע, ועי"ע אוֹר הַזוֹהַר.

זְכוֹר! דַּקָּה אַחַת לִמּוּד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ (בְּחוֹל) בְּצִבּוּר הוּא כְּמוֹ שִׁשָּׁה יָמִים, וּבְּמִנְיָן כָּפוּל אֶלֶף (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא) = 6000 יָמִים לִמּוּד תּוֹרַת הַפְּשַׁט, וּבְצַעַר כָּפוּל מֵאָה = 600,000 יָמִים, וּבְשִׂמְחָה כָּפוּל 1000 = 600 מִלְיוֹן יָמִים שֶׁל תּוֹרַת הַפְּשַׁט. וּבְשַׁבָּת עוֹד כָּפוּל אֶלֶף, = 600 מִילְיַארְד יָמִים תּוֹרַת הַפְּשַׁט. (כִּסֵּא מֶלֶךְ, הָרֵי"חַ הַטּוֹב, אוֹרְחוֹת צַדִּיקִים, אָבוֹת דְר' נָתָן). וְאִם זֶה בִּירוּשָׁלַיִם עוֹד כָּפוּל 10 (בָּבָּא סָאלִי) יוֹצֵא 6,000,000,000,000 = שֵׁשׁ טְרִילְיַארְד יָמִים תּוֹרַת הַפְּשַׁט. וְאִם זֶה בַּכֹּתֶל הַמַּעֲרָבִי עוֹד כָּפוּל 1000 (זוֹהַר וַיֵּצֵא, תיקו"ז).

זְכוֹר! הַמְאַרְגֵּן שֶׁיִּלְמְדוּ דַּקָּה אַחַת מְקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם וּכְנֶגֶד כָּל הַיְהוּדִים. כָּל מִי שֶׁיֵּשׁ לוֹ מֹחַ בְּקָדְקָדוֹ יִתְפֹּס לִהְיוֹת הָרִאשׁוֹן לְאַרְגֵּן הַמִּנְיָן וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם. תֶּן דַּעְתְּךָ, כִּי בְּדַקָּה אַחַת שֶׁל לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ אַחֲרֵי הַתְּפִלָּה, אַתָּה זוֹכֶה לְעוֹלָמוֹת נֶצַח, "עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹקִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ".

 

2 comments

  1. אשר שפירא

    בס"ד
    הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו שיש לנו צדיקים כאלה שמגלים לנו איך לזכות בדקה אחת לעולם הבא, זה ממש מעשה רבי עקיבא על רגל אחת וכו', זהו הכוח של תלמידו הרשב"י זיע"א שזמן לימוד זוהר הקדוש בעוד שעומדים על רגל אחת, זוכים לזכויות גדולות כאלה,
    באמת אני יתחיל ללמוד לא רק רגע אחת רק שעות אחדות, אם הזכות כל כך גדולה, צריכים להיות טיפש שלא ילמדו שעות כל יום בע"ה, אני בין כך בכולל, ומותר לי ללמוד מה שאני רוצה, אני מקוה לגמור כל הזוהר הקדוש כמה פעמים בשנה בעזרת השם וכל פעם שאגמור ניסע לרשב"י לעשות סיום עם טועמיה חיים זכו, שזכיתי לחיים של תורה ויראת שמים,
    אשריכם
    אשר שפירא

  2. בעריל פארקאש

    בס"ד
    יהי כבוד ה' לעולם ישמח ה' במעשיו,
    היום היה להקב"ה שמחה כזאת גדולה שראינו בכל תיבת דואר בבני ברק את התיקון מ"ח, וראינו הסגולות הגדולות ממש להפליא,
    אי אפשר בשום פנים ואופן לא להגיד את זה, כי מי לא רוצה את כל הישועות שכתוב כאן, יותר טוב מי לא צריך את הישועות הגדולות האלו,
    אבל פלא גדול למה הרבנים הגדולים והראשי ישיבות שיודעים בוודאי מזה, למה לא אמרו לנו שיש סגולה כזאת גדולה שלוקח רק כמה דקות להגיד את זה,
    אני כבר אמרתי את זה היום 18 פעמים, שיהיה חי יודוך,
    וכבר היה לי אחרי שעתיים ישועה גדולה שלא חלמתי על זה, ואני בלי נדר אספר את זה לכל החברים שלי,
    אספר לכם משהו, אני לא יודע אם לנשים מותר להגיד את זה,
    אבל אשתי הצדיקת שהיא ראתה את הישועה הגדולה הזאת אחרי לערך שעתים שאמרתי את זה, היא לקחה את זה ביד, ומסתכלת בזה וקוראה את הסגולות, ואמרה אני הולך להגיד את זה 36 פעמים בתענית דיבור, זה בוודאי יעזור הרבה יותר,
    עננו עננו – זכותא דבר יוחאי עננו.
    בכבוד רב
    בעריל פארקאש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*