logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מבצע לרפואת הרב אליישיב- אלף סיומי זוהר עד ל"ג בעומר

מתארגנים עד ל"ג בעומר עם 1000 סיומים – של:

א. אדרא רבא וזוטא.

 ב. תיקוני זוהר.

 ג. כל הזוהר הקדוש

לרפואתו של הגה"צ רבי יוסף שלום אליישיב בן חיה מושא שליט"א

 

להורדה פרסום מדועה בעיתון "קול היום"  לחץ כאן: פרסום בעיתון לרפואת הרב אליישיב – "קול היום"- יום שני ח 'אייר תשעב"

 

 

לְכָל יִשְׂרָאֵל הֵאִיר, בְּסוֹד תּוֹרָה הַבָּהִיר, כְּאוֹר הַחַמָּה מַזְהִיר, אֲדוֹנֵנוּ בַּר יוֹחָאי.

3 comments

  1. בס"ד
    לכבוד חברי מפעל הזוהר הקדוש שיחיו עמו"ש
    ב"ה שזכיתי לראות שעשיתם בדיוק מה שחשבתי כל הזמן, איפו הם כל החכמים של הדור כולם יודעים כבר ששעה זוהר הקדוש ובפרט בשבת שווה מאה מליון שנה תורה, וכתוב שדוד המלך פעל שתהלים יהיה חשוב כמו שעוסקים בנגעים ואהלות, אבל לא יותר, וזה לא מגיע למאה מליון שנה לימוד תורת הנגלה, אז חשבתי כמה פעמים למה לא באים הרבנים ואומרים ומורים לנו את הדרך איך להציל את גדולי הצדיקים, בלימוד הזוהר הקדוש, וכמה גדולי ישראל שכבר הפסדנו ועלו לשמים בעון הדור, ואם אנחנו היינו עושים מה שאתם כותבים עכשיו והיו מתארגנים עשרות אלפי ישראל עם תינוקות של בית רבן שעליהן העולם עומד, בוודאי שהיינו יכולים להציל כל הצדיקים שיחיו ויקבלו פני משיח צדקינו, אז מי אשם?

    ב"ה שזכינו שהוצאתם את זה מן הכוח אל הפועל, ובעזרת ה' אני יקבל על עצמי כל השלש חלקים ללמוד לרפואת הגה"צ רבי שליישיב שליט"א שיזכה לרפואה שלימה בקרוב ממש.

    יונה רייך

  2. ב"ה
    לכבוד מערכת מפעל הזוהר העולמי
    רציתי לספר לכם מה שדיברתי עם הראש ישיבה שלי!
    אני מאוד קרוב אליו, שאלתי אותו אם אכן נודע לנו גודל מעלת לימוד הזוהר, מה שזוכים בשעה אחת, אז למה שלא ילמדו כל הישיבה קצת זוהר בכל יום?
    ענה לי דבר פשוט, אם הבחורים יבואו וישאלו אותי פשט בזוהר מה אני יאמר להם?
    הלא לא למדתי בחיי זוהר, ויהיה בחורים שילמדו יותר ויותר, וידעו יותר טוב ממני, וזה יהיה פחיתת הכבוד לראש ישיבה, שראש ישיבה אי אפשר לומר שלא יודע, כי כל כבוד התורה יפול, ולא יהיה להם דרך ארץ ממני.
    עניתי לו, זה תירוץ נחמד!
    ובליבי חשבתי על הגמרא במסכת בבא מציעא דף פ"ו,
    הגמרא מספרת: על רבה בר נחמני אשר המלכות חיפשה אותו לתופסו, ברח רבה בר נחמני למקום מסתור בכדי שלא יפול בידי המלכות והיכן התחבא מפניהם? הגמרא מספרת, שנכנס לאגם של מים וישב בלב האגם על חתיכת עץ דקל קצוץ והיה לומד. באותו זמן הייתה מחלוקת בבית דין של מעלה בעניין ההלכה של מצורע, מה קודם בהרת לשיער לבן או שיער לבן לבהרת, הקב"ה אמר טהור ובית דין של מעלה אמרו טמא, אמרו בבית דין של מעלה:
    מי יכריע את המחלוקת בשמים, אמרו:
    מי המומחה בארץ בענייני טהרות, רבה בר נחמני. אמרו בבית דין של מעלה: נביא את רבה בר נחמני לשמים לשאול את דעתו בעינין המחלוקת בשמים.
    שלחו את מלאך המות להביא את נשמתו של רבה בר נחמני, אך מלאך המות לא הצליח להמיתו משום שרבה בר נחמני היה לומד בלי להפסיק רגע אחד ומי שלומד אין למלאך המות רשות לקחת את נשמתו, מלאך המות ראה שאינו מצליח בשליחותו, השמיע רעש בין העצים, רבה חשב שזה החיילים של המלכות שעומדים לתופסו, עמד ואמר: יותר טוב למות ולא ליפול בידי המלכות. באותה שעה יצאה נשמתו של רבה בר נחמני ויצא מפיו: טהור טהור. יצאה בת קול ואמרה: אשריך רבה בר נחמני שגופך טהור ויצאה נשמתך בטהור.
    נפל פתק מהשמים לישיבה בפומפדיתא (הישיבה שבה רבה בר נחמני היה ראש הישיבה): רבה בר נחמני נתבקש לישיבה של מעלה.
    יצאו אביי ורבא וכל החכמים להתעסק עם הרב שלהם ולא ידעו היכן גופו נמצא, הלכו ליד האגם וראו ציפורים עושים צל במקום מסויים, אמרו החכמים: נראה ששם מקום גופו הטהור של רבה בר נחמני. הספידו אותו שלושה ימים ושלושה לילות, בסיום השלושה ימים נפל פתק מן השמים: כל מי שיפרוש בנידוי יהיה. המשיכו את ההספד, עם סיום השבעה ימים, נפל פתק בסיום השבעה ימים: לכו לבתכם לשלום.
    הנה אפשר ללמוד מכאן: שבאותה שעה היה מחלוקת בשמים, הקב"ה סברתו טהור, כל פמליה של מעלה דעתם שטמא.
    ולומדים מזה מוסר השכל:
    ריבון העולמים- הקב"ה נותן בשמים לפמליה של מעלה להגיד את דעתם. כשנתבונן ונתעמק אימה וחרדה נכנסים באדם, הקב"ה נותן לפמליה של מעלה להביע כך את דעתם, אך כשמגיעים למסקנה, המסקנה לא בשמים היא, היא נתנה בהר סיני לעם ישראל וצריך שמבית דין של מטה יפסקו את ההלכה. אך אם ישאלו כל ילוד אשה, ככל שיהיה צדיק וחסיד וירא ה': מה ההלכה של דבר מסויים כך שואל הקב"ה ובית דינו.
    ובכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקב"ה שם אתה מוצא ענוותנותו:
    אבל אצל הראש ישיבה שלי, נכנס בליבו גאוה וגאוה, מה יהיה אם לא אדע לשוב?
    הדבר הזה המסוכן ביותר בעולם ואמרו חז"ל: "אל תבואני רגל גאוה", וקדושים וצדיקים פחדו ונזהרו זהירות גדולה מן הגאוה אשר הקב"ה אומר על הגאים: "אין אני והוא יכולים לדור בכפיפה אחת". וקדושים וצדיקים כהבעל שם טוב והאר"י הקדוש, ביום האחרון בחייהם, הפחד הגדול אשר פחדו היה מן הגאוה ומגרורותיה אשר היא אם כל חטאת.
    וזה הסוד שהראשי ישיבות מפחדים, ובגלל זה הם מעכבים הגאולה.
    וזה דוד הגרוע מהכל שאנו נמצאים בו, כמבואר בסוף מסכת סוטה.
    הקב"ה יתן לכם כח והצלחה, להלחם עם הערב רב הגדול הזה.
    אגב שמעתי כבר מהרבה ישיבות שכן התחילו ללמוד זוהר הקדוש, ומן הסתם הראשי ישיבות שלם יש בהם מידת ענווה ולא חושבים על הגאווה והגדולה, שהיא רק לחי העולמים.
    השי"ת יעזור שיתקיים בנו בדא יפקון מן גלותא ברחמי אמן ואמן
    שמואל כהן
    מאשדוד

  3. הרב ירון בר

    שלום לחברי מפעל הזוהר העולמי

    ברצוני עם מכתבי זה שאני כותב לכם להביע את רחשי ליבי ולב כל יהודי שיש לו קצת תשוקה להכיר את ריבונו.

    כידוע המצב עם הרב אליישיב איננו טוב כלל וכלל ואין רואים עדיין את הסוף מתי יחזור כבר סוף סוף לביתו וכל ישראל עומדים ומבקשים לה' יתברך שיחוס וירחם על צדיק זה שיתרפא במהרה

    והנה הרב אליישיב נמנה עם המגזר הליטאי כידוע ואף על פי כן כל החסידים גם כן מרעישים עולמות בעבורו ומתפללים עליו וכמובן גם המגזר הליטאי אומרים כל היום משמרות של פרקי תהילים כידוע כל זה לכל אחד

    והנה אנו שרים בל"ג בעומר תורתו מגן לנו וימליץ טוב בעדנו שכוחו של הרשבי כל כך גדול וצדיקים אפילו במיתתן קרויים חיים וכמו שהוא פעל גדולות ונפלאות בחיים חיותו יכול גם כן עכשו ולמה הנכם ראשי ישיבות וראשי כוללים לא תחטפו את הסגולה הבדוקה הזאת ולארגן אלף סיומי זוהר לרפואתו השלמה של הרב אליישיב שכידוע אלף סיומי זוהר מסוגל להחיש הגאולה וכל שכן להחיש רפואה שלמה להרב אליישיב

    לכן הנני מיעץ לכם ראשי ישיבות וראשי כוללים שאם ברצונכם באמת לעשות למען רפואתו של הרב אליישיב תארגנו אלף סיומי זוהר תפרסמו בכל העיתונים ובכל האתרים למען להגיע למקסימום אנשים שילמדו לרפואתו

    וה' יראה בענינו וישלח לנו את גואלנו במהרה בימינו אמן

    כל טוב סלה

    הרב ירון בר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*