logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מאמר צניעות האישה- האדמור מהאלמין

                                  מַאֲמַר צְנִיעוּת הָאִשָּׁה

אשה צנועה תורמת ואחראית לעולם מתוקן יותר, מוסרי יותר,וטוב יותר ונעים למחיה,נשים יקרות הכול תלוי בכם!!!

אדם נולד עם יצרים ודחפים: כבוד, שלטון, התחדשות, קיום. היצרים הם כוח ועוצמה לקידום העולם, כאשר משתמשים בהם בצורה החיובית. אבל אם משתמשים בהם בצורה השלילית, הם מביאים הרס וחורבן לעולם. בורא עולם שברא את היצרים ברא גם את הכח שבעזרתו ניתן לשלוט על היצרים ולא לתת להם למשול בנו. התורה, היהדות, מלמדת אותנו לווסת את היצרים.

ברור לכולנו, שלבוש בלתי צנוע או התנהגות בלתי צנועה בריש גלי מביאים להתעוררות יצרים. ובעקבותיהם – אבדון, הרס העולם, הרס התאים המשפחתיים, הרס המוסר האנושי. וברגע שהמוסריות ירדה החלו רציחות, שפיכות דמים, התפרקות כללית מכל הטוב והישר

אשה השומרת על צניעותה מביאה את העולם לאיזון היצרים. היא גורמת שהעולם יהיה מקום מוסרי, מוגן ושמור, מקום שנעים לחיות בו.       כתוב בתורה "כי ה' אלוקיך מתהלך בקרב מחניך להצילך" וכתוב גם "והיה מחניך קדוש, ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך". מהי משמעות פסוקים אלו? מפורש כאן שהאלוקים נמצא אתנו להצילנו מכל צרה, אבל אם יש בנו ערות דבר – חוסר צניעות, אזי האלוקים עוזב אותנו.

.כל אחת מאיתנו דומה ליהלום. כמו שיהלום נשמר בכספת, ואין מניחים אותו הפקר ברשות הרבים. גם אנחנו איננו רוצות להיות הפקר לכולם, לא לשמש ככלי משחק, לא להוות אוביקט פרסום, אנו רוצות לשמור על עצמנו. לבוש צנוע שומר עלינו ככספת השומרת על היהלום.

המאמר שלפנינו יעסוק במעלה הגדולה וחשיבותה של צניעות האישה

זה הלינק למצגת של הצניעות – מיועד לנשים
 
 The Prestige of the Jewish Woman a Must Watch for Everyone.

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*