logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

פרסום מכתבים – שהתקבלו במערכת מפעל הזוהר העולמי

 בס"ד

מכתב : מתאריך ג' סיון תשע"ב

שלום רב 

אשרי חלקכם שזכיתם למה שאף אדמו"ר צדיק וגאון לא זכה ללמוד ברבים בכל העולם כולו את כל ספר הזוהר הקדוש וגם חק לישראל, לזכות  כזאת עוד לא זכיתי, אבל כשיש אהבת ישראל כמו שכתוב בזוהר הקדוש באידרא אנן בחבבותי' תלי' אז זה אותו הדבר יש לנו ב"ה אהבת ישראל, ואני שמח מאוד עם שמחת הקב"ה והרשב"י וכל החבריא קדישא ע"ה, תשמע מה שאמרתי אתמול בדרשות – דרשה 32 על שמע ישראל בענין הדיסקים איך שכל אחד יכול ללמוד עם כל הילדים שלו כל יום את הדיסקים האלו ולשמוע, זה כמו שכבודו הולך בכל בית ולומד עם כל הילדים זוהר הקדוש, וזה ממש מעשה התנא הקדוש רבי חי' ששחט עגלים וכתב עליהם את התורה ולמד עם ילדים וכו', אין שום ספק שאתם תהיו הראשונים שהרשב"י יחזיק בידך ויאמר בזכותך היגעתי

בכרה והצלחה בכל העינינים 

ש.י.ג

 

כבוד הרב גרוס…כל מילה שאתה כותב היא "סלע" וכל אות שאתה כותב היא "אבן"..הרבנים שאוסרים ומדיחים את התלמידים וכל האנשים שיש להתרחק מ"הזוהר הקדוש" הם האבנים..וכל האדמורי"ם שמסיתים נגד "הזוהר הקדוש" הם הסלעים…לצרי הרב אני פסלתי יותר מ-30 רבנים ואדמורים שזרקו אותי יחד עם "הזוהר הקדוש" וכל כך כאב לי שבכיתי משך 6 חודשים..וכמובן שמחקתי אותם הם כרבנים והם כאדמורי"ם…הם רק משחקים עם השטן והשטן חוגג עליהם, למה? כי הם מביאים אנשים תמימים לשטן ואומרים להם: ומזהיר אותם אל תיגע בזוהר כי זה לא בשבילך, למה? כי הם לומדים את הפשט וקל להם מאוד לעשות כסף וללכוד את התמימים… ואז התמים נשאר בכיתה א ואז הרב חוגג עליו.

אני דיברתי עם מאות תלמידי ישיבה ושאלתי אותם אתה רוצה לשמוע דיסק אחד של הזוהר הקדוש, רק תשמע מה אומר הצדיק יסוד עולם רבי שמעון בר יוחאי..מה הוא עונה לי ? אצלנו אסור ללמוד זוהר, והרב לא מבין בזוהר..אמרתי לו: למה אתה והרב שלך הולכים לקבר של רבי שמעון, ורבי שמעון אומר לכם בשביל מה אתה בא אלי? הרי זרקת לאריה בפנים את הזוהר שהביא לך ואת תורת "הזוהר הקדוש" שכתבתי אתם זורקים לפח זבל..אמרתי לו עד שלא תתחיל ללמוד או לקרוא או לשמוע את "הזוהר הקדוש" אתה תשאר יותר קטן מקטן אפילו תלמד 80 שנה גמרא, ועוד אמרתי לו שתלך לעולם הבא אתה תיקח אתך תורה בשווי של 5 שקל…ואילו אלו שלומדים ונהנים מזיו השכינה יחד עם "הזוהר הקדוש" הם לוקחים איתם מילארדים רבים של שקלים והם יושבים עם נהרות אפרסמון עם הצדיקים הענקים, ואתה תשב עם כל האומללים..

עיניו של האברך נפתחו והוא החל לגמגם, ואז הבנתי שהוא הבין.. ועוד אמרתי לו תגיד לרב שלך שהוא לא רב ולא תלמיד ולא ילד ולא תינוק, אלא הוא אפס אפסים, ויש בו רק חומריות וגשמיות ואפילו טיפה של קדושה אין לו…ואז האברך נבהל ממני ואומר לי: לא ידעתי ש"הזוהר הקדוש" הוא כל כך קדוש? אמרתי לו: קוראים לספר "זוהר הקדוש" אני לא שמעתי שקוראים לגמרא הקדושה ? ועוד אמרתי לו: יש מישהו בעולם שפירש את כל התורה הקדושה בעולם לכל ההיבטים כמו שפירש התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ?..הבין ובכה, והבטיח לי שיתחיל לקרוא ולשמוע את "הזוהר הקדוש" נתתי לו ברכה ויצא לדרך הנכונה, ואמר לי שהוא יעזוב את הישיבה הזו..איחלתי לו דרך צלחה לעולם חדש.

הרב גרוס כל המלחמה שלך נגד הערב רב, היא כל כך נכונה, כי מי שנמצא בזוהר הקדוש הוא רואה את הרבנים והאדמורי"ם "דרך הזוהר הקדוש" ומי שנמצא בזוהר הקדוש, הוא מרגיש קדושה ורואה את כל ערב רב ובעיקר הרבנים והאדמורי"ם..

הרב גרוס אני איתך לכל אורך הדרך.. ובאמת הגיע הזמן לגלות לעם ישראל את האמת, ולא לחיות עם השקר, הטינופת, הרמאויות, החנפנויות, הצביעות והנוכלות שמציגים הרבנים והאדמורים הצבועים…

מי יתן והקדוש ברוך הוא ישלח לנו את המשיח ויעשה סדר לכל הרשעים..אמן.
ממני בברכה חמה: הרב אריה ברדה – ג' סיון תשע"ב

 

 

 

 

מכתב תודה מאת סטיבן ג'ונתן יוברט

מיום יום שישי כ"ט אדר תשע"ב

נושא: תודה

יישר כוכחם על האתר הנפלא. אין לי מילים שיספיקו להודות לכם על הטובה והתועלת שהבאתם לי בפרסומכם את הפירושים הן של בעל הסולם בפרט על תקו"ז והן על התרגום הנפלא שלכם ללה"ק. תהא משכורתכם שלמה מאך ה' (ע' פי' האלשיך הק' על הנ"ל)

ברכה והצלחה
 Steven Jonathan Hubert

 

 

מכתב מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד:

בס"ד

אור לנר שישי של חנוכה,

שנת תשע"ב ביאת = 413 משיח = 359 = 772 תשע"ב

לכל אחינו בני ישראל בכל אתר ואתר ה' עליהם יחיו !!!

באתי כאן לבקש, לדרוש מכל עם ישראל לקנות ולהפיץ את כל הספרים הקדושים והנוראים מהמחבר הרה"ג המחבר שלום יהודה גראס שליט"א, שכולם עומדים ברומו של עולם ומפרשים [ומהלקים?…]  את לימוד הזוהר הקדוש  והנורא האדרא והתיקוני זוהר פתח אליהו ושאר ספרים קדושים ונוראים מחולקים לימים כדי שיהיה נח וקל לכל יהודי ויהודי לגמור במשך שנה על כל הזוהר הקדוש והנורא תיקוני זוהר ואדרא ושאר ספרים קדושים ונוראים שלחן ערוך מחבר ורמ"א עדי יגמרו בכל שנה ושנה כמו שקובע רשב"י שבהאי חיבורא [הזוהר הקדוש ] יפקון מן גלותא עד יפלח חץ [….] כי על ידי לימוד הזוהר הקדוש והאדרא ותיקוני זוהר יורים חיצים בלב הסט"א כמו שכתוב בפרי עץ חיים (שער קריאת שמע שעל המיטה – פרק י"א)[א] שמתושלח חרט על חרבו שם הוי"ה וזה היה מכרית ומכלה בכל תנופת חרב ובכל אבחת חרב שני אלפים רבבות שדים ומזיקים, וכמו שכתב במדרש שוחר טוב (ל"ו), שבזמן שהיו צדיקים היו חורטים על העצים שם המפורש והרגום בהם הפסוק בספר יהושע (פרק כ"ג י') "אִישׁ אֶחָד מִכֶּם יִרְדָּף אָלֶף" שכל חץ היה חודר אלף אנשים, ועכשיו על ידי הלימוד הזוהר הקדוש יומם ולילה מכריתים את כל המזיקים ואת כל שונאי ישראל ולכן בכל ישיבה וכולל להתחיל ללמוד לכל הפחות שעה ביום את הזוהר הקדוש. ואם כל ישראל יגמרו את הזוהר הקדוש בכל שנה ושנה לא יוכלו כל אויבינו ושונאינו להרע לנו במאומה.

הכותב בדמע ובלב מורתח וחרד שכל עם ישראל יזכו לקיים דברים אלו,

המתאבק בעפר רגלכם,

אליעזר ברלנד

 

מכתב מצוה חדש

לכבוד ידיד נפשי הצדיק הגאון מעוז ומגדול המקובל רבי שלום יודא גראס שליט"א מקים ומיסד ומנהל את מפעל הזוהר העולמי בגאון ובעוז.

אחרי דרישת שלומכם הטוב באהבה רבה ובלב ונפש חפצה.

מגלגלים זכות על ידי זכאי, מצוה גוררת מצוה והנה ה' גלגל שעל ידכם יפוצו מעינותיו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי חוצה, יבואו טהורים ויתעסקו בטהורים, בזכות שנלחמתם בעד טהרת וכשרות המאכלות והמקוואות והעירובין, זכיתם מן שמיא ואתם עוסקים בהפצת הזוהר הקדוש דברי התנא האלוקי, שאתם מדפיסים את ספריו הקדושים ספרי הזוהר והתיקונים ומחלקים בחינם מיליוני ספרים כדי שבכל בית יהודי יהיו ספרי הזוהר והתיקונים ויהגו בהם יומם ולילה.

כמו כן הנכם הרי עוסקים בהסברה כמה נחוץ לדורנו לימוד הזוהר והנכם נוסעים מצפונה של ארץ ישראל ועד לדרומה, בבתי כנסיות ובבתי מדרשות להקהיל קהילות ולדרוש דרשות לסבר את אוזן אחינו בית ישראל על דבר המלך מלכו של עולם להתקבץ ולהקהל ולעמוד על נפשם בלימוד הזוהר הקדוש למען גאולת השכינה הקדושה, ולפדות נפשנו, ולהצילנו מרדת שחת, למען ייטב לך והארכת ימים. וכן הינכם מוציאים לאור חדשים לבקרים ספרים בגודל מעלת לימוד הזוהר, כמו ספר אור הזוהר, וכן מאורות הזוהר, ישועות הזוהר גדולי ישראל והזוהר ועוד רבות כהנה וכהנה ספרים, כדי שגם מי שלא זכה לשמוע ולטעום מצוף דבש אמרותיכם יוכל לעיין בספרים הללו, ויבין מתוכם גודל מעלת לימוד הזוהר, וידע איך מסרו הצדיקים נפשם על זה, אמנם אכן אינו דומה שמיעה לראיה, אך גם בזה יזכו לחלק טוב ולדבק עם צדיקי ה'.

הנה אינה ה' לידי ובא אלי ספר פתח אליהו, וספרא דצניעותא, ואדרא רבה וזוטא, ספרא אדרא דמשכנא וזוהר השבת ה"ח וזוהר חק לישראל ה"ח, ועוד קונטרסים קטנים מהדורת כיס שיכולים לקיים עימם מצוות ובלכתך בדרך, וזה דבר טוב שמרבה גבול הקדושה מאוד, ובמקום שאין איש ישתדל להיות איש, ויהא כנגד המקצרים, ובזה מזרזים הגאולה, ומרבים שפע ורחמים על ישראל.

רציתי לספר לכם שראיתי בבית מדרש אחד הספר זוהר תורה שהוציא המקובל הגה"צ רבי יודל ראזנבערג זי"ע וראיתיו והנה זה דפוס ישן וקשה ללמוד מתוכו, וחשבתי מי הוא זה שיהיה לו הזכות להוציא לאור את הספר הזה לאור, כדי שיוכלו ללמדו עמו בחשק גדול, אך מלאכת הדפוס צריכה כתפיים רחבות לסבול עול החובות, וגם קשה מאוד להדפיס מחדש את כל הספר ולהגיהו, ושמועה טובה שמעתי לאחרונה שהינכם עוסקים בהדפסתו מחדש באותיות מחכימות ולחלקו ולהפיצו בישראל, ובחסדי שמים כבר יצא לאור זוהר תורה על כל ספר בראשית, מאוד שמח ליבי ויגל כבודי על זה, ומאוד נחוץ שיוכל כל אחד ללמוד ולהבין קטעים מזוהר הקדוש ראיתי ואחזה את עמלכם הרב והעבודה הקשה בההדרת הספר מחדש ובחלוקת קטעים ובעשיית כותרות כדי שיוכל כל אחד ואחד למצוא את מבוקשו ולטעום מעץ החיים, שבזה תתקיים נבואת הרשב"י שבדור של משיח אפילו תינוקות של בית רבן ידעו סודות התורה, למען ילמדו מנער ועד זקן מדן ועד באר שבע, ובכך נזכה ברצות ה' להיות כדורו של חזקיהו המלך (ב"ק י"ד.) שביקש הקב"ה לעשותו משיח, ועליו נאמר הפסוק "חובל עול מפני שמן", פירוש חובל ונחרב עולו של סנחריב מפני השמן של חזקיה בבית המדרש שלמדו תורה מדן ועד באר שבע, כן יזכה ה' על ידי כבודכם להרבות כבוד שמים וכבוד התורה, לאחוז בזכותיה דבר יוחאי למען יעתיר בעדינו שנזכה לגאולה השלימה בקרוב, "אַשְׁרֶיךָ יִשְׂרָאֵל מִי כָמוֹךָ עַם נוֹשַׁע בַּה' מָגֵן עֶזְרֶךָ וַאֲשֶׁר חֶרֶב גַּאֲוָתֶךָ וְיִכָּחֲשׁוּ אֹיְבֶיךָ לָךְ וְאַתָּה עַל בָּמוֹתֵימוֹ תִדְרֹךְ".(דברים פרק לג כט)

יעזור השם שיהיה לכם הרבה כוחות ושפע כסף וזהב תועפות לך, לממן את הפרוייקט החשוב הזה, להוציא מחשבתכם הטהורה לפועל ולברך על המוגמר, והנני מבקש מכבוד מעלתכם שבעת שתוציאו את כל הספר לאור, לזכותני להיות שותף במפעלכם הכביר להפיץ את תורת הרשב"י ולקיים "אֲחַלְּקֵם בְּיַעֲקֹב וַאֲפִיצֵם בְּיִשְׂרָאֵל", ויתקיים בכם הפסוק "יְהוּדָה אַתָּה יוֹדוּךָ אַחֶיךָ יָדְךָ בְּעֹרֶף אֹיְבֶיךָ יִשְׁתַּחֲווּ לְךָ בְּנֵי אָבִיךָ". כן יראו וכן יעשו כל אחד שישתתפו במפעל הכביר להרבות תורת הרשב"י ויזכו לימים שבהם תרבה הדעת כמים לים מכסים.

ואסיים בברכה גדול המעשה יותר מן העושה, ותזכו להרבות חיילים לתורת רבי שמעון בר יוחאי הקדוש ויפוצו מעינותיו חוצה, ועל ידי כך יבוא משיחנו "וַאֲרוּ עִם עֲנָנֵי שְׁמַיָּא" וברחמים גדולים אקבצך במהרה בימינו אמן.

 

 


[א]) בספר פרי עץ חיים – (שער קריאת שמע שעל המיטה – פרק י"א), וז"ל: בספר הרזים כתב, וז"ל – כשפירש אדם מאשתו ק"ל שנה, הוליד רוחין ושדין ולילין, והם מזיקין את הבריות. ובמדרש מונה ביניהם, כמה וכמה אלפים רבבות שדין רוחין ולילין, והיו הורגין את העולמות, ונתן הקב"ה רשות למשותלח הצדיק, וכתב שֵׁם הַמְּפֹרָשׁ עַל חַרְבּוֹ, והרג בהן ב' אלפים רבבות ברגע א', עד שבא אגרימו"ס, בכורו של אדה"ר, ונשתטח לפניו והתחנן לו וקיבל עליו, ומסר לו שמות שידין ולילין וכל מלכיהם ושריהם, והשאר ברחו ונתחבאו במחבואות של אוקינוס, ע"כ. וצ"ע, איך אפשר ברגע א' להרוג ב' אלפים רבבות, אלא על ידי שנתן הקב"ה רשות להמשיך ג' ע"ב דיודין, הנקרא שם המפורש, והם כמנין וחר"ב, ובזאת הכוונה היה לו כוח להרוג לכולם, לולי אם לא בא אגרימו"ס כנזכר, ע"כ להר"ן זלה"ה.

 

 מכתב  לאדמו"ר מהאלמין – ממדרשת  שדרות : "תפארת אריאל סוכות לוויתן"- לחץ כאן:

 מכתב לאדמור מהאלמין שליטא (1)

מכתב לאדמו"ר מהאלמי"ן על פרסום פתח אליהו: מכתב תודה לרב גרוס על קריאה של פתח אליהו

מכתב חתימות של רבנים

מכתב תודה על סיום  לימוד תיקוני הזוהר: מכתב ממר שינדל

 

בס"ד
לכבוד כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א
אחדשה"ט באה"ר
מודעה מדהימה!!! נפלא מאוד!!!
התמונות החדשות מראים איך הצדיקים הקדושים ושאר היהודים שלומדים את הזוהר הקדוש, תמיד שמחים מאוד, ויהיה להם אך ורק טוב כל הימים, וינצלו ממלחמות גוג ומגוג, ומכל המלחמות ומכל הדברים שאינם טובים, כי נכנסים הם לתיבת נח של הזוהר הקדווש, והם מוגנים לגמרי, והם יהיו תמיד שמחים מאוד, וענן ה' עליהם יומם ומאיר להם תמיד.
היום ההילולא של הרש"ש הקדוש, והיתי בציון הקדוש שלו בהר הזתים, והנה מה אני רואה שם?? מודעות ללמוד את הזוהר הקדוש!!! 
היה שם מודעות נוראות ללמוד את הזוהר הקדוש, עם החשבון של השעות של לימוד הזוהר הקדוש בשבת קודש וכו', נפלא מאוד!!!
ויהי רצון שבזכות בעל ההילולא המקובל האלקי רבי שלום מזרחי דידיע שרעבי זיע"א, יזכה כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א להמשיך במפעליו הכבירים, ולהפיץ את הזוהר הקדוש לכל יהודי ויהודי, עד שכל היהודים ילמדו את הזוהר הקדוש בהתמדה גדולה ביראה ואהבה.
ונזכה לביאת משיח צדקנו בקרוב ממש ברחמים רבים.
וכידוע שהיום ההילולא של שני גדולי עולם שהפיצו והרבו ולימדו את הזוהר הקדוש פנימיות התורה, הלא המה שני אדירי עולם, הרש"ש, והריי"צ מליובאוויטש. וכן ביום הזה החלה הנשיאות של כ"ק רבי מנחם מנדל מליובאוויטש זיע"א, אשר הפיץ למאוד מאוד את לימוד פנימיות התורה, ואף בהרבה שפות, ואף לפשוטי עם, וכו'.
ויהי רצון מלפני אבינו שבשמים שיזכה כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א להמשיך להפיץ את לימוד הזוהר הקדוש בכל העולם בכל השפות לאנשים נשים וטף, בכמויות אדירות בכל העולם כולו, לכל יהודי ויהודי, ואפי' לפשוט שבפשוטים, עד שיתקיים על ידי זה ומלאה הארץ דעה את ה', ונזכה לגאולה השלימה ברחמים רבים, ובהאי ספרא דילך דאיהו האי ספר הזוהר מן זוהרא דאימא עילאה יפקון ביה מן גלותא ברחמי בעגלא ובזמן קריב ממש ממש אמן. 
י' בשבט תשע"ב

 

מכתב תודה מהרב הגה"צ יאודה מכלוף:  

מכתב משלום קרויז, אב"ד, רב ביהמ"ד ישע' 

2 comments

  1. גרשון יאקאב

    ב"ה
    הייתי אתמול בסעודת ראש חודש שבט אצל משפחת דיהאן בבית שמש וראיתי איך שהצדיק המקובל רבי אבהם חי מבני ברק כותב להאדמו"ר מהאלמין שליט"א מכתב ולמה אני לא רואה את זה באתר שלכם?
    גם ראיתי איך שהצדיק המקובל רבי דוד חיים שטרן כתב או חתם לו מכתב, ולמה ללא רואים את זה, אני מאוד מעוין לראות מה שהם כתבו,
    תודה מראש
    גרשון

  2. בס"ד
    לכבוד חברי המערכת מפעל הזוהר העולמי

    המכתבים נתנו לי חשק כזה גדול ללמוד זוהר הקדוש, תיכף טילפנתי לאהל הרשב"י והזמנתי כרך אחד להשתתף בלימוד השבעים אלף איש, ורק כשהתחלתי ללמוד נהייתי לבן אדם אחר, אני באמת לא יודע, אבל ההרגשים הם כל כך גבוהים, ואני לבד לא מאמין, קצת זוהר יכול לתת כח כזה גדול, אז למה כל הרבנים והראשי ישיבות לא צועקים בקול רעש גדול, שכל יהודי ילמוד לכל הפחות 4 דקות ביום וכך כולם יחזרו בתשובה?
    ונזכה להגאולה השלמה תיכף ומיד ממש!

    בברכה במלאכת הקודש שאתם עושים, כמוכם ירבו בישראל

    לוי כהן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*