logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מצעד הגאווה- 4 סרטונים -הפגנה נגד פדופייל יואל וובר בת''ת חכמת שלמה

כל אחד שיודע על מחבלים או מלמדים מנהלים משגיחים רבנים מחבלים פדיפילים, יטלפן תיכף:

למשטרה   100

http://www.youtube.com/watch?v=krkIEUr1K_c&list=PLJ5ShPEpaaC8kotWj6vfvjBw0NCvPHvUB&index=4

ואחר כך:

054 974 8642/ http://nochemrosenberg.blogspot.co.il/

מספר האטליין ‑ 262-3714 (951)

מצעד הגאווה סניף בית שמש יואל וועבער 2 מצעד הגאווה סניף בית שמש יואל וועבער מצעד הגאווה סניף ביתר עילית 2 מצעד הגאווה סניף ביתר עילית

יום גבר הקדושה ותבקע העיר, – כל ארץ ישראל על גלגלים מה שקורה היום!!!

אל תשלחו הילדים שלכם לבית ספר אם אין מצלמות ישר למשטרה,

זה כבר חוק לפני שנה,

כל ההורים תתאחדו ואל תשלחו את הילדים לבית ספר,

חלק גדול מבתי הספר כבר שמו מצלמות,

היום התגלה בבית שמש בתלמוד תורה אחד המנהל אנס יותר מ60 ילדים,

ולא זורקים אותו!

ישיבה אחת המשגיח אנס יותר מ50 בחורים,

ולא זורקים אותו,

כמעט כל הישיבה הבחורים חולים,

אתמול בלילה באוטובוס מירושלים לבני ברק מחבל פדיפייל על האוטובוס התחיל עם בחור,

הבחור טילפן תיכף למשטרה והמשטרה רדפה אחרי האוטובוס ואסרו את הבן אדם הזה.

לעיני כל האנשים

אי אפשר לשלוח כבר בחורים על האוטובוס לבד,

אבא אחד התלונן ששלש בחורים שלו התקלקלו מהאוטובוס,

צריכים לבקש שישימו מצלמות על האוטובוס,

כך החוק בארצות הברית,

זהירות!!!

לא לשלוח ולא לקחת ילדים במקווה ששם מקום הזנות הכי הגדול,

והרב לנדה שליט"א יש לו גם מצלמות וגם משגיח שעומד כל הזמן שם.

http://nochemrosenberg.blogspot.co.il/

בדרשה של פרשת ויגש תשמעו שרק במוסד אחד של אגודת ישראל בארצות הברית באים כל ודש יותר משלש אלף בחורות ונשים שנפעו ויצאו מהדרך – וזה רק מהציבור החרדי,

וכן יש יותר מחמש אלפים בחורים ואברכים שהורידו להם הפיאות ומחללים שבת וכל התורה,

לפי הרמב"ם ועוד 1500 ספרים הקדושים הכל בא ממאכלות אסורות,

ורק ציבור קטן ורבנים יחידים שאבותיהם נזהרו בכשרות כל ה60 שנים האחרונים נשארו ביהדות והם באמת צדיקים,

זה בארצות הברית,

וכאן בארץ המשחק גם נגמר, שכל יום מתגלים דברים נוראים רח"ל ואין פוצה פה ומצפצף,

ואין לכמעט אף אחד שכל הישר מה לעשות, ואיך לתקן,

ובפרט בדור שפל כזה שנתקיים במלוא מובן המלה "ואין תוכחה" (סוטה מט עמוד ב'),

ברוך השם "זכה"דורנו זה (עקבתא דמשיחא) שהתקיימו בו כל הסימנים שנתנו חז"ל לדור האחרון. (סוטה מט: , סנהדרין צז. – עפי רש"י והמפרשים):

האמת נעדרת, ומי שסר מהרע נחשב כשוטה, יראי חטא נמאסים, ובחכמת האמת מזלזלים. נערים מלבינים פני זקנים, וזקנים עומדים לפני נערים. בת קמה באמה, וכלה בחמותה.

 ופני הדור כפני הכלב. ואין הבן מתבייש מאביו. העזות מרובה, הכל "זול"ואין כבוד והערכה לכלום. ואין תוכחה.

רבים הם גלגולים של זרע קין, דור המבול ודור הפלגה, אנשי סדום ועמורה, דור המדבר, ערב רב ועמלק. (זוהר הקדוש בהרבה מקומות, רבינו האר"י ז"ל).

זוהמת הנחש, מינות ואפיקורסות ופריצות ירדו והציפו את העולם. תלמידי חכמים מתמעטים, והשאר עיניהם כלות ביגון ואנחה, וצרות רבות וגזירות קשות מתחדשות, עד שלא כלתה הראשונה – השניה ממהרת לבא.

נהפכה כל המלכות למינות. והערב רב מתגברים ופרצו פרצות בכרם ה'. וגוזרים הממשלות בארץ הקודש ובחוץ לארץ, גזירות על עם ה' ותורתו, היהדות החרדית הצרופה, החינוך החרדי הטהור, ובחורי ישראל.

התלמידים מתמעטים, ופרוטה הולכת וכלה מן הכיס, וכביכול אין סומך ועוזר לישראל. ומתייאשים ח"ו מהגאולה.

ירידת הדורות מפני חוסר לימוד הזוהר הקדוש

סיבת ירידת הדורות היא בשל מיעוט לימוד הזוהר הקדוש, שהוא המאור שבתורה שמחזירם למוטב. [1]

וכך כותב וקורא בקול גדול הגאון הצדיק רבי יהודה צבי ברנדווין זצ"ל תלמידו המובהק של מרן "בעל הסולם" זיע"א (בהקדמתו לכתבי רבינו האר"י ז"ל), וזה לשונו:

בתוקף אמונתינו בדברי רבותינו (נשמתם עדן), שעתידה חכמה זו (הזוהר הקדוש וחכמת הקבלה) להתגלות באחרית הימים, ואנו רואים שמבפנים ומבחוץ תקפו עלינו הצרות.

מבפנים, כיצד? הדור הצעיר הולך מאיתנו, חדור הוא ברוח הפקרות ופריצות, ועושים שמות בתורתינו הקדושה.

מבחוץ, כיצד? בכל אלפי שנות גלותינו, לא היה עוד זמן נורא כזה, אשר בזמן אחד תקפה שנאה כבושה את כל עמינו בכל המקומות שהם נדחים שמה. [האנטישמיות בכל העולם הולכת וגוברת במהירות גדולה].

מצב נורא כזה דורש מאיתנו חשבון הנפש, ולעשות "אתעוררותא דלתתא" בכדי לקרב קץ גלותינו, להחיש פדיון נפשנו, ולעשות השתדלות שתתרבה הדעת בקרב ישראל, וכל העם מקצה יעבדו את ה', וימלאו אחרי כל חוקיו ומצותיו.

והנה ידוע הוא, כי הגורם לכל היסורים הנוראים של עניות וחרב וביזה והרג רחמנא ליצלן, הוא מפאת חוסר השתדלות בלימוד חכמת הקבלה. שעל הפסוק "קוֹל אֹמֵר קְרָא, וְאָמַר מָה אֶקְרָא כָּל הַבָּשָׂר חָצִיר וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה (ישעיה, מ): "פירשו חז"ל (תיקוני זוהר,תיקון ל') וזה לשונם: (בלשון הקודש)

סוֹד הַדָּבָר – קוֹל אוֹמֵר קְרָא, כְּמוֹ וְהִיא אוֹמֶרֶת מָה אֶקְרָא, כָּל הַבָּשָׂר חָצִיר, הַכֹּל הֵם כִּבְהֵמוֹת שֶׁאוֹכְלוֹת חָצִיר, וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה, כָּל הַחֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים, עוֹשִׂים לְעַצְמָם. וַאֲפִלּוּ כָּל אֵלּוּ שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים בַּתּוֹרָה, כָּל חֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים – לְעַצְמָם עוֹשִׂים. בְּאוֹתוֹ זְמַן וַיִּזְכֹּר כִּי בָשָׂר הֵמָּה רוּחַ הוֹלֵךְ וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, וְזוֹהִי רוּחוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁה, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָה, וְגוֹרְמִים שֶׁמִּסְתַּלֵּק מַעְיַן הַחָכְמָה, (שֶׁהִיא י' מִמֶּנָּה, וְנִשְׁאֶרֶת ב' יְבֵשָׁה,) אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ שֶׁמִּסְתַּלֶּקֶת הִיא רוּחַ הַמָּשִׁיחַ, כְּמוֹ שֶׁנִּתְבָּאֵר, וְהִיא רוּחַ הַקֹּדֶשׁ, וְהִיא רוּחַ חָכְמָה וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת הוי"ה.

הרי שסיבת הגברת הרע בגשמיות היא בגלל אי העבודה ושקידה על הלימוד הקדוש של לימוד חכמת הקבלה. כי בלימוד התורה הנגלית לא יוצאים ידי חובה. וכמו שאמרו שם (תיקון סט, דף קי"ד.) וזה לשונם: (בלשון הקודש)אוֹי לִבְנֵי אָדָם הַטִּפְּשִׁים, אֲטוּמֵי הַלֵּב, סְתוּמֵי הָעֵינַיִם, שֶׁעֲלֵיהֶם נֶאֱמַר עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ, בָּאוֹר שֶׁל הַתּוֹרָה, אֵלּוּ אוֹתָם בְּהֵמוֹת שֶׁלֹּא מִסְתַּכְּלִים וְלֹא יוֹדְעִים אֶלָּא בַּתֶּבֶן שֶׁל הַתּוֹרָה, שֶׁהִיא קְלִפָּה מִבַּחוּץ וְהַמּוֹץ שֶׁלָּהּ, שֶׁנֶּאֱמַר בָּהֶם מוֹץ וְתֶבֶן פְּטוּרִין מִן הַמַּעֲשֵׂר, שֶׁהַחֲכָמִים שֶׁל הַתּוֹרָה, בַּעֲלֵי הַסּוֹדוֹת, זוֹרְקִים הַתֶּבֶן וְהַמּוֹץ הַחִיצוֹנִים, וְאוֹכְלִים אֶת הַחִטָּה שֶׁל הַתּוֹרָה שֶׁהִיא מִבִּפְנִים, עֶשְׂרִים וּשְׁתַּיִם הָאוֹתִיּוֹת שֶׁל הַתּוֹרָה שֶׁעוֹלוֹת לְחֶשְׁבּוֹן חִטָּ"ה. ופירש הגר"א ז"ל וכו' (כל הלשון)


וכמבואר בירושלמי (חגיגה דף ו): "א"ר חייה בר בא, אותי עזבו אוותרה, שמא את תורתי שמרו, שאילו אותי עזבו ותורתי שמרו, השאור [האור] שבה היה מקרבן אצלי [מחזירן למוטב]".

וביאר הרב דוד בן נפתלי הירש פרנקל בעל המחבר פירוש "קרבן העדה" על התלמוד הירושלמי (ד"ה השאור שבה): "פירוש, רמז לסודות התורה".

 וביאר מרן בעל הסולם זצ"ל (בהקדמתו לספר תלמוד עשר ספירות על פי רבינו חיים ויטאל בשער ההקדמות) ולפיכך, מייעץ לו, שיניח את ידו הימנו ויעסוק בחכמת האמת, משום שקל יותר להמשיך המאור שבתורה בעסק ויגיעה בחכמת האמת, מביגיעה בתורת הנגלה. והטעם הוא פשוט מאד, כי חכמת תורת הנגלה לבושה בלבושים חיצונים גשמיים, דהיינו גניבה גזילה ונזיקין וכדומה, אשר משום זה קשה וכבד מאד לכל אדם, לכוין דעתו ולבו לה' יתברך בעת העסק, כדי להמשיך המאור שבתורה, ומכל שכן לאיש כזה, שהוא כבד וקשה בעיון התלמוד עצמו, ואיך יוכל לזכור עוד בשעת הלימוד בה' יתברך, כי להיות העיון הוא בנושאים גשמיים הם חס ושלום אינם יכולים לבא אצלו עם הכוונה לה' יתברך בבת אחת, ולכן מיעצו לעסוק בחכמת הקבלה, אשר חכמה זו לבושה כולה בשמותיו של הקדוש ברוך הוא, ואז כמובן יוכל לכוין דעתו ולבו לה' יתברך בשעת לימוד בלי טורח, ואפילו הוא קשה העיון ביותר, כי העיון בנושאים של החכמה וה' יתברך, הם אחד, וזה פשוט מאד.

[1]

http://www.youtube.com/watch?v=krkIEUr1K_c&list=PLJ5ShPEpaaC8kotWj6vfvjBw0NCvPHvUB&index=4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*