logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מי הם האשמים ל-7 רעידות האדמה – מה יהיה?-האדמור מהאלמין בדרשה ברדיו 2000 פרשת חיי שרה על הערב רב

רעידת אדמה1 האדמור מהאלמין בדרשה ברדיו 2000 פרשת חיי שרה על הערב רב שהם מינים ואפיקורסים שדין רוחין ולולין וכל האסונות הם הראשי ישיבות והרבנים אשמים, כך פוסק הרשב"י תברחו מהבית המדרש שלהם ומהישיבה-

 והם האשמים- לכל רעידות אדמה

והכל בגלל שלא רוצים ללמוד וללמד דף זוהר ביום, ימחקו מעולם הזה ומעולם הבא, סיפור המחפץ חיים זי"ע

http://www.youtube.com/watch?v=SSiWjLjegPI&list=PLJ5ShPEpaaC8G8nvYOj9_CIeL3dv2NYIt&index=8

http://www.youtube.com/watch?v=NVm7YqEUSYI&list=PLJ5ShPEpaaC8G8nvYOj9_CIeL3dv2NYIt&indexרעידת אדמה2- בנינים נופלים=7

2 comments

  1. משה רוזנברג

    בס"ד
    "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", שיש לנו לכל הפחות שני רבנים בעולם שאומרים את האמת ומדברים על רעידות אדמה שהיה לנו 6 בשבוע אחד,
    בנתיים שמעתי שרק נתניהו דיבר על זה שאנחנו בסכנה גדולה, אנחנו בכלל לא מוכנים לרעידות אדמה ובוודאי לא מוכנים להציל,
    ועכשיו שמעתי איך שהאדמו"ר צועק על זה, כי כל האשמה שבאים רעידות אדמה הם של רבני וראשי ישיבות ואדמורי"ם של הערב רב, שלא רוצים ללמוד דף זוהר ביום,
    וכן שמעתי גם מהצדיק המקובל הרב אריה ברדה שליט"א בשיעורים של פניני הזוהר מרבי חיים ויטאל זי"ע,
    מה שהסביר שם מהראשי ישיבות והרבנים שרוצים רק כבוד ובניינים גדולים,
    אני מפחד מאוד שיבוא רעידת אדמה על הבניינים שלהם, ויהרוג ח"ו את כל הבחורים ומתפללים שלהם,
    לכן אני הקטן לא רב ב"ה – רק פועל במחשבים מזהיר את כל היהודים שיתאחדו ביחד לעורר את הרבנים שאם לא יתחילו ללמוד דף זוהר ליום כולנו נעזוב ונברח מהבית המדרש שלהם,
    למה אתם לא לוקחים מוסר מהצדיק הרב אריה ברדה שליט"א, איש פשוט נותן אלפים שיעורים בזוהר הקדוש,
    ואתם לא יכולים ללמוד דף זוהר ליום?
    אני אישי מבקש מכל יהודי לעורר את הרב!!!
    אני עוררתי רק 4 אנשים, והלכנו לרב שלנו, ואמרנו לו שמתכוננים לעשות הפגנה גדולה נגדך, שלא איכפת לך כלום מהמתפלים, ואתם מוכנים שרעידת האדמה ח"ו יעלה עלינו, אך ורק בגלל שאתה לא אומר ללמוד כל יום דף זוהר ביום.
    השי"ת יעזור שבדא יפקון מגלותא ברחמי
    משה רוזנברג מתל אביב

  2. משה רוזנברג מתוקן

    "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", שיש לנו לכל הפחות שני רבנים בעולם שאומרים את האמת ומדברים על 6 רעידות אדמה שהיה לנו בשבוע אחד, אנחנו כיהודים מאמינים בני מאמינים מאמינים שאין מקרה בעולם כלל. כל דבר שיש בעולם זה בהשגחה פרטית מהבורא יתברך שמו, שרוצה בודאי לעורר את עמו ישראל.
    בינתיים שמענו רק את נתניהו מדבר על זה, שאנחנו בסכנה גדולה, אנחנו בכלל לא מוכנים לרעידות אדמה ובוודאי לא מוכנים להציל, ואין עם ישראל רוצה חס וחלילה אסונות ומקרים רעים חלילה. ולכן צריך להתעורר, ולהינצל מרעידות האדמה שנועדה כדי לפשט עקמימות שבלב וכדאיתא בגמרא, וצריך לדעת איזה עקמימות שבלב עלינו לפשט.
    וכ"ק מרן שליט"א מהאלמין אומר בקולו בבירור בכל קוי הרדיו שמראיינים אותו, שהסיבה שבאים רעידות אדמה הוא, שלא רוצים ללמוד דף זוהר ביום, והאשמה רובצת על הרבנים וראשי הישיבות והאדמורי"ם של הערב רב שמונעים את תלמידיהם מללמוד זוהר ומאיימים עליהם לזרוק אותם מהישיבות ומהכוללים.
    וכן שמעתי גם בשם הצדיק המקובל הרב אריה ברדה שליט"א, בשיעורים של פניני הזוהר מרבי חיים ויטאל זי"ע, מה שהסביר שם מהראשי ישיבות והרבנים שרוצים רק כבוד ובניינים גדולים, ואינם רוצים כלל בכבודו של הבורא רק בכבוד עצמם. ויש לפחד מאוד שיהיו רעידות אדמה והבניינים שלהם יפלו ויקרסו, ויהרגו הבחורים והמתפללים שם חס וחלילה.
    לכן את אחי אנכי מבקש שכל היהודים יתאחדו ביחד לעורר את הרבנים שאם לא יורו ללמוד דף זוהר ליום יעזבו את בית מדרשם. וצריך לקחת מוסר מהצדיק הרב אריה ברדה שליט"א, איש פשוט ונותן אלפים שיעורים בזוהר הקדוש בכל יום.
    השי"ת יעזור שבדא יפקון מגלותא ברחמי.
    משה רוזנברג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*