logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

-Gog & Magog War- To All Pepole Of Israel

ימלחמת גוג ומגוגש לנו כעת הרבה ספרים לחלוקה בבתי מדרשים, אנחנו מחפשים עוד מפיצים לשם שמים בכל עיר ועיר לכל בתי המדרשים ובישיבות,

זכרו אנחנו לפני מלחמת עולם,

נתקיים כבר מאמרי חז"ל, שכל הספינות יתאספו על ידי ארץ ישראל וסוריה,

אנחנו קרובים מאוד לזה – כולם נודעים – כולם רודפיס אחרי מסכות – ולא יודעים שהזוהר הקדוש הוא המגן הכי הגדול לכל עם ישראל, – רבותי אין זמן – כל אחד צריך לפרסם את הזוהר הקדוש יחד שבטי ישראל – שכל יהודי ילמד זוהר הקדוש – כי לא ידח ממנו נידח

מי שרוצה לקבל ספרים יטלפן: 0527-651911

[ה] מהי המטרה האלוקית במלחמת גוג?

1. נקמת ה’ מן העמים על מה שעשו לישראל: "(כב) וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ..". [שם בפסוק ח’: "מִיָּמִים רַבִּים תִּפָּקֵד..", ובמלבי"ם "תפקד לשלם לך עונש על מה שעשית מימים רבים בימי קדם שהרעות לישראל"].
2. למען ידעו אומות העולם את ה’: "(כג) וְהִתְגַּדִּלְתִּי וְהִתְקַדִּשְׁתִּי וְנוֹדַעְתִּי לְעֵינֵי גּוֹיִם רַבִּים וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי ה’".
3. לצרוף את עם ישראל מפושעים ומגרי שקר, כדי שלא יזכו אלה לראות בטובתם של ישראל: [זכריה פרק יג פס’ ט: "וְהֵבֵאתִי אֶת הַשְּׁלִשִׁית בָּאֵשׁ וּצְרַפְתִּים כִּצְרֹף אֶת הַכֶּסֶף וּבְחַנְתִּים כִּבְחֹן אֶת הַזָּהָב הוּא יִקְרָא בִשְׁמִי וַאֲנִי אֶעֱנֶה אֹתוֹ אָמַרְתִּי עַמִּי הוּא וְהוּא יֹאמַר ה’ אֱלֹהָי".    – רש"י: "שיסבלו וישאו מקצת הגרים מהעכו"ם בצרות חבלו של משיח ובמלחמות גוג ומגוג עם ישראל ומשם יבחנו כי גרי אמת הם כי הרבה מהם תחלה ישובו לסורם ויתחברו עם גוג..".    – רד"ק: "אביא עליהם צרות לכלות מהם הפושעים והמורדים. ובחנתים, ר"ל בהצרות הבאות אבחין את הנשארים אם יעמדו באמונתם כמו שבוחנין את הזהב בכור הצורף לדעת אם הוא נקי מסיג. הוא יקרא, כל אחד מהנשארים כאשר יקרא בשמי אז אני אענה אותו למלאות שאלתו. אמרתי, אני אומר שהוא לבד עמי ולא אבחר במי מעכו"ם והוא יאמר ה’ הוא אלהי ולא אבחר בזולתו".

[ו] מה יקרה במלחמה?
1. יתקבצו עמים מכל העולם ויכרתו ביניהם ברית. {יחזקאל פרק לח: "(ד) וְשׁוֹבַבְתִּיךָ וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת כָּל חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם: (ה) פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט אִתָּם כֻּלָּם מָגֵן וְכוֹבָע: (ו) גֹּמֶר וְכָל אֲגַפֶּיהָ בֵּית תּוֹגַרְמָה יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת כָּל אֲגַפָּיו עַמִּים רַבִּים אִתָּךְ: (ז) הִכֹּן וְהָכֵן לְךָ אַתָּה וְכָל קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ וְהָיִיתָ לָהֶם לְמִשְׁמָר: .. תִּהְיֶה אַתָּה וְכָל אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים רַבִּים אותך..".ֹ
2. במטרה: לכלות את עם ישראל, ולכבוש את ארץ ישראל. {יחזקאל פרק לח: ". תָּבוֹא אֶל אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם: (ט) וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ..".
3. מטרה ממוקדת: ירושלים ! {זכריה פרק יב פס’ ב-ג: " הִנֵּה אָנֹכִי שָׂם אֶת יְרוּשָׁלִַם סַף רַעַל לְכָל הָעַמִּים סָבִיב וְגַם עַל יְהוּדָה יִהְיֶה בַמָּצוֹר עַל יְרוּשָׁלִָם: וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא אָשִׂים אֶת יְרוּשָׁלִַם אֶבֶן מַעֲמָסָה לְכָל הָעַמִּים כָּל עֹמְסֶיהָ שָׂרוֹט יִשָּׂרֵטוּ וְנֶאֶסְפוּ עָלֶיהָ כֹּל גּוֹיֵי הָאָרֶץ"}.
4. הקב"ה עתיד להחיות את כל המלכים שעשו צרות לעם ישראל ואשר החריבו את המקדש, ולהמליכם כבתחילה, וכולם יצאו יחד למלחמה על ישראל {זוהר בראשית נ"ח}.
5. מקובל ביד חז"ל, כי גוג ינסה לעלות שלש פעמים על ירושלים. בשתי פעמים ראשונות ייכשל, אבל בשלישית הוא יצליח ללכוד את העיר: {זכריה יד, ב: "ואספתי את כל הגויים אל ירושלים למלחמה, ונלכדה העיר..", ראה מלבי"ם}.

[ז] מה יהיה סופם של העמים?
יחזקאל פרקים לח – לט:
לח- (כא) וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל הָרַי חֶרֶב נְאֻם אֲדֹנָי ה’ חֶרֶב אִישׁ בְּאָחִיו תִּהְיֶה: (כב) וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ בְּדֶבֶר וּבְדָם וְגֶשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ אֵשׁ וְגָפְרִית אַמְטִיר עָלָיו וְעַל אֲגַפָּיו וְעַל עַמִּים רַבִּים אֲשֶׁר אִתּוֹ".
לט – (ד) עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל תִּפּוֹל אַתָּה וְכָל אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים אֲשֶׁר אִתָּךְ לְעֵיט צִפּוֹר כָּל כָּנָף וְחַיַּת הַשָּׂדֶה נְתַתִּיךָ לְאָכְלָה: (יב) וּקְבָרוּם בֵּית יִשְׂרָאֵל לְמַעַן טַהֵר אֶת הָאָרֶץ שִׁבְעָה חֳדָשִׁים: (יג) וְקָבְרוּ כָּל עַם הָאָרֶץ וְהָיָה לָהֶם לְשֵׁם יוֹם הִכָּבְדִי נְאֻם אֲדֹנָי ה’:
1. מהפסוקים מובן, כי עם ישראל לא ילחמו עם העמים, ורק ה’ ילחם בהם ע"י אותות ומופתים גדולים.
2. ומרוב המהומה, הם יהרגו זה את זה.
3. כל ההרים ימלאו בהרוגיהם, ובמשך שבעה חדשים ישראל יקברו אותם.

[ח] מי יכול להינצל?
1. העוסק בתורה ובגמילות חסדים. "שאלו תלמידיו את רבי אליעזר, מה יעשה אדם וינצל מחבלו של משיח? יעסוק בתורה ובגמילות חסדים (סנהדרין צח) {החפץ חיים זצ"ל במכתבים כותב: "ידוע מה שאחז"ל עה"פ התרפית ביום צרה צר כחך, שכל המרפה עצמו מדברי תורה אין בו כח לעמוד ביום צרה, ובפרט שלא רחוק היום ההוא יום הגדול והנורא של ביאת אליהו הנביא, שיהיה אז מלחמת גוג ומגוג. וכל אחד יצטרך לזכותים גדולים שיגנו עליו מהצרות שיהיו אז, והמגין היותר גדול היא תורה לשמה וזהו תורת הזוהר הקדוש שתגן עלינו"!

וכך יכנס כולנו בתיבת נוח, ונינצל

http://www.youtube.com/watch?v=dixTCHc-uNc&list=PLJ5ShPEpaaC-sgGMP1YuXVaHcZJnc-Oiu&index=25

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*