logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

Messages from Heaven -Dream of John Bannon entirety

iתיעוד  החלום  של  הרב יוחנן באנון בשלמותו .

סרט על קצין המשטרה יוחנן באנון , בעל תשובה, שבחלום הלילה , עלה לישיבה של מעלה ורשב"ילמד אותו , בן ליהלה את כל זהר הקדוש, , הכל מתואר בסרט, ומתועד בסרט שלפננו. ולאחר מספר שנים חלה וחווה מוות קליני והעביר   לנו מסר  מהעולם נהעליון בקשר לחשיבות לימוד הזהר הקדוש לגאולת עם ישראל.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=jDBzC2fQtMEהרב יוחנן באנון

2 comments

  1. בס"ד
    עכשיו שאני רואה מה שהלך עם הצדיק יוחנן באנון זצ"ל
    מצאתי מכתה ישן ששלחתי לכם, ולא ראיתי את זה שהבאתם את זה, לכן, כאן המקום:
    מ.ר. שפירא
    קרית גת

    לכל הקוראים היקרים, שלום וברכה!!!
    באתר הזה שמאפשר לכל אחד לכתוב ולהוציא את רחשי ליבו ומחשבות מוחו, רוצה גם אני לכתוב לכם כמה דברים ואני מחכה לתגובות שלכם.
    הנני מכיר כבר את הרב גראס שנים רבות, הוא ידידי הטוב ואני אוהב אותו מאוד. בכל פעם שאני מתקשר אליו הוא עונה לי בכזה מן ידידות ובכל פעם מספר לי ספורים יפים שהיה לו עם שוחטים ועם מחאות שמיחא ללא חת למי שדבר באמצע קדיש וכו' וכו'.
    והנה לאחרונה בכל פעם שאני מתקשר הוא לא עונה ואם כן עונה אומר לי: "סליחה, אבל אין לי זמן, יש כאן הרבה עבודה".
    ואני עומד ומתפלא, מה קרה שאין לו זמן אלי?
    התקשרתי לאחד מנכדיו ושאלתיו מה מעסיק את הרב בימים האחרונים.
    הנכד משיב לי בפליאה: "האינך יודע?!" "מה אתה כן יודע?!" "שבן לאדן נחסל אתה כן יודע ?" "ואתה יודע מה אני סובר, בזכות מה הצליחו לחסלו?"
    דע לך בימים האחרונים עוסק סבי שליט"א להוציא לאור את זוהר התורה בלשון הקודש כדי שכל יהודי יוכל ללמוד את דברי הזוהר בלשון שמבין, לכן אין לו זמן לענות לטלפונים.
    נדהמתי והתפלאתי לשמוע את הצרוף מקרים (ובלשונינו – השגחה פרטית) שבימים אלו שמתעסקים בהדפסת הזוהר הקדוש הצליחו בס"ד לחסל את רב המרצחים, בן לאדן ימש"ו.
    וכן אמר לי נכדו שעוד לא ידוע מניין יהיה כסף להדפסת הספר, אבל כדרכו בקודש, הרב סומך ובוטח בה' שלא יעזבנו וימצא תורם בקרוב.
    מחכה לתגובות
    מ.ר. שפירא
    קרית גת

    לכבוד מ.ר. שפירא, שלום!
    וכן לכל הקוראים והכותבים. אכן גם אני חשבתי איזה מעשה טוב היה בתקופה הזו שבזכותו הצליחו בס"ד לחסל את רב המרצחים, ולא מצאתי משהו שאוכל לתלותו בזה, והדברים שכתבת הינם תואמים בהחלט, ששמעתי שבזכות למוד הזוהר הקדוש נכנסים כל המזיקים והחיצונים לנוקבא דתהומא רבא. ומי לא אם רב המרצחים נקרא מזיק, ולכן באמת זרקו אותו לאוקינוס ואין להאריך עכשיו בגנותו. והנני שולח סך שקלים כמנין "שמעון" לזכותו ולזכות עם ישראל.
    א.ש.מ.
    בת י-ם

  2. בס"ד
    שלמה ווימן
    לכל הקוראים היקרים, שלום וברכה!!!
    אני רוצה לכתוב לכם כמה דברים חשובים.
    הנני מכיר כבר את הרב גראס שנים רבות, הוא ידידי הטוב ואני אוהב אותו מאוד. בכל פעם שאני מתקשר אליו הוא עונה לי בכזה מן ידידות, והנה לאחרונה בכל פעם שאני מתקשר הוא לא עונה ואם כן עונה אומר לי: "סליחה, אבל אין לי זמן, בעוד שעה, ועוד הפעם בעוד שעתיים, ואחר בעוד יום, יש כאן הרבה עבודה". ואני עומד ומתפלא, מה קרה שאין לו זמן אלי?
    נדהמתי והתפלאתי לשמוע את הצרוף מקרים (ובלשונינו – השגחה פרטית) שאני כבר לומד את הדף היומי שנים, ובאמצע העבודה שיש הפסק לאכול ולנוח קצת, אני לומד דף היומי, וחיפשתי במחשב בגוגל דף היומי פסחים, פתאום אני רואה דף היומי של הצדיק המקובל רבי אריה ברדה שליט"א, התחלתי לשמוע אותו ואני כבר שומע אותו ב"ה כמה פעמים ביום, איזה נחת ממש אלפים שיעורים, וגם שמעתי את האדמו"ר הרב גרוס שליט"א, ורואים שמתקיימים דברי הרשב"י שתורת הסוד יתגלה בעקבתא דמשיחא, ועל ידי להרבות בשיעורים של הזוהר הקדוש של הרב ברדה שליט"א והאדמו"ר שליט"א בוודאי שמשיח תיכף יבוא, רק שצריכים לפרסם השיעורים מודעות בכל בתי כנסת בכל הארץ שכולם ידעו מזה, וכך כל ילד ילדה איש ואשה ישמעו בבית שלהם את הדיסקים במקום כל השטויות של עולם הגשמי, וכך נזכה להגאולה ברחמים, כמו ששמעתי מהצדיק רבי אריה ברדה בשיעורים של דף היומי פניני הזוהר הקדוש.
    וכעת אני רואה את הסיפור עם הרב יוחנן באנון זצ"ל, ואיזה השקעה גדולה שמתם בזה עם הסרט היפה הזה, ועם כל העלונים זוהר הצלה על תוכחה שהוצאתם, ורואים שכל מילה אמת וצדק, ב"ה שיש לנו בדרנו דור של שקר לכל הפחות כמה אנשים שמגלים את האמת וזה תורת אמת של הרשב"י ומשה רבנו, ומה שנפלא בדיוק באותו היום ששמעתי מהרב אריה ברדה שליט"א בשיעורים שלו [שאני שומע כמה שיעורים ביחד אחד אחרי השני], אותו הדברים אני ראיתי בספר מסיימי הזוהר במסר המוות קליני שגם אמרו לו שילדים קטנים ילמדו סודות התורה, ב"ה, שהתחלתי לתת לילדים שלי ואשתי גם שומעת ביחד את השיעורים, עד שאשתי הצדיקת כל פעם שאוכלים ביחד שומעים את השיעורים של דף היומי פניני הזוהר.
    אז אני רואה שבזכות שלמדתי במסירת נפש דף היומי הביא אותי לדף היומי של הזוהר הקדוש, ואני לא יודע למה, כל דקה שאני שומע השיעורים אני מרגיש התעלות רוחנית שאי אפשר בכלל להסביר את זה!
    ב"ה שזכיתי לזה.
    שלמה ווימן
    פה עכו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*