logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

לכל הטסים לאומן: בואו לקבל להפצה עלוני זוהר- אידרא תיקון י"ג מידות רחמים- בחינם- לזיכוי הרבים וקירוב הגאולה Edra Raba- Tikun Zohar-

 

 מטוס11לכל הטסים לאומן!

בואו  לקבל עלוני זוהר 

להפצה לזיכוי הרבים

דף זוהר –  אידרא תיקון י"ג מידות רחמים, בחינם

לקירוב הגאולה בעם ישראל

מומלץ – לעשות סיומים לכל האידרא רבא ואידרא בזוטא,

תיקון  זוהר מ"ג

 ולקרוא דף תיקון י"ג של האידרא

תבורכו ע"פ עליון

כשמשיח יבוא- יצביע עליכם ויאמר:

בזכותכם הגעתי!

לקבלת עלוני הזוהר:

מפעל הזוהר העולמי

נא להתקשר לגבריאל:  052-7651911

 

 שהנך מקַדְּיִשַׁ דקָּה בִּלְבַד לְלִמּוּד דַּף זֹהַר  וּמצִטְ רֵָף ל 250,000-ְ לוֹמְדֵי הַזּהַֹר הַקּדָ ושֹׁ  נְֶחשָב כְּאִלּוּ אַתָּה מְסיֵַּם 250,000

פְּעָמִים כָּל סֵפֶר הַזֹּהַר!!! עַל כֵּן כָּל אַדְמוֹ”ר, רֹאשׁ יְשִׁיבָה, רַב עִיר, רבַ שְׁכּ נָוה, רַב בֵּית מִדְרַשׁ, מַגִּיד שִׁעוּ ר שֶׁל דַףּ הַיּומִֹי, מְלמֵַּד, יִקַּח בְּחֶשְׁבּוֹן אֵיזֶה נַחַת רוּחַ הוּא יָכוֹל לַעֲשׂוֹת לַהַקָּבָּ”ה, וּלהְַצִּיל  אֶת עַם יִשְׂרָאֵל מִכָּל הַצָּרותֹ בְּלמְָּדוֹ זוֹהַר   הַקָּדוֹשׁ דף היומי דַּקָּה אַחַת עִם הַצּבִּוּר

 דף אדרא רבא – תיקון י"ג

 

דף אדרא רבא סופי לדפוס A5 דף אדרא רבא סופי לדפוס A52 דף אדרא רבא סופי לדפוס A53 דף אדרא רבא סופי לדפוס A54

..

 

 

One comment

  1. ב"ה
    שלום שלום!
    א. ברצוני להביע לכם תודה רבה על דף האדרא היפה הזה, ממש לא ראיתי יופי כזה, כי ידעתי מכבר ששמעתי שהאדרא למד הרשב"י ביום פטירתו וכל החיים חיכה על יום הזה לגלות סודות התורה, אז אם הרשב"י חיכה כל החיים לגלות הסודות האלו, כמה אנחנו חייבים ללמוד את תורתו, ואיזה דבר גדול זה ללמוד הדף הזה, ובפרט לפי החשבון שאם לומדים הדף הזה, הדקה הזאת, מקבלים שכר כזה גדול, שהשכר לבד הוא מספיק גדול לנו, אבל אי אפשר לתאר אם השכר הוא כל כך גדול, זאת אומרת שלימוד הדקה הזאת יותר שווה מכל הכלל ישראל שלומדים תורת הנגלה, אז מי יכול לתאר את השמחה הגדולה הזאת בשמים כשלומדים את הדף הזה וכמה משמחים את השכינה ואת משיח צדקנו שהוא כבר מרגיש שיכול תיכף להיגלות בע"ה בב"א.
    ב. התחלתי לחפש את השיעורים של הצדיק הרב אריה ברדה שליט"א, שראיתי שיש יותר משמונה אלף שיעורים, וחיפשתי בגוגל השם שלו וראיתי ושמעתי שיעורים של דף היומי על פסחים ושמחתי מאוד כי היום בל"נ אתחיל ללמוד כל יום השיעור שהוא נותן על הש"ס, וכך נגיע לקיים את הפרד"ס כולו, ב"ה שזכיתי לזה.
    ג. גם ראיתי בשיעורים שהרב הצדיק רבי אריה ברדה עשה הרבה דיסקים על הזוהר וגם על האידרא קדישא, ורציתי מאוד לשמוע השיעורים שלו של האידרא ביוטיוב, ואשלח לחברים שלי בע"ה.
    ד. אני עומד ומשתומם, איך זכינו לדבר הגדול הזה שיש 8000 שיעורים על הזוהר הקדוש, ואני יכול להגיד מה שיעקב אבינו ע"ה אמר: (בראשית פרק כח טז-כא) וַיִּיקַץ יַעֲקֹב מִשְּׁנָתוֹ וַיֹּאמֶר אָכֵן יֵשׁ יְדֹוָד בַּמָּקוֹם הַזֶּה וְאָנֹכִי לֹא יָדָעְתִּי: (יז) וַיִּירָא וַיֹּאמַר מַה נּוֹרָא הַמָּקוֹם הַזֶּה אֵין זֶה כִּי אִם בֵּית אֱלֹהִים וְזֶה שַׁעַר הַשָּׁמָיִם: (יח) וַיַּשְׁכֵּם יַעֲקֹב בַּבֹּקֶר וַיִּקַּח אֶת הָאֶבֶן אֲשֶׁר שָׂם מְרַאֲשֹׁתָיו וַיָּשֶׂם אֹתָהּ מַצֵּבָה וַיִּצֹק שֶׁמֶן עַל רֹאשָׁהּ: (כא) וְשַׁבְתִּי בְשָׁלוֹם אֶל בֵּית אָבִי וְהָיָה יְדֹוָד לִי לֵאלֹהִים:
    הגימטריה של "אכן יש יהוה במקום הזה ואנכי לא ידעתי" = 1224 – ואין גילוי השכינה יותר מלימוד הזוהר הקדוש כמו שכתוב בהתחלת האדרא.
    ובגימטריה "המתחיל במצווה אומרים לו גמור" מסר חזר להרב הצדיק אריה ברדה שליט"א שילך הלאה שיגמור עבודתו הקדושה, ויתן עוד אלפים שיעורים בזוהר הקדוש,
    ובגימטריה "גדול הוי"ה ומהלל מאד בעיר אלהינו הר־קדשו" שעל ידי שלומד ומלמד לכל ישראל את תורת רבי שמעון בן יוחאי ע"ה "הזוהר הקדוש" נזכה בקרוב להתגלות השכינה "כי לה' המלוכה ומושל בגוים" ואז נזכה לראות בעינינו "גדול הוי"ה ומהלל מאד בעיר אלהינו הר־קדשו" בב"א.
    בכבוד רב והערצה רבה
    ידידכם,
    משולם לוי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*