logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

?Who are those that entitle the public & who are the ones that harmful the public

אפוקליפסה

 

מי הם מזכי הרבים ומי הם מזיקי הרבים?

האיסור נגד 300 עלונים בכל הארץ כי הם מזיקי הרבים

…..

http://www.youtube.com/watch?v=L2RdiDjnz7U

  בקשה לכל האלף מחלקי הזוהר הקדוש בכל העיר שלכם ובפרט בבית הכנסת שאתם מתפללים לפרסם את העלון הזה ברביםשידעו מי הם מזכי הרבים – ומי הם מזיקי הרבים

מי הם  מזכי הרבים  ומי מזיקי הרבים? לחץ כאן:    אור הזוהר 187

אנחנו לפני מלחמת עולם שלישית ורק אלו שילמדו זוהר יכנסו בתיבת נח וינצלו – הזוהר הקדוש אומר שמי שלא לומד זוהר ימחק מן העולם ולא יהיה לו לא עולם הזה ולא עולם הבא.

אז אתם יכולים להבין מי זה מזכי הרבים ומי זה מזיקי הרבים,

מרן רבי עובדיה יוסף ועוד 400 גדולי ישראל פסקו שצריכים ללמוד דף זוהר ביום,

וכל העלונים מחויבים לתת לכל הפחות דף של זוהר, [אצלנו הכל מתורגם ללשון הקודש- וגם הרבה מתורגם באנגלית] יכול להיות סיפורים מהרשב"י, או זוהר על שבת וימים טובים – אנחנו נותנים לכל העלונים [ולכל מי שרוצה] כל הטקסט של הזוהר ועוד 300 אלף קבצים בחינם – אז אין להם שום תירוץ לא להכניס דברי הזוהר הקדוש, שמשה רבנו ע"ה פוסק  שרק בלימוד הזוהר נצא מהגלות, ואם לא כותבים דברי הזוהר יש חשש גדול שהם נכדי או גלגולי הדרדעים – וראו בספר זוהר הישועה ש153 רבנים יצאו בחרם וחנית נגדם:

http://www.ha-zohar.info/?p=16196

ושמה תראו יותר מ500 גדולי ישראל שפסקו שצריכים ללמוד זוהר הקדוש, והגר"א פסק שצריכים ללמוד כל יום זוהר הקדוש,

ראה בעלון 205

 תבדקו כל עלון לפני שאתם לוקחים את זה ביד, אם יש פינה לזוהר הקדוש, ואם לא תדעו שהם אשמים על כל אסונות של עם ישראל, כלשון תיקוני זוהר תיקון ל' ותיקון מג.

ובפרט בשבת קודש שזה זמן של לימוד הזוהר הקדוש:

אֵיךְ בִּזְמַן מֻעָט וּבִמְעַט מַאֲמָץ נִזְכֶּה לְהִגָּאֵל בִּמְהֵרָה?

רַבִּי חַיִּים וִיטַאל וְהַכִּסֵּא מֶלֶךְ כּוֹתְבִים: שֶׁלִּמּוּד הַקַּבָּלָה בְּשָׁעָה אַחַת יַעֲשֶׂה תִּיקוּן מַה שֶׁלֹּא יַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד הַפְּשָׁט שָׁנָה תְּמִימָה, וּפָסַק בְּכַף הַחַיִּים (בְּסִימָן קנ"ה), דְּגַם הַלּוֹמֵד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּגִירְסָא כְּלִּימוּד הַקַּבָּלָה יֵחָשֵׁב לוֹ,

וּמָרָן הַבֶּן אִישׁ חַי זצ"ל אוֹמֵר: כָּתְבוּ הַמְּקֻבָּלִים זַ"ל, דְּגָדוֹל פֹּעַל הֲנַעֲשֶׂה מֵעֵסֶק הַתּוֹרָה בְּיוֹם שַׁבָּת, אֶלֶף פְּעָמִים יוֹתֵר מִן הֲנַעֲשֶׂה מֵעֵסֶק הַתּוֹרָה שֶׁל יְמֵי הַחוֹל. עכל"ק.

וְהָאוֹרְחוֹת צַדִּיקִים אוֹמֵר שֶׁכָּל מִצְוָה וְלִמּוּד תּוֹרָה שֶׁבְּשִׂמְחָה עֶרְכּוֹ כָּפוּל אֶלֶף.

נִמְצָא שֶׁשָּׁעָה אֶחָד בְּשַׁבָּת קוֹדֶשׁ שָׁווֶה לִּימּוּד אֶלֶף פְּעָמִים שָׁנָה תּוֹרַת הַנִּגְלֶה – וּבְשִׂמְחָה שָׁוֶה מִלְיוֹן שָׁעוֹת תּוֹרָה.

 

הַעוֹלֶה מִדִּבְרֵי רַבּוֹתֵינוּ זי"ע: כַּאֲשֶׁר יְהוּדִי לוֹמֵד בְּשַׁבָּת קוֹדֶשׁ וּבְשִׂמְחָה "הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ" עוֹלֶה בְּשָׁעָה אַחַת לְעֵרֶךְ שֶׁל מִלְיוֹן שָׁנָה, (לִמּוּד פְּשָׁט בִּימֵי הַחוֹל).

וְאִם לָמַד בְּצַעַר, שָׁעָה אַחַת שָׁוֶה לְמֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה.

 

"הַחַלָּשׁ יֹאמַר גִּבּוֹר אָנִי"

הַגַּע בְּעַצְמְךָ: 100.000 אַבְרֵכִים שֶׁלּוֹמְדִים 10 שָׁעוֹת בְּיוֹם, יֵשׁ לָנוּ מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה, וְכַאֲשֶׁר יְהוּדִי פָּשׁוּט אוֹ אֲפִילוּ יֶלֶד קָטָן שֶׁלּוֹמֵד רַק שָׁעָה אַחַת בְּשַׁבָּת זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, גַּם כֵּן שָׁוֶה מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה. וְכָךְ יְקֻיָּם בָּנוּ דִּבְרֵי הַנָּבִיא יוֹאֵל (ד' י'): "הַחַלָּשׁ יֹאמַר גִּבּוֹר אָנִי" וְכָל יְהוּדִי יָכוֹל לִזְכּוֹת לָזֶה וּלְהָבִיא אֶת הַמָּשִׁיחַ בְּרַחֲמִים.

 

יום השלושים של המקובל האלוקי תלמיד הרשב"י אחרי מות קליני – רבי יוחנן באנון הסיפור 

http://www.youtube.com/watch?v=X5JNfJnxC0A&feature=c4-overview&list=UUP1bCqaP9DabSZTRR1ecobw

המשך

http://www.youtube.com/watch?v=X5JNfJnxC0A&feature=c4-overview&list=UUP1bCqaP9DabSZTRR1ecobw

http://www.youtube.com/watch?v=y68A6GQmlI4&feature=c4-overview&list=UUP1bCqaP9DabSZTRR1ecobw

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*