logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

Ohr Hazohar #187- Cornerstone of Zohar

עלון אור הזוהר  187- אבן  הפינה- אבן הפינה הופכת לאלפי ביניינים זוהרים. הזמן קצר, ובידינו הדבר! לנצל עוד ועוד, זוהר הקדוש ללמד וללמוד. מצויים אנו עתה בעידן של פעמי משיח, בדור הגאולה, ואין לנו זמן לעסוק בחיצוניות בלבד. פסק האדמו"ר מהאלמין שליט"א : כל עלון שאין בו פינה לדברי זוהר מקומו בגניזה! כיון שגוזל מזמן הציבור לעסוק בזוהר הקדוש

עלון אור הזהר 187- להורדה לחץ כאן:אור הזוהר 187- אבן הפינה

אור הזוהר 187  אור הזוהר 1872

 

 

One comment

  1. שמחה רוטשטיין

    לכבוד מפעל הזוהר העולמי שלום רב וכל טוב.
    באתי בשורותי אלו להביע את התפעלותי למפעל הקדוש הזה, מאוד מפליא לראות ולשמוע איך מהמפעל שלכם יוצא כל יום כל כך הרבה דברים איך יש לכם כל כך הרבה אנשים שעובדים על כל כך הרבה דברים חדשים ולא ישנים כמעט כל יום עוד ספר כל יום לפחות עוד כעשרה עלונים, זה אולי המפעל הכי גדול שראיתי בכלל בחיים שלי, איך יכול להיות כזה דבר, ועוד בלי כסף כולם מתנדבים למען רשב"י הקדוש זכותו יגן עלינו, ובפרט אלפי השיעורים של הדיסקים דף היומי של הצדיק הקדוש הרב אריה ברדה שליט"א, שהוא היחיד במינו בעולם, עוד לא היה יהודי בכל העולם שהוציא אלפי שיעורים על הזוהר הקדוש, איך אתם מסבירים את זה? זה פשוט דבר בלי הסבר אנשים שרוצים פשוט לראות כבר את משיח צדקנו במהרה בימינו.
    ואולי אתרום גם כן את תרומתי הצנועה למען יוכלו להדפיס כמה ממאות אלפי הספרים שיוצאים כאן יום יום שעה שעה.
    כל טוב ונשמח ביחד בביאת משיחנו ובתקומת מלכותנו ובמלכות מלכנו ובהגלות ובהבנות בית מקדשנו ותפארתנו בירושלים במהרה בימינו אמן.
    שמחה רוטשטיין מודיעין עילית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*