logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

Atom Bomb #3

מפעל הזוהר העולמי שקם בעצתם גדולי ישראל שליט"א להצלת כלל ישראל,

ובברכתו של מרן הגר"ח קניייבסקי שליט"א

אזהרה חמורה שימו לב!

מאה שנה לאחר מלחמת העולם הראשונה (תרע"ד) פורצת מלחמת העולם השלישית (תשע"ג  – תשע"ד)

יהודי ארצות הברית אתם צריכים להבין שהנכם בסכנה עצומה הפצצות אטום כבר מוכנות ולא רק מצד פצצות האטום שמאיימים עליכם עכשיו. אלא גם מצד הממשלה הארורה שמתכננת בתוכניות זדונית סודית (בשם "הסדר העולמי החדש" גלגולי דור הפלגה בראשות נמרוד והם עצמם מודים בזה), לשלוט עליכם ולשדוד את כל כספכם, ולהשמיד להרוג ולאבד אתכם, וכבר הקימו מחנות השמדה כאשר נודע לנו ברורות. אמריקה היא כבר לא מקום בטוח בכלל ליהודים מכנים לכם מחנות השמדה! שלא להזכיר את השמד הרוחני… (כמעט וכבר הצליחו לקחת את נשמתכם חוסו לפחות על גופכם!)

חוששני שהסיבה לכך שאינכם מבינים זאת, בגלל אכילת נבלות וטרפות היות וכל ארצות הברית בסכנה גדולה, מי שיכול – יברח משם לעלות לארץ ישראל, ששם הוא המקום הבטוח ביותר בעולם כרגע, ומשם הקב"ה ילחם נגדם כידוע.

ומי שלא יכול לברוח ורוצה להציל את נפשו יברח לתיבת נח, ויתחיל לקבוע שיעור קבוע בכל יום ללמוד שעה ביום (ושיהיה ברציפות) את הזוהר הקדוש, אל תחכו שהרבנים יגידו לכם ללמוד!!! אתם לא מאמינים, תחכו עוד קצת ותמחקו מן העולם רח"ל, זה כבר סוף העולם (הזה כפי שאנחנו מכירים אותו) כמו שהחפץ חיים אמר שמלחמה השניה היא תהיה צחוק נגד המלחמה השלישית!!!

אור הזוהר 87

אור הזוהר 872

אור הזוהר 873

..

אור הזוהר 874

..

אור הזוהר 875

..

אור הזוהר 876נו אתה עוד מחכה??????

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*