logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

גליון וועד הצלת בני ישראל ובנות יעקב מס' 2 – סכנה גדולה! אש במחנה

גליון וועד הצלת בני ישראל ובנות יעקב מס' 2

בנשיאות גדולי ישראל שליט"א

סכנה גדולה! אש במחנה!!!

הורים יקרים!!! – עורו ישנים מתרדמתכם!!!

תשמרו הפיקדון היהלום שבידכם!!!

גליון וועד הצלת בני ישראל ובנות יעקב מס (1)

קול קורא להצלת הילדים  2

קול קורא להצלת הילדים 3

כולם חושבים שחיים בגן עדן, ולא יודעים מה שהולך מתחת לאף, לכולנו יש ילדים נפלאים ומקסימים ומתפללים שיגדלו לתורה וליראת שמים, ויהיו מוצלחים אכי"ר.

אך יש בעיה חמורה!!! שההורים לא משגיחים על ילדיהם ולא יודעים מה עושים, והיכן מסתובבים, כאשר יש כל מיני אנשים רעים שמנצלים תמימות וחוסר ידע.

כן אבא יקר!!! בזמן שאתה הולך לתפילה בשבת קודש ושומע קריאת התורה, אולי הילד שלך מסתובב במקווה ללא השגחה עם עוד ילדים, וכבר אמרו גדולים וצדיקים: המקווה מטהרת את הטמאים אבל גם מטמא את הטהורים.

זהירות סכנת נפשות!!! גם גשמי וגם רוחני!!! מי שראה את הילדים במקווה איך שהם רצים ומחליקים במים וקופצים מגובה רב כאילו זה בריכה (רק שבבריכה יש מציל שלא מרשה, ופה עושים מה שמתחשק), יודע שרק נס יש לנו שלא קורא חס ושלום כלום, ואין סומכים על הנס.

זהירות סכנה רוחנית חמורה!!!

הורים יקרים הידעתם?

א. כי על פי ההלכה אסור לאב ובנו ללכת למקווה ביחד? – ב. כי האדמו"ר מגור זי"ע, ומבעלז זי"ע ועוד גדולי ישראל אסרו לילדים ואפילו בחורים ללכת למקווה? – ג. שילד לא צריך ואין לו ממה להיטהר במקווה, אבל בוודאי שיתקלקל לו העיניים והמחשבה כשהולך למקווה? – ד. שלצערנו מסתובבים כל מיני חוליגנים בתחפושת של חרדים, ובמקווה יוצא לאור הנחש שבתוכו? ואתה עוזר לו לסכן את הילד שלך?

וסכנה רוחני!!! מי שרוצה שהילד שלו ישאר יהודי כשר באמת, שלא ישלח אותו למקווה בשום פנים ואופן, זה לא מועיל, זה רק מזיק, ובוודאי כאשר הולכים הילדים בחבורה ללא השגחה, וזה עוד ללא המטורפים המושחתים שמסתובבים, אנא בעוד מועד הצילו את הילדים, כי בנפשנו הדבר!!!

אחים יקרים זכרו את הפסוק: "מִפִּי עוֹלְלִים וְיֹנְקִים יִסַּדְתָּ עֹז לְמַעַן צוֹרְרֶיךָ לְהַשְׁבִּית אוֹיֵב וּמִתְנַקֵּם", (תהילים פרק ח ג), וכל הגאולה תלויה בזכות של תינוקות של בית רבן כמו שכתב בתרגום יונתן (על שיר השירים פרק ח פסוק ט), ויזכר להם הזכות התורה שעוסקים בה התינוקות. – מה שנשאר לנו זה רק לימוד תורתן של תינוקות של בית רבן, ולכן כל כך חשוב שהתינוקות והילדים ישארו בטהרתן שיעלה הבל פיהם הטהור לפני כסא הכבוד, להשפיע רחמים אהבה וגאולה על עם ישראל. ולא מצא הקב"ה ערב על התורה אלא ילדי ישראל הקדושים, ובאברהם אבינו ע"ה נאמר "כִּי יְדַעְתִּיו לְמַעַן אֲשֶׁר יְצַוֶּה אֶת בָּנָיו וְאֶת בֵּיתוֹ אַחֲרָיו וְשָׁמְרוּ דֶּרֶךְ ה'" (בראשית פרק יח יט), ובזה תלוי קיום כל היהדות – בהבל פיהם הטהור של ילדי ישראל, ואם אין גדיים תיישים מנלן?

על כן כל אחד יקח יוזמה וישמור את ילדיו איתו גם בשעת התפילה, שלא יסתובבו הילדים בחוץ בלי השגחה, כמאמר חז"ל באבות דרבי נתן (פרק כ"ד ה): הוא היה אומר קשין דברי תורה לקנותם ככלי זהבים. ונוחין לאבדם ככלי זכוכית שנא' (איוב כח) לא יערכנה זהב וזכוכית, מקיש זהב לזכוכית מה כלי זהב לאחר שנשבר יש לו תקנה [וכל כלי זכוכית אין להם תקנה כשנשברו, אלא אם כן חזרו לברייתן. ומה אני מקיים], ותמורתה כלי פז, לומר לך כל העמל בהן ומקיימן פניו מצהיבות כפז. וכל העמל בהם ואין מקיימן פניו משחירות כזכוכית. ועל הפסוק במשלי (פרק כג ה): "הֲתָעִיף עֵינֶיךָ בּוֹ וְאֵינֶנּוּ", פירש רש"י: (ברכות דף ה.), "התעיף עיניך בו" – אם תכפל וסגרת עיניך בתורה היא משתכחת ממך.

על כן ידע נאמנה, כי ילדיך הם פיקדון יקר, וצריך להשגיח עליהם בשבעים עינים, למען ינצלו משבעים זאבים הטורפים במידות הרעות של שבעים אומות העולם, והאמהות אמנם רוצות לנוח בשבת אך יזכרו שאם היום ינוחו פחות וישמרו על ילדיהם יזכו לרוב נחת בעתיד.

העצה על שמירת הילדים בזמן התפילה:

מבחינת ההלכה פסקו גדולי ישראל, כי כל אבא פטור לגמרי מתפלה, אם אין שמירה לילד שלו, בדיוק כמו ש"הצלה" פטורים מכל המצוות במקום פיקוח נפש, כן הדבר הזה.

העצה: להתאחד 5 אברכים, ולחלק את התפלה למשמרות, וכל אחד יהיה אחראי במשמרת שלו, לראות מה הילדים עושים, דהיינו: אברך א. ישגיח על הילדים מתחילת התפילה עד ברוך שאמר. אברך ב. מברוך שאמר עד ישתבח, וכן הלאה, והאברך שלא ישמע בכלל קריאת התורה, פטור לגמרי, והוא הצדיק הכי הגדול, שעושה רצון ה', ולא רצון עצמו.

כן צריך להתאגד כל וועד בית לשים מצלמות במעגל סגור בכל בניין ובניין, שידעו שעין רואה ואוזן שומעת, "וְדָע כִּי עַל כָּל אֵלֶּה יְבִיאֲךָ הָאֱלֹקִים בַּמִּשְׁפָּט", (קהלת פרק יא ט). וכך יפחדו ויסורו ממנו מרעים וכל מיני מרעין בישין.

השבוע ברחוב לכיש תפסו אנשי דור המבול, 14 ילדים וילדות והרסו אותם לכל ימי חייהם. וכן התגלה לארגון הידוע …. שיש יותר מ-70 טרוריסטים, משועממים שתופסים ילדים וילדות, ויש על כך גם כן מצלמות. בשנה האחרונה, יותר ויותר תושבי רמת בית שמש, רובם עולים מארה"ב, אוזרים עוז להתלונן במשטרה על חשדות להתעללות בילדיהם מצד מורים בבתי ספר. אבל הקהילה מתנכלת למתלוננים, ואינן לעזר. – לא לתת לילדים לעלות במעלית לבד, ולא ללכת לשכנים לבד, כי מי יודע את יצר לב האדם, וכל ערום יעשה בדעת לשמור על היהלומים נשמות בנינו ובנותינו.

הרבנים שפוסקים לטלפן תיכף ומיד למשטרת ישראל 100, ולא לשאול בכלל לרבנים ולשום בן אדם, רק תיכף ומיד שקורה משהוא לטלפן 100.

הגה"צ פאר הדור רבי אליישיב זצוקלהה"ה – הגה"צ רבי משה האלברשטם זצ"ל – הגה"צ רבי שמואל וואזנער שליט"א – הגה"צ רבי משה שטרבוך שליט"א – הגה"צ רבי מענדל שפראן שליט"א – הגה"צ רבי שמואל קמינצקי שליט"א, ועוד הרבה רבנים – ונדפס בירחון קובץ ישורון.

ובזכות שמירת טהרת ילדי ישראל, נזכה לרחמי שמים והשפעות טובות בגאולה השלמה בקרוב אכי"ר.

– וועד הצלת בני ישראל ובנות יעקב –

If you have anything to relay or discuss with me or if you need help with reporting a molester, you may contact me at: [email protected]You can call 347 560-8050 and leave a message -I will not see the number you are calling from, if you hide it, unless you tell it to me – Please do not yell HELLO. Just leave a message and a number if you want me to call back, or an email address if you want me to write back http://nochemrosenberg.blogspot.co.il/

2 comments

  1. ב"ה
    יוונים נקבצו עלי אזי בימי חשמנים
    תודה רבה שאתם מפרסמים את המודעה הזאת, כי לדאבוננו במשפחה שלנו אח שלנו נפגע ונעשה פוגע , ופגע לבד בכל הילדים שלו כמעט כולם יצאו מהדת, והכל מכוסה עם הלבושים החרדים רח"ל.
    מה נומר ומה נדבר!
    זה השמד מספר 2 אחרי היטלער ימ"ש, ואין איש אחד שיעשה בעד כלל ישראל,
    שמעתי שבארצות הברית יש כן אחד, ולא ידוע שמו, שכמעט הרגו אותו על שמפרסם את הפוגעים,
    ואיך זה יכול להיות שבארץ ישראל הקדושה אין צדיק אחד כמו פנחס שיפרסם את הפוגעים, רק שמעתי שבירושלים הקדושה והיקרה הפוגעים מסתובבים ועושים מה שרוצים בילדים בחורים ובחורות תופסים אותם ברחוב, רח"ל
    אנחנו ממש בדור המבול,
    מי תין ויבואו כמה הורים ויפגינו נגד הרבנים והמוסדות שלא עושים כלום להציל את ילדנו ממיסיון הנורא הזה
    אשר כהן
    מעיר עתיקה
    נ.ב. יש הרבה לכתוב, אבל אני באמצע עבודה, ואין זמן רק כמה דקות

  2. בס"ד
    תודה רבה על מה שעוררתם – אנחנו כעת בדור המבול ממש, כל העיתונים מלאים מה קורא עכשיו, אתמול היה כתבה בעיתון הארץ שמאות נשים חרדיות עשו רוקדות עם ניגונים של גוים והשתכרו ושותים סמים, זה פחד נורא מה שהולך, מן הסתם בעליהם הם מהחברה האלו שאתם כותבים ונשיהם הולכות אחריהם רח"ל.
    ואני לא מבין למה כל הרבנים שותקים?
    כל אחד צריך להיזהר לא לאבד את הילדים שלו.
    באמת תודה רבה לכם!

    דוב גרין

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*