logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

אור הזוהר 849- דרשת האדמו"ר מהאלמין לברית מילה

אור הזוהר- דרשה לברית מילה

להורדה: בקובץ pdf:   אור הזוהר 849 דרשה לברית מילה ז טבתתשעה

דרשה לברית מילה- האדמור מהאלמין

מפעל הזהר העולמי- אור הזהר 849- דרשה לברית מילה

דרשה- דף2

דפ 2-מפעל הזהר העולמי- אור הזהר 849- דרשה לברית מילה דרשה דף 4- מפעל הזהר העולמי- אור הזהר 849- דרשה לברית מילה

 

האדמור מהאלמין בכותל המערבי הרב יהודה שלום גרוס שליטא - מפעל הזוהר העולמי

מפעל הזוהר העולמי ילד בן 4 אומר בעל פה תיקון מג זוהר אבות ובנים פרשת ויגש

http://www.ha-zohar.info/?p=38540

מפעל הזוהר העולמי האדמו"ר מהאלמין בדרשה זוהר אבות ובנים פרשת ויגש

http://www.ha-zohar.info/?p=38540

דרשה לברית מילה של הנין ביום ז' טבת תשע"ה בבית המדרש דספינקא מאה שערים י-ם

ברוכים הבאים בשם השם

קודם כל נאחל מזל טוב להורים ולסבים וסבתות השי"ת יעזור שיראו אצליהם אסאך אידיש נחת עד סוף כל הדורות, גם נאחל מזל טוב להסבים וסבתות אשר בעולם העליון שכידוע הם באים להשתתף בשמחה, ובפרט להמחותן להבחל"ח הספינקער רבי זי"ע שהרך הנולד נקרא על שמו והיה יחיד בדורו בהלכות אבן העזר כמו שצדיקים העידו עליו, וזכה לכל הדברים האלה בגלל שלמד תורה לשמה, וכל הספרים שחיבר מלאים עם זוהר הקדוש, וכידוע שרק אם לומדים זוהר הקדוש לומדים תורה לשמה, כמו שכתבו הצדיקים הקדושים רבי חיים וויטאל זי"ע, ורבי אברהם אזולאי בעל חסד לאברהם זי"ע, ואם לומדים תורה לשמה זוכים לענווה, ועל זה כולם ראו עין בעין, את מידת הענוה שלו ואיך שאהב את כל אחד מישראל אהבה אמיתית, וב"ה שנתנו לתינוק הנולד השם על שמו. ובגמרא מכות יז: אמר רבא דילידא אימיה כררבי שמעון תיליד ואי לא לא תיליד ופירש רש"י – כל שאמו יולדת תבקש רחמים יהי רצון שיהא כר' שמעון: וסתם רבי שמעון זה רבי שמעון בן יוחאי ומגלה לנו הגמרא שלכל יהודי חייב שיהיה חלק בתורת הרשב"י וצריך להתפלל קודם שיוולד שיזכה ללמוד זוהר הקדוש, כי הרשב"י האיר לעולם בתורת הסוד, ועל ידו אנו יכולים לעסוק בתורה ועבודה לשמה, לתקן התיקונים כראוי, ועל ידי זה להתדבק בה' ושכינתו ביחודא שלים בשם כל ישראל.

וכמו שכתוב ב"כִּסֵא מֶלֶךְ" (תקון מ"ג): כִּי לִמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ בְּגִירְסָא בְּעָלְמָא בּוֹנֶה עוֹלָמוֹת, וְכָל שֶׁכֵּן אִם יִזְכֶּה לִלְמֹד וּלְהָבִין אֲפִלּוּ פֵּרוּשׁ מַאֲמָר אֶחָד, [עַכְשָׁו יֶשׁ כְּבָר זֹהַר בִּלְשׁוֹן הַקֹדֶשׁ] יַעֲשֶׂה בּוֹ תִּקּוּן לְמַעְלָה בְּשָׁעָה אַחַת מַה שֶּׁלֹּא יַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד הַפְּשָׁט שָׁנָה תְּמִימָה, וּמֻבְטָח לוֹ שֶׁהוּא בֶּן עוֹלָם הַבָּא מִבְּנֵי הֵיכָלָא דְּמַלְכָּא, וְיִהְיֶה מֵרוֹאֵי פְּנֵי הַמֶּלֶךְ הַיּוֹשְׁבִים רִאשׁוֹנָה בְּמַלְכוּתָא דִּרְקִיעָא.

וצריך ביאור בהמאמר היושבים ראשונה, הלא הגמרא במסכת בסוף מסכת תענית אומר עתיד הקב"ה לעשות מחול לצדיקים ויהיה שולחן עגול [מחול זה עיגול], וכיצד יתקיים "היושבים ראשונה"?

ומבארים הצדיקים, כי בשמים נקרא ראשונה מי שיושב על יד הקב"ה, כמאמר חז"ל צדיקים יושבים ועטרותיהם בראשיהם ונהנים מזיו השכינה, ובזֹּהַר שִׁיר הַשִּׁירִים: אַשְׁרֵיהֶם כָּל אֵלּוּ שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים בַּתּוֹרָה, לָדַעַת אֶת חָכְמַת רִבּוֹנָם, וְהֵם יוֹדְעִים וּמִסְתַּכְּלִים בַּסּוֹדוֹת הָעֶלְיוֹנִים. מִשּׁוּם שֶׁכְּשֶׁאָדָם יוֹצֵא מִן הָעוֹלָם הַזֶּה, בָּזֶה מִסְתַּלְּקִים מִמֶּנּוּ כָּל דִּינֵי הָעוֹלָם. וְלֹא עוֹד, אֶלָּא שֶׁפּוֹתְחִים לוֹ שְׁלֹשָׁה עָשָׂר שְׁעָרִים שֶׁל סוֹדוֹת אֲפַרְסְמוֹן זַךְ, שֶׁהַחָכְמָה הָעֶלְיוֹנָה תְּלוּיָה בָהֶם, עכ"ל. כן לומדי הזוהר הקדוש זוכים להיכנס בחדר שהקב"ה נותן שיעורים, ויכנס אחד בשם יענקעלע, ומשה רבנו ישאל אותו יענקעלע למדת זוהר? היבנת? ויענה היה לי זוהר בלשון הקודש והיבנתי הכל ב"ה, ומשה רבנו יאמר לו בא ושב על מקומי, וכך רבי שמעון בן יוחאי בצד השני יקרא לאחד בשם אברהם'עלע, ויתן לו המקום שלו.

ולזכות להידבק במשה רבנו וברשב"י הקדוש, חייבים להיות שייכים ודביקים במדותיהם שנאמר "והאיש משה ענו מאוד מכל האדם אשר על פני האדמה", ולקיים רצון התנא האלוקי הרשב"י אשר ביקש "בני שנו מידותי" (גיטין ס"ז.), ובזה תלויה כל הגאולה, וכאשר דבקים בתורתו של הרשב"י ממשיכים את נשמתו ממש לדורינו זה והרשב"י יושב ושונה כנגדו, (אור החמה), וזכה המחותן זיעועכי"א לידבק בתורת הרשב"י ובה זכה למידת הענוה, ומתקיים בו הפסוק (ישעיה נט כא) "וַאֲנִי זֹאת בְּרִיתִי אוֹתָם אָמַר יְהֹוָה רוּחִי אֲשֶׁר עָלֶיךָ וּדְבָרַי אֲשֶׁר שַׂמְתִּי בְּפִיךָ לֹא יָמוּשׁוּ מִפִּיךָ וּמִפִּי זַרְעֲךָ וּמִפִּי זֶרַע זַרְעֲךָ אָמַר יְהֹוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם".

בתיקוני הזוהר-תקונא שבע וארבעין (דף פג:): וַיִּבְרָא אלהי"ם אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ… נַעָשֶׂה אָדָם, זוֹ מִצְוָה לָמוּל אֶת הַגֵּר, לִהְיוֹת בְּצַלְמֵנוּ בְּמִילַת הָעָרְלָה, כִּדְמוּתֵנוּ בַּפְּרִיעָה, וְאִם שׁוֹמֵר אוֹת הַבְּרִית בִּשְׁנֵיהֶם, הוּא בְצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ, וְאִם לֹא – לֹא. וְאִם מְקַיֵּם זָכוֹר וְשָׁמוֹר בְּשַׁבָּת, הוּא בְצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ, וְאִם לֹא – לֹא, וְאֵין לוֹ חֵלֶק בְּזֶרַע יִשְׂרָאֵל…

על כן אני רוצה להכיר טובה למחותן המוהל יחיד בדורו – כך אני קורא לו, כי אני גם כן הייתי מוהל גדול בצעירותי, וראיתי אלפי בריתות ממוהלים, כשרבנו הקדוש מסאטמאר זי"ע היה הסנדק, ולפעמים היו 5-7 בריתות אחד אחר השני, וראיתי מוהל גדול שאמר לי שיש לו פנקס שכתוב שם הבריתות שעשה והמספר הגיע למעלה מעשר אלפים בריתות. – מורי ורבותי אתם שומעים המוהל הזה לא עשה פריעה אף פעם, רק הוריד את העור הפריעה למטה, וכבר גמר הכל, ולא היה זמן לראות מה נעשה, ורק מוהל יכול היה להבין מה עושה, ועוד הרבה סיפורים ממוהלים, שאמרו עליהם שהם המומחים הכי הגדולים, והם לקחו את כל הבריתות מכולם גם מהפאפא רב זי"ע היו גונבים בריתות, כי הפאפא רב זי"ע פסק שאם הצהבת למעלה ממספר 9 צריכים לחכות שיתרפא, והמוהל הזה צחק על האדמו"ר מפאפא, ואמר כי הפאפא רב לא יודע בכלל מה מדבר, וכל אחד בדרך כלל רוצה כבר לעשות הברית בזמנו, כי זה עול עליו לחכות, וכך לקח הבריתות של כל המוהלים הירא שמים שלא רצו למול את הילדים שיש להם צהבת, וגם לא בחנו אם הילד יש לו כח בידיים, וכו', (וראה באריכות בזה בשו"ת משנה הלכות) ועל כגון זה כתוב בזוהר הקדוש, נַעָשֶׂה אָדָם, לִהְיוֹת בְּצַלְמֵנוּ בְּמִילַת הָעָרְלָה, כִּדְמוּתֵנוּ בַּפְּרִיעָה, וְאִם שׁוֹמֵר אוֹת הַבְּרִית בִּשְׁנֵיהֶם, הוּא בְצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ, וְאִם לֹא – לֹא.

וב"ה שזכינו שיש לנו מוהל מומחה המחותן הגה"צ שליט"א, ועכשיו תבינו את הכרת הטוב שאני חייב למחותן שלנו שמוהל את הנכדים שלנו כהלכה, ועל כן כיבדתי למחותן המוהל בסנדקאות. כי אם לא מכירים טובה, אז נקרא כפוי טובה, כאמרם ז"ל בירושלמי ברכות (דף ט') שהיה פרעה כפוי טובה, "אשר לא ידע את יוסף", והלא עד היום הזה מצרים יודעין חסדו של יוסף, אלא שהיה יודע וכפה טובתו, ולבסוף כפה טובתו של הקב"ה, ובתנא דבי אליהו רבא (י"ח) איתא, כל הסועד עם חבירו אפילו פת במלח, יחזיק טובה לחבירו.

וב"ה שזכינו לקיים מצוות מילה שנכרתו עליה י'ג בריתות כפי שסדרם הרמב"ם בפירוש המשניות – מסכת נדרים (פרק ג:), ובזכות מצוות מילה נזכה שיתקיים בנו הפסוק "ויכפר על בני ישראל", שיכפר ד' לכל מי שמשתתף בברית, כמו שכתב בבני יששכר (מאמרי חודש תשרי, מאמר ד' סימן ז') ראוי' שתהא הכפרה הזו מכפרת והולכת עד סוף כל הדורות. ובשם הקדוש מהר"ש מקרלין הי"ד, אמר שיש מדרש חז"ל, שאמר אליהו (זה פנחס), רבונו של עולם, כיון שמידתי היא שאני מקנא ולא אוכל לסבול חטא ועון, פן יהי' אבי הבן המכניס בנו לברית, בעל עבירה, ולא אוכל לסובלו. והשיב לו הקב"ה, אז אכפר לאבי הבן עונותיו. ואמר לו אליהו עוד, פן יהי' המוהל והעומדים שם בעלי עבירה, והשיב ד' שיכפר גם לכל העומדים שם.

וכָּתוּב בְּזוֹהַר חדש (נח ל.) אָמַר לוֹ רַבִּי אֶלִיעֱזֶר: חַיֶּיךְ, שֶׁאִם יַחְזְרוּ בִּתְשׁוּבָה רָאשֵׁי בֵּית הַכְּנֶסֶת, אוֹ בֵּית כְּנֶסֶת אֶחָד, בִּזְכוּתָם תִּתְכַּנֵּס כָּל הַגָּלוּת, וְעַכְשָׁו שֶּׁכֻּלָּם זָכוּ לְהִשְׁתַּתֵּף בִּבְרִית וְנַעֲשׂוּ צַדִּיקִים וְהוֹלְכִים בְּדַרְכֵי אֲבוֹתָם וְלוֹמְדִים זֹהַר הַקָּדוֹשׁ, בְוַדַּאי יִתְקַיֵּם בָּנוּ דִּבְרֵי הָרַשְׁבִּ"י, (זוֹהַר נָשֹׂא בְרַעְיָא מְהֵימְנָא דַּף קכ"ד:), בְּסִפְרָא דָּא יִפְקוּן מִן גָלוּתָא בְּרַחֲמֵי במהרה בימינו אמן

 

 

 

 

הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש"

בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

 תיקוני הזוהר- תיקון ל'

 ספר "זוהר תהילים" – הורידו ולימדו

 

הלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש –  מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם

שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:

א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ,  כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.

סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.

כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.

לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*