logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האדמור מהאלמין : שיעור יומי לנשים מספר 5. מה יהיה בגאולה?

שיעור יומי לנשים מספר 5

שיעור יומי לנשים מספר 5 מה יהיה בגאולה?

בהקלטה שומעים הרבה דברים חדשים שהוספתי על דברי הצדיק הנסתר

שיעור יומי לנשים מספר 5 מה יהיה בגאולה?

הצדיק נסתר מגלה סודות

לכל אלו שאומרים שיהודים לא ימותו מקורונה וכו' והכל יהיה בסדר

נעלם מהם מה שאומרים ב- ונתנה תוקף: "מִי בָרַעַשׁ. וּמִי בַמַּגֵּפָה"

וגם צדיקים מזהרים שהולכת להיות רעידת אדמה נוראה

ועל זה נאמר: "ותפתח הארץ את פיה!!! וזה לא מצחיק!!!

מורי ורבותי! אי אפשר להבטיח שאף אחד מישראל לא ימות מהקורונה, אי אפשר להגיד שהקורונה הזה זה רק לאומות העולם….. [היו תקופות שהיו מגפות גדולות בארץ ובעולם וגם צדיקים גדולים מתו בהם לא עלינו] אי אפשר רק להתחזק באמונה ובטחון… אי אפשר לומר לא לפחד! הרי כתוב: "אשרי אדם מפחד תמיד" – אדרבה מי שמפחד זה יעורר אותו לעשות תשובה ולהנצל!!! חייבים, אבל חייבים [ואני אומר את זה גם לעצמי] לעשות תשובה, ולזכות את הרבים שגם הם יעשו תשובה…. וכמו שכתוב ברמב"ם הידוע בהלכות תענית… הוא לא כותב שם [עד כמה שאני יודע] להתחזק באמונה ובטחון וזהו. הוא אומר שצריך לעשות תשובה!!! אי אפשר להתבדח על הקורונה ["פופקרונה" וכל מיני שירים וכו'] זה זמן להיות רציניים ולהתחזק בתשובה ובתפילה וכו' וגם בצדקה [וכמו שכתבו כאן שיכול להיות שהכסף יגמר, וצריך לתת כסף בדווקא למטרת הלחימה נגד הפאה וכו'] מעניין שלא מביאים את השדי חמד הידוע – למה באה המגפה??? מגפה ראשי תיבות: מפני גלוי פאת הנשים!!! זה בגלל חוסר הצניעות והקדושה!!!

 אי אפשר להגיד לציבור לומר רק "קטורת", וזהו, לא צריך לפחד!

כל הקורונה הזה בא בעיקר בגלל הפאה נכרית!!!! אם לא עושים תשובה – לא שווה הקטורת! אם לא מבערים הפאה – מה מועיל הקטורת ??? על זה אומר הכתוב: "לֹא תוֹסִיפוּ הָבִיא מִנְחַת שָׁוְא, קְטֹרֶת תּוֹעֵבָה הִיא לִי" (ישעיהו א, יג) ואחד הצדיקים הנסתרים שליט"א הוסיף ואמר: שהקטורת האמיתי הוא העשן שיוצא משרפת הפאות, העשן הזה הוא חשוב כקטורת בעיני הקב"ה.

והזוהר אומר [תיקוני זוהר תיקון כא, דף נד] שבזמן המשיח כל אלו ששמרו את  הברית – יציל אותם ממגפה!!!

הזוהר גם אומר [תיקון כא שם] שבפסח ימותו הערב רב, אז יש סיכוי גדול שבפסח הזה ימותו הערב רב…

ועל זה כתוב בפרשה שעברה: "כי תשא את ראש בני ישראל" – להקב"ה מאד חשוב ה"ראש" של בני ישראל, מה שמים על הראש, מה חושבים בראש וכו' "ולא יהיה בהם נגף" ה' יעזרנו על דבר כבוד שמו, ויביא משיח לעמו, במהרה בימינו אמן!

מה יהיה בגאולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*