logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

דברים נוראים שאמר רבי אלחנן וסרמן תוך כדי בריחתו מהגרמנים

נא להפיץ את הדברים – בכל מדיה אפשרית
זה רק מסביר לנו למה הניסיונות כל כך עצומים ואולי גם זה מסביר למה יש מכשול של ע"ז בפאות בימינו כדי שנוכל לתקן את הנושא הזה שקילקלנו לאורך הדורות וע"י ההתנזרות וההתנתקות ממכשול של תקרובת ע"ז נתקן חטא זה.
כמו כן ראיתי בספר מערכי לב מאת הרב שוואב זצ"ל שהיה ראש ישיבה ומשגיח בגייטסד באנגליה שדורונו הוא תיקון של דור המבול וגם שם היו חטאים נוראיים בקדושה וגם עבדו ע"ז ואנו אותם נשמות שניתנת לנו אפשרות אחרונה לפני ביאת המשיח לתקן את חטאנו ומי שיזכה לתקן יזכה לימות המשיח ולחיי העולם הבא ומי שלא יילך לדראון עולם.

ב"ה שיעור 14 על תוכחה ומחאה על הספר קבלתי על עצמי ועל הדרשה של הרב יובל

כאן מדבר האדמור מהאלמין

https://www.youtube.com/watch?v=b7_BXpP87fw

ב"ה

קודם אני רוצה להודות להצדיקים הקדושים הרב יובל עובדיה והרב אברהם זייאת על עבודתם הגדולה שמצילים אלפי נפשות מרדת שחת. אשריכם ואשרי יולדתכם

אנחנו כולנו מתפעלים מה הולך כאן מדברים על הפאות ועל הצניעות, ולדאבונינו אנחנו לא רואים שכל הנשים מורידות את הפאות, ולא רואים שהרבנים והאדמורים כולם יצעקו צעקות נוראות,

הלא זה מדובר בעבודה זרה ממש, וכל בית שהאשה הולכת עם פאה זה בית של עבודה זרה, ומחנכים דורות שלמים לעבודה זרה וכו',

וכן אי אפשר להבין למה לא הולכים כולנו ביחד עם שק ואפר נגד המוסדות בית יעקב וכו', שעושים תקנות נגד כל גדולי ישראל, וכך מביאים לשמד ממש את כל הילדות, אני מוכן גם ללכת, ונקרא לכל העיתונים שיצלמו את זה שיגיע לכל התורמים שיראו שתורמים למפעלי שמד בארצינו הקדושה, מי שמעוניין לסדר את זה שיגיד בקו למי להתקשר – כדי שנוכל לדעת כמה שקים להזמין – יש תורם להדפסת שקיות מיוחדות נגד בית יעקב, וכן נמשיך הלאה לכל הסימינרים, אבל כפי שסיפרו לי כל הסימינרים הולכים אחרי בית יעקב, זאת אומרת שהבית יעקב זה בתי שמד מספר 1

עוד דבר נחוץ שהודיעו לי: א. שהפאניות משלמות כסף לנשים לפתות את הנשים הצדקניות שהולכות עם מטפחת, שילכו עם פאה! אז יבואו נשים לפתות אתכן, תשאלו אותן איפה לקנות פאה? ואחר כך תשאלו אותן כמה כסף קיבלתם מהפאנית לפתות אותי, תתביישי לך ולא לדבר איתה יותר ,כי האשה הזאת שלוחה של השטן רח"ל.

עוד הודיעו לי כי כמו שיש חמאס בעזה שזורקים בקבוקי תבערה ושורפים שדות שלימים – כך אירגנו הסוחרים שרואים שנתגלה הסוד ש-97 אחוז פאות בָּאוֹת מהודו, ועסקני הפאות נופלות מידי יום ביומו, ארגנו פרופסורים גוים שכאילו יעשו מחקרים ויכתבו ש90 אחוז הפאות יבואו מכל העולם ויעשו דוקמנטים שקריים וכו', היום אפשר הכל לעשות להביא את ישראל לשמד ח"ו,

ואני רוצה להגיד שכל האחריות הגדולה על עם ישראל זה של הרב המכשיר, שלא יחזור בתשובה לעולם כי מקבל כל כך הרבה כסף שאי אפשר לוותר על זה ולא יכול לראות כי המשקפיים מכוסים עם מיליונים.

אל תפנו אל האלילים ואלהי מסכה לא תעשו לכם.

עכשיו התגלה לעיני סוד גדול, ואסיר תודה להרב הצדיק אבישי כהן שליט"א ששלח לי את הדף הזה שאקרא לכם, ואז תדעו, למה שצועקים שכל אחד שמדבר בקו יעורר על הצניעות והפאה הנוכרית של עבודה זרה, וב"ה יש כבר כמה יראי שמים שמעוררים על זה, ולפי דעתי כמעט אסור לשמוע את הדרשנים שדורשים הכל רק לא על אנכי ה' אלוקיך לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני, לא תחמוד אשת ריעך, ואבאר בקיצור, ומי שרוצה לשמוע באריכות המוסר ההשכל ישמע מה שדרשתי בשיעור סדר ליום עשירי לחודש מספר קבלתי על עצמי, ויבין.

ואכן גם יובן מה שצדיק הקדוש מרן עובדיה יוסף זצ"ל אמר כי כל האנשים בשואה הם היו גלגולים מימי אחשוורוש שאכלו בסעודה של אחשוורוש והמן הרשע, וכו'. וכתבתי על בירור קונטרס שלם, ואכמ"ל.

  

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*