logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

סיפור של ריפוי- רופא גדול של מחלת סרטן מספר

רפואה1סיפור נורא

רופא גדול במחלת הסרטן בהדסה מספר

אישה צעירה בת 27 שטיפלתי בה, רמזתי לה, שלפי מצבה הנוכחי, ע"פ הטבע , לא ניכר שנותר לה הרבה זמן לחיות, ואם תחזיק מעמד יותר מחצי שנה- זה יהיה נס, אבל הרגשתי שאני חייב לומר לה , שלמרבה הצער היא וכל חברותיה שחולות במחלה, הביאו על עצמן את המחלה!

האישה: נאנחת ואומרת.. ריבונו של עולם, איך יתכן שאני הבאתי המחלה על עצמי? סליחה, עם כל הכבוד, זו ממש עזות מצח וחוצפה להגיד לי את זה, בפרט עכשיו שכ"כ קשה לי. אתה בסה"כ רופא.. ולא בורא לעולם, שתגיד לי, ותשפוט אותי- ותגיד לי שאני הבאת את זה על עצמי- אתה בכלל לא מכיר אותי.

שומו שמים, מה כבר עשיתי שאני אשמה? אני אישה דתיה, אישה מאמינה עם יראת שמים, עם שושלת משפחתית מפוארת של רבנים. מקיימת תורה ומצוות קלה כחמורה!? בחיים,.. אף רופא לא אומר כאלה דברים לחולה.

הרופא, כן, בלי ידיעתך, את מתפללת כל יום על עצמך שזה יקרה!

האישה: איך יכול להיות כדבר הזה?

הרופא: את מתפללת כל יום?

בוודאי, 3 פעמים ביום!

הרופא: את אומרת "עלינו לשבח"?

האישה: בוודאי שאני אומרת ובכוונה עצומה, כי זאת התפלה שיהושע שכבש את יריחו!

הרופא: מה כתוב ב"עלינו לשבח"? להעביר גלולים מן הארץ והאלילים כרות יכרתון, לתקן עולם במלכות ש-ד-י וכל בני בשר יקראו בשמך, וכו'.

ואם את הולכת עם פאה וחברותיך גם הולכות עם פאה, אז אתן מתפללות על עצמכן בכוונה עצומה והאלילים כרות יכרתון, מה זה אומר שמי שהולכת עם עבודה זרה (כי יש לך עבודה זרה על הראש- שהיא הפאה) – היא בעצמה עבודה זרה, ובגלל זה החרדים הולכים מן העולם בצעירותם, שאתן לבד מתפללות על זה, כן, כך אמר לנו הראש ישיבה בישיבת ההסדר.

אבל יש לי עצה בשבילך – שתישארי בחיים ותחיי עוד שנים ארוכות וטובות, תורידו את הפאה ותשימי מטפחת, ותראי ישועה ניסית ומיידית!

האישה, אוי וויי, זה לא יאומן, אתה צודק! לא חשבתי על זה כלל, ידעתי שהרבנים הגדולים ביותר, אומרים שזו עבודה זרה, ואני מאמינה בזה, כפי ששמעתי דרשות וראיתי עלונים, אבל סמכתי על הרב המתיר שהוא גם גאון גדול!

הרופא: הרב הוא באמת גאון, אבל הוא, בלי דעת ובשוגג, הורג נפשות ישראל, וכו', ואם את רוצה תראי את האמת על המקום, תגידי שאת מקבלת עליך להחליף למטפחת, ותזרקי את הפאות מהבית תיכף ומיד, ואני אביא לך כאן מטפחת, והפאה- תזרקי את לבד באשפה, ותראי את הישועה על המקום, וספרי את הסיפור הזה לכולם, רק אל תגידי את השם שלי שאני עובד כאן, כי אני לא רוצה לאבד את פרנסתי, אבל לאט לאט אני מציל נפשות יקרות, שנפלו למיסיון הגדול של בניית בתי עבודה זרה.

האישה: אבל מאיין לך לדעת, שהחלפת פאה למטפחת היא רפואה באמת?

הרופא: לפני שנים כשיצאו גדולי ישראל נגד הפאה, אז בשעתו היו מלאות כל מחלקות בתי החולים של אונקולוגיה עם המון חרדים, וכמעט לא ראו חילונים, וברגע שכולם הורידו את הפאות מחלקות האונקולוגיה של בתי החולים באופן מפתיע נהיו ריקות, וזה ברור לכל הרופאים, אבל הם מפחדים להגיד ולצאת בהצהרות, אבל שמעתי מכמה רופאים שאומרים בסוד, וזה הסוד של המחלה, תעשי מה שאמרתי לך ותראי ניסים.

האישה: תביא לי מטפחת תיכף ומיד,

הרופא הביא מטפחת,

האישה זרקה את הפאה לאשפה, ולבשה המטפחת, וקיבלה על עצמה שמהיום וכל חייה תלך רק עם מטפחת, לימים עשתה בדיקת דם, ולפלא הכל בסדר, והולכת הביתה בריאה ושלימה.

וכשאני מספרת הסיפור לחברותי, אני מספרת שהיה לי נס, שקיבלתי בבית חולים רופא צדיק מישיבת ההסדר, והציל אותי ממוות לחיים.

רפואה2- ראש אדם- חשמל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*