logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

רץ ברשת -חלום עם הרבי מליובאוויטש -מגלה י"ג פסוקים חדשים של אני מאמין

חלום

רץ ברשת – חלום עם הרבי מליובאוויטש 12 ומגלה –  י"ג פסוקים חדשים של אני מאמין

 החלום של הילד עם הרבי – 13 אני מאמינ'סרבי מלובביץ

 רץ ברשת -חלום עם הרבי מליובאוויטש  -מגלה י"ג פסוקים חדשים של אני מאמין

חיזיון ילד1 2 3 4

כבר עשרות צפיות תוך דקות! מעריכים שיזכה למליון צפיות תוך שבוע!

ילד הפלא התמים מוישי מצעירי חב"ד זוכה לגילוי מהרבי מליובאוויטש זי"ע ומגלה לו סודות נפלאים, ב"ה בא לפנינו הילד הנ"ל והקלטנו אותו והקלדנו בערך מה שאמר לתועלת אנ"ש היקרים חסידי כ"ק אדמו"ר זי"ע ונבאו בניכם ובנותיכם בחוריכם חזיונות יראו שלום קוראים לי מוישי ואני רוצה לספר את הסיפור שלי …. וכך היה כתוב
  1. אני מאמין באמונה שלמה שהרבי היה עבד ה', חכם קדוש וצדיק וכל הנהגותיו והוראתיו היו על פי ההלכה, וידע את השולחן הערוך החמישי.

  2.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי דורש מנשי חבד להתלבש בצניעות אמיתית לפי ההלכה.
  3.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי רצה שהאשה תקיים את חומרת הזוהר לכסות את כל שערות הראש כולם משום צניעות. אני, מאמין, באמונה, שלימה, שדעת ורצון הרבי – הוא שהאשה וגם חסידית חב"ד בכלל – תלכנה במטפחת דווקא, ומבטיח שתזכה לבני חיי מזוני רוויחי והצלחה וכל הברכות שבתורה.
  4.  אני, מאמין, באמונה, שלימה, שהרבי ידע וסבר כמו הצמח צדק שפאה נכרית היא רק בבית לכבוד בעלה ולא חס ושלום בחוץ (חידושי הצמח צדק ברכות דף ו).
  5.  אני, מאמין, באמונה, שלימה, שהרבי רצה שיהיה הבדל בין יהודיה לגויה כשהולכת ברחוב, ויראו שהיא יהודיה אדוקה בתורה ומצוות בכיסוי הראש ובכלל הצניעות.
  6. . אני מאמין באמונה שלמה שמה שהרבי אמר ללכת בפאה היה הוראת שעה בלבד משום שבאמריקה אז הלכו הרוב בגלוי ראש ממש ולפעמים אפילו אלו עם המטפחות היו מכסות רק חלק למחצה שליש ורביע, וגם זה כשהיו ליד חברה חילוניה או גויה ובמסיבה וליד הנשיא היו מורידות את המטפחת ונשארות ללא שום כסוי ראש בכלל.
  7.  אני מאמין באמונה שלמה שהפאות של אז לפני 60 שנה היו כל כך מכוערות והיו מתביישות ללכת איתם ברחוב, עד שהיה צריך לשכנע אותם מאד ללבוש פאה בלב שמח ובאמיצות.
  8.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי סבר שפאות מהודו הם עבודה זרה, ופאה מתקרובת עבודה זרה אסורה בלבישה ובהנאה.
  9.  אני מאמין באמונה שלימה שהרבי אוסר את כל הפאות של היום ללא יוצא מן הכלל.
  10.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי בוכה כל היום וכל הלילה על זה שנשי חבד וכל ישראל לובשות פאה.
  11.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי, נגלה בחלום בחזיון לכמה נשים גם לנשי חב"ד ,ואמר להם שאין לו מנוחה ורוגע בשמים ואדרבה יש לו יסורים גדולים מאד, מזה שמפרסמים בשמו שאמר ללבוש פאה ומזה שנשי חבד חובשות פאה.
  12.  אני מאמין שה' יתברך שמו קיבל את תפלת וזעקת הרבי, ושלח שליחים נאמנים, שיפרסמו בכל העולם שאסור ללבוש פאה גם ובמיוחד לשיטת הרבי.
  13.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי מברך את כל מי שפירסם את דעתו האמיתית – שאסור ללבוש פאה לכל העולם, ויזכה לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש מתחת לעשרה טפחים ויצביע עליו ויאמר בזכותך הגעתי!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*