logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

כמה שווה דקה אחת של צניעות? בואי ונעשה חשבון… יש לך הזדמנות לזכות לאלפי מצוות! מצווה להדפיס להפיץ ולפרסם בכל העולם

להורדה/ הדפסה: פלייר הצניעות – כמה שווה דקה של צניעות?  יש היתר  ומצווה לפרסם ולהדפיס את העלון לכל בנות ישראל כי בזאת תלויה גאולתינו.

למה בצניעות תלויה הגאולה? האישה בעולם הזה מייצגת את השכינה הקדושה (מלכות של עולם אצילות).  תפקיד השכינה להשפיע  את כל השפע  שמקבלת מהקב"ה אל  ילדיה – לעם ישראל ולעולם כולו. ברגע שאישה אינה צנועה, וגברים אחרים מהרהרים וחושקים בה, אז נחשב שהיא כמו שנופלת מרשות בעלה לרשות אחרת. אזי כנגדה בעולמות העליונים, השכינה מאבדת את הקשר הישיר שלה עם בעלה (הקב"ה) ונופלת  לרשות אחרת -לשבי, לכוחות חיצוניים, ולכן בגלל שנפלה, היא מאבדת את רוב  כוחותיה,  כי לא נמצאת במקומה הראוי צמוד לבעלה, ולא יכולה לעשות תפקידה ולהשפיע את כל השפע הראוי לבניה.

ועל דרך משל, זה כמו שאישה נשואה עם ילדים, יצאה מרשותו של בעלה ונופלת שבויה לחוטפים שמחזיקים אותה כבת ערובה ורוצים להנות ממנה. אזי אותה אישה,  איך תוכל להמשיך להשפיע במלוא כוחה ולטפל בילדיה?  עכשיו את מקצת הכוחות שנותרו בה מנצלים החוטפים. לכן בעלון הרצ"ב אנו נעשה חשבון וניווכח  שיש שכר עצום  וגדול ונשגב לאישה שהיא צנועה, ועל כל מאמץ וצער קטן שיש לה בענין הצניעות- שכרה מוכפל פי 100 , ואם היא בשמחה מהמצווה שכרה מוכפל פי 1000.  הבה נתחזק ונראה  שיש שכר עצום לפעולותינו .כי בזאת תלויה גאולתינו.

1 2 3 4 פלייר הצניעות – עם מספרי טלפון לדפוס- קשת

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*