logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

ספרי זוהר רעיא מהימנא- כל חומשי: זוהר בראשית, זוהר שמות, זוהר ויקרא, זוהר במדבר, זוהר דברים- מחולק לימות השבוע ומתורגם שוה לכל נפש.

רשבי

להורדה:  (קבצי word)

1 זוהר  חומש בראשית

2 זוהר חומש שמות

4 זוהר חומש במדבר

זוהר רעיא מהימנא – כל חומש שמות ויקרא ,

זוהר רעיא מהימנא – כל במדבר דברים ,

 

 

 זוהר בראשית - כריכה- זוהר בראשית-

להורדה: כריכות  כל החומשים: כריכות חדשות (2)

 

1

 

2

פתח דבר

יום א'

זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו בהגלות דבר ה', זוהר תורת משה רעיא מהימנא ע"ה.

היות וכל הזוהר מלאים עם דברי משה רבנו הרעיא מהימנא חשבנו לסדר דברי משה רבנו ע"ה, והוא זוהר תורת משה רבנו ע"ה וסדרנום לפי סדר פרשיות השבוע [ובעזרת השם נסדרו גם לדף היומי שכל אחד יוכל לגמור בשנה את כל זוהר תורת משה רבנו ע"ה], כדי שילמדו בכל שבוע כמה קטעים של זוהר תורת משה, והבאנו דברי הזוהר עם תרגום הזוהר ועם כותרות נושא שיהיה שוה לכל נפש.

וראינו בזה השגחה פרטית:

שכמו שהתחלנו לסדר הספר זוהר הפסוקים לפרשיות השבוע, כמו כן עשינו כעת זוהר תורת משה רבנו ע"ה, וזה פעם הראשונה באלפיים שנה שזכינו שיצא לאור זוהר משה רבנו ע"ה על פרשיות השבוע, להפיץ על פני כל הארץ, ולקרב הגאולה במהרה, על ידי לימוד כל זוהר תורת משה רבנו על כל פרשות השבוע.

הנה מחובת לימוד ספרי הסוד – ובפרט ספר הזוהר הק', בכל עת בכלל, ועוד יותר ביום שבת קודש, כתב החיד"א זלה"ה, וז"ל ב"יוסף תהלות" תהלים (פרק צד יט): ברוב שרעפי בקרבי..ורבינו בעל הרוקח סימן נ"ו כתב, ברב שרעפי בקרבי תנחומיך ראשי תיבות ב'שבת ש'ילמוד א'גדה, והביאו הרב מטה משה סימן תע"ח עיי"ש. ואפשר לרמוז כי סופי תיבות גימטריא כבודי והאגדה נקרא כבוד כמ"ש פ"ק דבתרא וכבוד בעלי אגדה. אי נמי אפשר לרמוז 'כבודי' הוא חכמת האמת, וכמו שאמרו ז"ל (מדרש משלי פרק י) ששואלין לעתיד לבוא ציפית במעשה מרכבה וכו', שזהו כבודי, וזה ישעשעו נפשי. ובשבת כתבו ז"ל שילמוד קבלה. עכלה"ק. עיין שם.

מחולק לימות השבוע ומתורגם שוה לכל נפש.

הרוצה לזכות לגן עדן העליון, שילמוד זוהר תורה משה רבנו ע"ה מידי יום ביומו.

ויתקיים בנו הבטחת משה רבנו ע"ה בספרא דא יפקון מגלותא ברחמי, אמן ואמן.

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*