logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

האדמור מהאלמין בדרשה בבית הכנסת תפארת ישראל פתח תקוה- מפעל הזוהר העולמי

האדמור מהאלמין בדרשה בבית הכנסת תפארת ישראל פתח תקוה- מפעל הזוהר העולמי

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמו"ר מהאלמין בדרשה בבית הכנסת תפארת ישראל בפ"ת מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     0:28עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמו"ר מהאלמין בדרשה בבית הכנסת משמא בת ים מפעל הזוהר העולמי מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     1:18עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמו"ר מהאלמין בדרשה בבית הכנסת תפארת ישראל בפ"ת מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     14:01עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמו"ר מהאלמין בדרשה בבית הכנסת תפארת ישראל בפתח תקוה מפעל הזוהר העולמי מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     0:55עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו חלוקת זוהר תהילים בבית כנסת תפארת ישראל בפ"ת מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     0:54עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמור מהאלמין בשיעור תורה בפ"ת בית כנסת תפארת ישראל מפעל הזוהר העולמי מאת מפעל הזוהר העולמי חדש     26:51עודo        העבר לראש הרשימהo        העבר לתחתית הרשימהo        הוסף/ערוך הערות

o        קבע כתמונה ממוזערת של הפלייליסט

    o        הפעל את הבאo        הפעל עכשיו האדמור מהאלמין בשיעור תורה בפ"ת בית כנסת תפארת ישראל מפעל הזוהר העולמי מאת מפעל הזוהר העולמי חדש      

 

ב"ה

דרשה לה' ניסן בפתח תקוה

ברוכים הבאים בשם השם

ולרבי שמעון בר יוחאי זיע"א שיושב כאן אתנו מעוטר כמלך בעטרותיו ויושב בגוון.

ברשות הרבנים ראשי ישיבות הגבאים והעוסקים בצרכי ציבור שארגנו את הכנס הגדול הזה וברשות כל הקהל הקודש הזה.

ב"ה שזכינו להתקבץ ציבור גדול להצלת עם ישראל הנמצא במצוקה גדולה, ובכל יום נשפך דם ישראל כמים, וכל יום שומעים מאלמנות ויתומים חדשים למאות ולאלפים, ולא יודעים הפתרון איך לעצור את שפיכות הדמים, וישנם ב"ה קיבוץ גדול של יראים ושלימים המאמינים בציווי של משה רבינו ע"ה שרק בספר הזוהר יפקון מגלותא ברחמי, כמו שכתוב בזוֹהַר הקדוש (פרשת פִּנְחָס ריט., רלב.). הָרַעֲיָא מְהֵימְנָא משה רבינו ע"ה, מזרז ומצוה את הרשב"י ואת תלמידיו לִלְמוֹד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ דַוְוקָא, שהם העושים שמחה בפמליא של מעלה, ומביאים את הגאולה, שֶׁתּוֹרַת הָרַשְׁבִּ"י מֵאִיר עַד סוֹף הַדּוֹרוֹת, וְצָרִיךְ לִלְמוֹד וְלֹא לָתֶת מְנוּחָה לַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא עַד שֶׁיִּגְאָלֵנוּ

וזכינו שהתאספנו צדיקים יחידי סגולה שקול הזוהר יִשָׁמַע בארצינו וזכינו לפרסם מעלת ולימוד הזוהר הקדוש בציבור גדול ב"ה.

אחד מהשאלות בשמים הוא, ציפית לישועה?

בשמים ישאלו את כל אחד, מה עשית לקרב קץ הגאולה שמשיח יבא?

וכדי שיהיה לנו תשובה כהוגן – אם לומדים זוהר הקדוש לא רק שמחכים לביאת המשיח, אלא מקרבים ביאת המשיח, כמו שאמר משה רבנו לרבי שמעון בר יוחאי בהאי ספר הזוהר יפקון מגלותא ברחמי- בספר נצא מהגלות ברחמים!.

וכעת נשיר כולנו ביחד – אחכה לו בכל יום שיבוא!

וכן נחנך את ילדינו הקטנים תינוקות של בית רבן שיחדרו את לימוד הזוהר הקדוש, המסוגל לגדל בנים המאירים את העולם בתורה ויראת שמים, כמו שמסופר על האדמו"ר הקדוש הבעלזא זי"ע בהיותו ילד רך בשנים שכר עבורו אביו, מלמד פרטי שלמד איתו זוהר.

וכן נהג גם אביו של האדמו"ר  מוויזניץ, הצה"ק רבי חיים מאיר זי"ע, שדאג לו לְלִמּוּד הזוהר של כל פרשת השבוע עם מלמד פרטי.

וזהו מה שכתוב בפרשת אמור (ויקרא פרק כא א'): "וַיֹּאמֶר יְדֹוָד אֶל משֶׁה אֱמֹר אֶל הַכֹּהֲנִים בְּנֵי אַהֲרֹן וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם". פירש"י אמור, ואמרת. להזהיר  גדולים על הקטנים, פירוש, שהגדולים שבדור יזהירו ויאירו את הקטנים, יחברו אותם עימהם בעבודתם, ובפרט כאשר הם רואים שהקטנים רודפים אחריהם וחפצים להתעלות, יחברו אותם יותר.

חודש ניסן היא זמן של הגאולה, וכולם מתחברים אל הרשב"י ורבי אלעזר בנו זיע"א, ללמוד תורתם ולינוק שפע קדושה, לזכות ליראת שמים. ואמרו צדיקי הדור מדורות הקודמים, שבלי הזוהר הקדוש אי אפשר לזכות לזה, כמבואר בזוה"ק. ומי שזכה להתקרב להרשב"י ותורתו הקדושה, לשאוף ולהתחבר אליו בכל עת ובכל רגע ובכל שעה, ככל האפשר יזכה שהקב"ה יפתח לנו שער מיוחד לחזור בתשובה שלימה להתקרב אל הרשב"י ולראות "פני" השכינה. בהוד שבהוד, וכל מי שלומד זוה"ק מתחברים לרבי שמעון, וכולם זוכים ולומדים ורוקדים ושמחים לכבוד לימוד בציבור גדול כזה את דברי הרשב"י זיע"א, כמו שכתוב בזוה"ק פרשת בא (ח"ב דף ל"ח.), (שמות פרק כג יז) "יֵרָאֶה כָּל זְכוּרְךָ אֶל פְּנֵי הָאָדֹן יְדֹוָד" דא רשב"י, ועכשיו למדנו בסוף האדרא שרשב"י הוא פני השכינה הקדושה, מאן פני ה' דא רבי שמעון, כמו ששאל הקדוש רבי אברהם גאלנטי זי"ע כיצד יאמר כן הרשב"י זיע"א, ותירץ שרשב"י לא אמר את פני האדון ה' אלא "פני" האדון ה', שהצדיק פניו הם כפני השכינה הקדושה, ואם כן זה שאמר הזוהר הקדוש (דף קנה), שבשבוע זה מי שרוצה לראות פני השכינה, יכול. רמז לזה, שכולם עולים בל"ג בעומר אצל ציון הרשב"י זיע"א, וכנודע שמי שזוכה לבא לציון הרשב"י וללמוד זוה"ק בחשק ובהתלהבות ואוכל ושותה ושמח, יזכה להשיג סודות התורה, כמו שכתב הַמַגִּיד מֵישָׁרִים (פָּרָשַׁת אֱמֹר), וז"ל: וּדְעוּ כִּי הֵם שְׂמֵחִים מְאֹד בִּקְרוֹתְכֶם הַזֹּהַר עַל מְעָרָתָם אוֹ הַסָּמוּךְ לְזֶה, וּכְשֶׁתַּתְמִידוּ כֵּן יִגָּלוּ לָכֶם רָזִין עִלָּאִין וְכוּ', עַיֵּן שָׁם. (רְאֵה זֹהַר הַקָּדוֹשׁ חֵלֶק ב' דַּף פ"ו), וכמו שכתב  (רַבִּי שְׁמוּאֵל הֶעלִיר גַּאֲבָ"ד צְפָת בְּסוֹף כְּבוֹד מְלָכִים):

ב"ה שזכינו ליותר ממיליון סיומי זוה"ק, תתארו לכם איזה שמחה יש להרשב"י הקדוש והשכינה הקדושה בשנה זו, שכל אחד ואחד מאלו יעשו סיום השנה בל"ג בעומר, וכמה מאות אלפי יהודים יסיימו השנה האידרא ותיקוני זוהר, כמו שסיפרו לי כמה אנשים. איש יהודי בבני ברק עשה כבר יותר משישים סיומים בזוה"ק, ואיש אחד מבית שמש והרבה אנשים בירושלים מסיימים כל שבת את האידרא הקדושה וכבר סיימו מאות פעמים את האידרא, ואחד מבית שמש סיפר לי שסיים יותר משישים פעמים את התיקוני זוהר, ויזכו השנה לשמוח עם כל אחינו בני ישראל שאמרו היום את הדף זוהר היומי וחצי מיליון אנשים יאמרו את התיקון מ"ח וקיבלו על עצמם ללמוד כמה דקות ביום את תורת הרשב"י, אשרינו מה טוב חלקינו בהילולא דבר יוחאי.

וב"ה שזוכים בדור של עקבתא דמשיחא, שהולכים בדרכם של הצדיקים הקדושים האלו, ובוודאי לא היה עוד שמחה כזאת בה' ניסן כמו השנה הזאת. שמעוררים את כל אחד ואחד שילמדו זוהר יחד  שבטי ישראל, ובפרט להעוסקים בצרכי ציבור באמונה ומחלקים עשרות אלפים ספרי הזוהר – זוהר תהלים-זוהר חק לישראל זוהר השבת ותיקונים בעיר הזאת, ומשמחים את הרשב"י הקדוש, זה באמת השמחה הכי הגדולה שאפשר להיות.

שיר: תורתו מגן לנו היא מאירת עינינו הוא ימליץ טוב בעדינו אדונינו בר יוחאי

למדתי זוהר ונושעתי!

אנו צריכים לסנגור גדול ומליץ יושר אמיתי, ואין לנו עצה אלא להידבק ברשב"י שהבטיח, יכול אני לפטור את כל העולם כולו מן הדין, ומי שזוכה להשתתף בלימוד של הזוהר הקדוש יחד שבטי ישראל כל אחד במקומו, ידע שהרשב"י זי"ע יוֹשֵׁב אִתָּנוּ בְּלוֹמְדֵינוּ תּוֹרָתוֹ כמו שְּכָּתַב הַמְּקֻבָּל הַקָּדוֹשׁ רַבִּי אַבְרָהָם אֲזוּלַאי זיע"א זקנו שֶׁל החיד"א, בְּשֵׁם הַמְקוּבָל הָרַב אַבְרָהָם גְלאַנְטִי זיע"א, בְּסִפְרוֹ "אוֹר הַחַמָּה" עַל ה"אִדְּרָא דְמַשְׁכְנָא" (דַּף קכ"ג ע"ב), וְזֶה לְשׁוֹן קָדְשׁוֹ: אֲפִילוּ עוֹד הַיּוֹם, אַחַר שֶׁנִּפְטַר רשב"י מִבֵּינֵינוּ, כָּל זְמַן שֶׁאָנוּ עוֹסְקִים בְּדִבְרֵי הָאִדְּרָא, "אִתְעַטַר" – בָּא רַבִּי שִׁמְעוֹן מְעֻטָּר כְּמֶלֶךְ בַּעַטְרוֹתָיו בְּרֹאשׁ, וְיֹשֵׁב בְּגַוָון, עכל"ק. וּבְוַדַּאי כַּאֲשֶׁר יְבַקֵּשׁ וְיִתְפַּלֵּל בִּזְכוּת הרשב"י תִּתְקַבֵּל תְּפִלָּתוֹ וְתֵעָשֶׂה בַּקָּשָׁתוֹ. ונתפלל כולנו יחד:

יהי רצון שנזכה בחודש הזה להגאולה שלימה בב"א.

יהי רצון שנזכה בחודש הזה להגאולה שלימה בב"א.

עַל כֵּן עוּרוּ וְהִתְעוֹרְרוּ לְהָעִיר אֶת הָעוֹלָם בְּאוֹר הָעֶלְיוֹן, כִּי בְּאוֹרְךָ נִרְאֶה אוֹר לִמְשֹׁךְ חֶסֶד עַל הַכְּלָל וְעַל הַפְּרָט, "אוֹר חָדָשׁ עַל צִיּוֹן תָּאִיר וְנִזְכֶּה בִּמְהֵרָה לְאוֹרוֹ" אָמֵן.

שיר: אוֹר חָדָשׁ עַל צִיּוֹן תָּאִיר וְנִזְכֶּה בִּמְהֵרָה לְאוֹרוֹ

עננו בִּזְכוּתֵיהּ דְּבַר יוֹחַאי עֲנֵנוּ!

בזוהר הקדוש פרשת פנחס (דף רל"ב.): מְבָאֵר הַסֻּלָּם זיע"א: אָמַר לוֹ, [מֹשֶׁה רַבֵּנוּ רעיא מְהֵימְנָא לְרַבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן יוֹחַאי] מָאוֹר הַקָּדוֹשׁ, הַשְׁלֵם דִּבְרֵי הַסּוֹדוֹת שֶׁל חִבּוּר הָרִאשׁוֹן לְפָרֵשׁ אוֹתָם, כִּי כָּל רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת שֶׁלְמַעְלָה, וְרָאשֵׁי הַיְּשִׁיבוֹת שֶׁלְמַטָּה, כֻּלָּם מוּכָנִים לִשְׁמֹעַ דְּבָרִים אֵלּוּ מִפִּיךְ וְאֶת הַבֵּאוּרִים שֶׁלְּךְ, כִּי שִׂמְחָה וּגְאֻלָּה תִּתְּעוֹרַרְנָה עַל יְדֵיהֶם בָּהֶם לְמַעְלָה וּלְמַטָּה. אַל תִּתְּנוּ דֳמִי לֹא אַתָּה וְלֹא כָּל הַחֲבֵרִים שֶׁלְּךְ. (ע"כ רעיא מהימנא).

ובזוהר הקדוש פרשת פנחס (דף רי"ט): מְבָאֵר הַסֻּלָּם זִיעַ"א: אָמַר לָהֶם, רַבָּנִן שֶׁבְּכָל הַדּוֹרוֹת שֶהֱיִיתֶם וְתִּהְיוּ בִּזְמַנָּם, כָּל שֶׁכֵּן הַמָּאוֹר הַקָּדוֹשׁ, שֶׁהוּא רַבִּי שִׁמְעוֹן, שֶׁחָכְמָתוֹ תָּאִיר בְּכָל הַדּוֹרוֹת שֶׁיִּהְיוּ אַחֲרָיו, אַל תִּתְּנוּ דֳמִי לַקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ-הוּא בַּתּוֹרָה עַד יַעֲרֶה עלינו רוּחַ הַקֹּדֶשׁ (אֶל שְׁכִינָתוֹ), ע"כ. – מכאן רואים את גודל כוח לימוד הזוהר הקדוש עד שמשה רבנו ע"ה מצוה אותנו ללמוד זוהר הקדוש בלי הפסק, עד שתבוא הגאולה הגדולה, ולכל אחד יהיה גאולה פרטית, כמו שהיו מקובלים קדמונים היודעים קבלה מעשית ועשו ניסים. וידוע שבדורינו האר"י הקדוש אסר זאת בתכלית האיסור להשתמש בקבלה מעשית וגם שמזיק, אבל השם יתברך גילה לנו ע"י משה רבינו שלא צריך ללכת לבעלי מופתים, אלא יקיים דברי משה רבנו והרשב"י ע"ה וילמד זוהר הקדוש למען הגאולה ויזכה לראות ניסים כהבטחת הרמ"ז  [דף קע"ח:], וזל"ק: וְכָל מִי שְיִשְׁתַּדֵל לִקְרֹא זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ אֲפִילוּ בִּקְרִיאָה לְבַד… הֲרֵי הוּא כְּהוֹגֶה וּמְפָרֵשׁ אֶת הַשֵּׁם, שֶׁיֵּשׁ כּוֹחַ בּוֹ לַעֲשׂוֹת נִסִּים אֲפִילוּ בְּלֹא יְדִיעָה, וְיָגֵן עָלָיו בָּעוֹלָם הַזֶּה וּבָעוֹלָם הַבָּא, עכ"ל.

כָּתוּב בְּפָרָשַׁת נָשׂא בְּרַעְיָא מְהֵימְנָא (קכד:) וְזֶ"לְ: וּבְגִין דַּעֲתִידִין יִשְׂרָאֵל לְמִטְעַם מֵאִילָנָא דְּחַיֵּי דְּאִיהוּ הַאי סֵפֶר הַזֹּהַר יִפְּקוּן בֵּיהּ מִן גָּלוּתָא… עוֹד אָמְרוּ בְּסֵפֶר הַזֹּהַר (תִּקּוּן ו') וְזֶ"לְ: וְכַמָּה בְּנֵי נָשָׁא יִתְפַּרְנְסוּן לְתַתָּא מֵהַאי חִבּוּרָא דִּילָךְ בְּדָרָא בַּתְרָאָה בְּסוֹף יוֹמַיָּא וּבְגִינֵיהּ וּקְרָאתֶם דְּרוֹר בָּאָרֶץ. (מהרח"ו). אָמַר לוֹן רַבִּי שִׁמְעוֹן… וְכַד יְהֵא קָרִיב לְיוֹמֵי מְשִׁיחָא, אֲפִילּוּ רַבְיֵי דְעַלְמָא זְמִינִין לְאַשְׁכָּחָא טְמִירִין דְּחָכְמְתָא, וּלְמִנְדַע בֵּיהּ קִצִּין וְחוּשְׁבְּנִין, וּבְהַהוּא זִמְנָא אִתְגַּלְּיָא לְכֹלָּא…

בזוהר הקדוש פרשת וירא (דף קיח.): אָמַר לָהֶם רַבִּי שִׁמְעוֹן… וּכְשֶׁיִּהְיֶה קָרוֹב לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ, אֲפִלּוּ תִינוֹקוֹת שֶׁל הָעוֹלָם עֲתִידִים לִמְצֹא נִסְתָּרוֹת שֶׁל חָכְמָה וְלָדַעַת בּוֹ קִצִּים וְחֶשְׁבּוֹנוֹת, וּבְאוֹתוֹ זְמַן יִתְגַּלֶּה לַכֹּל.

– מִזְּמַן אֲשֶׁר הֵצִיץ וְזָרַח אוֹר יְקָרוֹת שֶׁל שְׁנֵי מְאוֹרוֹת הַגְּדוֹלִים סֵפֶר הַתִּקּוּנִים וְסֵפֶר הַזֹּהַר קִיְּמוּ וְקִבְּלוּ הַיְּהוּדִים קְהַל עֲדַת יִשְׂרָאֵל לְהַחֲזִיק בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ שֶׁל הַתִּקּוּנִים וְהַזֹּהַר יָחִיד וְרַבִּים מִנַּעַר וְעַד זָקֵן,  וְהַגַּם דְּאֵין לְאֵל יָדָם לְהַשִּׂיג וּלְהָבִין סוֹד אֲמָרוֹת טְהוֹרוֹת שֶׁבַּסְּפָרִים הַקְּדוֹשִׁים הָאֵלֶּה אַף עַל פִּי כֵן שׁוֹתִים בַּצָּמָא אֶת דִּבְרֵיהֶם וּמִתְלַהֲבִין בִּקְרִיאָתָן מְאֹד מְאֹד. (הרי"ח הטוב, הַבֶּן אִישׁ חַי, בְּנָיָהוּ, וראה בניהו סנהדרין צז.): אי נמי, עתה יש אנשים פרטיים לומדים קבלה, כל אחד בקרן זוית בסתר, אבל לעתיד, הכל ילמדו בה כמו שלומדים תהלים, ותמצאם עדרים עדרים בבית המדרש. עכל"ק. וב"ה זכינו שרואים שנתקיימה נבואתו בדורנו ממש.

למה נחוץ כל כך שכל יהודי ויהודי ילמד זוהר הקדוש?

כתוב בְּסֵפֶר הַתִּקּוּנִים תִּקּוּן ל' (דַּף ע"ג:). וז"ל: בִּלְשׁוֹן הַקֹּדֶשׁ: אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁהז, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָה, אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם…

 

ידוע שבעל הסולם זיע"א שזכה לעיבור נשמת האריז"ל, אמר שהזוהר הוא מכרית ומשבר את כל הקליפות, ושורף את כל הקוצים והברקנים, והוא תיקון גדול מאוד לעשות את כל יהודי לבעל תשובה אמיתי, [אמר המו"ל: והמעכב את הבחורים מללמוד זוהר הקדוש – מעכב אותם מלעשות תשובה] ובפרט להרים מזל ישראל למעלה שלא יוכלו הגויים והערב רב לשלוט עליהם.

שאלה: מהו הגורם למלחמת העולם הראשונה, השניה, שואת אירופה, ומלחמת עולם השלישית שהצדיקים מזהירים מפניה?

– את התשובות לשאלות הללו מצא הגאון בעל הסולם זיע"א בספר הזוה"ק שאמר שבמניעת לימוד הזוהר, מוות וחורבן באים לעולם (תיקו"ז תי' ל' מ"ג וראה זוהר תרומה קסא:). וזעק לכולם על גזירת השואה, ודבריו נפלו על אוזניים אטומות… וכך היה המעשה, לפני פרוץ מלחמת עולם השניה הזהיר הגאון מוהרי"ל אשל"ג זיע"א את רבני קהילות אירופה שילמדו את הזוהר הקדוש, ולא שמעו בקולו ונחרבה אירופה.

אזהרת בעל הסולם 20 שנה לפני השואה ללמוד זוהר וכך נבטל את הגזירה הנוראה המרחפת על אחבנ"י:

 בשנים תרע"ז-תרע"ט, לאחר מלחמת העולם הראשונה, רץ כ"ק הגה"ק רבינו יהודה לייב אשלג זצוקלה"ה בעל "הסולם" זי"ע, ופנה לגדולי ישראל באירופה, והתחנן בפניהם שיורו לתלמידיהם וחסידיהם ללמוד הזוה"ק, והוכיח הנכתב בספה"ק על החיוב בלימוד הזוה"ק, אך לצערנו דחו תחנוניו בתירוצים למיניהן.. בשנת תרע"ט צעק הגאון הק' הנ"ל שנגזרה הגזירה בשמים!!! והזהיר רבינו מ"העננים השחורים" שעולים על אירופה, ואמר שנותנים לנו 20 שנה לברוח לארץ ישראל ששם לא יהיה חורבן!!! ולא התייחסו לדבריו… והחליט לעלות לארץ ישראל, ועשה זאת בשנת תרפ"א!!! – ובאותו הזמן יצאו גדולי ישראל שבא"י בקריאה קדושה (בשנת תרפ"א) לכל אחד ואחד שיקבע שיעור ללמוד (ואף בגירסא בעלמא) בזוהר הקדוש בכל יום, והמטרה היתה להגיע ל-1000 סיומים על הזוהר. (בין החתומים היה מרן ר' יוסף חיים זוננפלד זצ"ל ובית דינו) ולא הגיעו רק לערך ל-600 סיומים. וכבר הסכימו וחזרו רבני הבד"ץ שליט"א (בשנת תשס"ב, תשס"ד) לקריאתם וחזרו וקראו שכל אחד ילמד דף זוהר הקדוש בכל יום.

מי אשם על הריגתם של ששה מיליון יהודים?

 

– בהסכמת רבי מנחם מענכין על איפה שלימה: וזל"ק: ומה ישיבו בני נשא על המאמר המבהיל בתיקוני זוהר (תקון ל´): "וי לון דגרמין דיזיל ליה רוחו של משיח מן העולם ולא ישוב לעולם שהם עושים את התורה יבשה ולא רוצים להשתדל בחכמת הקבלה וכו'", כמה נפישא חילם של המאמרים הללו שנוקבים ויורדים לפני לפנים חדרי לבו של אדם המאמין האמיתי, תסמרנה שערותיו ובשרו נעשה חידודין, בהעלותו על ליבו כי עניות דישראל והגזרות והמלחמות המשסות וההריגות הוא בעצמו גורם לזה מפני שלא עוסק בחכמת הקבלה, ובפמליא של מעלה העני חייבו על דלותו ושפלותו, ההרוג על הריגתו, כל זה נקרא חטאים שבין אדם לחבירו, אשר גם יום הכיפורים אין מכפר עליהם, אוי לנו מיום הדין והתוכחה!

ב"ה שגדולי ישראל האמיתיים בדור הזה צעקו וכתבו ובקשו שכל אחד ילמד דף זוהר ביום, ולדוגמא: כל גדולי של הביד"צ של העדה החרדית, תרפ"א-ז, תשס"ב-ז, ועוד, כ"ק מרן רבי עובדיה יוסף, הגר"ש ואזנר זי"ע, ולהבחל"ח מרן הגר"ח קניבסקי, מרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ש אוירבך שליט"א, כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא, כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז קלויזנבורג, כ"ק מרן אדמו"ר ממחנובקא בעלזא, ועוד, שליט"א. ועוד יותר מאלף גדולי ישראל מדורות הקודמים {ראה אור הזוהר ב"ח}  [ולדאבונינו ישנם עוד רבנים שלא שומעים בקולם של כל גדולי ישראל].

קול דמי אחיך צועקים – מי לא שומע את הקול, קול הקורא, ששה מיליון יהודים שצועקים למעלה בשמים על הרבנים שלא רצו ללמוד זוהר הקדוש, ולכן הרגו אותם!!!! וכך צווח במר קולו הגה"ק בעל הסולם זצ"ל בסוף הקדמתו להסולם שלו, עיי"ש. – כמו כן אנחנו צועקים את זעקת כל גדולי ישראל על חלק מהרבנים, מגידי שיעורים, בעלי דרשנים, שלא צועקים נורא שכל אחד ילמד דף או דקה זוהר ביום, לפני שיהרגו ח"ו את הבחורים ואברכים, ולפני שיסגרו את הישיבות!!!: "אתם הרבנים שלא צועקים ללמוד זוהר הקדוש!!! אתם אשמים על הכל, ולא הכנסת ושריה ויועציה!!!" כמו שכתוב בעל הנפש חיים מוולאזין זי"ע.

אבל אשמים אנחנו על אחינו ! – נכון, אני גם אשם בכל זה שלא הוכחתי מספיק!!! ולכן אני יוצא בקול חזק וכותב את האמת כמו שכתבתי ב-43 ספרים על הערב רב (310 מראה מקומות 172 מזוהר הקדוש), תלמדו את הספרים ותבינו מי הם האשמים האמיתיים!!!

ועכשיו נסביר את גודל מעלתם של כל גדולי ישראל האמיתיים למה הם צועקים שצריך כל ללמוד תורת הסוד?

מובא בספר שמחת אברהם וזל"ק: כתוב בגמרא פסחים (קיג:) וז"ל: תנו רבנן, שלשה חייהן אינם חיים, הרחמנין והרתחנין ואניני הדעת, ואמר רב יוסף כולהו איתנהו בי. ע"כ. ופירש רש"י (סוכה כט.) וז"ל: אניני הדעת, שאינם יכולין לסבול שום דבר מיאוס. עכ"ל. זאת אומרת שלא יכולים לסבול שיהודי לא יקיים את מצוות התורה.

צריך להבין מהו ענין דוקא שלשה דברים אלו. וכן צריך להבין מהו הענין שרב יוסף אמר שיש בו את כל שלשת דברים אלו.

אפשר לבאר דהנה 'הרחמנין', פירושו מי שמרחם עד מאוד, בגודל רחמנות גדולה עד מאוד, על הנשמות אשר מאיגרא רמה ירדו לסתר המדרגה בעולם הזה השפל, ונתרחקו מאד מהשי"ת עד שנפלו בעבירות חמורות רח"ל, ובפרט כאשר אדם אוהב את חבירו כנפשו, כמה יקר בעיניו נפש חבירו ונפש זרעו, ומי יוכל לשער גודל הרחמנות הזה כאשר מצייר בנפשו כי באמת מאבד הוא ח"ו את עצמו ואת כל העולמות בחטאיו רח"ל. וכן הוא גודל רחמנותם שמרחמים על כל אחד ואחד.

'הרתחנין', היינו מי שרותח ובוער ליבו בקרבו בִּיקַד יְקוֹד אֵשׁ, וּבְהַגִגָיו תִּבְעַר אֵשׁ לַהֶבֶת שַׁלְהֶבֶת, עָצוֹר בְּמִלִּין לֹא יוּכַל, וְזוֹעֵק וּמְשַׁוֵּעַ וְנִשְׁבַּר לִבּוֹ בְּקִרְבּוֹ, וּמְקַנֵּא קִנְאַת ה' צְבָאוֹת, ולוחם מלחמת ה' בעמלק, בלי שום פחד משום בריה בעולם, ומוכן למסור נפשו על קידוש ה' בכל רגע, ועושה כל שביכלתו להרבות כבוד שמים, ולמנוע צער השכינה, ולזכות את הרבים, לקרב את הרחוקים ואת הקרובים.

אַנִינֵי הַדַעַת', הַיְינוּ שאינם יכולים לסבול שום דבר מיאוס וטומאה. ואינם יכולים לסבול שום ענין של פגם בקדושת הברית ח"ו. ו'דַעַת' הוא ענין היחוד, שהיחוד הוא רק בכח הדעת (יבמות נג: עץ חיים שער לט פרק ז). נמצא שעל ידי עבודתם הקדושה הזו, שפועלים שלא יהיה שום פגם בקדושת היסוד, גורמים יחודים נוראים גדולים ועצומים עד למאוד. ומייחדים לעילא ולתתא, ומייחדים לבבות בני ישראל לאבינו שבשמים.

'אמר רב יוסף כּוּלְּהוּ אִיתַנְהוּ בִּי', כי רב יוסף, הוא ענין מידת היסוד, צדיק, קדושה. ובו יש את כל שלשת מדרגות אלו.

וזוהי עבודת הצדיקים שבכל דור ודור, 'צדיק יסוד עולם' (משלי י כה), כמו רב יוסף בדורו, שהוא הצדיק, שיש לצדיקים את כל שלשת מדרגות אלו. שמרחמים עד מאוד על הנשמות, וכן רותחים ובוערים כדי לעשות רצון קונם להרבות כבוד שמים בעולם, ועל ידי זה עושים יחודים גדולים שהוא ענין הדעת. ולזה יכול לזכות כל יהודי, לעשות ולקיים את עבודת שלש מדרגות אלו [שלש מדרגות אלו קשורים זה בזה. על ידי גודל הרחמנות העצומה מתעורר רחיתה לקנא קנאת ה' צבאות, ועל ידי זה נעשים יחודים גדולים].

ושלשה אלו 'חייהן אינם חיים', כי אינם חיים כלל באופן גשמי ככל בני העולם, אלא כל חיותם הוא באופן נעלה הרבה יותר, כל חייהם הוא באופן עליון הרבה יותר, גבוה מאוד, עכ"ל ספר שמחת אברהם.

דַּע שֶׁמִי שֶׁנִּשְׁמָתוֹ טְהוֹרָה וְזַכָּה, מִשְׁתּוֹקֵק לַלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה (רַבִּי יְהוּדָה פְּתַיָיא).

אֵלּוּ שֶׁלּוֹמְדִים זֹהַר… יִנָּצְלוּ מֵהַמַּבּוּל וּמְמִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג כְּמוֹ בְּתֵבַת נֹחַ (תיקז"ח ע"ב ע"ד, זֹּהַר נָשׂא). נִצּוֹלִים מִכָּל פְּגָעִים רָעִים. (תיקו"ז, כְּגַן הַיָּרָק). זוֹכִים לְהַשְׁבָּתַת הַקִּטְרוּגִים, מְבַטְּלִים אֶת הַקְּלִפּוֹת וּמְבִיאִים אֶת הַמָּשִׁיחַ (הגר"א-אֶבֶן שְׁלֵמָה, חֶסֶד לְאַבְרָהָם, דגל מחנה אפרים שְׁמִינִי) מְטַהֵר וּמְקַדֵּשׁ הַנֶּפֶשׁ. (פֶּלֶא יוֹעֵץ). מְקָרְבִים אֶת הַגְּאֻלָּה וְעוֹשִׂים נַחַת רוּחַ גָּדוֹל לְיוֹצְרָם (מקדש מלך לתיקו"ז). בְּחוֹל: שָׁעָה אַחַת כְּמוֹ שָׁנָה שְׁלֵימָה. בְּשִׂמְחָה: אֶלֶף שָׁנָה, בְּצַעַר: מֵאָה אֶלֶף שָׁנָה. בְּשַׁבָּת: מְקַבְּלִים שָׂכָר עַל שָׁעָה אַחַת: אֶלֶף שָׁנָה תּוֹרָה. בְּשִׂמְחָה: מִלְיוֹן שָׁנָה. בְּצַעַר: מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה. (הֲרֵי"ח הַטּוֹב, אורחות צדיקים, אבות דרבי נתן). הֵם בִּלְבַד זוֹכִים שֶׁתְּפִלּוֹתֵיהֶם נִשְׁמָעוֹת וּמִתְקַבְּלוֹת (רבי יעקב אַבּוּחֲצִירָא, "בִּגְדֵי הַשְּׂרָד"). רַק הֵם נִקְרָאִים עוֹבְדֵי ה' לְשֵׁם שָׁמַיִם, שֶׁלֹּא עַל מְנָת לְקַבֵּל פְּרָס. וְזוֹכִים לְקַבֵּל פְּנֵי שְׁכִינָה, וּמֵרוֹאֵי פְּנֵי הַמֶּלֶךְ (רבי אברהם אֲזוּלַאי, פר"א).

לִמּוּד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תִּקּוּן הַבְּרִית

וְעַל יְדֵי לִמּוּדוֹ בְּזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יִּזְכֶּה תֵּכֶף לָשׁוּב בִּתְשׁוּבָה שְׁלֵמָה, כִּי אִי אֶפְשָׁר לַחְזֹר בִּתְשׁוּבָה בְּלִי לִמּוּד תּוֹרַת הַסּוֹד, וְהוּא תִּקּוּן מְיֻחָד לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, וּבִפְרָט לְתִקּוּן הַכְּלָלִי תִּקּוּן הַבְּרִית הַגָּדוֹל, כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הַקָּדוֹשׁ הַמְּקֻבָּל רַבִּי אֵלִיָּהוּ מַנִּי זי"ע בְּסִפְרוֹ קַרְנוֹת צַדִּיק (אוֹת נג'): וז"ל: וְיַרְגִּיל לִלְמוֹד בְּקַבָּלָה שֶׁקְּרִיאַת הַקַּבָּלָה הִיא תִּקּוּן לַעֲוֹן זֶה, וְלָכֵן נִקְרָאוּ הַמְּקֻבָּלִים מְחַצְדֵי חַקְלָא עַל שָׁם שֶּׁכּוֹרְתִים כָּל הַקְּלִפּוֹת, וְלִמּוּד סֵפֶר הַזּוֹהַר הוּא בִּכְלָל תִּקּוּן זֶה. (יְסוֹד יוֹסֵף) וּבִפְרָט לִמּוּד תִּקּוּן מ"ח מֵהַתִּקּוּנִים שֶׁהוּא טוֹב לֶאָמְרוֹ בְּאוֹתוֹ יוֹם, (הַנְהָגוֹת יֹשֶׁר שֶׁל מַהֲרִ"י סָרוּק ז"ל). וְנִרְאֶה לִי שֶׁגַּם בִּימֵי הַשּׁוֹבָבִים טוֹב לִקְרוֹתוֹ מִדֵּי יוֹם בְּיוֹם חֹק וְלֹא יַעֲבוֹר, עכ"ל.

בְּלֹא זֶה לֹא יוֹעִיל תְּשׁוּבָה כִּי הַמִּתְרַשֵּׁל מִלִּמּוּד זֶה גּוֹרֵם לְכָל הָאֲסוֹנוֹת

ְכֵן הוּא פָּשׁוּט מִכָּל דִּבְרֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, עַל מִי שֶּׁמּוֹנֵעַ עַצְמוֹ מִלִּמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, וּמִתְרַשֵּׁל חַס וְשָׁלוֹם מִלַּעֲסֹק בְּלִמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה, שֶׁגּוֹרֵם לְכָל הָאֲסוֹנוֹת בָּעוֹלָם, רח"ל, אִם כֵּן כֵּיצַד תּוֹעִיל תְּשׁוּבָתוֹ אִם עֲדַיִן נִמְצָא בְּחֻרְבָּנוֹ, וְכֵן הוּא מְפֹרָשׁ בְּתִקּוּן זוֹהַר (תִּקּוּן ל' דַּף ע"ג עַמּוּד ב) וְזֶה לְשׁוֹנוֹ: 'נָתִיב תָּנִינָא… וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה (יְשַׁעְיָהוּ פֶּרֶק מ פָּסוּק ו), כָּל חֶסֶד דְּעָבְדִין לְגַרְמַייהוּ עָבְדִין' וְכוּ', 'וַאֲפִילוּ כָּל אִינוּן דְמִשְׁתַּדְלִין בְּאוֹרָיְיתָא כָּל חֶסֶד דְּעָבְדִין לְגַרְמַייהוּ עָבְדִין. בְּהַהוּא זִימְנָא, וַיִּזְכּוֹר כִּי בָּשָׂר הֵמָּה רוּחַ הוֹלֵךְ וְלֹא יָשׁוּב (תְּהִלִּים פֶּרֶק עח פָּסוּק לט) לְעָלְמָא, וְדָא אִיהוּ רוּחָא דְּמָשִׁיחַ. וַי לוֹן מַאן דְגָרְמִין, דְיֵזִיל מִן עָלְמָא, וְלֹא יְתוּב לְעָלְמָא, דְאִלֵין אִינוּן דְּעָבְדִי לְאוֹרָיְיתָא יְבֵשָׁה, וְלֹא בָעָאן לְאִשְׁתַּדְלָא בְּחָכְמָה דְּקַבָּלָה, דְגָרְמִין דְּאִסְתַּלַּק נְבִיעוֹ דְחָכְמָה דְּאִיהוּ י' מִינָהּ' וְכוּ'… דְיִרְאָה וְאַהֲבָה עַל מְנָת לְקַבֵּל פְּרָס, אִיהִי שֶׁל שִׁפְחָה, וְתַחַת שָׁלֹשׁ רָגְזָה הָאָרֶץ וְגוֹמֵר תַּחַת עֶבֶד כִּי יִמְלוֹךְ, וְשִׁפְחָה כִּי תִירָשׁ גְּבִרְתָּהּ', עכ"ל.

עַל כֵּן כָּל אִישׁ יֶאֱזֹר כְּגֶבֶר חֲלָצָיו לְבִלְתִּי יִשְׁקֹט עַל שְׁמָרָיו, אֶלָּא יַגְבִּיר חֵילוֹ וַיִּתֵּן מַעֲיָנָיו בְּלִמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה, וְשָׁב וְרָפָא לוֹ, אכי"ר.

וְכָךְ יִתְבּוֹנֵן הָאָדָם אֶת תַּכְלִיתוֹ וְיָדַע אַחֲרִיתוֹ מֵרֵאשִׁיתוֹ, כִּי בְּרֵאשִׁית מְחֻבָּר עִם לְעֵינֵי כָּל יִשְׂרָאֵל, יִרְאוּ עֵינֵינוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בִּגְאֻלַּת נַפְשֵׁנוּ לְמַעַן פְּדוּת הַשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה עֲטָרָה לְרֹאשֵׁנוּ בַּגְּאֻלָּה הַשְּׁלֵמָה בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן כֵּן יְהִי רָצוֹן.

וּכְמוֹ שכתוב בתיקון מ"ג שֶׁבִּזְכוּת לִמּוּד זוֹהַר שׁוֹמְעִים אֶת שְׁמַע יִשְׂרָאֵל שֶׁכְּלָל יִשְׂרָאֵל אוֹמְרִים נָבִיא כָּאן אֶת הַקְדָּמַת הַזּוֹהַר שֶׁמְּדַבֵּר שָׁם בְּעִנְיָן יִחוּד הַבּוֹרֵא:

אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן, אֶלְעָזָר, מַה פֵּרוּשׁ הַפָּסוּק "שְׂ'אוּ מָ'רוֹם עֵ'ינֵיכֶם וּרְאוּ מִי בָּרָא אֵלֶּה" עַל מִי נֶאֱמַר "אֵלֶּ"ה"?

"שְׂ'אוּ מָ'רוֹם עֵ'ינֵיכֶם רָאשֵׁי תֵּבוֹת שְׁמַ"ע – כִּי בְּלִי לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ אִי אֶפְשָׁר לְהָרִים עֵינַיִם לַמָּרוֹם, כִּי הַתְּפִלּוֹת לֹא מִתְקַבְּלוֹת, וְזֶה מַה שֶׁכָּתַב בְּזוֹהַר לָדַעַת אֶת ה'.

מי שלא לומד סודות התורה – זוהר הקדוש עובר על השבוע שנשמתו נשבעה בשבועה ויותר טוב שלא נולד כלל

בְּשָׁעָה שֶׁעָלָה בִרְצוֹנוֹ שֶׁל הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לִבְרֹא אֶת הָאָדָם, עָמַד לְפָנָיו בִּדְמוּתוֹ וְקִיּוּמוֹ כְּמוֹ שֶׁהוּא בָּעוֹלָם הַזֶּה. וַאֲפִלּוּ כָּל אוֹתָם בְּנֵי הָעוֹלָם, טֶרֶם בּוֹאָם לָעוֹלָם הַזֶּה, כֻּלָּם עוֹמְדִים בְּתִקּוּנָם וְקִיּוּמָם כְּמוֹ שֶׁעוֹמְדִים בָּעוֹלָם הַזֶּה בְּאוֹצָר אֶחָד שֶׁשָּׁם כָּל נִשְׁמוֹת הָעוֹלָם מִתְלַבְּשׁוֹת בִּדְמֻיּוֹתֵיהֶן.

הקב"ה קורא לנשמה לפני שיורדת לעולם

וּבְשָׁעָה שֶׁמְּזֻמָּנִים לָרֶדֶת לָעוֹלָם הַזֶּה, קוֹרֵא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לִמְמֻנֶּה אֶחָד שֶׁמִּנָּה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא בִּרְשׁוּתוֹ אֶת כָּל הַנְּשָׁמוֹת הָעֲתִידוֹת לָרֶדֶת לָעוֹלָם הַזֶּה, וְאוֹמֵר לוֹ: לֵךְ תָּבִיא לִי רוּחוֹ שֶׁל פְּלוֹנִי. בְּאוֹתָהּ שָׁעָה בָּאָה אוֹתָהּ נְשָׁמָה מְלֻבֶּשֶׁת בִּדְמוּת שֶׁל הָעוֹלָם הַזֶּה, וְאוֹתוֹ מְמֻנֶּה מַרְאֶה אוֹתָהּ לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא.

שבועות הקב"ה לנשמה

הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךָ הוּא אוֹמֵר לוֹ וּמַשְׁבִּיעַ אוֹתָהּ, שֶׁכְּשֶׁתֵּרֵד לָעוֹלָם הַזֶּה, שֶׁתִּשְׁתַּדֵּל בַּתּוֹרָה לָדַעַת אוֹתוֹ וְלָדַעַת אֶת סוֹד הָאֱמוּנָה. שֶׁכָּל מִי שֶׁהָיָה בָּעוֹלָם הַזֶּה וְלֹא הִשְׁתַּדֵּל לָדַעַת אוֹתוֹ – טוֹב לוֹ שֶׁלֹּא יִבָּרֵא. מִשּׁוּם כָּךְ נִרְאָה לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ הַקָּדוֹשׁ, לָדַעַת אֶת הָעוֹלָם הַזֶּה, וּלְהִשְׁתַּדֵּל בַּקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ- הוּא בְּסוֹד הָאֱמוּנָה.

כל מי שהיה בעולם הזה ולא השתדל להכיר את השם יתברך – טוב לו שלא נברא!

זְהִוּ שֶׁכָּתוּב (דברים ד) אַתָּה הָרְאֵתָ לָדַעַת. הָרְאֵיתָ עַל יְדֵי אוֹתוֹ הַמְמֻנֶּה לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא. לָדַעַת – לָדַעַת וּלְהִסְתַּכֵּל בָּעוֹלָם הַזֶּה בְּסוֹד הָאֱמוּנָה וּבְסוֹד הַתּוֹרָה. וְכָל מִי שֶׁהָיָה בָּעוֹלָם הַזֶּה וְלֹא הִשְׁתַּדֵּל בַּתּוֹרָה לְהַכִּירוֹ, טוֹב לוֹ שֶׁלֹּא נִבְרָא, שֶׁהֲרֵי בִּשְׁבִיל זֶה הֱבִיאוֹ הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא אֶת הָאָדָם לָעוֹלָם הַזֶּה.

התבטא פעם צדיק ואמר: בבוא מלך המשיח, עם ישראל נקבצו ובאו לך, ופליטת העם ששים ושמחים, בעת הזאת יתבונן מלך המשיח בעיניו הטהורות יבחן כל אחד ואחד לפי מעשיו, לפתע ירים ידו ויראה באצבעו, כולם ירימו עיניהם בפליאה ויביטו במחזה, אז ישמיע מלך המשיח את קולו ויאמר, בהפנותו אצבע על יהודי מסויים: "בזכותך הגעתי!, לך יש חלק בגאולת העם!", כך יראה על כל יהודי ויהודי שפעל למען ביאתו.

הלואי שנזכה להיות מן הזוכים המאושרים, שהמשיח בכבודו ובעצמו יעיד עלינו – "בזכותך הגעתי". על כן, יהודים יקרים, תנו לימוד לשם שמים, הקריבו מדקותיכם למען השכינה הקדושה, לעשות נחת רוח ליוצרינו, לגרום לפדות נפשנו, וכולנו כאחד נזכה שיקויים בנו נבואת הרשב"י "זכאה דרא דהאי אתגליא ביה ובסגולתו "וקראתם דרור" ותחזנה עינינו, בן דוד משיחנו מלך ביופיו יבוא ויגאלינו, ב"עוז" והדר אלוקינו, ובשכר זאת א-ל חי חלקינו, ונחה עליו רוח ה' צורינו מגינינו, יגלה כבוד מלכותך עלינו, ואז ישמח ליבינו, ותגל נפשינו, בישועת מלכינו. ונלך כולנו כאחד יחד לקבל את אור פני מלך המשיח בב"א.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*