logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

דרשה ברדיו 2000/דרשה בשבת פרשת ויקרא

רדיו 2000

האדמור מהאלמין- ברדיון 2000דרשה ברדיו 2000 יום ד' ויקרא תשע"ה

בְּרוּכִים הַבָּאִים בְּשֵׁם ה' לְכָל שׁוֹמְעֵי שִׁעוּרִים בְּרַדְיוֹ 2000 בָּאָרֶץ וּבָעוֹלָם כֻּלּוֹ.

  • מזל טוב לחתונה של מזכה הרבים הגדול במפעל הזוהר העולמי, הצדיק הנסתר הרב עידן כהן שליט"א השם יתברך יעזור שיהיה קשר של קיימא, בנין עדי עד, ויזכה לבנות בית נאמן בישראל, ויזכה לדורות ישרים מבורכים בנים צדיקים כרבי שמעון בר יוחאי ובנות כשרה אמינו עליהם השלום, ויזכה עכשיו ביחד עם אשתו הצדקת לזכות הרבים ביתר שאת וביתר עוז עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.
  • מזל טוב לרשב"י ולכל ישראל, בעזרת השי"ת נפתחו סניפים חדשים של מפעל הזוהר העולמי, ובחסדי ה' התבצעה חלוקה של ספרי זוהר הקדוש מבית לבית ב- 15 ערים וישובים מישראל: בישעי, תירוש, גפן, קרית מלאכי, יבנה, גדרה, רחובות, בני עיש, חפץ חיים, יד בנימין, אדרת, קרית גת, יהוד, אור יהודה, טירת יהודה, המעוניינים לקבל ספרי זוהר לחלוקה בכל ערי ישראל, יתקשרו לטל : 0548-477395
  • מזל טוב לעם ישראל, בהוד והודיה לשי"ת נפתח השבוע סניף חדש, יחיד ומיוחד של מפעל הזוהר העולמי, בעיר האבות קרית ארבע ומשם בע"ה תתבצע חלוקה לכל האזורים הסמוכים כגוש עציון, ובפרט במערת המכפלה, יהיה לנו שלוחי מצווה שיחלקו בכל עת ובכל שעה, המעוניינים לקבל סחורה של ספרים ועלונים של הזוהר הקדוש נא להתקשר: 0548-477395
  • ממר יצא מתוק: אני אסיר תודה גדולה למשגיחים ושוחטים שהתקשרו לרדיו ובקשו לא לפרסם ולגלות את האמת הערומה והכואבת על המתרחש בעולם הכשרות, לכן ישועת ה' כהרף עין, בזכותם נעשו לנו שני ניסים גדולים:
  • 1: השם עזר לנו להדפיס רבע מיליון דיסקים המגלים כל הסודות.
  • 2. מזל טוב לפתיחת קו השיעורים והדרשות של מפעל הזוהר העולמי (הוט ליין), שם תוכלו לשמוע בעזרת השם כל הגילויים החדשים מה שנעשה בכשרות ובשחיטה ואיך שגונבים וגוזלים מאתנו כסף גדול, ובמקום לתת לספק לנו כשרות, מאכילים אותנו טריפות, אז מהיום והלאה מי שרוצה לשמוע שיעורים של שעות של גילויים, מה הולך בכשרות להתקשר לטלפון: 050-411-6923
  • מי שרוצה לקבל עלונים חדשים וספרי זוהר וסטים שלמים לחלוקה בכל עיר ועיר לבתי מדרשים בחינם, נא לטלפן: 0527-651911
  • המעוניין שיהיה לו זכות גדולה לספק מחסנים בכל עיר ועיר לאכסן ספרים לחלוקה הגדולה של כל ספרי זוהר הקדוש, סטים של זוהר, 45 כרכים, זוהר תורה 5 כרכים, שכר ועונש 5 כרכים, אדרא רבא וזוטא, זוהר נשמת כל חי, תיקוני זוהר, תיקון מ"ג, תיקון מ"ח, תיקון ל', כח הזוהר, פתח אליהו הנביא זכור לטוב, לתלמודי תורה ובתי מדרשים, ועוד ספרי זוהר, הכל לחלוקה בחינם, וכמו כן עלונים מיוחדים (הסיפור הנפלא של בעל תשובה רבי יוחנן באנון זצ"ל שהגיע למעלות עליונות ונשגבות, דבר שרבנים גדולים כל חייהם לא זוכים להגיע, יוחנן באנון זי"ע שימש כקצין משטרה במחלקת הסמים, ולאחר קריאה רבה בזוהר הקדוש ימים כלילות ורצון עז להבין סודות הזוהר, זכה להתגלות הרשב"י בחלום הלילה, זכה לקבל כל הזוהר הקדוש, כל העץ חיים וכל התורה מהרשב"י בתוך מספר דקות וידע הכל בע"פ ואת עומק סודות הזוהר, בהמשך חייו מסר נפשו ללמד ולהפיץ את לימוד הזוהר הקדוש בכל הארץ, סיפורו יצא לאור על ידי ארגון בחגווי הסלע, כולל סרטון על התגלות הרשב"י,) כל המעוניין יתקשר 0527-651911
  • מזל טוב לעם ישראל הקדושים, כעת יצאו לאור דיסקים חדשים של הצדיק המקובל הרב אריה ברדה על:
  • סיפורי הזוהר לילדים.
  • זוהר קהלת.
  • זוהר תורה על כל פרשיות התורה 354 שיעורי יומי.
  • זוהר שיר השירים.
  • זוהר קהלת.
  • קב הישר 354 שיעורי יומי.
  • זוהר דף היומי על כל הש"ס
  • דיסקים על כל הספרים פלא יועץ, קב הישר, אורחות צדיקים ועוד, ועל התורה כולה כל פרשיות התורה, וכל התנ"ך, 4 פעמים שיעורים על הזוהר הקדוש, היחיד בעולם, 10,000 אלף שעות של תורה, קרוב ל10 מילים על הזוהר הקדוש למען הקים שכינתא מעפרא, היום ב"ה כל ילד קטן כבר יכול לשמוע את כל השיעורים ולהבין בקלות, בסה"כ: 243 דיסקים.
  • בקרוב נפתח בעזרת השם קו טלפון לשמיעת כל השיעורים, להזמנת הדיסקים, אצל הצדיק המקובל הרב ברדה שליט"א 054-4577956
  • מי שמעוניין לחלק דיסקים לישיבות לתלמודי תורה בית יעקב בתי מדרשים לתת שיעורים לחלוקה חינם: 0527-651911.
  • עתה יחד נלמד כולנו את תיקון ל' והרשב"י ע"ה יושב עמנו ממש, מחובר לנשמותינו ומגן עלינו בעולם הזה ובעולם הבא:
  • נקרא לכם את הדף הראשי של התיקון ל' עם כל הסגולות הגדולות שיש בזה – מי שרוצה לקבל בחינם יתקשר לטלפון 0527-651911

 

10 שאלות גדולות לליטאים שקוראים לעצמם תלמידי רבינו הגר"א זצ"ל.

מה יעשו בחורי הישיבות וראשי הישיבות תלמידי הגר"א ז"ל עם המאמרים האלו???

 

ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם:

הגר"א ז"ל: מיום עומדו על דעתו היינו בן י"ג – לא הסתכל חוץ לד' אמותיו. (עליות אליהו) וזה היה בזמנם שהיו הרחובות נקיים!!!!

  1. הגר"א ז"ל אומר: עדיף לאכול מאכלי חלב בשבת – מאשר לאכול בשר שלא היה עוד שוחט בודק הסכין, (ספר הכשרות)
  2. הגר"א ז"ל: החמיר בטבילת עזרא. (מעשה רב, ראה בספר מקוה ישראל באריכות).
  3. על הבעש"ט אמרו: "כי זכה לכל האורות והמדרגות שהיו לו, מחמת המקוואות שהיו לו תמיד והטבילות" (כתר שם טוב כ"א ב').
  4. ולדברי הצה"ק רבי אהרן מקרלין: "על ידי המקוה יוכל האדם לפעול הרבה, ואף על פי שאין נבואה בחוץ לארץ, על ידי מקוה יוכל להיות" (בית אהרן קמ"ה).
  5. וכאן הראשי ישיבות אוסרים על בחורים ללכת למקווה. והם לא יודעים שהגר"א ז"ל החמיר ללכת למקוה!!!!!
  6. כשהיה גזירת שינוי המלבושים מלבוש יהודי ללבוש נכרי – פסק הגר"א ז"ל שזה יהרג ואל יעבור, (חכמת אדם).
  7. מה יעשו תלמידי החכמים שלנו? והנשים שלהם????
  8. הגר"א ז"ל אמר ללמוד זוהר הקדוש בכל יום! (מעשה רב), ולמד את הזוהר וכתבי האר"י כשהיה בן 8-9 שנים!!!! ולפני הבר מצוה כבר ידע הכל בעל פה, (עליות אליהו).

זכרו הסיפור מהנציב:

כל הערוצים שעדיין לא זכו לעורר את עם ישראל בתשובה על ידי לימוד הזוהר הקדוש, [כי בלעדי הזוהר הקדוש לא ניתן להשיג אהבת תורה ויראת שמים, ולהגיע לתשובה שלימה, כמבואר בזוה"ק תיקו"ז תיקון מ"ג, ואי אפשר לזכות לעולם הבא, וכל הצרות הבאות על עם ישראל באים רק בגלל שלא לומדים זוה"ק, תיקו"ז תיקון ל'], יקחו לעצמם מוסר השכל, מרדיו 2000 שמפיצים את הזוהר הקדוש מהם יראו וכן יעשו כל הערוצים וכל בעלי הדרשנים להתחיל במסירת שיעורים והפצת הזוהר הקדוש, כדי להציל את עם ישראל לקרב ולהביא הגאולה השלמה בב"א.

כל השומעים לשיעורים הקדושים של הזוהר הקדוש מזכים את הרבים ועל ידי זה משיבים לקדוש ברוך הוא את בניו ובנותיו התועים. אתם מקושרים להתנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי על ידי לימוד והפצת הזוהר בכל העולם, ואתם שותפים מלאים.

כל אחד צריך להפיץ את תורתו של רשב"י הקדוש. ויזכה להיות שותף מלא בזיכוי הרבים, ולקירוב לבבות ולקרב הגאולה.

כל המשתתפים בשיעורי הזוהר הקדוש יזכו לכל הברכות שבירך הקב"ה לאברהם אבינו ע"ה, ימלא ה' משאלות לבכם לטובה ולברכה, בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות, חַיֵי אֲרִיכֵי וּמְזוֹנֵי רְוִיחֵי וְסִיַּעְתָּא דִשְׁמַיָּא, זַרְעָא חַיָּא וְקַיָּמָא זַרְעָא דִּי לָא יִפְסוֹק וְדִי לָא יִבְטוֹל מִפִּתְגָּמֵי אוֹרַיְתָא. מתוך בריאות ושמחה ונחת, יוסף ה' עליכם אלף פעמים, ותזכו לשמוע ממלך המשיח בזכותך הגעתי, כמו שהתבטא פעם צדיק ואמר: בבוא מלך המשיח, עם ישראל נקבצו ובאו לך, ופליטת העם ששים ושמחים, בעת הזאת יתבונן מלך המשיח בעיניו הטהורות יבחן כל אחד ואחד לפי מעשיו, לפתע ירים ידו ויראה באצבעו, כולם ירימו עיניהם בפליאה ויביטו במחזה, אז ישמיע מלך המשיח את קולו ויאמר, בהפנותו אצבע על יהודי מסויים: "בזכותך הגעתי!, לך יש חלק בגאולת העם!". כך יראה על כל יהודי ויהודי שפעל למען ביאתו.

הלואי שנזכה להיות מן הזוכים המאושרים, שהמשיח בכבודו ובעצמו יעיד עלינו – "בזכותך הגעתי".

על כן, יהודים יקרים, תנו לימוד לשם שמים, הקריבו מדקותיכם למען השכינה הקדושה, לעשות נחת רוח ליוצרינו, לגרום לפדות נפשנו, ונלך כולנו כאחד יחד לקבל את אור פני מלך המשיח בב"א.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*