logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

דף היומי

קח חלק במהפכה רוחנית בעם ישראל- דף היומי בזוהר עם פירוש הסולם.

בית מדרש הסולם, בשיתוף מפעל  הזהר העולמי, שמחים לבשר על פתיחת לימוד מסודר של הדף היומי בזוהר  הקדוש, עם פירוש הסולם. הלימוד יועבר ע"י  הרב הגה"צ הרב אדם סיני  החל מיום א', ל"ג בעומר תשע"ג.  (28.4.13)הלימוד יועבר בשידור חי מידי ביום בשעה  18:00.  וניתן לצפייה בכל שעות היממה. [ הלימוד לא כרוך בתשלום]

ברכתו של האדמו"ר מהאלמין ללימוד דף היומי בזוהר  הקדוש עם פירוש הסולם

 

לחץ כאן לשיעורים בזוהר היומי

 

מכתב הסכמה של האדמו"ר מהאלמין לכב' הרב הגה"צ  אדם סיני שיפתח את סדר לימוד את דף  היומי של הזהר הקדוש ביום ל"ג בעומר תשע"ג- להורדה לחץ כאן:  מכתב הסכמה לכב' הרב אדם סיני

 

Printזוהר מחולק כריכה 5762 2

זוהר מחולק כריכה 5762 1

 

ב"ה בל"ג בעומר תשע"ג, ביום בו רבבות עלו לציון הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי, התחלנו בלימוד של דף אחד בכל יום מהספר שאורו מזהיר עד הרקיע, אל תישאר מאחור, הצטרף עכשיו ל"חבורה" של רשב"י!

איך ללמוד בפועל?

השיעורים מחולקים כך: שיעור למתקדמים כ45 דקות, כלומר שלומדים בשיעור את כל הדף בצורה טובה עם הסבריו של הרב אדם סיני, ולאחר מכן שיעור נוסף כ15 דקות של "השקפה" ששיעור זה מסכם בקצרה ובשפה מובנת יותר כך שכל יהודי יכול ללמוד ולהבין את הזוהר הקדוש. השיעורים מועברים בכל יום בשעה 18:00 בשידור חי (כדאי להתעדכן בלוח השידורים) וכן מוקלטים ומועלים ישירות לערוץ "הסולם" ביוטיוב.  ניתן גם להקים קבוצות לימוד ברחבי הארץ.

למה כדאי להצטרף?

הניסיון מראה ומוכיח לנו שרק כאשר קיימת מסגרת ברורה ומחייבת, אדם יכול לפעול מבלי לסטות מן הדרך, כך שהלימוד היומי, נותן לאדם אפשרות ללמוד ולסיים את כל הזוהר הקדוש! כמו כן, כאשר פועלים כקבוצה, ככלל, היחיד נתרם מכוח הכלל, כידוע, שלבד קשה יותר לפעול. שיהיה בהצלחה.

להרשמה, שאלות, ברורים – 0542142421 או במייל [email protected].

לחץ כאן לשיעורים בדף היומי בספר בזוהר הקדוש

 

מומלצים:

 

הדף היומי בתלמוד עשר הספירות

חכמת הקבלה בדרך היהדות והחסידות

הבלוג של הרב אדם סיני שליטא

התורה האדם ומה שביניהם- פרשת שבוע לפי יסודות הזוהר הקדוש

 

הירשם לדף היומי בספר הזוהר הקדוש:

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*