logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

תמונות ממפעל הדפוס והפצת זוהר בבתי אב בבית שמש

DSC01563

הפצת עלוני זוהר בבתי אב בבית שמש- מפעל הזוהר העולמי

DSC01561

עלוני זוהר בבתי אב בבית שמש- מפעל הזוהר העולמי

DSC01516

עלוני זוהר בבתי אב בבית שמש- מפעל הזוהר העולמי

DSC01478

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01502

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01493

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01492

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01485

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01470

האדמו"ר מהאלמין- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01458

האדמו"ר מהאלמין- במפעל הדפוס- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01462

האדמו"ר מהאלמין- – נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01460

האדמו"ר מהאלמין- בצפעל הדפוס- נשיא מפעל הזוהר העולמי- הרב יהדה שלום גרוס שליט"א

DSC01457 DSC01459 DSC01461   DSC01464 DSC01465 DSC01466  DSC01468 DSC01469 DSC01471  DSC01473 DSC01474 DSC01475 DSC01476 DSC01477 DSC01479 DSC01480   DSC01483 DSC01484 DSC01486 DSC01487 DSC01488 DSC01489 DSC01490 DSC01491 DSC01494 DSC01495 DSC01496 DSC01497 DSC01498 DSC01499 DSC01500 DSC01501 DSC01503 DSC01504 DSC01505 DSC01506 DSC01507 DSC01508 DSC01509 DSC01510 DSC01511 DSC01512 DSC01513 DSC01514 DSC01515 DSC01517 DSC01518 DSC01519 DSC01520 DSC01521 DSC01522 DSC01523 DSC01524 DSC01525 DSC01526 DSC01527 DSC01528 DSC01529 DSC01530 DSC01531 DSC01532 DSC01533 DSC01534 DSC01535 DSC01536 DSC01537 DSC01538 DSC01539 DSC01540 DSC01541 DSC01542 DSC01543 DSC01544 DSC01545 DSC01546 DSC01547 DSC01548 DSC01549 DSC01550 DSC01551 DSC01552 DSC01553 DSC01554 DSC01555 DSC01556 DSC01557 DSC01558 DSC01559 DSC01560 DSC01562 DSC01564 DSC01565 DSC01566 DSC01567 DSC01568 DSC01569 DSC01570 DSC01571 DSC01572 DSC01573 DSC01574 DSC01575 DSC01576 DSC01577 DSC01578 DSC01579 DSC01580 DSC01581 DSC01582 DSC01583 DSC01584 DSC01585 DSC01586 DSC01587 DSC01588 DSC01589 DSC01590 DSC01591 DSC01592 DSC01593 DSC01594 DSC01595 DSC01596 DSC01597 DSC01598 DSC01599 DSC01600 DSC01601 DSC01602 DSC016
03 DSC01604 DSC01605 DSC01606 DSC01607 DSC01608 DSC01609 DSC01610 DSC01611 DSC01612 DSC01613 DSC01614 DSC01615 DSC01616 DSC01617 DSC01618 DSC01619http://www.ha-zohar.info/?p=36751

מדבקה- אני לומד זוהר הקדוש

אני לומד זוהר הקדוש- מפעל הזוהר העולמי

הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש" בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

 

בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,

לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!  

בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,

לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!  

http://www.zohar-1.com/books/tora/

לפי פרשות http://www.zohar-1.com/books/tora/list.asp

הַלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש –  מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם

שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:

א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ,  כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.

סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.

כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.

לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).

 

 

בְּסֵפֶר הַתִּקּוּנִים תִּקּוּן ל' (דַּף ע"ג:). וְזֶ"לְ: בלשון הקודש: הַנָּתִיב הַשֵּׁנִי,א וְרוּחַ אֱלֹהִי"םב מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם (בראשית א ב), מַה זֶּה וְרוּחַ? אֶלָּא בְּוַדַּאי בִּזְמַן שֶׁהַשְּׁכִינָה יוֹרֶדֶת לַגָּלוּת, הָרוּחַ הַזּוֹ נוֹשֶׁבֶת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה, מִשּׁוּם שֶׁהַשְּׁכִינָה נִמְצֵאת בֵּינֵיהֶם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ נַעֲשֵׂית קוֹל, וְתֹאמַר כָּךְ: אוֹתָם יְשֵׁנִים שֶׁשֵּׁנָה בִנְחִירֵיהֶם, סְתוּמֵי הָעֵינַיִםג וַאֲטוּמֵי הַלֵּבד, קוּמוּ וְהִתְעוֹרְרוּ אֶל הַשְּׁכִינָה, שֶׁיֵּשׁ לָכֶם לֵב בְּלִי הַשְׂכֵּל לָדַעַת אוֹתָהּ, וְהִיא בֵינֵיכֶם. וְסוֹד הַדָּבָר – קוֹל אוֹמֵר קְרָא, (ישעיה מ ו), כְּמוֹ קְרָא נָא הֲיֵשׁ עוֹנֶךָ וְאֶל מִי מִקְּדוֹשִׁים תִּפְנֶה, וְהִיא אוֹמֶרֶת מָה אֶקְרָא, כָּל הַבָּשָׂר חָצִירה, הַכֹּל הֵם כִּבְהֵמוֹת שֶׁאוֹכְלוֹת חָצִיר, וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה, כָּל הַחֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים, עוֹשִׂים לְעַצְמָם. וַאֲפִלּוּ כָּל אֵלּוּ שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים בַּתּוֹרָה, כָּל חֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים – לְעַצְמָם עוֹשִׂיםו. בְּאוֹתוֹ זְמַן וַיִּזְכֹּר כִּי בָשָׂר הֵמָּה רוּחַ הוֹלֵךְ וְלֹא יָשׁוּב (תהלים עח לט) לְעוֹלָם, וְזוֹהִי רוּחוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁהז, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָהח, וְגוֹרְמִים שֶׁמִּסְתַּלֵּק מַעְיַן הַחָכְמָה, שֶׁהִיא י' מִמֶּנָּה, וְנִשְׁאֶרֶת ב' יְבֵשָׁהט, אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ שֶׁמִּסְתַּלֶּקֶת הִיא רוּחַ הַמָּשִׁיחַ, כְּמוֹ שֶׁנִּתְבָּאֵר, וְהִיא רוּחַ הַקֹּדֶשׁ, וְהִיא רוּחַ חָכְמָהי וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת יהו"ה, (ישעיה יא ב).

 

א. מ-ל"ב נתיבות חכמה. ב. וְרוּחַ היא השכינה המנשבת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה. והקול זה קוב"ה המצטער על שכינתו. ג. שסתומות עיני שכליהם! ד. וגם אטומים לבם מלהתבונן! ה. עשב השדה, מאכל בהמה, וכתב הגר"א, רוצה לומר דאין מי שיענה לה (להשכינה)… בעקבות משיחא… "וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ". ו. לטובת נפשם ולהנאתם, ואינם מתכוונים לכוונה השלמה הזאת, ולא מבקשים על עילוי הכבוד וגאולתן של ישראל. שהרי אי אפשר לכבוד העליון להתרבות אלא בגאולתן של ישראל וברבוי כבודם שזה תלוי בזה באמת'! (רמח"ל). ז. ובאילנא דחיי ע"פ הגר"א 'שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה 'יַבָּשָׁה' שרצונו לומר 'יְבֵשָׁה'. ועי"ז "רָאִיתִי אֶת הָאָרֶץ וְהִנֵּה תֹהוּ וָבֹהוּ וכו" דהיינו שבהתרשלותם מלעסוק בחכמת הקבלה הם פוגמים בכבוד התורה, ולכן מעלה הקדוש ברוך הוא עליהם בחינה של ביטול תורה דבגיניה כל הצרות הללו באים. כמו שאמרו בשבת (לג.): 'בעוון ביטול תורה חרב וביזה רבה, ודבר ובצורת בא, ובני אדם אוכלין ואינן שבעין…דכתיב: "וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב נֹקֶמֶת נְקַם בְּרִית" ואין ברית אלא תורה שנאמר: "אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה". ח. כָּתַב בְּכִּסֵּא מֶלֶךְ (שם), כַּמָּה גָּדוֹל חִיּוּב עַל תַּלְמִיד חָכָם לִלְמֹד קַבָּלָה. וְעָנְשָׁם כַּמָּה גָּדוֹל אִם אֵינָם לוֹמְדִים קַבָּלָה, וְגוֹרֵם אֹרֶךְ גָּלוּתָא, כִּי הֵם מְעַכְּבִים הַגְּאֻלָּה רַחֲמָנָא לִיצְלַן, כִּי יַעֲשֶׂה בְּשָׁעָה אַחַת בְּלִמּוּד הַקַּבָּלָה, מַה שֶׁלֹּא יַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד חֹדֶשׁ יָמִים בִּפְשָׁטֵי הַתּוֹרָה, כִּי גָּדוֹל כֹּחָהּ לְקָרֵב הַגְּאֻלָּה. ט. אר לחי ראי, עיקר תיקון השכינה על ידי עסק התורה הוא בלימוד חכמת הקבלה, נמצא אם כן שאלו שלומדים רק פשטי התורה נראה שאין רוצים לרחם על השכינה ולתקנה!. ובביאור הגר"א כוונת המאמר לרמוז שהשכינה כביכול 'יְשֵׁנָה' בזמן הגלות כאשר התורה שבעל פה שלומדים למטה היא בלא רזין דאורייתא. י. הביאורים מס' ביאור הגר"א, כסא מלך, באל"ר, מתוק מדבק, אילנא דחיי.

סְגוּלָה גְּדוֹלָה לִקְרֹא בְּכָל יוֹם זוֹהַר הַקָדוֹשׁ תִּקּוּן ל', שֶׁהוּא אֶחָד מִשִּׁבְעִים הַתִּקּוּנִים שֶׁכָּתַב אוֹר הָעוֹלָם הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי ע"ה. – וְאֵלּוּ הֵן הַמַּעֲלוֹת לְכָל אָדָם מִיִּשְׂרָאֵל שֶׁיִּקְרָא תִּקּוּן זֶה מִדֵּי יוֹם וּבִפְרָט אִם יֹאמַר אוֹתוֹ לְאַחַר הַתְּפִלָּה: יָרוּם מַזָּלוֹ, יַצְלִיחַ בְּכָל דְּרָכָיו. שָׁלוֹם בַּיִת, זִיווּגִים הֲגוּנִים, יִּזְכֶּה לְשֶׁפַע רוּחָנִי וְגַשְׁמִי, כֹּל אוֹיְבָיו יִפְּלוּ תַּחְתָּיו. זוֹכֶה וּמְתֻקָּן נַפְשׁוֹ רוּחוֹ וְנִשְׁמָתוֹ. יִּזְכֶּה לְיִרְאַת שָׁמַיִם. יִּזְכֶּה לַאֲרִיכוּת יָמִים וּשְׁנַיִם עִם בָּנָיו. יִּזְכֶּה לְעוֹלָם הַבָּא, וְעַל יָדוֹ תָּבוֹא הַגְּאוּלָּה בְּרַחֲמִים גְּדוֹלִים (סוד ה').

אני שומע רק זוהר הקדוש"

"באוטו אני שומע רק זוהר הקדוש"    "כתוב:שמוע אשמע-אני שומע את הזוהר הקדוש"    "אני שומע זוהר הקדוש-אני שומע פנינים ומרגליות"
 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*