logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

סיפור נורא- מכתב לאדמו"ר מהאלמין אודות ילדי הזוהר וחלום בית מקדש וביאת משיח

משיח על חמור לבן

משיח על חצור לבן – מפכל הזוהר העולמי- בנשיאות האדמו"ר מהאלמין- הרב יהודה שלום גרוס שליט"א

ילדים לומדים זוהר- בבית מדרש- מפעל זוהר העולמי

ילדים לומדים זוהר- בבית מדרש- מפעל זוהר העולמי

בית מקדש- חבדסיפור נורא- מכתב לאדמו"ר מהאלמין  אודות ילדי הזוהר  ואדות החלום הנורא של ילדה אודות ביאת משיח ובית המקדש

ילדים לומדים ואוחזים בזוהר-  מפעל זוהר העולמי

ילדים לומדים ואוחזים זוהר- חוק לישראל- מפעל זוהר העולמי

 

 

 

ילדים בכותל- לומדים זוהר

בכותל המערבי- ילדים מתאספים ללמוד זוהר הקדוש

ב"ה

לכבוד כ"ק האדמו"ר מהאלמין שליט"א

שלום רב!

הן ידוע למעכ"ק שאני ובניי שיחיו משתתפים בתפילות בשב"ק במנין המתקיים בביתכם, רואה אני לחובה לשתף אתכם בסיפור מעניין שקרה.

בליל שבת קודש פרשת בראשית, כ"ד לחודש תשרי, שנת תשע"ה, התפללתי בבית המדרש של כ"ק שליט"א, לאחר השיעור בזוהר הקדוש ואמירת תיקון ל', תיקון מ"ג, תיקון מ"ח ופתח אליהו (כנהוג בבית מדרשכם שלומדים דברים אלו כמה פעמים במשך השבת), נשא כ"ק דברים והרבה לדבר על החשיבות הגדולה באמירת זוהר הקדוש, תיקון ל', תיקון מ"ג, תיקון מ"ח, ופתח אליהו, וביותר הדגיש את החשיבות לחנך את הילדים מגיל הרך ללמוד זוהר, בהטעימו שילדים שלומדים דברים נשגבים אלו, פועלים בלימודם זה גדולות ונצורות ומשפיעים על כל העולמות עליונים ותחתונים ועילוי ותיקון השכינה, ושכרם הרבה מאוד, וכמו שכ"ק אומר תמיד, שהבל פיהם של ילדים האומרים זוהר הקדוש והתיקונים, עושה רושם גדול בשמים, ומקרב את הגאולה, כמו שכתוב בזוהר הקדוש (פרשת וירא דף קיח ע"א): [מתורגם ללשון הקודש]: "אמר להם רבי שמעון אין רצונו של הקב"ה בזה שיתגלה לעולם כל כך, וכשיהיה קרוב לימות המשיח אפילו נערים שבעולם עתידים למצוא נסתרות של החכמה, ולדעת על ידו קצים וחשבונות, ובאותו הזמן יתגלה לכל", וכן כתוב בספר סגולת ישראל (להגאון הצדיק רבי שבתי ליפשיץ – מערכת ז' אות ה') וזה לשונו: "מי יתן והיה שיתחילו ללמוד עם הצאן קדושים כשהם עדיין בקטנותם בן ט' וי' שנים ספר הזוהר הקדוש… והיו בודאי הגאולה בקרוב בלי שום חבלי משיח" – ועל אחת כמה וכמה כשיודעים את זה בעל פה- הילדים זה הדור הבא של המשיח, וצריך להכין את התשתית של השפה שתשלוט בקרב העם בימות המשיח, והם ודאי יהיו הראשונים שיזכו לקבל את פני המשיח כי הם ידברו בשפה שלו, שידוע הוא שבימות המשיח כולם ידברו וילמדו בלשון הזוהר הקדוש..

אימרה ידועה היא שמימות חורבן בית המקדש ניתנה נבואה לשוטים ולילדים, הילדים שממלמלים קטעים של הזוהר סימן מובהק הוא שסודות הזהר הקדוש, משתלשלים מגדולי הדור עד לקטנים שבילדינו, וכי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים וכמו שכתוב,"דְּעוּ, אֶת-ה': כִּי-כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְּטַנָּם וְעַדגְּדוֹלָם, נְאֻם-ה'", לא פעם שמענו מכ"ק שילדים שממלמלים בדיבורם כל הזמן את שפת הזהר, הם מטהרים את האויר ומקדשים את העולם לקראת ביאת משיח צדקנו ,

וזוהי סיבת אריכת הגלות כי אין אנו מוכנים ואין אנו ראויים עדיין שיבוא לגאול אותנו, וברגע שאפילו ילדים ממלמלים את דברי הזוהר, הרי זו הוכחה שאנו מוכנים כבר לקבל את פניו, שכבר קדשנו וטהרנו את עצמינו ואפילו את ילדינו לקראת בואו, הקליפה כבר נפלה והפרי מוכן- הדור מוכן לבואו, והילדים אלה הם הסנונית הראשונה של התפשטות לימוד הזהר בכל הארץ, והכל תלוי בחינוך שאנו מחנכים אותם.

וכדי לחזק את תשתית של הדור הבא בלימוד הזוהר ע"י הילדים – הבטיח האדמו"ר, שכל ילד שיסיים בשבת אידרא רבא ואידרא וזוטא יקבל 10 ש"ח, ומי שיאמר בשבת 70 פעמים פתח אליהו יקבל 26 ש"ח, ומי שיאמר בכמה שבתות כל תיקוני זוהר יקבל 101 ₪, ו- 3 ש"ח לשעה למי שיאמר תיקון מ"ג, וכל ילד שיאמר תיקון מ"ג ביום הושענא רבא ושמחת תורה ושבת בראשית יקבל 10 ש"ח לשעה, ומי שידע בעל פה תיקון מ"ג יקבל בנוסף מהרב 101 ש"ח, וכמו כן ביקש מההורים שיתנו גם כן מאה ואחד ש"ח (101 ₪) לילדים אם ידעו בעל פה תיקון מ"ג, ובזכות זה, יגדלו הילדים להיות תלמידי חכמים, בעלי מדות טובות ויהיו מצוייני הכיתה.

בני הבכור רזיאל יוסף בן השלש עשרה, שהיה בבית המדרש וכבר שמע הרבה פעמים את האדמו"ר אומר שגם ילדים צריכים לומר את הזוהר והתיקונים, אבל השבוע התרגש ביותר, בראותו שנכדו של האדמו"ר שליט"א, שמעון גראס שיחיה בן השמונה, אומר בפני כל הקהל, – בעל פה– תיקון ל', תיקון מ"ג, תיקון מ"ח, וכל פתח אליהו, נכנס בבני רזיאל יוסף רוח של קנאת סופרים, והחליט שיעבור עליו מה, הוא חייב גם כן לדעת את מה שילד בן שמונה יודע.

לאור דברי האדמו"ר שליט"א מיד בהגיעי הביתה, אמרתי לילדי ולילדותי שכל מי, שישמע לדברי האדמו"ר שליט"א ויגיד את התיקונים וכל הנ"ל וידע אותו בעל פה אתן לו 101 ₪, ובנוסף יקבל מכ"ק האדמו"ר שליט"א גם כן את מה שהבטיח.

אחת מבנותי, מעיין בת התשע עמו"ש קיבלה את זה ברצינות, והתחילה ללמוד תיקון מ"ג, עד שידעה בעל פה חצי מהתיקון, וכאן עצרה ולא המשיכה, (מיד אחר שבת שילמתי לה 50 ש"ח על החצי שידעה בעל פה), ואמרתי לה, תראי בעז"ה תקבלי את הכסף, ועכשיו תמשיכי, אבל היה קשה לה להמשיך.

לאחר סעודת השבת, כשהלכנו בני המשפחה לנוח, נשאר בני רזיאל יוסף ללמוד תיקון מ"ג, בתי מעיין הצטרפה אליו, והם חיזקו אחד את השני לא להתעייף ולהמשיך להתאמץ, וכך עלה בידם והצליחו לגמור ולהיבחן אחד אצל השני את כל תיקון מ"ג בעל פה.

למחרת באמצע סעודת השבת, סיפרה בתי מעיין לפי תומה שחלמה חלום מעניין, וכך היא סיפרה: בחלומי, והנה אנחנו כל בני המשפחה וההורים מסובים לסעודת השבת בצהריים, אבי שליט"א קידש על היין, ואחר כך נטלנו ידיים בירכנו על החלות, ופתאום אנו שומעים קול שופר מן השמים, הבטנו החוצה מהחלון והנה השמים נפתחים, ובית המקדש יורד וכולו אש מסביב, בתי ראתה את בית המקדש בקטן מאוד, ולאט לאט התקרב בית המקדש ונהיה יותר ויותר גדול, וכשהיה גדול מאוד נסגרו השמים, והיה אור גדול וזוהר.

היות ואני גר בקומת קרקע, יצאנו כל המשפחה לחצר וראיתי את המשיח לבוש בטלית לבנה חלקה וארוכה ומתנופפת ברוח [ראשו ופניו עטופים בגלימה] רוכב על חמור לבן, ומאחוריו האבות הקדושים אברהם יצחק ויעקב וכל הצדיקים מכל הדורות, ופניהם קורנות באור חזק מאוד מימינו של משיח עמד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, ואחר כך הגיעו כל עם ישראל מסודרים בשורות [אולי לפי סדר השבטים], והכהן הגדול יוצא עם פר מבית המקדש וסומך ידיו על הפר.

אחי הגדול רזיאל יוסף, וגם אני מעיין, ראינו את כל הצדיקים שהזכרתי, אבל כל עם ישראל וגם שאר בני המשפחה, ראו והסתכלו רק על משיח והכהן הגדול, כי הם לא ראו את האבות הקדושים ואת הרשב"י.

פתאום אנו רואים שהרשב"י קורא לנו – את אחי ואותי – בלי קול, נגשנו לרבי שמעון בר יוחאי ע"ה, ואני התחלתי ראשונה לומר תיקון מ"ג, ואחר כך כל הזוהר הקדוש בעל פה, אחרי שסיימתי התקרב אחי לרבי שמעון בר יוחאי ואמר גם כן את כל תיקון מ"ג, ואחר כך כל הזוהר הקדוש בעל פה וראינו את כל הצדיקים מוחים כפים.

בתי המבוגרת יותר, יהודית, בת האחד עשרה שאלה אותי, אבא, כמה אני אקבל כשאדע בעל פה את פתח אליהו הנביא זכור לטוב? אמרתי לה, האדמו"ר נותן לפי הזמן והשעות שלומדים, ואני אתן לך גם מאה שקל, ואני בטוח שהאדמו"ר גם יתן לך מה שהבטיח, ואכן במוצאי שבת נתן האדמו"ר מאה ואחד שקל לכל אחד משני הילדים, שידעו בעל פה את תיקון מ"ג.

מאת אילן ויזנגרין

0548-477395

ילדים לומדים זוהר3- מפעל הזוהר העולמי

ילדים לומדים זוהר- בבתי מדרש- מפעל הזוהר העולמי


  חלוקת סדר לימוד הזוהר לילדי הזוהר

השם הלימוד שעות ס"ה הערות
יוסף מאיר תיקון מ"ג בע"פ 100 ₪
יוסף מאיר תיקון ל בע"פ 100 ₪
יוסף מאיר לימוד זוהר         5 20 ₪ ס"ה 220 ₪
חיים אלי' 4 כרטיסי מתמיד 8 ₪
חיים אלי'        3 9 ₪
חיים אלי' 3 סלטים בשב"ק 3 ₪
חיים אלי' ניקוי שולחנות 5 ₪ ס"ה 25 ₪
דבורי תיקון מ"ג בע"פ 94 ₪
דבורי       120 60 ₪ ס"ה 180 ₪

ס"ה לטבלא זו 425 ₪

 

מדבקה אני-לומד-זוהר-הקדוש-מפעל הזוהר העולמי- בנשיאות האדמור מהאלמין- הרב יהודה שלום גרוס שליטא

מפעל הזוהר העולמי- בנשיאות האדמו"ר מהאלמין- הרב יהודה שלום גרוס שליט"א

 

 

 הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש" בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

 תיקוני הזוהר- תיקון ל'

הַלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש –  מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם

שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:

א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ,  כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.

סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.

כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.

לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).

מדבקה- תרומה למפעל הזוהר העולמי- תמונת סדרת ספרי ההוצאה

http://www.zohar-1.com/books/tora/

 

לפי פרשותhttp://www.zohar-1.com/books/tora/list.asp

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*