logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מכתב של החפץ חיים שנוגע לכל יהודי ויהודי

חייליםמה יענו הראשי ישיבות ביום הדין הגדול והנורא שלא נותנים לבחורים להתחתן עד שיהיו לכל הפחות 26-28 שנה ?- הם המחטיאים את ישראל בעבירות הכי חמורות כמו שכתב החפץ חיים – ואחר כך צריך  הבחור כבר לראות לכל הפחות מאה בחורות עד שאחת תמצא חן בעיניו – וזה ממש שואה גדולה – תתארו לכם אם היו מתחתנים כמו שכתוב בן 18 לחופה היו להם כבר לכל הפחות 10 ילדים – ומה עשה הראש ישיבה הזה – למשל אם הוא ראש ישיבה גדול לאלף בחורים וכולם לא מתחתנים רק לפי השיטה שלו וכל כמה שנים יש לו עוד אלף תלמידים – סף הכל יוצא בארבעים שנה יש לן 15  אלף תלמידים והוא ראש ישיבה גדול עם כל כך תלמידים – יוצא שהראש ישיבה הזה הרג 150000 ילדים – אז מי הורג את עם ישראל – מי הם השונאי ישראל האמתיים שלנו? וזה רק ראש ישיבה אחד – ותעשו חשבון כמה ישיבות כאלו יש?

ואם היו מתחתנים והיו להם הרבה ילדים לא היו צריכים לילך בצבא – אז מי אשם לפיד או הראש ישיבה?

זה האמת וצריכים להגיד את האמת כמו שהזוהר הקדוש אומר שהם מטמאים כנדה ואסור לשבת איתם על ספסל אחד [ראו בפנים מה שכתוב בתיקוני זוהר]

רבותי יש מכתב גדול מהחפץ חיים על זה!!! – ראו בעלונים  חיילים

http://www.ha-zohar.info/?p=21971

להורדה: אור הזוהר 359 לעילוי נשמת רב עובדיה (1)

אור הזוהר 491 אבל אשמים אנחנו

 

One comment

  1. 8.1.14 ב"ה

    לכבוד
    כב' האדמו"ר מהאלמין
    התרגשתי לקרוא את מכתביו הרבים של האדמו"ר במלחמה המתמדת שלו נגד הערב רב ובמסירות נפשו להלחם בזיכוי כל יהודי ויהודי בארץ ובעולם ללמוד לפחות דף זוהר ביום., שבכך נזכה במהרה לגאולה השלמה.
    י בעיני רוחי, זה פלא שבדור שלנו ישנם רבנים מסוגו של האדמ"ור, שלא מפחדים לומר את האמת , אני מוצא דימיון רב בפועלו של האדמו"ר לפנחס, שממש מקנא ומוסר נפשו לכבוד ה' ולאמת המוחלטת של התורה.
    אני מתרשם שהאדמ"ור, לא מנסה למצוא חן באף אחד, חוץ מלהיות נאמן לה' ולתורה, לא חוסך מילים קשות ונוקבות נגד אלו שמדרדרים אותנו לשואה וכאוס. סוף סוף יש רב במדינת ישראל שלא מתבייש לומר שהמלך הוא ערום, ונלחם נגד כל הערב רב המוליכים שולל את עם ישראל.
    אם נקרא בעיון את מכתבו של האדמו"ר, ממש נזדעזע ונבין כמה מצבינו חמור וקשה, איזה אסון נוראי אנו מפילים על דורינו, בגלל החלטה שגויה ונוראה של ראשי ישיבות, אנו ככדור שלג שצובר תאוצה ונופל ,,..ואף אחד לא מרגיש שהוא נופל, ואף אחד לא צועק שאנו בעצם בנפילה נוראית.
    זה מזכיר את המצב של מלחמת העולם השנייה, שאף אחד לא האמין שיכול לקרות מה שקרה, ובעל הסולם זצ"ל הלך צעק והתחנן, 20 שנה קודם השואה , בפני ראשי ישיבות שילמדו זוהר הקדוש כדי, למנוע הגזירה של השואה שראה ברוח קודשו, ואף אחד לא שמע אות…והנורא מכל קרה.ו

    . ובדומה לכך גם היום, הרבנים וראשי ישיבות שחיים באוטפיה שאנו בסדר, כי אנו חיים בעידן של קידמה והטכנולוגיה, וגם הרבנים נלכדו בתוכה, במקום להוביל את המדע הטכנולוגיה הם שבוים בתוכה, חושבים שכמות חשובה מאיכות, רוצים צדק חברתי, חושבים שאם יתגייסו החרדים יהיה שיויון חברתי….וכך נהיה צבא גדול, יותר וחזק יותר ,…אלו הם חישובים של גשמיות, של הטבע,, הרבנים הללו נאמנים לשכל גשמי ולא לשכל של תורה, לשכל של נצח, לא נאמנים לרצון ה', אלא נאמנים לכבודם ולמקומם. הם שוכחים שהתורה ומצוותיה לא כפופים לזמן ומקום, הם מעל הטבע, ולכן צריכים להצמד לעצות חז"ל ולא ליפול לדעת של קידמה וחשבונות של עולם הזה, שכולה באה מהס"א והקליפות, ומה הפלא שהגלות הנוראה נמשכת.,..ומשיח עדיין לא בא?
    סוף סוף בא צדיק, ושם לנו מראה מול הפנים שנתעורר מהשינה והגלות הנוראה שאנו נמצאים בה. עד מתי?? האדמו"ר צועק, וצועק כבר שנים…..ואין קול ואין עונה. כל הרבנים רק עסוקים בלהצדיק את עצמם ולשמור על כבודם, ולא לשמוע לדעת תנאים ומקובלים ללמוד זוהר הקדוש, כי רק בזה טמונה גאולת עם ישראל.
    ה' שלח לנו צדיק, ומנסה לזעוק עד השמיים, לבקוע כל הרקיעים, ולזעזע ולשבור את "הקליפה" שאנו חיים בה, שהקליפה היא כ"כ קשה, שאפילו הרבנים שאמורים לייצג את התורה הקדושה ולהלחם עליה, גם הם במצב של תרדמת עמוקה, והשטן הולך ומרקד בינהם, והם לא מבינים שהם שבויים של הס"א. זו המלחמה הכי קשה…כי לא מזהים איפה הרע האמיתי, הרע נראה כטוב, ומה שטוב, תופסים כרע. לאן הגענו??
    עכשיו אני מבין את מה שכתוב שבכל דור ודור שותל ה' שותל מספר מועט של צדיקים כדי להצילו.
    ואני רוצה להצטרף לאדמו"ר ולחזק את ידיו ולתת לו כוחות, ולומר לו אשריך שעם ישראל מעריך מאד את פועלך, שהמלחמה בערב רב היא המלחמה ההתשה הקשה ביותר, כי אני בטוח שהאדמו"ר הוא ממש שליח קדוש ונורא של ה', הוא פנחס של דורינו, שנראה שנלחם מלחמת חייו וממש מוסר נפשו יומם וליל להצלת עם ישראל, כי אני רואה את ההפצה העצומה שעשה לזוהר הקדוש, לא קם בישראל רב כמוהו שנלחם יום וליל שכל יהודי ילמד הזהר הקדוש, וכגודל צידקותו, כך גודל ענוותנותו, שאין רגע אחד שלא עוסק בזיכוי לגאולת עם ישראל….
    ישר כח גדול וברגשי כבוד
    משה כהן מרחובות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*