logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

שיעורים- אגרות קודש על הפאה- שיטת כ"ק מרן אדמו"ר מליובאביץ זי"ע בענין הפאה נכרית.

רבי מלובביץלהורדה:

שיעורים באגרות קודש מספר 4 על פאה נכרית ז טבת

שיעור מספר 4 באגרות קודש,

להוציא מלבן של מזייפנים שיטת כ"ק מרן אדמו"ר מליובאביץ זי"ע בענין הפאה נכרית.

ז' טבת לסדר האספו ואגידה לכם אשר יעשה העם באחרית הימים

מורי ורבותי

שני צדיקים קדושים מתנבאים בסגנון אחד

סיפור א.

לפני שאני יתחיל את השיעור נספר לכם סיפור כשהייתי בשלושים של כ"ק מרן אדמו"ר מליובאביץ זי"ע, היה שם רופא גדול ששימש את הרבי בבית חולים וכו', שני שנים, כך בזכרוני, ואמר בדרשה שכל השני שנים הרבי לא דיבר רק אמר שני מילים "שירה וזמרה", ולא היבנתי למה הרבי אמר את זה כל הזמן? [כך אמר הרופא], תיכף שלחתי פתקא קטנה להרופא וכתבתי לו שכתוב בירושלמי לא ברא הקב"ה את עולמו אלא בשביל שירה וזמרה. וכתבתי שהרבי כבר מקושר לשמים, ועוסק בעבודה של שירה וזמרה בשמים, וזה הסוד של המילים שירה וזמרה.

מורי ורבותי מי שעומד שישב שאם לא הוא יכול ליפול, הסוד הגדול שאגלה עכשיו לכל חסידי חב"ד בכלל, ולכל הליטאים בפרט, שפתאום על הפאה סומכים על הרבי מחב"ד, שאתמול אמרתם עליו…. ועכשיו אם אומרים שהוא התיר את הפאה, פתאום נעשיתם חסידי חב"ד? וזה מה שחז"ל אומרים מקולי בית שמאי ומקולי בית הלל רשע!

ועכשיו לענין הגדול של גימטריאות

תשמעו טוב: שירה וזמרה 773 – בפאה הנכרית 773

זאת אומרת שומעים שתי שנים שמעורר על פאה הנכרית רק לא הבינו מה הוא אומר.

הרבי עבד להביא את המשיח הוא אמר שעשה הכל מה שהוא יכל

וגימטריה חדש: תיכף ומיד ממש 950 – בגימטריה פאה נכרית פקד 950 אתם רוצים משיח שיתגלה להוריד את הפאה נכרית וללכת עם מטפחת. כמו שהרבי מבקש בהרבה מכתבים ודרשות.

הרבי אמר ברוב שירה וזמרה 983 בגימטריה – זוהר פאה נכרית 984 ששני הדברים האלו הכחישו חסידי חב"ד, עד שגיליתי להם והדפסתי הדעת תורה האמיתי של הרבי על לימוד הזוהר הקדוש וביקש עשה פלקאטים גדולים שאני מצוה שילמדו בספר הזוהר – וכאן תשמעו בע"ה את הניגונים.

וכמו כן כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר זי"ע: כשנתתי לו קוויטל במיאמי אחר שקיבל אירוע מוחי ולא דיבר הרבה זמן וחשבו שהמוח שלו לא עובד בכלל ולא יודע כלום כשנתתי לו הקוויטל – והיה המנהג שלי ללכת כל חודש עם קוויטל ואמרתי לגבאי לכתוב בקוויטל אחרי שכתבו השם שלה ע"ה שתוריד הפאה נכרית כאשר הבטיח לי רבנו, ואז במיאמי היה הפעם הראשון שלא כתבתי כלום רק השמות, ועמרו בחוץ הרבנית ע"ה והגבאים ועוד כמה גדולי ישראל שעמדו להיכנס, וכולם הסתכלו לראות איך שהרבי יקבל אותי, ופתאום נס גדול היה שם שהרבי התחיל לדבר איתי ושאל אותי, אם האשה כבר הורידה את הפאה נכרית? ועניתי להרבי עוד לא וכל זה על אחריות של הרבי וכל רגע עוברים על איסורי דאורייתא של הדברי חיים ובחוקותיהם לא תלכו! ואמרתי הרבי צריך להתפלל הרבה ולפעול אצל הקב"ה שתוריד הפאה נכרית מעל ראשה, והרבי לקח עט וכתב אנכי ה' אלוקיך לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני, ולא דיבר יותר רק נתן לי היד ונשקתי את ידו הקדושה, והסיפור הזאת נתפרסם בכל העולם.

רואים מכאן איך ששני צדיקים מכוונים על פאה נכרית שכאב להם כל השנים כמו כל צדיקי הדור הישן שיש 114 פוסקים צדיקים קדושים וטהורים שאסרו פאה נכרית וגם יש חרם הפלאה שכל אחד שהולך עם פאה נכרית היא בחרם. עד שרואים את העונש הגדול והרוח הקודש שרבנו האדמור מסאטמאר זי"ע שכבר כתב לפני 50 שנה לא יהיה לך אלוהים אחרי על פני שהפאה על פניהם של הנשים, וזה העונש הגדול שקיבלנו כי עברנו על דברי כל הצדיקים הקדושים שאסרו את הפאה נכרית ואומרים שזה דת משה ויהודית ותצא בלא כתובה, ואם אנחנו היינו חכמים יותר גדולים מכל גדולי הדורות ולא רצינו לשמוע, נענשנו שעברנו על עבודה זרה ממש שכל יום מתגלה יותר ויותר שממש כמעט מאה אחוז הכל ע"ז. ולא לחינם שמעתי שבבית החולים קוראים למחלת הסרטן מחלה של חרדים רח"ל. כי אצל החילונים או בני עקיבה הולכים עם שערות גלויות או מטפחת כך שמעתי. וכמעט אין בית אשר אין שם מת, מהמחלה הזאת שהורגת טובים ורעים, וידוע לרבים שהנשים שהיה להם המחלה והורידו את הפאה הנכרית המחלה נעלמה לגמרי.

דעת תורה האמיתית של הרבי זי"ע, שהיה נגד הפאה נכרית, ורק לאלו שידע שיורידו את המטפחת בכיס, ויתגלו השערות שלהם, או למחללי שבת וכו', [ורק אז בזמנו שאם תלך בפאה יהיה ניכר בין יהודיה לגויה ואז אמר ללכת בפאה נכרית, וכמו כן אמר כ"ק מרן אדמו"ר מסאטמאר בעל דברי יואל זי"ע שסיפר לי שבאירופה אמר דרשות בבתי הכנסת,  ורק בבית הכנסת של חלשים ביהדות אמר ללכת בפאה, ואילו בבית כנסת השני אמר ללכת עם מטפחת], ולכן כל רבני חב"ד אני דן אותם לכף זכות, שלא ידעו ולא קראו את כל האגרות קודש, לכן פסקו כך, אבל עכשיו כשיודעים את האמת, ואת דעת תורה של הרבי זי"ע, אם לא יחזרו בתשובה ויפרסמו את האמת לאמיתו, את דעת תורה של הרבי, אז נקרא שהוא מגלה פנים בתורה שלא כהלכה ונקרא אפיקורס (סנהדרין דף צט), אף על פי שיש בידו תורה ומעשים טובים – אין לו חלק לעולם הבא. וזה פי אלף יותר גרוע שמביישים את הרבי בבזיון הכי גדול, שכאילו הרבי יצא נגד הצמח צדק, ועוד 114 פוסקים שאסרו את הפאה נכרית – ועל כן אם לא יחזרו בתשובה הם כמינים ואפיקורסים וחל איסור להחזיק הספרים שלהם ונידונים על פי תורה בשריפה – ואסור לשאול אותם שאלות בהלכה.

וידוע שהרבי בא לאישה אחת מחב"ד בחלום שלא מוחל להם, כי אין לו מנוחה בעולם העליון, שמפרסמים שקרים בשמו ועושים מכל נשי חב"ד נשי שמד, שכעת כל הפאות הם עבודה זרה, אז כל בית שיש בו פאות של עבודה זרה, זה בית של שמ"ד, שכל התפילות וברכות הולכים לעבודה זרה, כמו שביארתי באריכות, ביותר מ 200 דרשות על הפאה ועל הלכות עבודה זרה בכל פרטיה ודקדוקיה, ואפשר לשמוע בקו 033081718

ובדרשה מספר 3 באגרות קודש ביררתי כבר על כל הרבנים שאומרים בשם הרבי ללכת בפאה נכרית ובפרט היום שהיא עבודה זרה ממש הם נקראים מגלה פנים בתורה שלא כהלכה? ועושים מחסידי חב"ד חסידי שמ"ד. רח"ל.

שיעור מספר 4 באגרות קודש, כרך ו, א'תרמז

אגרות קודש > כרך ו > א'תרלח

ב"ה, ט"ז סיון, תשי"ב

ברוקלין.

זה שכותב דבר טיכל [מטפחת] שניסה לדבר, ובחזקה ורעש לא חפץ ללכת, ח"ו וח"ו, ולא זהו הדרך ברוגזה, כ"א אדרבה ע"י רכות, ורק להסביר שזה ענין שמביא הצלחה לה, לבעלה ולילידיהם שיחיו, מיד הקב"ה, וא"כ מה ערך של הקושי (אם גם יכולים לקרות קושי) בלבישת טיכל לגבי זה שהקב"ה נותן בעד זה, ואם הדבר מונח (אפגעלייגט) אצל המדבר בפשטות, הרי זה נעשים דברים היוצאים מן הלב, והרי הדבור הוא עם ילידי ישראל שראו נסים בעיני בשר ממש, בהשגחה פרטית, ולכן אין ספק שסוף סוף פועלים, ועוד יותר שבמשך הזמן מודין לאלו שהם הועילו להעמידן על דרך הישר, אקוה שבראשונה יפעול אצל עצמו, שיהי' זה אצלו בפשטות, ובמילא יהי' הדבור בחום יותר, והשי"ת יתן לו האותיות המתאימות בשלום ורכות ומתוך נחת ואהבה. עד כאן לשונו

הרי מכתב בו דיבר הרבי זיע"א מעניין גודל מעלת כיסוי הראש ולא דיבר דווקא על פאה דווקא, ונכון שיש אי נעימות בחבישת כסוי ראשך ולא משנה מה הסביבה לובשת,  או שיש שלא מקפידים זה, ולא אמר אם כן ללבוש פאה ולא מטפחת!!!

הידעת? כי התגלה מכתב  של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זיע"א לפני 60 שנה בדיוק!  מעניין הפאה! בו כותב הרבי לאחד מאנ"ש באוסטרליה, בנוגע לקשיי הפרנסה שהיו באותה תקופה (שנת תשח"י) לחסידים שעברו להתגורר במדינה, שאין זה כל כך בגלל המצב הכלכלי במדינה, אלא בגלל הענין של פאה נכרית של נשי אנ"ש  "במה שכותב אודות מצב הפרנסה וכן עוד איזה מאנ"ש שי', אינני רשאי לכסות דעתי בזה, כיון שנוגע לאחרים, ובענינים הכי חשובים…"

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*