logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

דרשת האדמו"ר מהאלמין בקו הגאולה- פרשת כי תצא- הנסיעות לאומן עוברים על צוואת רבי יהודה החסיד

 

.

דרשה- הרב גרוס שליטא- האדמור מהאלמין

 

.להורדה:   דרשה לקו סוד החשמל י אלול תשעז לקו סוד החשמל.docx 

דרשת-האדמור-מהאלמין-שליטא-ערב-שבת-פר-כי-תצא.mp3

2 בספטמבר 2017

אורך זמן: 42:09

ב"ה יום ו' פרשת כי תצא י' אלול תשע"ז לפ"ק

ב"ה אשריך הרב רוני שפירא שליט"א שמחזק להציל את חסידי ברסלב מהנסיעה לאומן, ושיהיו נדבקים לאמת ולא לשקר, ובפרט למכשפים ומכשפות, ונלחם על זה בכל הכוח, שזה הניסיון הכי הגדול לפני הגאולה – מי לה' אלי!

שלום וברכה לכל המאזינים הצדיקים היקרים.

דרשת האדמו"ר מהאלמין בקו קול הגאולה

נדבר כעת על הנסיעות לאומן ועוברים על צוואת רבי יהודה החסיד זי"ע

והכל בשקר גדול כאילו רבנו הקדוש רבי נחמן מברסלב זי"ע אמר לעבור על צוואת רבי יהודה החסיד ח"ו.

וביקשו ממני שלא מאמינים שיש קול קורא שרבינו צוה לא לעלות מארץ ישראל – והכופרים של הכת המיסיון טוענים שעושים הכל על פי רבינו.

ב. בקשו ממני שהיות ולא שמעו מה הולך עם כישוף, ולהסביר קצת על זה אם זה נוגע בימינו? ואיך חסידי ברסלב נדבקים במכשפים ומכשפות.

ונתחיל כעת עם הקול קורא שחתמו על זה 12 גדולי ומנהיגי ברסלב בשנת תש"ב, שרצון הרבי היה לא לנסוע מארץ ישראל לאומן, ולא למקומות אחרים בדיוק כמו שכתב רבי יהודה החסיד, ומכאן תראו איך ששקרני הכת המיסיון המכשפים הגדולים, הצליחו לרמות את כל חסידי ברסלב, ולגנוב מהם כסף, ולהביא אותם לכל הסכנות הגדולות שעברו כל השנים, וכמה וכמה מתו על ידי שעברו על צוואת רבי יהודה החסיד כמו שהבאתי אתמול בדרשה את 50 פוסקים וכמה שמתו תיכף רח"ל על שעברו על אזהרת רבי יהודה החסיד.

המודעה הזאת נדפסו בעלוני ברסלב, וכמו שראש השנה של רבנו עולה על הכל, כך השקר של הכישוף של הכת המיסיון עולה על הכל, וחסידי ברסלב לא יכלו לראות את האמת עד היום הזה, בגלל שנדבקו לשקר והכישוף הגדול הזה. [כי אם רואים את המודעה הזאת – אי אפשר עוד להגיד שהרבי אמר לנסוע לאומן]

עוד לא היה חסידות שיעברו גם על הרבי וגם על אזהרות רבי יהודה החסיד, עד היום הזה, ומנהיגי ברסלב מקבלים את הפרס מספר אחד בעולם על שקר וכישוף.

ידוע שמשה רבינו נקבר מול בעל פעור איפה שהיו בנות מדין שהחטיאו את ישראל בעבירות החמורות של עבודה זרה וגילוי עריות, כדי לכפר על
העון הזה, כי היה בלוע הסטרא האחרא, ואז הסטרא אחרא מקיאה את
הקדושה שבלעה, כמו שכתוב בליקוטי מוהרן חלק ב תורה ח, ועכשיו יש את רבינו, שכידוע היה בחינת משה רבינו, פה באומן במקום הטמא הזה של אומן שם יש את כל הגויות שמחטיאות בעבירות החמורות, וזה לא תיקונים, ישו ימ"ש גם כן היה מכשף, (סנהדרין מג) ועשה בשמות הקדושים פעולות וכו', אז יכול להיות שהרבנים משתמשים בשמות הקדושים וכו', וגם אומרים צדיקים עד כדי כך שהם משיח ח"ו,
יותר נראה שהם ארמילוס הרשע שר הערב רב, שמחטיא בפגם הברית כידוע שהוא נלחם נגד משיח בן יוסף שזה יסוד, וידוע מהמדרשים שארמילוס הרשע יהיה מכשף, ויגיד שהוא אלוה, והם אומרים שהוא המנהיג השקר הוא בורא עולם ח"ו כמו שהוא עצמו אמר, ואם הוא בורא עולם, אז מותר לו לעשות הכל רח"ל, אז הם ארמילוס הרשע שמחטיאים את עם ישראל בפגם הברית, לכן צריך להכריז: אסור לנסוע לאומן, עשו לכם שטיפת מח, וקלקלו את המוחין הקדושים של קדושת ארץ ישראל, זה ממש בלעם הרשע המנהיגי שקר האלו, שידע שאלהיהם של אלו שונא
זימה, אז בלעם ידוע שהיה מכשף, ולפי הזוהר הקדוש הבנים שלו עשו את העגל.

והנה כ- 50 אלף אנשים נוסעים לאומן זה ממש חמישים שערי טומאה, [ויש 50 פוסקים שהבאתי אתמול בדרשה שפוסקים שסכנה גדולה לעבור על צוואת רבי יהודה החסיד], רבינו הקדוש לא סולח לאלו שמחטיאים את הרבים בשמו, וישלם להם "שכר טוב" בשמים, ובארץ, הזהרו לכם, כי רע ומר יהיה גורלכם, כי לכל ישראל בשגגה… אבל אלו שיודעים ולא אומרים את האמת הם ישלמו הכל, בזאת תבחנו אם יהודים אמיתיים
אתם – תשארו השנה בארץ ישראל, וזה יראה שאתם יהודים אמיתיים וחסידי ברסלב אמיתיים, כי אומן עכשיו הוא מרכז הסטרא אחרא, רבינו בוכה בשמיים מה עשו ממני החסידים? הרי כל מעשי ודיבורי ומחשובתי היו לשם שמים לא היה לי תנועה של שקר, ואני אמרתי שהעבודה זרה של אחרית הימים יהיה הכסף, תאוות ממון! רבינו ז"ל אמר (חיי מוהר"ן) אני שומע את המפורסמים שואגים "ממון"!!! אומן – ממון!
לוקחים מאות אלפי שקלים פדיון! וכמו שמוציא קול קורא אלף שקל כל בחור ובחורה וכל יהודי – פדיון אלף שקל!
הבית מקדש זה באומן??? זה כפירה לומר ככה, עשו את אומן לירושלים ובית המקדש! אומרים ששם קודש הקודשים! כפירה גמורה! זה היכל הסטרא אחרא! רבינו אמר: המקום שלי הוא רק ארץ ישראל! ועכשיו נטיל עליכם המאזינים היקרים פצצת אטום, תחזיק חזק בכסא! עכשיו תשמעו שרבינו רצה להסתלק מן העולם דווקא בארץ ישראל!

"אמר [רבי נחמן], המקום שלי הוא רק ארץ ישראל. מה שאני נוסע, אני נוסע רק לארץ ישראל, ולפי שעה אני רועה בברסלב וכיוצא" [חיי מוהר"ן נסיעתו לנאווריטש],

"ואמר, שהיה רוצה לנסוע לארץ ישראל, היינו לנסוע עוד הפעם לארץ ישראל ולהסתלק שם, אך הוא מתיירא שמא לא יוכל להגיע לשם. גם אם יסתלק שם, לא יבואו אנשים על קברו, ולא יהיה להם עסק, ועובדא עם קברו. אבל כשישכב במדינתנו [אוקראינה, היכן שהיו בעבר חסידי ברסלב] בודאי נבוא על קברו ללמוד ולהתפלל, ויהיה לו שעשועים ותענוג גדול מזה" [חיי מוהר"ן שם יב]

מה עוד נשאר להגיד לכם, "וְהָיָה הַנִּשְׁאָר' בְּצִיּוֹן' וְהַנּוֹתָר'
בִּירוּשָׁלַ‍ִם קָדוֹשׁ יֵאָמֶר לוֹ כָּל הַכָּתוּב לַחַיִּים
בִּירוּשָׁלָ‍ִם" (ישעיה ד ה) והיינו אם אתם רוצים להכתב לחיים בראש השנה
– זה דווקא בארץ ישראל בירושלים! וגם כן הנשאר בציון והנותר סופי תיבות מרן הינו מירון!

ועכשיו תשמעו את הקול קורא: וזה לשון הקול קורא

האסיפה התחילה בשעה 17:00 אחה"צ ונמשכה עד השעה 21:00 בערב, ראשית כל נאמר בציבור העשרה קפיטל תהילים (תיקון הכללי) בהתעוררות גדולה ואח"כ נתנו כל אחד צדקה ונגמרה האסיפה בריקודים חמים וניגון של "ועשו כולם אגודה אחת…"

החלטה של אנ"ש משנת תש"ב י' אלול כדבר קיבוץ ברה"ש בירושלים:

בדבר עניין קיבוץ הק' על ר"ה תש"ג הבעל"ט, חוב קדוש על כל אחד מאנ"ש שיחי' המכונה בשם ברסלבר חסיד ונקרא על שמו של רבנו הקדוש והמקושר אליו ז"ל, די בכל אתר ואתר שבכל ארץ ישראל בפרט מעיה"ק ירושלים ת"ו לבוא ולנסוע ולהתקבץ יחד לירושלים ת"ו. להתנהג כבשנים קדמוניות שנתקבץ הקיבוץ הזה. כל ראשי השנים בירושלים ת"ו, כמו כן אין רשות לבטלו, לשנותו בשום פנים למקום אחד אחר.

ומחויבים כולם להתקבץ יחד איש לא יעדר עם כל ילדיהם לבית התפילה ברה"ש הבעל"ט בירושלים ת"ו בעיר העתיקה להתפלל ביחד את תפילתו בציבור (צדיקים בינוניים רשעים) ולקשר את עצמו בכלל ובפרט עם נפשין ורוחין ונשמתין של שוכני עפר לקדושים אשר בארץ המה ובפרט לרבנו הק' הננמ"ח רבנו נחמן בן פייגא ושמחה זיע"א. וכל התפילות של הקיבוץ הק' כפי הנוסח הק' של אומאן מקום גניזתו של רבנו הק' אשר אמר בזה הלשון "העניין שלי הוא ר”ה".

וכמו כן מחויבים כל אנ"ש שיחי בלי הבדל לעורר זה את זה שגם ישתדלו להוסיף שכנים רבים שיבואו גם כן להתפלל עמנו יחד בראש השנה הבעל"ט, כדי שיתרבה ויתוסף ויבנה בית התפילה בר"ה זה, בריבוי נפשות של ריבוי בתים כמבואר בהתורה ח' ח"ב גודל מעלתו, עד שעי"ז יבנה כל קומת התפילה ע"י רבנו הק' בעיה"ק ירושלים ת"ו בזמן הזה (דייק א) כי הקיבוץ הק' הזה אחד הוא בכל העולם כולו על קדושת שמו של רבנו הק' – לא באומאן ולא בלובלין" שמסוגל לקרב את הגאולה השלימה, והגו"צ שיהי' בקרוב הימים דווקא ע"י קדושת ההתאספות של הקיבוץ הק' הזה וכל הנותר בציון ובירושלים קדוש יאמר לו".

ואנו מאמינים באמונה שלימה בדברי רבנו הק' שהזהיר בעניין קדושת הקיבוץ הק' שלו על ר"ה דייקא שאמר בזה"ל: "מה אומר לכם אין דבר גדול מזה וכל העולם כולו צריכין לזה על הר"ה", "גמרתי ואגמור ניצחתי ואנצח!" אשרינו ואשרינו שזכינו עד כה, גם אמר: דיפט אויף מיין כוח, איך האב ברייטע פלייצס און איך הייל זיא די בת מלכה וד"ל איהר גיט מיר וואפנע לוים, ציגעל און איך באוע בנינם נפלאים אכי"ר.

ע"ז באנו על החתום בזכותו ובכוחו הק' בברכת כתיבה וחתימה טובה לכל הקיבוץ מהכיסופין והגעגועים הגדולים לזכות לראותכם כולכם פה עיה"ק ירושלים ת"ו נכללים יחד כל הנפשות. שעי"ז נעשה שמחה בחי אור צדיקים ישמח זה ינחמנו בן שמחה. יום ג' לסדר "והלכת אל המקום אשר יבחר ה' אלוקיך לשכן שמו שם".

י"ב אלול תש"ב פעה"ק ירושלים ת"ו

  1. נאם אברהם אלחנן ספקטור.
  2. נאם יוסף ערליך ב"ב בני ברק
  3. נאם שלמה וועקסלער
  4. נאם נתן ברסלבר
  5. נאם דויד שעכטער*
  6. נאם מאיר אנשין
  7. נאם ישראל גדליה ברגר
  8. נאם שמואל מרדכי קארינבליט
  9. נאם יהודא זילבערמאן(ז"ל)
  10. נאם אלי' חיים רויזין
  11. נאם אברהם אלחנן ספקטור
  12. נאם יוסף ערליך ב"ב בני ברק

לעילוי נשמת פאני פרנגי בת חנום, לאה בת יהודית, שאול ופרידה אקנין, אפרים בן מאיר, שלמה בן חתון ת.נ.צ.ב.ה.

ועכשיו בא נראה מה אומר רבנו ראש השנה בארץ ישראל

בליקוטי מוהרן חלק ב תורה ה, ראש השנה הוא בחינת
תיקון האמונה, שם בחלק א תורה ז – עיקר האמונה בחינת תפלה בחינת ניסים אינו אלא בארץ ישראל.

עוד חידוש גדול מרבנו: בליקוטי מוהרן חלק ב תורה ח כתוב" וזהו בחינת ראש השנה, ראש דייקא בחינת תיקון הראש והמח. שם בתורה ע"א עיקר המח והחכמה אינו, אלא בארץ ישראל.

וידוע שעד לפני כ- 30 שנה כל חסידי ברסלב, התאספו בירושלים ובמירון, ויש ספר מהרב שמואל צצי'ק שיש ענין לעשות ראש השנה במירון, ומי שרוצה לנסוע למירון לראש השנה ולגיד ערב ראש השנה את התיקון הכללי אצל רבנו בצפת נסדר לו מקום בע"ה.

תשאירו הודעה בקו הגאולה

 

שאלו אותי כמה שאלות בענין הכישוף רוצים קצת להבין מאיפה בא הכישוף ולמה לנו לחשוב על זה בכלל!

ידוע שהערב רב היו מכשפים, וזה מתרץ כי ככה עשו את העגל, הכל היה על ידי הכישוף, כמו שאומר הזוהר הקדוש במפורש, כידוע מזוהר הקדוש נראה לי פרשת כי תשא, והגלגולים שלהם הם גם כן מכשפים. שהעלו ממצרים את הכישופים שכידוע מצרים היית מלאה בכוחות הטומאה וכישופים

והכישוף הגדול יכולים לראות על אנשים שלא מפחדים מלעבור על התורה, ולא איכפת להם לעבור על העבירות הכי החמורות, שעושים בפרהסיה לעיני כל הקהל, וכולם עונים קדוש קדוש, כמה יותר עבירות חמורות שעובר הוא קדוש יותר, כי אי אפשר להבין מה שהוא משיג.

זאת אומרת שמגששים באפילה מחמת הכישוף שנלכדו בו.

ראה מה  שכתב רבי נתן זיע"א בליקוטי הלכות בחלק "אורח חיים", הלכות
קריאת התורה הלכה ד, אות ג:
"כי בדורות הראשונים היו כל הכפירות על פי דרכי העבודה זרה שלהם,
ועכשיו בדורות אלו, מעת שנתבטל היצר הרע של ע"ז [= כמבואר במסכת יומא, דף סט, ב], כי שורש חכמתם של חכמי הטבע, נמשך מחרטומי מצרים, שהיו מכשפים גדולים ובעלי שמות הטומאה.

וברוב הימים נשכח חכמת הכישוף לגמרי, עד שהם מתלוצצים מענייני כישוף
ושדים, וכופרים בדברי רבותינו ז"ל שאמרו מפורש בגמרא ומדרשים הרבה מעשיות
לאין מספר מענייני כישוף ושדים, אשר באמת גם כל חכמתם הרעה בעצמה נמשך מהם כנ"ל.

ואלו שנפלו בכישוף אין מה לדבר איתם על שמירת עינים ולא על פגם הברית, כי אצלם הכל כשר.

ובספר הקדוש נועם אלימלך, פרשת מקץ, כג ע"ג, ועוד אמר הרבי ר' אלימלך זיע"א (נועם אלימלך, מצורע, נט ע"ג. ) אבל הבעל תשובה, שעשה עבירה בפרהסיא כמו לשון הרע או שאר עבירות, בהכרח תשובתו גם כן בפרהסיא, כי כבולעו כן פולטו, כלומר כבליעת האיסור שנבלע בו, כן צריך לפלוט, אם עבר בסתר יעשה תשובה בסתר, ואם בגלוי, ופרהסיא צריך תשובתו גם כן להיות בנגלה ובפרהסיא. עכל"ק

ועכשיו החסידי ברסלב שנלכדו ברשת הבעל דבר, צריכים תשובה בגלוי,    כי כבולעו כן פולטו,

עיקר העבודה בתחלה הוא יראת העונש
רבינו ז"ל אמר (שיחות הר"ן ה) אשרי מי שהולך בתמימות, ויש לו יראת העונש כי עיקר העבודה בתחלה היא רק מחמת יראת העונש, ובלי יראת העונש אי אפשר להתחיל כלל בעבודת ה'. ואפילו צדיקים צריכים גם כן יראה, כי עובדי מאהבה הם מועטים מאד מאד, ועיקר הוא יראת העונש. כי היראה עלאה בגין דהוא רב ושליט וכו' (זהר ח"א, דף יא:) היינו יראת הרוממות, לאו כל אדם זוכה לזאת היראה, אבל עיקר העבודה הוא רק על ידי יראת העונש אצל רוב בני אדם. כי כל אדם נולד עם רשעות כי טבע כל אדם נמשך אחר רשעות, היינו אחר תאוות רעות של העולם הזה רחמנא לצלן, רק מחמת יראת העונש, הוא שובר תאותו, ונכנס בדרכי
ה'.

ואף שבזהר הקדוש (שם) הוא מגנה יראת העונש, כבר מבאר על זה תרוצים בספרי מוסר; כי באמת עיקר עבודת ה' היא רק על ידי יראת העונש כנ"ל ע"כ.

כוויה אחת פחות בגיהנם
מקובל כי רבי נתן לא היה מסתכל חוץ לד' אמותיו.
וסגר חלונו בווילון אפילו ביום, כדי שלא יוכל לראות אפילו מבט חטוף בחוץ.
אמר: "הבטה אחת פחות בעוה"ז".
ועוד אמר: "הבטה אחת פחות בעוה"ז – היא כוויה אחת פחות בגיהנם" (אוצר נחמני).

מה זה כויה אחת בגהנם לפי רבי נחמן?
רבינו הקדוש ז"ל אָמַר לְאֶחָד שֶׁהָיָה חוֹלֶה גָּדוֹל מְאד
וְיִסּוּרָיו הָיוּ קָשִׁים מְאד מְאד
כִּי הָיָה חוֹלֶה מֻטָּל עַל עֶרֶשׂ דְּוַי
וְהָיָה לוֹ כְּאֵב הַשִּׁנַּיִם כַּמָּה וְכַמָּה זְמַנִּים בִּכְאֵב
מֻפְלָג וְעָצוּם. מְאד מְאד בְּלִי שִׁעוּר
עַד שֶׁכָּל פָּנָיו נַעֲשֶׂה נְפוּחוֹת,
וְהֻכְרְחוּ בְּתַחְבּוּלוֹת גְּדוֹלוֹת שֶׁל דָּאקְטוֹרִים מֻפְלָגִים
לְהוֹצִיא שִׁנָּיו,
וְגַם בָּאֵיבָרִים הַפְּנִימִיִּים הָיָה חוֹלֶה גָּדוֹל עַד לְמִיתָה,
וְיִסּוּרָיו הָיוּ בְּלִי שִׁעוּר,
וְאָמַר רַבֵּנוּ זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה, אֵלָיו
שֶׁכָּל הַיִּסּוּרִים הַקָּשִׁים וְהַמָּרִים שֶׁסָּבַל כַּמָּה שָׁנִים
כֻּלָּם הֵם טוֹבִים,
יוֹתֵר מִכְּוִיָּה אַחַת בְּגֵּיהִנּוֹם,
כְּוִיָּה אַחַת בְּגֵּיהִנּוֹם גָּרוּעַ מִזֶּה. (שיחות הר"ן – אות רלו)
תנסו לשפוך מים מהקומקום והסיר הרותח – להרגיש מה זה אחד משישים
מגיהנם!!! (יותר נכון אל תנסו כי זה מסוכן).

 

שאלה: למה הרב אומר לבטל את הכרטיסים זה לא גזל? זה לא הפסד ממון? תשובה: מרן הרמ"א זיע"א ביורה דעה סימן קנז א פסק, שהאדם צריך לתת את כל ממונו ולא לעבור על לא תעשה (ר"ן פרק לולב הגזול ורשב"א וראב"ד וריב"ש סימן שפ"ז) וזה התירוץ למה מי שקנה כרטיס לאומן שיבטל עכשיו את הכרטיס.

הסכנה הגדולה לנסוע לאומן עיקר מכשפות מצוי בנשים ובפרט באוקריינא – וכן במנהיגי ברסלב יש מכשפים גדולים, כמו שאמרו גדולי ברסלב שליט"א.

כישוף הוא כוח מכוחות הסטרא אחרא אשר כוחם תלוי בהכרה והידיעה בהם, ומתבטל כלא היו על ידי האמונה באחדות ה' ובאין עוד מלבדו.

בפסוק נאמר "מכשפה לא תחיה". המפרשים מסבירים כי התורה נקטה לשון מכשפה כי עיקר מכשפות מצוי בנשים. בקבלה וחסידות מוסבר כי בסטרא אחרא כוח הנקבה גדול משל הזכר, ומכאן כוחם המוגבר של הנשים בכישוף.

ובעזרת השם נבאר עוד באריכות על ענין המכשפים,

ועכשיו אנחנו בדין תורה החמישית בבית דין של מעלה על מנהידי השקר של ברסלב:

דין תורה בבית דין מעלה על רבני ברסלב

בית דין אתה הרב הגדול של ברסלב,

הרב: כן, נכון, ועוד איך?

בית דין: ידעת מרבי יהודה החסיד שאמר שאסור לנסוע לעיר אחרת למקומות הקדושים?

הרב: כן ידעתי.

בית דין: ולמה שתקת ונתת לגנוב את העניים כל הכסף שלהם, כל הילדים שלהם והשלום בית שלהם וכל הנשמה? ולעבור על צוואות רבי יהודה החסיד ולשים בסכנה את כל המשפחה?

הרב: כי כך למדתי מרבינו שצריך לנסוע לאומן.

בית דין: איפה רבנו אמר את זה לעבור על צוואת רבי החסיד אתה שקרן?

הרב: תביאו את רבנו שיעיד מה שהוא אמר, והוא יציל אותי כי פרסמתי ליקוטי מוהר"ן!

בית דין: רבנו הגיע, ורבינו טוען אליו הלא הכל שקר וכזב מעולם לא אמרתי ח"ו לצאת מארץ ישראל לחוץ לארץ, וכל מנהיגי ברסלב האמיתיים כתבו את זה בקול קורא בשנת תש"ב, איך אתה מעיז להגיד שקר גדול כזה בבית דין של מעלה, שאני אמרתי לעבור על הלכה?.

הרב: סליחה, כל החיים שלי הייתי בשקר גדול, אז מה אתם רוצים ממני, אני חתיכת שקר, והנהגתי כל החסידים בשקר, וחשבתי כי יעבוד גם כאן? אז סליחה שאני רואה שכאן צריך להגיד רק האמת, אני בכלל לא יודע להגיד אמת, כי הרבי שלי הברסלבי המאחז עינים, גם היה שקרן ומכשף גדול, ואמר לי לעבור על כל העבירות בלי שום פחד, כי הכל תיקונים.

רבי נחמן פוסק: הוא בכלל לא היה חסיד שלי, רק עשה הכל על שמי בשביל כבוד, וחטא והחטיא את הרבים, תקחו אותו לשאול תחתית, באו מלאכים שחורים ולקחו אותו לשאול תחתית.

וכך נגמר הדין תורה עם מנהיג המאחז עינים הברסלבי הגדול.

המנהיג הרב רב הזה בוכה נורא ומבקש תתני לי לדבר עם החסידים שלי שיעזרו לי ויתפללו עלי באומן בראש השנה שיהיה לי תיקון.

הלא עשיתי כל יום התבודדות והלכתי בלילה לבד לצעוק ביערות, אז רק הזכות הזה יעמוד לי!

בית דין: שם בהתבודדות התקלקלת!

כתוב בכתבי האריז"ל שיש קליפה שקוראים תני"א, ואם הולכים לבד ביער [במקום שאין ישוב] היא מתדבקת, ומחטיא את הבן אדם, ודוחפת אותו לעבור עבירות חמורות אפילו שהוא צדיק.

וזה לשון המהרח"ו בשער המצות – פרשת ואתחנן: ענין אזהרות שאר היום זו אחת מהם: דע כי צריך האדם ליזהר שלא ישב במקום שאין בו ישוב לפי שבמקום שאין בו ישוב שולט שם שד אחד ושמו תני"א ויוצא מפסוק ולמה תניאון את לב בני ישראל. והיושב שם אעפ"י שהוא עוסק בתורה מתגבר עליו השד ההוא להזיקו או להחטיאו ואין כח באדם ההוא העומד שם לשלוט עליו לולי יהי צדיק גמור. ומורי הזהיר לאדם אחד שלא ילך על קברי הרשב"י ור"א בנו ללמוד שם יחידי אפילו בימים שרגילים בני אדם לילך שם ומכל שכן בשאר מקומות שאין בני אדם יושבים שם, עד כאן לשונו.

בית דין: שרץ טמא, לא די שטמאת את חסידי ברסלב, אתה עוד חושב שצריכים אותך ויתפללו עליך, הלא טימאת אותם בטומאת מצרים, וכו'. מקום שלך היא בשאול תחתית, ולפי כמה אנשים ונשים וטף שטמאת כך תהיה בשאול תחתית.

סך הכל מי שנוסע לאומן, ואומר שרבינו אמר לנסוע מארץ ישראל לחוץ לארץ, עושה את רבנו לכופר בתורה, ח"ו.

כאילו שאמר לעבור על צוואת רבי יהודה החסיד זי"ע!!!

ומי שנשאר בבית בארץ ישראל מאמין ברבי שהוא היה צדיק קדוש וטהור, ובוודאי לא אמר לעבור על שולחן ערוך.

שמעתם את הקול קורא שכל רבני ברסלב כותבים שרבנו לא רצה שיסעו מארץ ישראל אליו

זה מבחן האחרון של רבנו מי חסיד שלי או שעשיתם אותי לאליל בשביל בצע עבירות למינהם.

לשון צוואת רבי יהודה החסיד בסעיף ה. אדם הדר בעיר שיש שם בית הקברות, אם הולך לעיר אחרת שיש שם בית הקברות, אל ילך שם להתפלל אל המתים, פן יקפידו המתים שבעירו ויזיקוהו.

ו50 פוסקי שולחן ערוך פסקו שאסור לעבור על רבי יהודה החסיד ומי שעובר נענש רח"ל במיתה משונה וכו', ויש דיבור מרבינו ז"ל שמפורסם אצל חסידי ברסלב שאמר תקמטו את הספר שלי כמה שאתם רוצים, אבל תזהרו שלא תעברו על סעיף אחד קטן בשולחן ערוך.

שבת שלום ומבורך, כתיבה וחתימה טובה לכל ישראל, ושנת גאולה וישועה.

*אביו של הרה"ח ר' יעקב מאיר שעכטער שליט"א

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*