logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מסר חשוב לבלניות- מקוה טהרה -מבית דין צדק העולמי למחקר טהרת וקדושת המקוואות

%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%94-%d7%90%d7%95-%d7%92%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%9f

בית דין צדק העולמי
למחקר טהרת וקדושת המקוואות
בנשיאות כ"ק האדמו"ר מהאלמין שליט"א
מחברם של יותר מאלף ספרים

להורדה:
מסר-חשוב-לבלניות-השלישי.docx 2

בנשיאות
מסר חשוב לבלניות

אל הבלניות המוסרות נפשן לקיום מצות טהרת המשפחה הי"ו.
לאור בעיות ומכשולות רבות שנתגלו בבדיקת מקוואות ברחבי הארץ, על אף שבאו לבדוק מומחים שקוראים להם מומחים, אבל התגלה שחסר להם הרבה ידיעות, לכן בואו ונעשה חשבון הנפש, מה שהבלניות מחוייבות לעשות, להסיר את האחריות הגדולה מעצמן:
א. אם הרב שלכם מסכים שיבואו לבדוק את המקוה זה סימן שהוא ירא שמים, ורוצה באמת שמקוה תהיה כשר.
ב. אם הרב לא מסכים שיבואו מומחים בחינם לבדוק, זאת אומרת שהוא מסתיר כאן משהוא!
ג. מה הוא מסתיר?
ד. שהוא לא שולט בהלכות והנדסת מקוואות, ואפילו שהביא חבר שלו לבדוק, שגם לא שולט בהלכות והנדסת מקוואות, אז איפה היגענו? [ואפילו שיש לו שם גדול של בודק מקוואות, מצאנו כבר שנכשלו, ואחרי שהם בדקו את המקוה, המקוה לא היה מעולם כשר, והם הודו על זה, ויש הקלטות ותמונות על זה].
ה. המקוה הזה לא נקרא מקוה, זה נקרא בריכה כרת, וכל שטובלת במקוה בריכת הכרת הזה, היא תענש על עונש כרת כל יום ותענש על כרת ח"ו, בשוגג, כמו שכתוב בתורה ויקרא (פרק יח יט) וְאֶל אִשָּׁה בְּנִדַּת טֻמְאָתָהּ לֹא תִקְרַב לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ, ושם כתוב אני השם, וביאר רש"י נאמן לשלם שכר, וכן על העונש, לכן מי שטובלת בבריכת כרת נשארת נדה כמו לפני שטבלה, והבלנית חייבת על כל איסורי נידה של כל הנשים מיום שהובא לידיעתה המכשולות הגדולות, והיא טומנת את ראשה בחול, ולא פועלת ומשתדלת לוודא שמקוה כשר, היא נושאת על ראשה כל איסורי הכרת מהיום הזה עד היום שתפסיק את עבודה במקוואות.
ו. בלניות יקרות, עליכן לדעת שאתן "עקרות הבית של המקווה והיופי של המקוה", ואם אתן עובדות במקווה שהרב לא נותן רשות לבדוק המקוה, אז אסור לכן לעבוד שמה, ואם אתן עובדות שמה, תתנו דין וחשבון בשמים על כל אשה שטבלה ונשארה טמאה עם כל איסורי כרת, וכל הנגיעות, ובני נידה על חשבונך: [ראו בעלונים דין וחשבון בבית דין של מעלה].
ז. ואם הרב מסרב שיבדקו בחינם את המקווה בכל מיני אמתלאות, תברחו משם כמו שבורחים מאש, כי אפילו האש של הגהינום, היא קרירה מה שאתן חייבות, וכתבתי על זה ספרים שלמים מש"ס בבלי וירושלמי ושוחן ערוך וכל הפוסקים, ובגלל זה אני נותן לכם המסר הזה, כי אם אני לא אתן לכן את המסר הזה, אז אני חייב על כל המקוואות הפסולות, בין בשוגג ובין במזיד, כמו שכתוב בספר מחנה חיים שבשמים יתבעו על הרבנים שצדיק זה בא על אישה נדה, צדיק זה חילל שבת וכו', בגלל שלא הוכיח, וכל ישראל ערבים זה על זה.
ח. יש הרבה דרכים שיכולים לבדוק את הרב, אבל זה לא בשבילכם, לכם נוגע דבר אחד, אם הרב לא רוצה לתת לרבנים מומחים שיבואו לבדוק – אז המקוה כבר בחזקת פסול. [ראו באריכות בשמונה עשר ספרים שכתבנו על מקוואות].
ט. ידוע כעת ששני רבנים גדולים מבני ברק מומחים הלכו לבדוק מקווה בעיר ואם בישראל בארץ (עיר של 40 שנה מלאה יהודים חרדים וצדיקים) ומצאו שהמקוה מעולם לא היה כשרה, אפילו ש4 רבנים גדולים הכשירו את המקוה.
י. צריכים להבין כי מקוואות זה לא סתם לדעת את ההלכות, שישנם כמה רבנים שיודעים את ההלכה, אבל הבעיה שבמקוה צריך גם לדעת הנדסה, ולעבוד בזה הרבה שנים, וכמה יותר שעובד מבין יותר, והרב הרוצה להיות מומחה, לא יכול לעשות כלום, רק לעסוק יומם ולילה במקוואות, וזה בוודאי שאין הידיעות האלו ברב שלכם.
יא. אנחנו מצדינו לא מפרסמים אם המקוה לא נמצא כשר, כי אנחנו באים רק לעזור לתקן מהיום והלאה.
תדעו לכן, שהמקווה הוא הבסיס ואבן יסוד לטהרת וקדושת כלל ישראל, וידוע שבכל עיר חשיבות בניית מקווה קודמת בחשיבותה לבניית בי"כ, ולכן עצם ההבנה של גודל הזכות והאחריות שכל הטהרה של בנות ישראל נשענת עליכן, מרעידה את הלב! כי אתן עוסקות במצווה העליונה והחשובה ביותר לבת ישראל , כי בלי מקווה כשר, בלי טהרה, אפשר לומר שאין ח"ו עם ישראל, כי אנו עם קדוש, בניו של הקב"ה, כי הקב"ה הבדיל אותנו מכל העמים, ובמה אנו נבדלים משאר העמים? בקדושתנו! כמו שנאמר "קדושים תהיו", ואם אנו ח"ו לא טהורים, (שהטהרה היא הבסיס לקדושה), אז ודאי שאין קדושה, אז ח"ו אנו לא יכולים לתפקד כְּעַם קדוש, וּלְהִבָּדֵל משאר העמים.
לכן עיקר יסוד טהרתן וקדושתן של ישראל תלויה במקוה טהרה. ועיקר האחריות הזו היא על הבלניות! "שהן עיקר הבית של המקוה, ואחריותן לוודא שהמקווה נבדק והוכשר, כהוגן, ואפילו אם ירצו לבוא 10 רבנים לבדוק צריכים לפתוח הדלת ולתת לכל אחד לבדוק.
ואחרי 120 שנה, לכשישאלו אתכן בשמים: האם עשיתן כל מה שאפשר לטהרתן של ישראל?
לכן באנו להיות לכן לעזר, ושולחים לכן מומחים ובקיאים בהלכות המקואות על בוריין, שיבדקו את המקווה, ללא כל עלות, ומה שנותר לעשות לכן הוא רק להתקשר ולהזמין הבודקים.
בימי קדם היה המנהג בישראל, שכאשר בנו מקוה חדש, או כשהכשירו מקוה פעיל בכל שנה ושנה, הזמינו עשרות רבנים, על מנת להכשיר המקווה כדת וכהלכה. כי בעוונותינו הרבים המכשולות עולות עד לב השמים.
לפני כ30 שנה כשהייתי במיאמי, הקרסטירער רבי זצוקללה"ה קרה ל – 160 רבנים לבדוק המקוה החדשה שבנה, והעירו ותיקנו כל דבר שהעירו אותו.
על כן אנא, עורו והתעוררו למען טהרת וקדושת ישראל, עמדו על המשמר, שמור שארית ישראל, ואל יאבד ישראל, האומרים שמע ישראל.
כדי להסיר דאגה מלבכם בידיעת גודל האחריות שרובצת גם עליכן, רצוי להתקשר מיידית לטלפון (0503134846) שיבואו לבדוק המקוה ויבררו כל הנדרש על הצד הטוב ביותר. דעו שישנם מספר ערים בישראל, שכתוצאה מהבדיקה התוודעו שהמקוה מעולם לא היה כשר, ולמה לכן לקחת האחריות על כל הטבילות שח"ו אם לא היו כהוגן, כי אז יתבעו אתכן בשמים שבמאמץ קטן של דאגה ואחריות בהרמת טלפון להזמנה לבדיקת מקווה יכלתן לתקן הכל! ולמנוע נזק גדול.
וד' עמכם גבורי החיל, לשמור ולעשות ולקיים את יסוד טהרתן וקדושתן של ישראל. ובזכות זה נזכה לגאולת ופדות נפשינו, בביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.
להזמנת רבנים לבדיקת המקוואות טל: 0503134846 – 0505952626
בית דין צדק העולמי
למחקר טהרת וקדושת המקוואות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*