logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מקוה טהרה- מסר חשוב לבלניות

%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%94-%d7%90%d7%95-%d7%92%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%9f

מסר חשוב לבלניות

מסר-חשוב-לבלניות

אל הבלניות המוסרות נפשן לקיום מצות טהרת המשפחה הי"ו.

בלניות יקרות, עליכן לדעת שאתן "עקרות הבית של המקווה", וצריכות ולשמוח בשמחת איך קץ , שה' בחר דוקא בכן כשליחות נאמנות לטהרת וקדושת בנות ישראל, ולכן זכותכן היא אינסופית מחד, אולם חובתכם ואחריותכם היא כבדה מאידך.

 מקווה הוא הבסיס ואבן יסוד לטהרה וקדושת כלל ישראל, וידוע שבכל עיר חשיבות בניית מקווה קודמת בחשיבותה לבניית בי"כ (כי בי"כ אפשר לעשות גם בבית) . ולכן עצם ההבנה של גודל הזכות והאחריות שכל הטהרה של בנות ישראל נשענת עליכן, מרעידה את הלב! כי אתן עוסקות במצווה העליונה והחשובה ביותר לבת ישראל , כי בלי מקווה כשר, בלי טהרה, אפשר לומר שאין ח"ו עם ישראל, כי אנו עם קדוש, בניו של הקב"ה, כי הקב"ה הבדיל אותנו מכל העמים, ובמה אנו נבדלים משאר העמים? בקדושתנו! כמו שנאמר "קדושים תהיו", ואם אנו ח"ו לא טהורים, (שהטהרה היא הבסיס לקדושה), אז ודאי שאין קדושה אז ח"ו אנו לא יכולים לתפקד כעם קדוש ולהבדל משאר העמים.

לכן עיקר יסוד טהרתן וקדושתן של ישראל תלויה במקוה טהרה. ועיקר האחריות הזו היא על הבלניות! "שהן עיקר הבית של המקוה, ולמרות שהן לא בודקות ומכשירות את המקווה, באחריותן לוודא שהמקווה נבדק והוכשר כדין, ולהיות כל זמן עם "עיניים פקוחות" עם הלב והנשמה, ולעבוד  עם אהבה גדולה.

.

ואחרי 120 שנה, לכשישאלו אתכן בשמים: האם עשיתן כל מה שאפשר לטהרתן של ישראל?

לכן באנו להוות לכן לעזר, ושולחים לכן מומחים ובקיאים בהלכות המקואות על בוריין, שיבדקו את המקווה, ללא כל עלות, ומה שנותר לעשות לכן הוא רק להתקשר ולהזמין הבודקים.

בימי קדם היה המנהג בישראל, שכאשר בנו מקוה חדש, הזמינו עשרות רבנים, על מנת להכשיר המקווה כדת וכהלכה. כי בעוונותינו הרבים המכשולות עולין עד לב השמים.

על כן אנא, עורו והתעוררו למען טהרת וקדושת ישראל, עמדו על המשמר, שמור שארית ישראל, ואל יאבד ישראל, האומרים שמע ישראל.

 כדי להסיר דאגה מלבכם בידיעת גודל האחריות שרובצת גם עליכן, רצוי להתקשר מיידית לטלפון (הרצ"ב למטה) שיבואו לבדוק המקוה ויבררו כל הנדרש על הצד הטוב ביותר. דעו שישנם מספר ערים בישראל, שכתוצאה מהבדיקה התוודעו שהמקוה מעולם לא הייתה כשר, ולמה לכן לקחת האחריות על כל הטבילות שח"ו אם לא היו כהוגן, כי אז יתבעו אתכן בשמים שבמאמץ קטן של דאגה ואחריות בהרמת טלפון להזמנה לבדיקת מקווה יכלתן לתקן הכל! ולמנוע נזק גדול.

וידוע ע"פ חכמת הסוד, שבכל דבר שבקדושה, הסטרא אחרא (נחש, שטן) רוצים לינוק, ובפרט במקום שכל טהרת וקדושת ישראל נשענת עליו, ולכן המאמץ של הס"א להכשיל את כשרות המקווה היא לאין שיעור, ולכן נדרשת יראת שמיים וענווה גדולים מאד, כדי לזכות לכשרות מקווה מושלמת, ולא לסמוך שהכל בסדר, (כי השטן מכשיל ומכניס מחשבות שהכל בסדר, כי כבר בדקו וכו' … כי טעות אנוש הכי קטנה מכשילה את הכל, ומה שעיניו של בודק אחד יכול לראות, לא יראה בודק אחר וברגע שיש אוזלת יד הכי קטנה, נותנים רשות מהשמים לשטן להכשיל, באלף אלפי תחבולות שדעת אנוש לא תתפוס, ואין לשער את גודל הפגם במקווה לא כשר, שכל הברכות של הנשים הן לבטלה, וכל הטובלות חושבות שהם טהורות ובעצם הן לא טהורות, ומכשילות את בעליהן וכל סביבתן באין יודעין, ואין לשער את גודל הנזק הנוראי וכל הענפים שמשתלשלים מזה, בעולם הזה ובעולמות העליונים ה' ירחם.

וד' עמכם גבורי החיל, לשמור ולעשות ולקיים את יסוד טהרתן וקדושתן של ישראל. ובזכות זה נזכה לגאולת ופדות נפשינו, וישוב שופטנו כבראשונה ויועצינו כבתחילה, בביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

בית דין צדק העולמי

למחקר טהרת וקדושת המקוואות

 

 

 %d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%94-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*