logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

קריאת קודש של גדולי ישראל- 700 איש לומדים יחד במירון את הזוהר

בהילולת הרשב"י, 700 איש במירון – – לומדים יחד את כל האידרא רבא והאידרא זוטא:

לצפייה: לחץ כאן:

אלפים השתתפו אתמול (רביעי) בשמחת ל"ג בעומר באוהל של ישיבת המקובלים 'נהר שלום', שהוקם בהר מירון, בראשותו של המקובל הצדיק הרב בניהו שמואלי, בעקבות קריאתו של מרן הרב עובדיה יוסף.

במהלך שיעורו השבועי במוצאי שבת, אמר מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף כי הוא קורה לציבור ללכת לאוהל של ישיבת 'נהר שלום' וזה בעקבות הצניעות שנשמרת במקום במהלך כל היום.

במהלך הלילה סיימו אלפי המשתתפים את כל ספר הזוהר הקדוש, וספרים נוספים.

יצוין כי אתמול מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף התקשר וברך דרך הטלפון את אלפי המשתתפים בלימוד הקדוש במאהל.

מי שארגן את כל האירוע ודאג לכל הציבור כבר מתחילת השבוע הוא יד ימינו של המקובל הרב בנייהו שמואלי, ומקורבו של מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף ר' מרדכי חסידים.

קריאת קודש

שמחנו לשמוע שמארגנים לימוד וגירסת הזוהר הקדוש, מיום ל"ג בעומר תשע"ב עד ל"ג בעומר התשע"ג. לגרוס ספר הזוה"ק לפי שעות בלי הפסקה כל אדם כל יום חצי שעה ובזה יכול כל אדם לגמור כל הזוה"ק עד יום ל"ג בעומר.

דברי גדולי ישראל שנאמרו לרגל הילולת רשב"י , אודות לימוד הזוהר הקדוש:

דבר גדול עד מאוד לבטל גזירות רעות – מאיר שטרן – מירו
הגה"צ רבי מנחם מנדל טויב האדמו"ר מקאליב – ים
הגה"צ רבי שלום יהודה גראס האדמו"ר מהאלמין – בית שמש
הגה"צ רבי בן ציון ישראל בן פעריל שליט"א – אדמו"ר מנשחיז
הרה"ג המקובל רחמים משה שעיו – ים
הרה"ג אחי' מוהדב אב"ד מהרח"ו ברוקלין
הרה"ג אלעזר שטרו דיין ומו"ץ – אשדוד מח"ס סת"ם, כבני מירון
הרה"ג ברוך שטרן מאנסי – הזוהר המחולק מזכה אצ הרבים באפן קל ללמוד וזה מעורר הלב מאוד להקב"ה שאפשר ללמוד תמיד

להורדה קריאות קודש של גדולי שיראל: לחץ על הקישורים הבאים: קריאת קודש עם כל החתימות

מכתב קריאת קודש כתבי יד מירון לג בעמר

בסיעתא דשמיא ניסן התשע"ב

קריאת קודש

שמחנו לשמוע שמארגנים לימוד וגירסת הזוהר הקדוש, מיום ל"ג בעומר תשע"ב עד ל"ג בעומר התשע"ג. לגרוס ספר הזוה"ק לפי שעות בלי הפסקה כל אדם כל יום חצי שעה ובזה יכול כל אדם לגמור כל הזוה"ק עד יום ל"ג בעומר.

וכידוע שגירסת הזוה"ק ובפרט ברצף בלי הפסק יום ולילה אין כמוהו שמבטל כל גזירות קשות ורעות, מחלות, אסונות, מיתות משונות וכל מרעין בישין, ובפרט שמקרב את הגאולה כמו שכתב בזוה"ק "בדא יפקון מגלותא ברחמי" וכן כתב בזוה"ק מי שרוצה בדור האחרון להנצל מכל המחלות והאסונות והפיגועים יכנס לתוך תיבת נוח וינצל מהמבול של הצרות הגדולות ולא ינזק. ולכן דבר גדול עשו המארגנים להקים מפעל גדול זה לזכות את הרבים ולהציל את עם ישראל. וכל אחד יהיה שותף במצוה גדולה זו ויעזור לו ולכל ישראל אמן.

הרה"ג בניהו יששכר שמואלי הרה"ג יעקב שכנזי

הרה"ג בן ציון מוצפי הרה"ג יעקב ישראל לוגסי

הרה"ג משה צדקה הרה"ג ראובן אלבז

האדמו"ר מקאליב

לאור קריאת גדולי ישראל שליט"א

לארגן משמרות רצופות 24 שעות

לימוד ספר הזוהר הקדוש

לגאולת עם ישראל באחדות ישראל מכל רחבי תבל

כל מי שמוכן לקבל על עצמו ללמוד חצי שעה בכל יום

מל"ג בעומר תשע"ב ועד לל"ג בעומר תשע"ג הבא עלינו

יפנה ל "אור הזוהר" בט"ל:02-5612121

להשאיר שם וטלפון ובעז"ה ובלנ"ד יחזרו בהקדם

וזכות רשב"י תעמוד לכל המשתתפים

ולכל עמו ישראל לגאולה ברחמים.

ניתן לעלות לשידור בנושא את הרב חזקיה בן מנחם בפלא:0548441377 או 02-5806268

וכיד

3 comments

  1. דוב שווארץ

    ב"ה
    לכבוד מזכי הרבים בלימוד זוהר הקדוש,
    רציתי לבשר לכם שמן הסתם אתם לא יודעים מה הולך היום ברחוב בענין לימוד הזוהר הקדוש,
    עד כמה שנים לא ראו כמעט בן אדם שילמוד זוהר הקדוש, ועכשיו אני לומד בכולל ליטאי ועל ידינו יש עוד כולל ברחוב זעוויל בביתר פינת רבי יוחנן בן זכאי, בקשו ממני ומעוד כמה אברכים שיצטרפו ללימוד 24 שעות זוהר הקדוש, ואני וכמה מחברי היצטרפו ב"ה.
    וכל זה בא מהכוח הגדול שאתם מכניסים בציבור, לפני שנה שנתים חילקתי הרבה ספרי זוהר שקיבלתי ממכם, וזה גם עזר ועשה התעוררות גדולה.
    בכבוד רב!
    דוב שווארץ

  2. בס"ד
    לכבוד מפעל הזוהר העולמי
    שלום רב!
    למפעלכם הגדול שזכיתם לזכות את הרבים עם מליוני ספרים של הזוהר הקדוש לחלקם ביעקב ולחלקם בישראל בחינם, ובפרט שחלקתם עשרות אלפים בראשית תמן תיקון מח, וראינו איך שמאות אלפים אומרים את זה בל"ג בעומר, ובכל השנה, זכותי דרבי שמעון עננו, שזכינו שהזוה"ק מתפרסם כמו שהרשב"י הבטיח "בדא יפקון מן מן גלותא ברחמי", אמן.

    את המכתב הזה אני כותב על ציונו הקדוש של רבי אלעזר ברבי שמעון זכותו יגן עלינו אמן.
    ברצוני להודיעכם שהנני הקטן לומד ביחד עם כתשעה אברכים לומדים ברצף מהנץ החמה עד שקיעת החמה כבר מספר שנים כמו שתיקן הרמח"ל זי"ע, וכל אברך מקבל 650 ₪ כל חודש, בכותל המערבי, מול קודש הקדשים, וזה בודאי בוקע רקיעים.
    וכן מתקיים כסדר הזה כתקנת הרמח"ל זי"ע בקבר רחל אמנו, במערת המכפלה, ובקבר שמעון הצדיק, וכן במירון למעלה מציון הרשב"י, אשריכם ואשרי חלקכם שאתם מעוררים על הזוה"ק, ורואים ב"ה פירות טובים, ושמעתי שגם בבת-ים ובעוד כמה מקומות עושים את הסדר הנ"ל ברצף של 24 שעות.
    אני מבקש ממכם היות ואתם מזכים את הרבים במסירות נפש שכל יהודי ילמוד הזוה"ק, מבקש מכם שתיראו לייסד בכל בית מדרש בארץ ישראל את תקנת הרמח"ל, ואז בודאי נזכה תיכף ומיד ממש שתתקיים הבטחת הרשב"י "בדא יפקון מגלותא ברחמי", אמן.
    נא לעורר המכתב הזה ברבים, שיעשה את הפעולה הנכונה שיביא את משיח צדקנו, ונא לפרסם את תקנת הרמח"ל כמו שכתב, שאם היה בכוחו היה הולך מבית מדרש לבית מדרש לתקן את התקנה הזאת, כדי שיזכו במהרה לגאולה שלימה, ויציל את עם ישראל מכל מיני צרות משונות, ובפרט לפי מה שכתבתם בבראשית תמן בגליון 48, שרק בדקה אחת בלימוד הזוה"ק ברצף של ציבור, זוכים למספרים כאלה שאינם קיימים במחשב, וזה חשבון שאפשר להבין אותו רק בעולם הנצח, על כן אפשר לכם לתאר, שאם יעשו כן בכל בית מדרש ומדרש נזכה להקים בקרוב השכינה מעפרה, ולזכות שהרשב"י הקדוש ידור בכל בית יהודי, אמן!
    נח פורת
    ארזי הבירה 50/26
    י-ם עיה"ק
    טלפון:025800231
    0548481154
    נ,ב,
    נא לשלוח לי כל הספרים שהוצאתם בשבילי ובשביל ישיבת הזוהר בכותל המערבי (יש לנו בכולל, סט הזוהר 6 חלקים, ואור הזוהר, ותיקוני הזוהר, ומאורות הזוהר, אבל הזוהר "חק לישראל" ו"זוהר השבת" ו"שכר ועונש", וגם כן "תורת הזוהר" בלשון הקודש 18 כרכים ו"זוהר המחולק ל-70 כרכים" אין לנו עדיין.)
    בברכה נח פורת

  3. יעקב וויינברג

    בס"ד
    לכבוד חברי מפעל הזוהר העולמי שליט"א העוסקים במלאכת הקודש לפרסם את הזוהר הקדוש בריש גלי, ומגלהים את האמת מה שאומר הרשב"י זיע"א, שכל הערב רב ימחק לפני ביאת המשיח, והערב רב הם אלו שלא רוצים ללמוד זוהר הקדוש, כך שמעתי שהאדמו"ר מהאלמין דרש אאוהל מלכות הרשב"י של הצדיק המקובל הרב בנייהו יששכר שמואלי שליט"א
    שמעתי מהרבה חברים שבאים כאן כל ערב ראש חודש, ובשלש שנים האחרונים באים כבר כל ערב ראש חודש ממש אלפים יהודים רק בום אחד, לפני כמה שנים היו כמה מאות אנשים, וזה בוודאי בזכותכם שאתם מדפיסים מאות אלפים ספרים, כמו שאני רואה בכל מקום אצל כל קברי הצדיקים מלא מהספרים שלכם.
    ואספר לכם דבר שמן הסתם אתם לבד לא יודעים איזה כוח יש לדברים שאתם עושים ומפרסמים את הרשב"י זיע"א,

    לפני שנה ראיתי בעיתון שבמירון היו 280 אלף איש,
    והשנה תשע"ב שמעתי ברדיו שביום רביעי בלילה היגיעו 130 אלף איש וביום חמישי היגיעו 480 אלף איש איז זאת אומרת סך הכל 600 מאות אלף אנשים היו השנה במירון, וראינו את התיקון מ"ח איך שאלפים אנשים אומרים את זה, וזה כוח כזה גדול שהרשב"י עושה עכשיו שכולם יחזרו בתשובה, ויגיע הגאולה.
    ורואים כל כך הרבה ניסים גלוים ונסתרים אצל הרשב"י,
    ואכתוב לכם נס אחד גדול המפורסם להרבה אנשים:

    כדאי הוא רשב"י…

    "אספר לכם סיפור מדהים שהתרחש רק לפני שנים ספורות. בצפת מתגורר ר´ אליעזר קעניג, חסיד ברסלב שהיו לו בעיות חמורות בריאותיו עד כדי קושי גדול לנשום. כשהמצב הגיע לכדי פיקוח-נפש, עבר סדרת בדיקות ואבחונים בבתי-רפואה בארץ ולבסוף הוחלט שיש להטיסו לבית-רפואה במונסי בניו-יורק, שם יעבור השתלת ריאה. תוך כדי המתנה לריאה מתאימה, מצבו החמיר ואפילו המכשירים החדישים כבר לא ממש הועילו ומבחינת הרופאים, מצבו היה מאוד חמור, השם ישמור. בשלב זה, משפחתו המודאגת, החליטה כי עד שימצאו את הריאה המתאימה, ייסעו יחדיו למירון לעשות כאן שבת-קודש שבמהלכה יעתירו תפילות ותחנונים.

    "באותה שבה בה שהו ועתרו בציון רשב"י, התקיים באחת הערים במדינת ניו-יורק משחק כדורגל ואחד משחקני הקבוצה שהפסידה, התבייש בהפסד עד כדי כך שהחליט להתאבד וירה בעצמו למוות. וכך, בשעה שבני-המשפחה נמצאו בקבר רשב"י ובכו מעומק-הלב שרבי שמעון יעתור בעדם וישלח מזור לחולה, הוטסה הריאה לבית-הרפואה ולמרבה הפלא היא ממש התאימה לחולה. היום ר´ לוזר הוא ´אדם חדש´ לגמרי".
    יעקב וויינברג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*