logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

הרב אמנון יצחק: "נדקרים כי אוכלים משחיטה בסכין פגומה"

    •  אמנון  יצחק הרב- בדרשה עם האדמור מהאלמין על כשרות
    • הרב אמנון יצחק: "נדקרים כי אוכלים משחיטה בסכין פגומה"

 

http://www.kikar.co.il/182684.html

 

גל פיגועי הדקירה

הרב אמנון יצחק: "נדקרים כי אוכלים משחיטה בסכין פגומה"

הרב אמנון יצחק התייחס בדרשתו לגל פיגועי הדקירה ברחבי ישראל, והסביר כי זה מכיוון שאוכלים משחיטה בסכינים פגומות. והזהיר, כי אם לא יתעוררו יגיעו גם פיגועים באוטובוסים • צפו (חרדים)

ישי כהן

|

כ"ח בתשרי תשעו   11:57  11.10.15

טרור ללא הפסקה: הרב אמנון יצחק אומר כי גל הפיגועים האחרון, המתאפיין בדקירות סכין, הגיע בעקבות כך שאנשים אוכלים מאכלות אסורות

הרב יצחק ציטט את הפסוק: "ולאדם אמר, כי שמעת בקול אשתך'" והסביר: מי זה אשתך? הגוף!, תחילת החטא של האדם –  אכילה אסורה, מאכלות אסורות. כולם מתים עד עכשיו בגלל מאכלות אסורות".

בהתייחסות ספציפית לגל הפיגועים אמר: "שאלו אותי, למה יש עכשיו את זה, מה קרה כולם יצאו מהחורים והתחילו לדקור דקירות בסכינים, מה קרה?. אמרתי, שנה אני מזהיר על הסכינים של השוחטים שהן פגומות, ואמרתי תהיה שנה גורלית שנה הבאה, אחרי ראש השנה – תהיה שנה גורלית.

לדברי הרב הפיגועים הגיעו: "כי אם לא הקשיבו ולא חזרו בתשובה, בוודאי שמהשמיים ינחתו עלינו גזירות. מה יצאו? גזירות של סכינים, כנגד הסכינים של השוחטים. אוכלים מסכינים שהן פגומות, אז עכשיו דוקרים יהודים עם סכינים פגומות".

"אולי יהודים יתעוררו, אם לא? אז נצטרך עוד שיעור נוסף. בדרך יש כבר פיגועים, אני אומר לכם, פיגועים עם מכוניות ואוטובוסים, בדרך" הזהיר הרב יצחק.

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*