logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

ג’ ספרים חדשים – דין תורה בבית דין של מעלה

דין תורה בבית דין של מעלה-  מפעל הזוהר העולמי- האדמור מהאלמין

טופס החלפות הדדיות כרך_1_דין_תורה

שער כללי דין תורה בבית דין של מעלה

שַׁעַר כְּלָלִי

סֵפֶר

דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה

שבעה כרכים

לִיקוּט גָּדוֹל וְנִפְלָא מִכָּל סִפְרֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ כִּתְבֵי הָאַרִיזַ”ל וְסִפְרֵי בַּעַל שֵׁם טוֹב  וּמִסִפְרֵי שֵׁבֶט מוּסָר שְׁלָ”ה הַקָּדוֹשׁ מְנוֹרַת הַמָּאוֹר רֵאשִׁית חָכְמָה פֶלֶא יוֹעֵץ יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה וּשְׂכַר וְעוֹנֵשׁ וְעוֹד, עַל הַדִּינֵי תּוֹרָה שֶׁל כָּל אֶחָד וְאֶחָד בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה, וְעַל כָּל אֵבֶר וְאֵבֶר שֶׁנֶּהֱנָה מִמַּאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת יִצְטָרֵךְ לַעֲבוֹר ניתוחים לְטַהֵר וּלְתַקֵּן אוֹתוֹ כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הֶחָפֵץ חַיִּים זי”ע בְּנִדְחֵי יִשְׂרָאֵל  פֶּרֶק כ”ח.

יִעוּד הַסֵּפֶר וּמַהוּתוֹ לְהַנְחִיל דֶּרֶךְ תּוֹרַת אֱמֶת הִיא תּוֹרַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי זי”ע לְכָל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל הָרוֹצִים לְהִידַבֵּק בְּהַקָדוׁש בָּרוּךְ הוּא, וּלְהִנָּצֵל מְהַעוֹנְשִׁים הַגְּדוֹלִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה שֶׁזֶּה רַק עַל יְדֵי לִמּוּד תּוֹרַת הַסּוֹד [וראה בתיקוני זוהר תיקון ס”ט דף ק”ג], לְקַבֵּל יִרְאַת שָׁמַיִם אֲמִתִּית בִּרְאוֹתוֹ בְּבֵרוּר אֶת הֲנַעֲשֶׂה עִם הַנְּשָׁמָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ בְּהַרְבֵּה מְקוֹמוֹת, כְּדִבְרֵי הֶחָזוֹן אִישׁ זי”ע שֶׁלִּמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא הַמּוּסָר הֲכִי הַגָּדוֹל מִכָּל סִפְרֵי מוּסַר.

יָצָא לָאוֹר מוֹצָאֵי יוֹם הַכִּפּוּרִים ה’תשע”ו

מִפְעָל הַזּוֹהַר הָעוֹלָמִי

סְנִיף בַּת יָם 0527-651911

לכתוב בכריכה קדמית בתוך עגול כרך א  וכו’ וכן בשדרה כרך א בעיגול

 

שער א

סֵפֶר

דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה

כְּרַךְ א

לִיקוּט גָּדוֹל וְנִפְלָא מִכָּל סִפְרֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ כִּתְבֵי הָאַרִיזַ”ל וְסִפְרֵי בַּעַל שֵׁם טוֹב  וּמִסִפְרֵי שֵׁבֶט מוּסָר שְׁלָ”ה הַקָּדוֹשׁ מְנוֹרַת הַמָּאוֹר רֵאשִׁית חָכְמָה פֶלֶא יוֹעֵץ יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה וּשְׂכַר וְעוֹנֵשׁ וְעוֹד, עַל הַדִּינֵי תּוֹרָה שֶׁל כָּל אֶחָד וְאֶחָד בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה, וְעַל כָּל אֵבֶר וְאֵבֶר שֶׁנֶּהֱנָה מִמַּאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת יִצְטָרֵךְ לַעֲבוֹר ניתוחים לְטַהֵר וּלְתַקֵּן אוֹתוֹ כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הֶחָפֵץ חַיִּים זי”ע בְּנִדְחֵי יִשְׂרָאֵל  פֶּרֶק כ”ח.

יִעוּד הַסֵּפֶר וּמַהוּתוֹ לְהַנְחִיל דֶּרֶךְ תּוֹרַת אֱמֶת הִיא תּוֹרַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי זי”ע לְכָל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל הָרוֹצִים לְהִידַבֵּק בְּהַקָדוׁש בָּרוּךְ הוּא, וּלְהִנָּצֵל מְהַעוֹנְשִׁים הַגְּדוֹלִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה שֶׁזֶּה רַק עַל יְדֵי לִמּוּד תּוֹרַת הַסּוֹד [וראה בתיקוני זוהר תיקון ס”ט דף ק”ג], לְקַבֵּל יִרְאַת שָׁמַיִם אֲמִתִּית בִּרְאוֹתוֹ בְּבֵרוּר אֶת הֲנַעֲשֶׂה עִם הַנְּשָׁמָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ בְּהַרְבֵּה מְקוֹמוֹת, כְּדִבְרֵי הֶחָזוֹן אִישׁ זי”ע שֶׁלִּמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא הַמּוּסָר הֲכִי הַגָּדוֹל מִכָּל סִפְרֵי מוּסַר.

וּבּוֹ ו’ סְפָרִים נִפְתָּחִים

סֵפֶר א. זֹהַר לְרַבִּי יַעֲקֹב אביחצירא זי”ע. סֵפֶר ב. דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה שֶׁלֹּא שָׁמַע לְקוֹל 1000 גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל. סֵפֶר ג. דִּין תּוֹרָה לַעֲשִׁירִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה. סֵפֶר ד. הַשְׂכַר וְהָעֹנֶשׁ וּמַה עוֹבֶרֶת הַנְּשָׁמָה עַד שֶׁמַּגִּיעַ לְדִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה. סֵפֶר ה. דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה עַל שֶׁלֹּא כִּוֵּן בִּבְרָכוֹת. סֵפֶר ו. אַזְהָרַת כָּל גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל מִלִּפְנֵי מֵאָה שָׁנָה עַד הַיּוֹם הַזֶּה עַל חוֹבַת לִמּוּד דַּף לַיּוֹם זֹהַר הַקָּדוֹשׁ לְכָל יְהוּדִי.

הַלּוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ שׁוֹמְעִים בַּשָּׁמַיִם אֶת אֲמִירַת שְׁמַע יִשְׂרָאֵל וְהַתְּפִלּוֹת שֶׁהוּא מִתְפַּלֵּל (תיקו”ז תי’ מ”ג), דַּאֲפִילוּ יִשְׂרָאֵל מִתְפַּלְּלִין וְאוֹמְרִים שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, דְּאִיהוּ קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא אֵין עוֹנָהּ אוֹתָם וְכוּ’, שֶׁמִּי שֶׁלּוֹמֵד זֹהַר, שֹׁמְעִים הַתְּפִלּוֹת, וְהַשְׁמַע יִשְׂרָאֵל, (הַגְרָ”א בתיקו”ז תִּקּוּן מ”ג). וּבַשּׁוֹאָה הָאֲיֻּמָה רַחְמָנָא לִיצְלָן שָׂרְדוּ לְחַיִּים אֵלּוּ שֶׁהָיוּ רְגִילִים לוֹמַר כָּל יוֹם פָּתַח אֵלִיָּהוּ ז”ל בְּעַל פֶּה קֹדֶם הַתְּפִלָּה, וְרָאוּ בַּעֲלִיל שֶׁכֹּחוֹ גָּדוֹל מְאֹד (עֵדוּת בְּיַעֲקֹב). וּבְכַמָּה דַּקּוֹת שֶׁלוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ יָכוֹל לַהֲפֹךְ הַכֹּל לְטוֹבָה וְלִהְיוֹת מִבְּנֵי עֲלִיָּה, לִזְכּוֹת לְ”עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹקִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וִיטַהֵר נִשְׁמָתוֹ וְיִזְכֶּה לְמַעֲלוֹת עֶלְיוֹנוֹת כַּיָּדוּעַ מִדִּבְרֵי הָאַרִיזַ”ל. וּבָזֶה מְקַיְּמִים רְצוֹן הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי, כִּדְאָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן (גִּיטִין ס”ז:): “בָּנַי שְׁנוּ מִדּוֹתַי” – לִמְדוּ תּוֹרָתִי, וְכֹחוֹ גָּדוֹל, כְּמוֹ שֶׁאָמַר: יָכוֹלְנִי לִפְטוֹר אֶת כָּל הָעוֹלָם מִן הַדִּין. (סֻכָּה מה:), אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן: אָנוּ קִיּוּמֵי הָעוֹלָמוֹת. (ח”ג, קכ”ח.), אַחַי וְרֵעָי בּוֹאוּ נִתְאַחֵד בִּדְבַר גָּדוֹל וְקָדוֹשׁ זֶה!

וְעַל יְדֵי לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל נִנָּצֵל מִכָּל גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת שֶׁלֹּא תּוּכַלְנָה לִשְׁלוֹט עַל עַם יִשְׂרָאֵל, וְנִזְכֶּה בִּמְהֵרָה לְבִיאַת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בְּרַחֲמִים, אָמֵן.

יָצָא לָאוֹר מוֹצָאֵי יוֹם הַכִּפּוּרִים ה’תשע”ו

מִפְעָל הַזּוֹהַר הָעוֹלָמִי

סְנִיף בַּת יָם 0527-651911

 

שער ב

סֵפֶר

דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה

כְּרַךְ ב’

לִיקוּט גָּדוֹל וְנִפְלָא מִכָּל סִפְרֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ כִּתְבֵי הָאַרִיזַ”ל וְסִפְרֵי בַּעַל שֵׁם טוֹב  וּמִסִפְרֵי שֵׁבֶט מוּסָר שְׁלָ”ה הַקָּדוֹשׁ מְנוֹרַת הַמָּאוֹר רֵאשִׁית חָכְמָה פֶלֶא יוֹעֵץ יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה וּשְׂכַר וְעוֹנֵשׁ וְעוֹד, עַל הַדִּינֵי תּוֹרָה שֶׁל כָּל אֶחָד וְאֶחָד בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה, וְעַל כָּל אֵבֶר וְאֵבֶר שֶׁנֶּהֱנָה מִמַּאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת יִצְטָרֵךְ לַעֲבוֹר ניתוחים לְטַהֵר וּלְתַקֵּן אוֹתוֹ כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הֶחָפֵץ חַיִּים זי”ע בְּנִדְחֵי יִשְׂרָאֵל  פֶּרֶק כ”ח.

יִעוּד הַסֵּפֶר וּמַהוּתוֹ לְהַנְחִיל דֶּרֶךְ תּוֹרַת אֱמֶת הִיא תּוֹרַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי זי”ע לְכָל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל הָרוֹצִים לְהִידַבֵּק בְּהַקָדוׁש בָּרוּךְ הוּא, וּלְהִנָּצֵל מְהַעוֹנְשִׁים הַגְּדוֹלִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה שֶׁזֶּה רַק עַל יְדֵי לִמּוּד תּוֹרַת הַסּוֹד [וראה בתיקוני זוהר תיקון ס”ט דף ק”ג], לְקַבֵּל יִרְאַת שָׁמַיִם אֲמִתִּית בִּרְאוֹתוֹ בְּבֵרוּר אֶת הֲנַעֲשֶׂה עִם הַנְּשָׁמָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ בְּהַרְבֵּה מְקוֹמוֹת, כְּדִבְרֵי הֶחָזוֹן אִישׁ זי”ע שֶׁלִּמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא הַמּוּסָר הֲכִי הַגָּדוֹל מִכָּל סִפְרֵי מוּסַר.

וּבּוֹ ד’ סְפָרִים נִפְתָּחִים

סֵפֶר א. חֵלֶק ז-א’: דִּין תּוֹרָה שֶׁל נְשִׂיאֵי מוֹעֲצוֹת גְּדוֹלֵי הַתּוֹרָה, אַדְמוֹרִי”ם, רַבָּנִים, רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת, מַנְהִיגֵי יִשְׂרָאֵל, דַּרְשָׁנִים, מַשְׁפִּיעִים, מֵחֲזִירֵי בִּתְשׁוּבָה, וּמַנְהִיגֵי תְּחִנַּת רַדְיוֹ. סֵפֶר ב. חֵלֶק ז-ב’: דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה עַל נְשִׂיאֵי מוֹעֲצוֹת גְּדוֹלֵי הַתּוֹרָה, אַדְמוֹרִי”ם, רַבָּנִים, רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת, מַנְהִיגֵי יִשְׂרָאֵל, שֶׁלֹּא מָחוּ עַל אֲכִילַת נְבֵלוֹת וּטְרֵפוֹת חֵלֶב וְדַם.

סֵפֶר ג. חֵלֶק ח’: – דִּין תּוֹרָה לַעֲשִׁירִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה. סֵפֶר ד. חלק ט’: דִּין תּוֹרָה שֶׁל נְשִׂיאֵי מוֹעֲצוֹת גְּדוֹלֵי הַתּוֹרָה, אַדְמוֹרִי”ם, רַבָּנִים, רָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת, מַנְהִיגֵי יִשְׂרָאֵל, דַּרְשָׁנִים, מַשְׁפִּיעִים, מֵחֲזִירֵי בִּתְשׁוּבָה, על שאמרו שהבשר כשר והכשילו את עם ישראל בנבילות וטריפות חלב ודם. ספר יסוד התשובה. מסכת חיבוט הקבר. ספר מעולפת ספירים. הלכות נטילת ידים. השבת בישראל כהלכתה. הרידב”ז והכשרות.

הַלּוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ שׁוֹמְעִים בַּשָּׁמַיִם אֶת אֲמִירַת שְׁמַע יִשְׂרָאֵל וְהַתְּפִלּוֹת שֶׁהוּא מִתְפַּלֵּל (תיקו”ז תי’ מ”ג), דַּאֲפִילוּ יִשְׂרָאֵל מִתְפַּלְּלִין וְאוֹמְרִים שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, דְּאִיהוּ קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא אֵין עוֹנָהּ אוֹתָם וְכוּ’, שֶׁמִּי שֶׁלּוֹמֵד זֹהַר, שֹׁמְעִים הַתְּפִלּוֹת, וְהַשְׁמַע יִשְׂרָאֵל, (הַגְרָ”א בתיקו”ז תִּקּוּן מ”ג). וּבַשּׁוֹאָה הָאֲיֻּמָה רַחְמָנָא לִיצְלָן שָׂרְדוּ לְחַיִּים אֵלּוּ שֶׁהָיוּ רְגִילִים לוֹמַר כָּל יוֹם פָּתַח אֵלִיָּהוּ ז”ל בְּעַל פֶּה קֹדֶם הַתְּפִלָּה, וְרָאוּ בַּעֲלִיל שֶׁכֹּחוֹ גָּדוֹל מְאֹד (עֵדוּת בְּיַעֲקֹב). וּבְכַמָּה דַּקּוֹת שֶׁלוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ יָכוֹל לַהֲפֹךְ הַכֹּל לְטוֹבָה וְלִהְיוֹת מִבְּנֵי עֲלִיָּה, לִזְכּוֹת לְ”עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹקִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וִיטַהֵר נִשְׁמָתוֹ וְיִזְכֶּה לְמַעֲלוֹת עֶלְיוֹנוֹת כַּיָּדוּעַ מִדִּבְרֵי הָאַרִיזַ”ל. וּבָזֶה מְקַיְּמִים רְצוֹן הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי, כִּדְאָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן (גִּיטִין ס”ז:): “בָּנַי שְׁנוּ מִדּוֹתַי” – לִמְדוּ תּוֹרָתִי, וְכֹחוֹ גָּדוֹל, כְּמוֹ שֶׁאָמַר: יָכוֹלְנִי לִפְטוֹר אֶת כָּל הָעוֹלָם מִן הַדִּין. (סֻכָּה מה:), אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן: אָנוּ קִיּוּמֵי הָעוֹלָמוֹת. (ח”ג, קכ”ח.), אַחַי וְרֵעָי בּוֹאוּ נִתְאַחֵד בִּדְבַר גָּדוֹל וְקָדוֹשׁ זֶה!

וְעַל יְדֵי לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל נִנָּצֵל מִכָּל גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת שֶׁלֹּא תּוּכַלְנָה לִשְׁלוֹט עַל עַם יִשְׂרָאֵל, וְנִזְכֶּה בִּמְהֵרָה לְבִיאַת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בְּרַחֲמִים, אָמֵן.

יָצָא לָאוֹר מוֹצָאֵי יוֹם הַכִּפּוּרִים ה’תשע”ו

מִפְעָל הַזּוֹהַר הָעוֹלָמִי

סְנִיף בַּת יָם 0527-651911

שער ב

סֵפֶר

דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה

כְּרַךְ ג’

לִיקוּט גָּדוֹל וְנִפְלָא מִכָּל סִפְרֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ כִּתְבֵי הָאַרִיזַ”ל וְסִפְרֵי בַּעַל שֵׁם טוֹב  וּמִסִפְרֵי שֵׁבֶט מוּסָר שְׁלָ”ה הַקָּדוֹשׁ מְנוֹרַת הַמָּאוֹר רֵאשִׁית חָכְמָה פֶלֶא יוֹעֵץ יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה וּשְׂכַר וְעוֹנֵשׁ וְעוֹד, עַל הַדִּינֵי תּוֹרָה שֶׁל כָּל אֶחָד וְאֶחָד בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה, וְעַל כָּל אֵבֶר וְאֵבֶר שֶׁנֶּהֱנָה מִמַּאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת יִצְטָרֵךְ לַעֲבוֹר ניתוחים לְטַהֵר וּלְתַקֵּן אוֹתוֹ כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הֶחָפֵץ חַיִּים זי”ע בְּנִדְחֵי יִשְׂרָאֵל  פֶּרֶק כ”ח.

יִעוּד הַסֵּפֶר וּמַהוּתוֹ לְהַנְחִיל דֶּרֶךְ תּוֹרַת אֱמֶת הִיא תּוֹרַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי זי”ע לְכָל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל הָרוֹצִים לְהִידַבֵּק בְּהַקָדוׁש בָּרוּךְ הוּא, וּלְהִנָּצֵל מְהַעוֹנְשִׁים הַגְּדוֹלִים בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה שֶׁזֶּה רַק עַל יְדֵי לִמּוּד תּוֹרַת הַסּוֹד [וראה בתיקוני זוהר תיקון ס”ט דף ק”ג], לְקַבֵּל יִרְאַת שָׁמַיִם אֲמִתִּית בִּרְאוֹתוֹ בְּבֵרוּר אֶת הֲנַעֲשֶׂה עִם הַנְּשָׁמָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ בְּהַרְבֵּה מְקוֹמוֹת, כְּדִבְרֵי הֶחָזוֹן אִישׁ זי”ע שֶׁלִּמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא הַמּוּסָר הֲכִי הַגָּדוֹל מִכָּל סִפְרֵי מוּסַר.

וּבּוֹ יג סְפָרִים נִפְתָּחִים

סֵפֶר א. חֵלֶק י’: הרשב”י הִצִּיל אוֹתִי.

סֵפֶר ב. חֵלֶק יא’: מַה תַעֲנֶה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה. חֵלֶק יב’: כַּשְׁרוּת הַשְּׁחִיטָה בְּיִשְׂרָאֵל כְּהִלְכָתָהּ. דִּין תּוֹרָה בְּבֵית שֶׁל מַעְלָה לְאוֹכְלֵי בְּשַׂר הבדצי”ם.

סֵפֶר ג. חלק יג’: אַזְהָרַת הֶחָפֵץ חַיִּים זצ”ל עַל מַאֲכָלוֹת אֲסוּרוֹת, וְהַדַּיָּן תּוֹרָה עַל זֶה.

סֵפֶר ד. חֵלֶק יד’: כַּשְׁרוּת הַשְּׁחִיטָה בְּיִשְׂרָאֵל חֵלֶק ב’ הֶמְשֵׁךְ הַדִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה.

סֵפֶר ה. חֵלֶק טו’: סוֹדוֹת הַכַּשְׁרוּת, גִּלּוּיִים גְּדוֹלִים שֶׁלֹּא שְׁמַעְתֶּם מֵעוֹלָם.

סֵפֶר ו. חֵלֶק טז’: כַּשְׁרוּת הַשְּׁחִיטָה בְּיִשְׂרָאֵל חֵלֶק ג’ הֶמְשֵׁךְ הַדִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה.

סֵפֶר ז. חֵלֶק יז’: דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה עַל שְׁמִירַת הַבְּרִית.

סֵפֶר ח. חֵלֶק יח’: דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה עַל כַּשְׁרוּת שֶׁל הָרַבָּנוּת.

סֵפֶר ט. חֵלֶק יט’: דִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה לְרָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת.

סֵפֶר י. חֵלֶק כ’: שְׁאֵלוֹת וּתְשׁוּבוֹת בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה.

סֵפֶר יא. חֵלֶק כא’: דִּין תּוֹרָה שֶׁל רֹאשׁ יְשִׁיבָה גָּדוֹל בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה.

סֵפֶר יב. חֵלֶק כב’: מִכְתָּב מִבַּעֲלַת תְּשׁוּבָה עִם הַדִּין תּוֹרָה בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה.

סֵפֶר יג. דִּין תּוֹרָה – כָּל יְהוּדִי יִקַּח אֶת הָרַב הַמַּכְשִׁיר [הַמַּכְשִׁיל-הַמַּתִּיר] לְדִין תּוֹרָה לִתְבֹּעַ אֶת הָרַב בְּשֵׁשׁ מִלְיוֹן ש”ח.

הַלּוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ שׁוֹמְעִים בַּשָּׁמַיִם אֶת אֲמִירַת שְׁמַע יִשְׂרָאֵל וְהַתְּפִלּוֹת שֶׁהוּא מִתְפַּלֵּל (תיקו”ז תי’ מ”ג), דַּאֲפִילוּ יִשְׂרָאֵל מִתְפַּלְּלִין וְאוֹמְרִים שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, דְּאִיהוּ קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא אֵין עוֹנָהּ אוֹתָם וְכוּ’, שֶׁמִּי שֶׁלּוֹמֵד זֹהַר, שֹׁמְעִים הַתְּפִלּוֹת, וְהַשְׁמַע יִשְׂרָאֵל, (הַגְרָ”א בתיקו”ז תִּקּוּן מ”ג). וּבַשּׁוֹאָה הָאֲיֻּמָה רַחְמָנָא לִיצְלָן שָׂרְדוּ לְחַיִּים אֵלּוּ שֶׁהָיוּ רְגִילִים לוֹמַר כָּל יוֹם פָּתַח אֵלִיָּהוּ ז”ל בְּעַל פֶּה קֹדֶם הַתְּפִלָּה, וְרָאוּ בַּעֲלִיל שֶׁכֹּחוֹ גָּדוֹל מְאֹד (עֵדוּת בְּיַעֲקֹב). וּבְכַמָּה דַּקּוֹת שֶׁלוֹמֵד זֹהַר הַקָּדוֹשׁ יָכוֹל לַהֲפֹךְ הַכֹּל לְטוֹבָה וְלִהְיוֹת מִבְּנֵי עֲלִיָּה, לִזְכּוֹת לְ”עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹקִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וִיטַהֵר נִשְׁמָתוֹ וְיִזְכֶּה לְמַעֲלוֹת עֶלְיוֹנוֹת כַּיָּדוּעַ מִדִּבְרֵי הָאַרִיזַ”ל. וּבָזֶה מְקַיְּמִים רְצוֹן הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי, כִּדְאָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן (גִּיטִין ס”ז:): “בָּנַי שְׁנוּ מִדּוֹתַי” – לִמְדוּ תּוֹרָתִי, וְכֹחוֹ גָּדוֹל, כְּמוֹ שֶׁאָמַר: יָכוֹלְנִי לִפְטוֹר אֶת כָּל הָעוֹלָם מִן הַדִּין. (סֻכָּה מה:), אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן: אָנוּ קִיּוּמֵי הָעוֹלָמוֹת. (ח”ג, קכ”ח.), אַחַי וְרֵעָי בּוֹאוּ נִתְאַחֵד בִּדְבַר גָּדוֹל וְקָדוֹשׁ זֶה!

וְעַל יְדֵי לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל נִנָּצֵל מִכָּל גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת שֶׁלֹּא תּוּכַלְנָה לִשְׁלוֹט עַל עַם יִשְׂרָאֵל, וְנִזְכֶּה בִּמְהֵרָה לְבִיאַת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בְּרַחֲמִים, אָמֵן.

יָצָא לָאוֹר מוֹצָאֵי יוֹם הַכִּפּוּרִים ה’תשע”ו

מִפְעָל הַזּוֹהַר הָעוֹלָמִי

סְנִיף בַּת יָם 0527-651911

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 33 34

..

..

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*