logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

ספר רבם דקרו- שאלת היום יום ג פרשת בלק על נאמנות הרבנים

הרב עובדיה יוסף פורץ דרךשאלה היום יום ג פרשת בלק על נאמנות הרבנים

על הדרדעים 156

רבנים אוסרים השחיטה של הרב מחפוד

2 רבם דקרו עם השאלות.

עלון כשרות_בהעלותך 251

 

ספר

רבם דקרו

שאלות ותשובות על כשרות הבשר,

וסמכות הרבנים המתירים אסורים בארץ ישראל

בשידור חי!

שאלה: לאשתי אין עצבים לשמוע הרבה.. רק רוצה לדעת באופן פשוט ,למה אי אפשר לסמוך על הרבנים הגדולים האומרים שהבשר כשר?

תשובה:

עולמו הרוחני של האדם הוא ככלי זכוכית. כשם ששימוש לא זהיר בהם, גורם לשבירתם כך שימוש מוטעה ועקום בערכי האמת, מסוגלים להפוך לבעליהם מסם חיים לסם המוות, וכבר אמרו חז"ל "אין בין גן עדן לגהינום אלא חוט השערה בלבד".

הרבנים המתירים כל הבשרים – רבם דקרו?

הקדמה

עוד מעט שבעה עשר בתמוז, בערב חורבן ירושלים ביקש רבי יוחנן לצאת את ירושלים כדי לפגוש את אספסיינוס. לשם כך נעזר בשני תלמידיו הגדולים, רבי אליעזר בן הורקנוס ורבי יהושע בן חנניה. הם הכניסוהו לארון קבורה ופרסמו כי נפח את נשמתו. כשביקשו להוציא את ארונו מירושלים ל"קבורה" סרבו בריוני ירושלים לאשר זאת, ובקשו לדקור את הארון בחרבותיהם כדי לוודא כי מדובר במת. תלמידי רבי יוחנן סרבו בטענה "יאמרו רבם דקרו" ובכך מנעו את זממם.

עתה צאו וחשבו. בריוני ירושלים ששרפו את מחסני החירום כדי לאלץ את חכמי ירושלים להצטרף למאבקם, שלא סרו למשמעת חכמי הדור, שהיו אלימים ובעלי זרוע, אף על פי כן השתכנעו שלא לדקור את ארונו של רבי יוחנן "המת" כדי שלא יאמרו הרומאים "רבם דקרו". ואם את "גופתו" של הרב לא דקרו במותו בחייו על אחת כמה וכמה.

מאז עבר העם היהודי גלות ארוכה והנה קמים תלמידים של מרן זי"ע על רבו ודוקרים את הפסק שלו. מעשה נורא זה מעיד כאלף עדים על יַתְמוּתוֹ הָרוּחָנִית שֶׁל דּוֹרֵנוּ שֶׁכֵּיוָן שֶׁלֹּא נִבְנֶה בֵּית הַמִּקְדָּשׁ בְּיָמָיו כְּאִלּוּ נֶחְרַב בְּיָמָיו.

השואל:  שואל?

איך יכולים באמת לדעת האמת

חותמו של הקב"ה אמת

וצריך לומר האמת במסירות נפש

המתירי איסורים שמתירים לכם לאכול בשר, תדעו לכם שלאכול נבילות וטריפות זה רק לאו,

אבל בשר שאינו מנוקר זה כמו לחיות עם אשה נדה – והרב המתיר לך שאינו יודע בין ימינו לשמאלו מה זה שחיטה ולא היה שוחט ולא בודק רק שקיבל מיליון$ ובגלל זה מתיר לך איסורי כריתות תברח ממנו כי הוא המלאך המות שלך!!!

תשמעו טוב מה שאני אומר לכם כעת את האמת לאמיתו – בשנת תרע"ד יצאו 153 גדולי ישראל מחוץ לארץ וכל גדולי ישראל הספרדים והאשכנזים נגד הכת החדשה הדרדעים שכפרו בשולחן ערוך ובזוהר הקדוש והחרימו אותם חרם כזה שלא היה בעולם והדפסנו את החרם, והוספנו שם פסקי גדולי ישראל כ"ק מרן רבי עובדיה יוסף ומרן אליישיב זי"ע ולהבחל"ח מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א שפוסקים שאסור לצרף אותם למנין ופסולים לכל דבר, וכל זה רואים כל העולם.

ולפני 15 שנה כתב הצדיק יהודא שפירא שכל הכשרות של מחפוד נבילות וטריפות וצריך להגעיל את הכלים.

בי"ז כסלו תשס"ט ולמניינם 14/12/2008 התפרסם:

מהצדיק הרב יעקב יוסף זי"ע: אסור לקנות בשר בהשגחת מחפוד!
בשיעור שמסר היום הרב יעקב יוסף באחד הכוללים המפורסמים בירושלים הזהיר הרב יעקב יוסף את ציבור השומעים שלא לקנות ממוצרי הבשר שבהשגחת הרב מחפוד. הוא הסביר שחלק מהשוחטים והבודקים משתייכים לכת הדרדעים הכופרים בזוהר הקדוש ולכן אין לסמוך על הכשר זה.

השואל:  כן, ראיתי את זה לפני הרבה זמן ולא שמתי לב שזה באמת רב מחפוד

זאת אומרת יש לנו 156 גדולי ישראל גם מדור האחרון הזה – והרבנים שאומרים שמותר לאכול משחיטת הרב מחפוד דוקרים את כל גדולי ישראל האלו – ומה שנפלא שעולם הפוך ראיתי שאפילו הרבנים האלו שכפופים לפסקו הגדול של כ"ק מרן זי"ע יוצאים נגד פסקו שהוא אסר את הדרדעים – והם אומרים הכל כשר!!!

מזה לבד רואים שהם קיבלו מיליון דולר וזה מהפך את השכל שלהם – שכל ילד קטן מבין שאם 156 גדולי ישראל פוסקים שאסור יבוא רב או אפילו שאינו רב רק רב של האינטערנעט יבוא ויגיד לנו נגד כל גדולי ישראל – אם הדור שלנו היה דור כמו שצריך היו שמים את כל הרבנים האלו בחרם –

אנחנו שרים מאוד יפה את המאמר חז"ל

אנחנו מאמינים בני מאמינים
ואין לנו על מי להישען –
אלא, אלא על אבינו,
אבינו שבשמים.

הפתגם "אין לנו להישען אלא על אבינו שבשמים" – הוא אחד הסימנים דחושך הגלות, עקבות משיחא, ומבואר בספרים טעם הדבר – שבכך "מתרץ" את עצמו על העובדה שאינו עושה מאומה, מכיוון שאין לנו אלא להישען על אבינו שבשמים!

אַל לָנוּ לִהְיוֹת כבני ישראל במצרים "שלא שמעו אל משה מקוצר רוח ומעבודה קשה". אנו רואים כיצד מתקיימים אותם סימנים של עקבתא דמשיחא שחז"ל מתארים, כגון, חוצפה יסגא, מלכות תיהפך למינות, אין תוכחת, אנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יְחֹנֵנוּ, האמת תהא נעדרת, "נערים פני זקנים ילבינו… בן מנוול אב בת קָמָה בְאִמָּהּ כָּלָה בַּחֲמוֹתָהּ אויבי איש אנשי ביתו ופני הדור כפני הכלב". 

בסנהדרין צז. אמר רבי יוחנן דור שבן דוד בא בו תלמידי חכמים מתמעטים והשאר עיניהם כלות ביגון ואנחה וצרות רבות וגזרות קשות מתחדשות עד שהראשונה פקודה שניה ממהרת לבא – תניא רבי יהודה אומר דור שבן דוד בא בו בית הוועד יהיה לזנות והגליל יחרב והגבלן יאשם ואנשי גבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו וחכמת הסופרים תסרח ויראי חטא ימאסו ופני הדור כפני כלב והאמת נעדרת שנאמר ותהי האמת נעדרת (וסר מרע משתולל) מאי ותהי האמת נעדרת אמרי דבי רב מלמד שנעשית עדרים עדרים והולכת לה מאי וסר מרע משתולל אמרי דבי רבי שילא כל מי שסר מרע משתולל על הבריות.

הגמרא שם בסנהדרין ממשיך:

תניא רבי נהוראי אומר דור שבן דוד בא בו נערים ילבינו פני זקנים וזקנים יעמדו לפני נערים ובת קמה באמה וכלה בחמותה ופני הדור כפני כלב ואין הבן מתבייש מאביו תניא רבי נחמיה אומר דור שבן דוד בא בו העזות תרבה והיוקר יעות והגפן יתן פריו והיין ביוקר ונהפכה כל המלכות למינות ואין תוכחה מסייע ליה לרבי יצחק דאמר רבי יצחק אין בן דוד בא עד שתתהפך כל המלכות למינות. והרמב"ם פוסק שעל ידי מאכלות אסורות באים לידי אפיקורסות.

מבואר בחז"ל שהמאכיל נבילות וטריפות יתגלגל לאחר מיתתו בכלב ואפשר לפרש שני מאמרי חז"ל שמגלים לנו "פני הדור שמתירים נבילות וטריפות יתגלגלו ויהיו פני הכלב, כן, זה האמת כי המאכיל נבילות וטריפות מגוגל לאחר מיתתו בכלב.

השואל:  אבל איפו זה כתוב?

זה מבואר בשו"ע יו"ד סימן כ"ה. שאסור להתעסק בקבורתם של מאכילי טריפות, אז האווזות עשו את כל העבודה.

תתארו לכם "הצדיק" הגדול "המקובל" יתגלגל בכלב, ואסור ללכת ללוותו לקבורה!!!

ל"צדיקים" האלה אתם שומעים?

זאת אומרת זכינו לרע-בנים – כלבים שהולכים על שתיים, ונדבר עוד מזה אחר כך.

הרע-בנים האלה סומכים על כוחו דזקן וכסיל דעבר ושנה הותרה לו, ואין אדם חוטא אלא אם כן נכנס בו רוח שטות, וכבר אמרו חז"ל אין שוטה מרגיש, לא חלים ולא מרגישים כלל יותר, וקשה להאמין איך לקו בסנוורים גם אותם המכשירים לבושים בעטרת שער, שלוחים מהס"מ וחייליו (כמבואר להלן) להסיר העטרה מעל כנסת ישראל ה"י, השי"ת יערה עליהם רוח טהרה ובינה שידעו ויבינו את אשר לפניהם לרומם קרן הדת והשחיטה הקדושה להחזירה כבראשונה על תילה שיתנהגו כפי רצון תורתינו הקדושה כמקובל לנו מדור דור שלא ישנו אף כקוצו של יוד אף ממנהג קל, וכל מי שיש בידו לעשות למען השחיטה ברוך יהיה.

ויהי רצון שחפץ ה' בידינו יצליח, להתריע ולהזעיק על אודות הגזירה הנוראה ח"ו, אשר צריך לנוע אמות הסיפים של קהילות ישראל בכל אתר להקהל ולעמוד על נפשם שלא ישלטו בה הס"מ וחייליו כמבואר בספר "שמרו משפט" מגה"צ ר' עקיבא יוסף בעמ"ח לב העיברי וזל"ק:

הגהצה"ק ר' נתן אדלר זלה"ה רצה לפסול השו"ב דפפ"ד, ולהכניע החותם של הסט"א השורה על השובי"ם הפסולים בסוד על חרבך תחי' וכו' ואלמלא השיג כל רצונו הי' בא משיח צדקינו, אך הס"מ העמיד עליו רודפים קצבים, והצריך לברוח מפפ"ד, ותלמידו הח"ס רץ אחריו כמה פרסאות וכו' עכ"ל (הובא בספר "משכיל אל דל") עיי"ש באריכות.

השואל: זאת אומרת שהרבנים האלו עוכבים את בית המקדש וביאת המשיח

בוודאי! כן כתוב כתב בספר "ברית מטה משה" על הגדה של פסח בדף האחרון וזל"ק:

ועכשיו שאיתרע חזקתם ראינו למפרע שדבר זה החריב את ביתינו אשר עדיין לא נבנה בימינו, והשכינה בגלות עדיין בעונינו, וכאשר נמצא כמה קלקולים אשר אין להעלות על הספר כי קצר הירעה מלהשתרע, וכו'. ובפרט בשחיטת הכבשים מחמת צמרו קרוב הדבר לפשוע ולקלקל ומחמת שיש להם לשחוט הרבה אינו מדקדקים כ"כ וממהרים לשחוט וקרוב לוודאי שמאכילין נבילות וטריפות כאשר נתברר… ומי שיהי' מותמ' בדבר ולומר מה גבר בגוברין ומה יום מיומים ויקל בדבר הזה בוודאי מנהג אבותיהם בידם ששוחטים את דבריהם לאמר מי יתן לנו לאכול בשר וא"ת וישטחו אלא וישחטו שהיה נתחייבו שונאיהם של ישראל כליה על שבקשו לאכול בשר תאוה היינו בשר נחירה ואבותינו חטאו ואינם ואנחנו אם נעשה כמעשיהם לא טובים להיות נלכדים בעונם ח"ו ואוי לנו מיום הדין ואוי לנו מיום התוכחה: ואין לנו פה לדבר ומי יוכל להגיד ולספר מה שעבר עלינו עד כה שגרמו לנו השוחטים כמה רעות ולא ידעו ששחטו לעצמם בסכין פגומה כמו כן יהיה מיתתם בכלל נבילה וטרפה לכל הוא הקליפה רח"ל תשליך אותם, ומוכרח להיות מגולגל בכלב וכו' עיי"ש באריכות גדול.

וידוע שע"י בשר פיגול יצאו מן הדת לערך ג' וחצי מיליאן יהודים רח"ל, כמבואר בשו"ת דברי חיים" (יו"ד ח"א סימן ז') שאין עבירה כמאכלות אסורות שמטמטם הלב הישראלי, ובעווה"ר ראינו עי"ז יצאו מן הדת כמה קהילות בארץ לוע"ז שאכלו ונתפטמו בנו"ט על ידי השובי"ם הקלים, וגברו עליהם דעות זרות עד שנאבדו מן הקהל (עיי"ש דבריו החוצבים להבות אש), וכן מובא בדגל מחנה אפרים" (פרשת עקב מכתב מהרמב"ם זצ"ל) ששבעים אלף איש כפרו בתחיית המתים בגלל שאכלו ונתפטמו במאכלות אסורות עד שיצאו מהדת ובא עליהם מלך והרג את כולם רח"ל.

השואל: זאת אומרת שאלו שנותנים הבשר הלא כשר יש להם סיכוי שהילדים יצאו מהדת הישראלי?

כן, כך פוסק הרמב"ם!

וידוע שמערמת הס"ם שלא לפתות כל יחיד ויחיד, רק מעמיד שוחטים ורבנים בכ"מ מסיטרא דילי' ועי"ז הכל ברשתו.

וראה מש"כ בעל "תולדות יעקב יוסף" (פ' נשא בד"ה העולה) וזל"ק:

עתה התחכם היצה"ר שלא יצטרך לילך ולפתות וללכוד ברשתו כל יחיד ויחיד, רק יחיד אשר רבים נכשלים בו, והוא שמעמיד שוחט בעיר מסיטרא דילי' המאכיל טריפות לרבים וכולם נלכדו ברשתו, עיי"ש.

השואל: זאת אומרת שהיצר הרע התחכם יותר וכבר לא צריך להיות בית דין או רב המכשיר – רק רב פשוט ששומעים בקולו והיצר הרע מעמיד אותו והוא השליח של השטן אווההההההההה

וזה שאנו רואים רבנים גדולים בקהילות ישראל שמכשילים הרבים ומאכילים נבילות וטריפות בישראל, זה אינו דבר חדש, וכבר מבואר בספר "שע"ת לרבינו יונה" זצ"ל וזל"ק:

אם הרב אינו משגיח על השו"ב כראוי וסומך עצמו על חזקתו הוי הרב בכלל מאכיל טריפות לישראל חס ושלום ונתפס בעונו.

השואל: זאת אומרת שכל רב שאומר שהבשר כשר בכלל מאכיל טריפות לישראל – זה לא צחוק זה פוסק הרבינו יונה!!!

וכן מובא ב"תבואות שור" (על מסכת חולין) שהס"מ יושב על כסא של ג' רגלים, רבנים, חזנים, שוחטים, ואינו צריך לעמול הרבה וכך יש לו הכל ברשותו.

ובשו"ת "חת"ס" (או"ח סימן ר"ה) מבואר שמלך זקן וכסיל יושב על כסא של ג' רגלים, חזנים, שוחטים, סופרים, וזל"ק:

המלך זקן וכסיל (הוא היצה"ר) יושב על כסא של ג' רגלים.

רגל א' החזנים המוליכין מחוץ למחנה תפלות כלל ישראל.

רגל ב' שוחטים המאכילים נבילות וטריפות לבני ישראל.

רגל ג' סופרים הכותבים תפילין ומזוזות פסולים,

ותו לא צריך לכלום, עכל"ק.

וידוע שאם השוחט כשר אז אליהו בעיר, ואם ח"ו השוחט רע אז מלאך המות בעיר רח"ל, כמבואר בספר "אמרי צדיקים, דברי גאונים" (עמוד ה' עיי"ש באריכות), ומבואר בספר "שמחה בבשר" כי הפלא הוא שהרב או הרבי שמחזיק ידי השו"ב הפסול הוא אשם על כל האסונות שנמצאים בכלל ישראל, והאי עלמא כידוע עלמא דשיקרא, שאנו רואים בעווה"ר שנקטפים מהכלל ישראל בחורים וילידים ואברכים צעירים רח"ל, והרב המכשיר שמחזיק ידי השוחטים פסולים עומד וצועק כי האשם הוא הביטול תורה או הצניעות, וצועק ובוכה ובאמת היו כולם צריכים אז לצעוק בקול גדול על הרב הזה כי הוא הוא הרוצח שרצח הנפש היקר ההוא. כמבואר ש"הצדיק אבד" למה בגלל ש'"ואין איש שם על לב" לידע ולצעוק על האמת מי הרג באמת את הצדיק הקדוש הזה.

ובאמת כי האדם האוהב את הקב"ה באמת אי אפשר שלא יזעק ולא יצעק מרה כשרואה בני אדם מורדים בהקב"ה ומפטמים את גופם ודמם ונפשם ונשמתם עם אכילות של נבילות וטריפות ר"ל, אשר הן יסודי גופי התורה בזה תלוי כל קדושת ישראל, ואם אינם מוחים בכל כוחם הרי נחשבים כאילו בעצמם אוכלים נבילות (כמבואר בשע"ת הנ"ל) ועוד כי כל אחד ערב בעד חבירו.

ומה מאוד יכאב לבנו בראותינו שרבים מבני עמנו אפי' אלו שמתפללים ג"פ בכל יום ושומרי מצוות, נכשלים במאכלות אסורות ומפטמים גם את נפש ילדיהם בכל מיני פטומי דטמיאות ונבילות, אוי לעינינו שכך רואות. ומה יכאב לבנו שבעלי ההשפעה אינם מעוררים את לבב אחינו שלא יביאו ח"ו אסון עליהם ועל כלל ישראל על ידי אכילות נבילות וספיקי מ"א כמבואר ברמב"ם ושו"ת דברי חיים הנ"ל.

ואסיים בדברי הקדוש "מהרש"ק" זי"ע בספרו (שו"ת טוטו"ד ח"א) וזל"ק:

ללמד דעת לדורות אולי יזדמן עוד מעשה כזה ידעו איך להתנהג ולקיים החכמה תחי' את בעליה בשני עולמות,

והלוואי כד שכיבנא יפוק לקדמנא זכות זה מה שביערתי הרעה הזה מן העולם" וכן יאבדו כל אויביך ד'. ועלינו יערה רוח ממרום. (דברים הללו ככתבם וכלשונם נעתקו משו"ת טוטו"ד ח"א בפתחי שערים שכתב הגאון שר התורה מהרש"ק זצ"ל אודות השוחט רע מעללים מק"ק בארדיטשוב שזכה להרחיקו ולהעבירו).

אבל אל לנו להיתפס לייאוש, אדרבא, צריך להאמין ש"גבוה מעל גבוה שומר". ולכן מסיימים חז"ל: ועל מי יש לנו להישען – על אבינו שבשמים (עיין סוטה מט ב). ואנו נמשיך בע"ה ללחום מחלמת ה' ברמה – כולנו נצא במלחמה נגד המאכילי נבילות וטריפות באהבה ובאמונה לגאולה ולנחמה שלמה ובזכות נשים צדקניות שנגאלנו במצרים, נזכה גם כעת בגאולה האחרונה שהם יהיו הנחשונים שלא להאכיל את בניהם ובנותיהם במהרה בימינו, אמן.

על כן סוף דבר הכל נשמע, אשרי חלקו ועמלו שיצא במלחמת קודש, ולעמוד בראש מערכת קדש זו להגן על השחיטה כהלכתה במדינתם ודורש ומבקש להחזיר עטרת קדושת ישראל ליושנה, ושישמרו את נפשם ואת ילדיהם ממכשולים בעניני מאכלות אסורות, וה' הטוב יהיה בעזרו לזכות את הרבים, ומגלגלים זכות על ידי זכאי, ויפוצו מעיינותיו חוצה בספריו היקרים, ויהא רעוא משמיא שיאריך ימים ושנים ומתוך נחת והרחבה יזכה עוד לזכות את הרבים ולהעמיד הדת על תילה, ויהי חלקי עימו, ובזכות זה תתקרב גאולתינו ופדות נפשינו ונזכה מהרה לרגלי מבשר משמיע "שלום" על הרי "יהודה" וערבה לד' מנחת "יהודה" מנחת "שי" – בבהגוא"צ בב"א.

השואל: תודה רבה עכשיו אני מבין הכל!

Untitled

 2 3 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*