logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

בוא להיות שותף של הרשב"י- נדרשים תורמים לספר זוהר של הערב רב – מי יזכה להסתופף בצלו של הרשב"י?

רשבי2

 בוא להיות שותף של הרשב"י

בעולם הזה ובעולם הבא-

דרושים 20 תורמים של 2500 ש"ח כל אחד

(כל סכום יתקבל בברכה)

עבור ספרי זוהר של הערב רב וכל המסתעף
42
חלקים בחמשה כרכים גדולים A-5

המעוניין, להתקשר לטל: 0527-651911

ידוע מהזוהר הקדוש שמשיח לא יכול לבוא עד שימחקו רבני הערב רב מן העולם, שהם מבלבלים ומטעים את הציבור מלהיות יהודים כשרים, וכל עבודתם  היא כמו דור הפלגה ברדיפתם אחר כסף כבוד וכו', ולא אומרים את האמת מה מותר ומה אסור ומתירים האיסורים הכי הגדולים כמו עריות, מאכלות אסורות, לבזות צדיקי אמת שעומדים להם על הדרך, לא מאמינים בשכר ועונש, כי הם גלגולים מדור הפלגה (זוה"ק, ובתיק"ז תיקון ל' מ"ג ועוד המהרח"ו בהקדמה לע"ח).

ערב רב וכל המסתעף- כריכת ספר

ועל כן הכנסנו לערך 400 מקורות מכל ספרי הזוהר וכמעט כל ספרי קבלה וספרי בעל שם טוב זי"ע ועוד, על מה שיעשו לנו הערב רב לפני ביאת המשיח, כי זה כל עיכוב הגאולה, וכמו שכתב בעל הדברי חיים זי"ע שלפני ביאת המשיח רוב הרבנים יהיו מהערב רב, ורואים את זה בעליל מי שיודע ומבין איך לבדוק את הערב רב? – כאן בספרים אלו תלמדו ותראו עין בעין מי הם הערב רב בלי ספק, ותזכו ל-קחו עמכם דברים ושובו אל ה' כי לא ידח ממנו נידח, ותזכו להכין לכם דירה יפה בגן עדן, לנצח נצחים, תזכרו! רק כאן אפשר לקנות את הדירה בגן עדן!!!

רוצה לקרב את הגאולה? וביאת משיח?הידעת? למה מתעכבת הגאולה? בגלל רבני הערב רב.

מי הם רבני הערב רב? הם לא רבנים שנראים לא אמינים, או מושחתים, ההפך! הם נראים כצדיקים, אבל מטעים ומבלבלים אותך לגמרי. למה? … ככה עובדת מערכת הס"א! הס"א הוא מערכת הכי מתוחכמת וערמומית בעולם!… הס"א קיימת עוד לפני שאתה קיים! היא עובדת ללא הרף 24 שעות ביממה… ומוכנה למלחמה עוד טרם שאדם פוקח את עיניו בבוקר. הס"א היא הנחש, הס"א, לא צועקת ואומרת אני רמאית! "הפלתי אותך בפח"! לא מבליטה את  השקר שלה, אלא ההפך, טומנת אותך בפח ואתה מרגיש טוב. הס"א היא "רוצח שקט", היא אפילו לא נלחמת איתך, זו טקטיקה הכי "נקיה" שיש, כי אין שום  מלחמה, יש שלום עם הס"א,    היא באה אליך "בטוב" , נותנת לך להשקיע ולעבוד  איפה שכבר לא נצרך לך, אתה מרגיש צדיק, אבל בעצם דורך במקום, אבל ברוחניות אי צעידה קדימה, היא כמו הליכה אחורה,. כל ההשקעה שלך בעבודת ה' לא מובילה אותך לשום מקום, לא מוביךה לתיקון שלך, שנועד לדור אחרון של גאולה, אתה מסתובב סביב עצמך, עובד את עצמך ולא את ה'  , "מרדימים" אותך ונותנים לך הרגשה שאתה צדיק, ולא עושה את מה שצריך לעשות. למה? כי כולם עושים כך,זה הכי קל ידוע  ונוח.  וכפי שנאמר קודם, מה שמעכב את הגאולה  הם רבני הערב רב, הם רבנים שהם "צדיקים בפרווה", מלמדים ומורים ללמוד רק חיצוניות התורה ולא מה שהורו תנאים וגדולי המקובלים, ללמוד בדור האחרון הלכה, זוהר הקדוש ופנימיות התורה שרק בזכות הזוהר הקדוש נזכה לגאולה, וימנעו אסונות מעם ישראל, כמו שכתוב בְּסֵפֶר הַתִּיקּוּנִים תִּקּוּן ל' (דַּף ע"ג:). וז"ל: בִּלְשׁוֹן ה ַקֹּדֶשׁ: אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁהז, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָה, אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם…

"וַיֹּאמְרוּ לוֹ חֲכָמָיו וְזֶרֶשׁ אִשְׁתּוֹ אִם מִזֶּרַע הַיְּהוּדִים מָרְדֳּכַי אֲשֶׁר הַחִלּוֹתָ לִנְפֹּל לְפָנָיו לֹא תוּכַל לוֹ כִּי נָפוֹל תִּפּוֹל לְפָנָיו…" (מגילה, ו', יג')

 

ויש לתהות מהי אותה שאלה ששאלו אותם רשעים ימ"ש לאותו רשע ימ"ש, אם מזרע היהודים מרדכי. וכי גלוי בראש כל כי מרדכי הוא יהודי . דכתיב "אישי יהודי היה בשושן הבירה וכו'…" וגם "…כִּי הִגִּיד לָהֶם אֲשֶׁר הוּא יְהוּדִי." אם כן מה היא תמיהה זו, אם מזרע היהודים הוא מרדכי… ונראה לפרש ע"ד הזוהר הקדוש וכתבי האר"י זיע"א והבעל שם טוב ותלמידיו. על הפסוק " וגם ערב רב עלה איתם…" (שמות יב לח')

 

אותם ערב רב שעלו עם ישראל- נתערבבו עם ישראל – עד שאין להבחין מי הם וחמישה מינים יש בהם (ראה זוהר פ' בראשית [כה.] לה' בחינות  ר"ת נג"ע ר"ע, נ'פלים ג'בורים ע'נקים ר'פאים ע'מלקים, ועם ה' בחינות הוא נג"ע ר"ע גי' לב"ן ב"ן נחו"ר, ועיי"ע אדרת אליהו – הגר"א מוילנא זיע"א)

כל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהיה מי שיהיה, מוטב לו שלא נברא!
(קול התור מתלמידי הגר"א רבי הלל משקלוב זצ"ל – פרק ב' פיסקא ב')

כל אחד ואחד ידע נאמנה להיזהר מקליפת הערב רב שנכנסה בכל מיני רבנים ודרשנים, שמפריעים את עם ישראל מלהידבק בהקדוש ברוך הוא וסימנם המובהק שידברו על אמונה תפילה וכל מיני דברים סיפורי מעשיות, ולא אומרים ליהודים ללמוד שולחן ערוך זוהר הקדוש, הם מעכבים את המשיח ומחריבים את העולם, אל תשמעו הדרשות של העמלקים האלו, ואל תקראו הספרים שלהם, תברחו מהם כמו שבורחים מהאש והוא כולו טעות ורמאות ואינו עוסק בתורה אלא להיות מאנשי שם, להיות רב וראש וגדול הדור ולהשתרר על הבריות, ואין לו חיים ולא חלק בחיים [קאמרנא], לכן המלחמה בערב רב היא המלחמה הכי קשה ומרה ועלינו להתגבר בכל שארית כוחנו במלחמה זו, וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהי' מי שיהי', מוטב לו שלא נברא!, [הגר"א, ראה להלן].

לכן יש ערך עליון ללמוד מכל ספרי הזהר וכתבי האריז"ל וכל תלמידי בעל שם טוב על רבני הערב רב שהם צוחקים מצדיקי אמת שמגלים את פרצופם האמיתי, וכך נדע לזהות אותם, כי הם ורק הם מעכבים את גאולת ישראל, ומי שיהיה שותף לתרומת ספרי הערב רב והמסתעף המיוחד לדור האחרוןאין קץ לשכרו בעולם הזה ובעולם הבא, הם ממש שותפים מלאים לרשב"י, ולמשיח שיוכל להתגלות, והם יזכו להסתופף בצלו של הרשב"י וישיבתו .

 מחפשים תורמים להדפסה גדולה להפצה בבתי כנסת וישיבות בחינם!!!

המעוניין, להתקשר לטל: 0527-651911

 

למה כדאי  לי לתרום ?

 למה ההשקעה הכספית החכמה ביותר במצווה, היא לתרום להדפסת ספרי זוהר?

 

תשובה מ"פלא יועץ"- ערך "דפוס"

רבה טובת הדפוס בעולם אשר על ידה יגדיל תורה ויפוצו מעינותיה חוצה. והנה מאחר שעל הרב קצור קצרה יד החכמים מלהדפיס ספריהם ומכתתים רגליהם מעיר לעיר ללקט כסף כדי להדפיס, וראוי לעשירים עם אלקי אברהם לפתח ידיהם אליהם בעין יפה ובזה חלק כחלק יאכלו עם החכם כי בצל החכמה בצל הכסף (קהלת ז יב). והכל לפי מה שהוא הספר ולפי מה שהוא נצרך לרבים ולפי התועלת הנמשך ממנו לעבודת השם יתברך.

ודוק ותשכח שכמעט אין כסף שיהא נחשב למצוה רבה כזו, שכל הוצאה של מצוה היא לשעתו מתחיל במצוה וגומרה, אבל זה הנותן לצרך הדפוס צדקתו עומדת לעד לדור דורים והוא מזכה את הרבים זכות הרבים תלוי בו וילך לפניו ולאחריו צדקו, אשריו מה טוב חלק וקנה שם טוב קנה לו דברי תורה קנה לו חיי העולם הבא וגם העולם הזה

כסף כסף רבה:

 

 ערב רב וכל המסתעף- כריכת ספר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*