logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

הרב אמנון יצחק שליט"א מגלה סודות מה אנחנו אוכלים -כלל הבשר בישראל אינו כשר – “טרפה" -ועובר לאכילת דגים Rabbi Amnon Yitzhak: all the meat in Israel not kosher

הרב אמנון יצחק1הרב אמנון יצחק הכריז כי כלל הבשר בישראל אינו כשר – “טרפה” במילותיו! השחיטה בישראל גורמת לצער בעלי חיים, לכן על אף תו הכשרות של בד”צ הוא הפסיק באכילת בשר!

B"H Rabbi Amnon Yitzhak: all the meat in Israel not kosher
הרב עדיין אוכל דגים, ובעתיד אף מתכנן להקים מערך כשרות חדש שיתיר שחיטה בתנאים מחמירים.

מדובר בתקדים, מכיוון שמערכות הכשרות עושות מיליונים בכל שנה, עדיין לא יצא איש שהעז לצאת בדרך כזו נגד הבד”צים ונראה כי הרב אמנון יצחק לא פוחד ללכת עם האמת שלו.

http://shtieble.net/%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%98%D7%A8%D7%A3-%D7%90%D7%A4%D7%AA%D7%97/

 

  הרב אמנון יצחק  בדרשה- עובר  לאכילת לדגים

 

https://www.youtube.com/watch?v=rTqyIr0w3E8&app=desktop

הרב אמנון יצחק שליט"א מגלה סודות מה אנחנו אוכלים

מה אנחנו אוכלים? מי מספק לנו את הבשר?

חדשות יהדות

במשך שנתיים אכלו יהודי פרנקפורט בשר טרף במסווה כשר

המשטרה חקרה העלמת מס, וגילתה הונאה חמורה: הבשר הכשר התברר כטרף לחלוטין

שיפי חריטן חמישי כ"ט תשרי התשע"ה 12:05 23.10.14

במשך שנתיים ימים מכר בעל אטליז בפרנקפורט – גרמניה, בשר שהוכרז ככשר, ובפיקוח הרב מנחם קליין, רבה הראשי של העיר, בעוד הוא בשר טרף לחלוטין. – בעקבות חקירת משטרה מקומית, שחשדה בבעל האטליז כמעלים מס, החלו בביקורות ובמעקבים אחריו, ובאחת משיחות הטלפון להן צותתה המשטרה, נשמע בעל המקום מספר לחבר על התרמית שמכניסה לו הרבה מאוד כסף. הוא רוכש בשר טרף – שמחירו זול בהרבה, ומוכר אותו כבשר כשר – ששווה הרבה יותר כסף. – המשטרה פשטה על המקום ועצרה את הבעלים בחשד להונאה. בעקבות הגילוי, נשלחו שאלונים לראשי קהילות יהודיות שנמצאו ברשימת הלקוחות באטליז, והם התבקשו לענות על שאלות שיסייעו במשפט: מקום קנייה, תאריכי קנייה וכו'. – הקצב הודה במהלך המשפט כי נהג למכור טריפות במסווה כשר במשך שנתיים. את הבשר הטרף היו מכניסים לחנות בשעות הסגירה, ומחליפים אריזות. – יהודי גרמניה הוכו בתדהמה לאחר שהפרשייה התפוצצה בקול רעש גדול על ידי התקשורת, והביעו את אכזבתם וכעסם על ההונאה שהיתה מנת חלקם, בנושא כה רגיש – ככשרות.

להורדת העלונים:   לחץ על הקישורים הבאים:

סודות השחיטה בארצות הברית חלק א

עלון_כשרות_בשלח__123

עלון_כשרות_בשלח__124

עלון כשרות

קול השחיטה עלונים

שחיטה בעמידה אבן מקיר תזעק שמע בני חלק ג 286 עמודים

שערוריית הכשרות בערי העולם

 

מתוך דוח מבקר המדינה

http://www.mevaker.gov.il/serve/showHtml.asp?id=2&

bookid=595&contentid=11658&direction=1&frompage=1090

זליגת הבשר לשווקים בישראל: בשנים 2007-2009 יובאו לרש"פ יותר מ-35,000 טון בשר דרך נמלי ישראל. מנתוני משרד החקלאות[7] עולה כי רק כ-15,600 טון (44%) ממנו נכנסו לרש"פ. בנסיבות הללו גובר החשש כי חלק גדול ממנו מוברח לישראל.הביקורת העלתה כי היחידה אינה מקיימת רישום של בשר הנכנס לרש"פ. בשנים האמורות היחידה חשפה 742 מקרים שבהם תפסה 643 טון בשר שהיה מיועד לרש"פ בישראל. זליגת בשר זו לישראל יש בה כדי לפגוע בבריאות הציבור וברגשותיו של ציבור שומרי הכשרות.

הפיקוח בפועל: על פי הפרוטוקול, העברת הבשר תבוצע באמצעות כלי רכב שיהיו חתומים באמצעות סגר (מתקן לנעילת מכולה) של השו"ט. עד שנת 1999 ביצעה היחידה ליווי פיזי של מכולות בשר שיובא לרש"פ: השו"ט הודיע למוקד היחידה על מועד שחרור המכולה משערי הנמל/ים ועל יעדה, ומפקחי היחידה המתינו למכולה בשערי הנמל/ים וליוו אותה באמצעות שני רכבים, אחד מלפנים ואחד מאחור, עד כניסתה לרש"פ דרך מעברי הגבול. באופן זה וידאה היחידה כי כל הבשר המיובא לרש"פ הגיע ליעדו. בשנת 1999 החליטו היחידה והשו"ט להפסיק את ליווי המכולות ולקבוע נוהל חדש שיסדיר את הפיקוח על יבוא בשר לרש"פ.

באפריל 2000 קבעו היחידה והשו"ט נוהל ולפיו: וטרינר הנמל יספק לעמיל המכס סגר וטופס "רשות פריקה", ובו פרטים אלו: תכולת המכולה, מס' המכולה, שם עמיל המכס, שם היבואן, כתובתו, מס' רישיון, מס' סגר, מס' המשאית, שם הנהג ומס' ת"ז; הווטרינר יעביר העתק של הטופס למוקד היחידה באמצעות הפקס; עמיל המכס ינעל את המכולה בסגר וידווח למוקד על מועד יציאת המכולה ויעדה; עמילי המכס ישחררו את המכולות לפי שעות הפתיחה של המעברים שיועדו לשם כך. עוד נקבע כי היחידה תבצע פיקוח שוטף ותדווח בכל חודש אם המכולות הגיעו ליעדיהן עם הסגרים המקוריים, וכי במקרה שהנהג לא מגיע למעבר שאליו נשלח הוא יזומן לחקירה במשרדי היחידה. הבדיקה העלתה כי הנוהל לא יושם במלואו – המכולות יצאו מהנמל/ים ללא סגר ולא היה פיקוח על הגעתן ליעדן, לא על ידי נציג השו"ט – וטרינר הנמל, ולא על ידי היחידה.

הפיקוח על יבוא בשר לרש"פ הלך והתרופף לאחר שמשנת 2004 ועד מועד סיום הביקורת מכולות שיועדו לעזה נפרקו במחסנים ובבתי קירור מחוץ לנמלים ללא סגרים של השו"ט והן הועמסו על משאיות קירור ללא פיקוח ומעקב אחר יעדן.

בנובמבר 2008 הודיעו השו"ט לעמילי המכס של היבואנים מהרש"פ כי חל איסור על אחסון בשר מיבוא בבתי קירור בשטח ישראל גם במצבים של סגירת המעבר לעזה, וכי חריגה מנהלים אלה תביא לפסילת אישורים ורישיונות יבוא. בפועל דרישה זו לא קוימה. הביקורת העלתה קיומם של בתי קירור בעתלית ובאשדוד המאחסנים בשר מיבוא המיועד לרש"פ ללא היתר.

לדעת משרד מבקר המדינה, יש לשקול הקמת בתי קירור בתוך הנמל כדי שהיבואנים יוכלו לאחסן בהם את הבשר במקרה של סגירת המעברים לעזה, וכדי שניתן יהיה לוודא את העברת היבוא כולו ליעדו.

משנת 2005 מתקיימים דיונים וחלופת מכתבים בין השו"ט ליחידה בדבר הסדרת יבוא הבשר לרש"פ וחלוקת התפקידים ביניהם באשר ליישום הפיקוח. מכיוון שהנושא לא הוסדר לא התקיים פיקוח על היבוא הבשר המיובא לרש"פ והוא לא תמיד מגיע ליעדו, חלקו אף מגיע לישראל.

 

אות אזהרה לכל החותרים תחת מערכת הכשרות: 80 טון בשר טרף ללא פיקוח בריאותי נתפסו והושמדו

התפתחות בחקירה: בהמשך לחשיפה של השבוע שעבר, מפקחי משרד החקלאות חשפו מפעל לאחסון בשר באזור לוד ובו כ- 80 טון(!!) בשר עוף המדובר בכמות הכי גדולה שנתפסה אי-פעם במקום אחד

דניאל הרץ | ו׳ בניסן ה׳תשע״דהדפסה

שר החקלאות ופיתוח הכפר, יאיר שמיר אמר בתגובה: "מתוך המחויבות לשמירה על בריאות הציבור ומניעת הפשיעה הכלכלית, משרד החקלאות פועל ללא לאות לסיכול הברחות מזון לישראל"

בעקבות חשיפת פעילות היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר בשבוע שעבר של שני מפעלים פיראטיים לעיבוד בשר, הגיע ליחידה מידע על כמות גדולה של בשר, המאוחסנת בחדרי קירור במפעל ייצור משקאות באזור לוד.

לאור המודיעין יצאו מפקחי היחידה בשיתוף מפקחי משרד הבריאות והרופא הווטרינר הרשותי במועצת עמק לוד, לבדיקת המפעל באזור ואכן, המידע התברר כאמין. במפעל נמצאו 22 חדרי קירור ואחסנה, בתוכם נתפסו כ- 80(!!) טון בשר עוף טחון קפוא, מיועד לשיווק בנקודות ממכר ברחבי הארץ. המדובר בכמות הכי גדולה שנתפסה אי-פעם במקום אחד. הבשר הושמד בצו רופא וטרינר. מתשאול ראשוני, עולה כי הבשר הינו פסולת של בשר המגיע למפעל ממספר מקורות ברחבי הארץ ללא תעודות בריאות וטרינריות, הובלה או משלוח, וכי במקום לא מועסק רופא וטרינר שייאפשר את הסחורה.

מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד, רואי קליגר: "מדובר באחת התפיסות הכי גדולות שהיו לנו בשנים האחרונות. מדובר בשרשרת של עבירות על החוק בכל הקשור בבריאות הציבור. מפקחי היחידה ממשיכים בבדיקת הנושא, והחקירה טרם הסתיימה".

ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר נמסר, כי חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח. במשרד מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף.

בימים אלו בהם יש גורמים שמנסים לערער את סמכות הרבנות הראשית בטענה שהם אינם רלוונטיים וכי מספיק פיקוח קהילתי לא מקצועי, חשיפות כעין אלו רק מלמדות על הפעילות השקטה של העבריינים שהיו מכניסים לשוק טונות של בשר טריפה לולי מערכות הכשרות.

http://www.kolhaemet.co.il/8122

 

זהירות – משאית עם בשר טרף ב׳הכשר׳ הקראים, יצאה מאשקלון לכיוון אשדוד

משאית עם בשר טרף ב׳הכשר׳ הקראים, יצאה מאשקלון לכיוון אשדוד בכדי להפיץ את הבשר בחנויות. לאור המידע שהגיע למשגיחים מטעם הרבנות, נערכו חיפושים אחר המשאית, שאותרה לבסוף ברובע א׳ באשדוד, באמצע פריקת הסחורה

מערכת כל האמת | י״ב בשבט ה׳תשע״דהדפסה

משאית עם בשר טרף ב׳הכשר׳ הקראים, יצאה מאשקלון לכיוון אשדוד בכדי להפיץ את הבשר בחנויות. לאור המידע שהגיע למשגיחים מטעם הרבנות, נערכו חיפושים אחר המשאית, שאותרה לבסוף בעזרת הציבור ובעזרת תוכנת המסרים המידית – וואטסאפ שם הופצו פרטי המשאית, ברובע א׳ באשדוד, באמצע פריקת הסחורה.

הנהג שנבהל מהגעת הפקחים, הותיר את הסחורה על הקרקע ונמלט מהמקום…

 

הרב ניר בן ארצי: "טונות של בשר טרף בדרך לישראל"

הרב ניר בן ארצי: "יש משלוח של אלפי טונות של בשר, של בהמות לא כשרות, שיגיע לישראל. אחרי פסח משגיחי הכשרות הולכים לשלם לקדוש ברוך הוא". על המערכת הפוליטית: "בורא עולם מגלה אותם בכל מקום. שופטים, שרים, חברי כנסת, רבנים ורבניות – כולם יתגלו אם ילכו בדרך העקומה. בורא עולם אומר שהגיע הזמן שהעולם יהיה נקי, הגיע הזמן של גאולת עם ישראל"

 

ברבנות מציינים ומזהירים, כי שחיטת הקראים אינה על פי ההלכה וכי מדובר בבשר טרף לכל דבר, ואין לסמוך על הכשרות שלהם.

באדיבות: הזמן הנכון

תגיות: בשר טרףהקראים.

http://www.kikar.co.il/%D7%98%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%91%D7%A9%D7%A8-%D7%98%D7%A8%D7%A3-%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%

9C.html

 

עלוני "מדריך לכשרות"

להורדה וקריאה בקליק

 1

123-1 123-2 123-3 123-4 124-1 124-2 124-3 124-4

התעוררות על כשרות השחיטה והניקור

מכתב התעררות שנכתב על ידי הגה"צ המפורסם רבי שלמה יודא שווייצער

מכתב כה

המכתב הזה כתב הרה"ג רבי שלמה יודא שווייצער רב דקהל דרכי נועם מחבר ספר שו"ת לשלמה משפטיך על ד' חלקי שו"ע ועוד הרבה ספרים. (י"ל בר"ח שבט שנת תשמ"א לפ"ק)

ר"ח שבט תשמ"א לפ"ק

מכתב גלוי מאחד מחברי ועד הפועל של ועד הכשרות דהתאחדות הקהלות

אורך ימים ושנות חיים ושלו'. לכבוד הרב הגאון המפורסם כערוגת הבשם, כל אגוזים, גן הדסים, אוצר בלום, סיני ועוקר הרים, חמדת הימים, נזר הזמן מיחידי דורינו וכו' וכו' ה"ה מוהר"ר (רפאל בלום שליט"א, ר"מ דישיבת אהל שמואל ואב"ד דק"ק קאשוי יצ"ו).

אחדשה"ט, אקוה שהכל עצהיו"ט, כה יתן ה' וכה יוסיף, שנשמע אך טוב סלה, ועד זקנה ושיבה ינוב בטובה, ועיניו ת חזנה בנים שבים לגבולם ברננים.

הנה מה שהניעני לבוא אל הדרת גאונו היות שראיתי מכתב פיתוחי חותם איגרת הקדש מארגון הרבני "התאחדות הרבנים" חתום מחוג מצומצם של רבנים, וגם מעכ"ת בין ראשי המדברים בדבור של קשות נגד הני בריוני רשיעי אשר מלאה ידם לשלוח יד ולפגוע בת"ח, וגם נגד עתון אשר בא בכותבת הגסה נגד ת"ח [כונתו על מכתב מחאה נגד בריוני סטמר שהתנפלו בליל שבת ברחוב על הגה"צ מסאמבאטהעלי זצ"ל ויבל"ח בנו הרה"ג ר' חיים ליב כץ שליט"א והכו אותם הכאות של ממש, בעת מחלוקת סטמר-בלז], ובאתי להודות לו, וב"ה שאחר כמה עשרות שנים של הטרדות נגד ת"ח נשמע דברי מחאה, אשר כל הזמן לא נשמע אף פעם אף מילא, ומסתמא זה השפעת של הד"ג, וכן שמעתי שהשפעתו הולכת וגוברת והוא מראשי המדברים של התאחדות הרבנים, וב"ה שזכינו לזה, אחר שלפני כמה שנים שזכיתי לבקר בהיכל קדשו, ושוחחנו מכמה דברים העומדים על הפרק, התנצל מע"כ שהגם שהוא בין הנהלת התאחדות הרבנים, אבל זה כמה שנים שלא נקרא אל ההתוועדות ושתיקתו יפה מדיבורו, ורק ינסה להשפיע מהצד וזה בענין הנשגב של כשרות, אבל לדאבונינו לא נשמעו דבריו וכל הוועד הכשרות נתבטל בעוו"ה, אבל עכשיו ששמו של מעכ"ת הולך בין גדולי רמים והוא משנה לנשיא התאחדות הרבנים ועל פיו יצא, ע"כ אמרתי עת רצון הוא ואין מזרזין אלא למזורזין, הלא רומעכ"ת לבו ער לכל דבר שבקדושה, ע"כ אמרתי עת לדבר אשירה וירוח לי.

הנה זה מזמן שנדפס במדריך הכשרות על ההזנחה גדולה בשטח הכשרות, אפי' בין השופר, שופרו שהם מפרסמים שהשגחתם היא למהדרין מן המהדרין ועומדים תחת השגחת היימישע רבנים ואדמו"רים, ובפרט בשחיטת גסות ועופות, ובאו דבריהם בשני חוברות של המדריך נדפס בשנת תשל"ז, והדבר עשה בשעתו רעש גדול עד שנרעשו אמות הסיפים, ופה ופה שמעו תביעות לעשות התקונים הדרושים, והי' זה קודם חג הפסח.

מה עשו הבעלי בתים על אידישקייט באמעריקא בכלל ובוויליאמסבורג בפרט, נעשו לרוח של שקר בפי נביאיהם הם הרבנים המלחכי פינכו שלהם, כשהגיע שבת הגדול הוא השבת שמנהג קדמונים שהרבנים ידרשו להזהיר ההמונים לעמוד על המשמר לשמר את עצמם ולגדר גדרים שלא לבא לידי איסור, ובמקום להרעיש על התיקונים הדרושים הוכרחו הרבנים לדרש כנביאי אחאב שהכל עצהיו"ט ואך טוב ושלום במחננו ואין יסוד להשמועה כדרכם בטומאה בכל פעם שמביאים תלונה נגדם מכחישים את זה (בה בשעה שנתברר הדבר או אחד מרבניהם ה"ה כש"ת הרה"ג מטשאקאווה שליט"א וכנדפס מכתבו שם בקובץ המדריך, איך שכותב אל הנהלת התאחדות הרבנים לאחר שבקר במקומות שחיטה וכותב שם על ההזנחה ומדבריו מתאשרים כל התלונות כעין שנדפס בקובצי הכשרות עד כי כך שא' מרבניהם אמר בדרשתו על עסקני הועד אף שכוונותיהם רצויים אך אין מעשיהם רצויים. ותיכף אחר הדרשה התנפלו עליו אנשי הכת הטמאה החנפים הצבועים שמתכסים באדרת שער שגנבו מפנחס קנאה, וצעקו עליו איך הרהיב להגיד שכוונותיהם רצויים, והוכרח לנגד רצונו להחזיר ולהגיד כל מה ששמו בפיו, אמר בדרשתו על אנשי ועד הכשרות הגם שכוונותיהם רצויות אבל אין מעשיהם רצויים.

וככה הם מעשה הכת, ומה לנו להאריך בזה, אבל העיקר שאז בעת הזאת קראו את הרה"ג מדעברעצין שליט"א אל האדמו"ר מסאטמאר זצ"ל, ומסתמא כבר הביאו דבה לפניו על הרב מדעברעצין כי מחריב את היהדות החרדית ושיגיד לו שיפסיק את העבודה עם הוועד כשרות, (כמו שהוכיח סופו על תחילתו) אבל הרב מדעברעצין תיכף בהכנסו פנימה התחיל לדבר, ואמר היות שישנם אברכים שאומרים שראו דברים שלא כשורה אצל השחיטות, והגם שגם הוא לא יודע אם יש ממש בדבריהם, אבל במקרה כזה צריכים להושיב בי"ד, לשמוע מה בפיהם ולברר הדבר ע"כ, וכאשר שמע הגה"ק מסאטמאר את דבריו אמר יאָ יאָ אודאי זאָל מען זעצען אַ בי"ד ותפס את ידו הרב מדעברעצין ונתן לו סל של ברכות ע"ז, זה הי' ערב שבה"ג תשל"ז, ותיכף אחר חג הפסח אז הוצרכתי לדבר עם הרה"ג מדעברעצין וסרתי לביתו, וכאשר קרבתי אצלו צלצל הטלפון ובצד השני הי' הרה"ג מפאפא שליט"א, ודברו ארוכות מכל הענין הזה ולבסוף על שאלתה רה"ג מפאפא "נו וואָס טוט מען" ענה לו הרב מדעברעצין וואָס פרעגט איר וואָס טוט מען הלה כבר הורה זקו כוונתו על האדמו"ר מסאטמאר אז מען זאָל זעצען אַ בי"ד, והתחיל הדיון ביניהם מי יהי' בבי"ד והציע הרב מדעברעצין שהוא והרב מסיגעט יהיו כבוררים שהוא יציג ויציע את טענת עסקני ועד הכשרות, וגם יביא אותם לבי"ד אותם שהם אחראים על כתיבת מדריך השחיטה, והרה"ג מסיגעט ידבר בשם השוחטים והבודקים, וגם יביא אותם לבי"ד, וחוץ מזה יהי' בי"ד נייטראלי של שלשה רבנים, ואני הק' ג"כ לקחתי חלק בשיחה כי ידעתי את עמדתו של אנשי הועד ותבעתי בתוקף שהרה"ג מקאשוי שליט"א מוכרח להיות בבי"ד, והסכים הרה"ג מפאפא שהוא ג"כ יהי' מהבי"ד והוא הציע לשתף את הרה"ג מסאמבאטהעלי שליט"א, כי בזה יהי' בי"ד נייטראלי, ונמנו וגמרו וכולם הסכימו וכבר נקבע מקום וזמן ואני הק' והר' ר' ישרא' קאסינער נסענו מביתנו למקום המיועד, וכשבאנו למקום נתוודע לנו, כי ברגע האחרון טלפן האדמו"ר מסיגעט להרב מדעברעצין כי הוא לא מסכים על השתתפות הרבנים מקאשוי וסאמבעטהעלי בבי"ד, ואז ראינו כי הוא לא מעונין בבי"ד נייטראלי שיתברר הדבר לאמיתו ויצא כנגה משפט רק רוצה בבי"ד שיוכל להטות אותו לטובתו ולכבודו, אז כמובן שלא הסכמנו, כי אח"כ יתפאר שהבי"ד בררו שאין יסוד לדברי המעררים, ומוטב שהדבר ישאר בספק ואז הירא את דבר ה' מעבדי הסיגעטער יפריש עצמו מאכילת בשר ע"כ.

והנה מה נאמר ומה נדבר וכבר עברו כמעט ארבע שנים, ועוד הדבר תלוי ועומד, בדבר שגדולי הרבנים ומתוכם ג"כ הגה"ק מסאטמאר זצ"ל החליטו שהדבר צריך לישיבת בי"ד לברר הדבר, בא אותו האיש ורצה גם בזה בדבר שכל הכשרות באמעריקע לדורות תלוי בזה, רצה גם בזה לעוות הדין, וחטאו הוא בכפליים, עוות הדין וספק טריפות, שע"ז לבד אמרו חז"ל טוב שבטבחים שותפו של עמלק ופרשיז"ל ספיקי טריפות בא לידו וחס על ממונו ומאכילן לישרא', והוא הוא העומד בראש היהדות החרדית, אבל הלא זה עוד מהקטנות סוף כל סוף הלא הבשר נשחט, ואפי' הנוגשים אצים כלו מעשיכם, מסתמא הרב נשחט כהגן, ואם מחמת מהירות לא נשחט מיעוט כהוגן אם זה בתרנגולות יכולים לסמוך שתרנגולת בנוצתה בטלה ברוב, וממילא להמון האוכלים נתבטל בשבילם ונעשה כהיתר אצלם, ואחר שהם שוגגים שאין יודעים שנתבטל בשבילם ולא ניחא להו, מותר אף שנתבטל בשבילם כמבואר בסי' צ"ט בט"ז ובאחרונים שם, ורק דהשוחט עבר שבטל איסור לכתחילה, מ"מ הלה לדעת הרשב"א הוא מדרבנן דוקא "נו וואָס טוט מען נישט פאַר פּרנסה" הלא אחרים שעוסקים בביזנעס יש שמשקרים ועוברים על איסור גזילה דהוא לכו"ע מה"ת כמו שאמר לי שוחט, ואפי' בגסות יש לסמוך ג"כ על הפוסקים דבכבש שלם בעורו הוי כמו תרנגולת בנוצתה דבטלה, ואפי' אם נולד החשש בבדיקת הריאה דע"י החפזון נתערבה חתיכות מבהמה שנטרפה הלה מה"ת נתבטלה ומדרבנן אולי יש לסמוך על הפוסקים שחתיכה גדולה יותר מדי היא דומי' דתרנגולת בנוצתה, ואף דהרמ"א מחמיר מ"מ אולי כיון שאומרים ויצמח פורקני' סוברים שהם ספרדים וסומכים על המחבר בזה "נישט געפערליך".

אבל מה עם החֵלֶב הלא חֵלֶב בעין שהיא על החתיכה וניכרת אין בטילה, ומי שבא לידו וקונה החתיכה בחלבה וניכרת רק הוא חושב שהוא שומן בודאי אין בטילה, וחוץ מזה הלא חֵלֶב עם בשר הוי מין בשא"מ דאין בטילה וצריך ס' בחתיכה המבושלת, ויש חשש שיאכל כזית חֵלֶב בעין והוא איסור כרת, ועכ"פ אפי' בטעם הלה קיי"ל טעם כעיקר דאו', והנה אשתקד דברתי עם בניכם וחתניכם בחומר הדבר, הלא הם היו עמדי בהיות הרב מלאכי בא' מבוטשער סטאר'ס הכי חשובים וצוה למנקר לנקר ונתן לו החתיכה בחזקת מנוקרת, אמר הרב מלאכי שיש בו חלב דאוריית' והסכים עמו הרה"ח ר' מרדכי פרידמן, ואח"כ הלכנו לבוטשער סטאר של קהלת סאטמאר בבארא פארק וקנינו חתיכה של בשר מהחנות בחזקת מנוקרת ובנמלח והודח וג"כ הראה על חלב הנשאר, וכולנו שמענו באזנינו ("אוי לאזנים שכך שומעות") וכאשר נתבקש ר' מרדכי פרידמן מהרב מלאכי לילך להתאחדות הרבנים ולהגיד, אמר שהוא לא ילך לבדו רק עם הרב מלאכי. והרב מלאכי חכה עד בוש אבל לחנם, כי לא נקרא להאסיפה, ורק הם קראו הבוטשער'ס הבורים ועל עדותם שבהונגרי' היו נוהגים כך, הוציאו את הכרוז של יאכלו ענבים ואם היו עוד ענוים או חסידים א' מהם שלא אכלו (הלא מחלוקת בגמ' מי גדול חסידים או ענוים) החליטו להאכילו גם לענוים, ומסתמא הם הכריעו דענוה גדולה מכולם ע"כ האכילם גם לענוים, וזה בשעה שיש מנקר בן תורה אומר שבהונגרי' היו מנקרים כמו שאומר הרב מלאכי, ויש לנו ב' עדים המכחישים הבוטשער'ס, הוו"ל תרי לגבי תרי ובהמה בחיי' בחזקת איסור לגבי ספק הנולד מחיים, הגם אפשר שיש לחלק דזה דוקא בספק בשחיטה או בנטרף א' מהאברים, שעי"ז שדו תיכלה בכולה, משא"כ בספק חלב דאין כשרות הבהמה תלוי בזה ורק הספק לגבי אותה חתיכה וצ"ע, אבל אין צריכין לזה דעכ"פ מידי ספיקא ודאי לא נפקא והוי ספק איסור כריתות, ובפרט דהדבר יכול להתברר ע"י שהיו מביאים האומנים הבקיאים בזה, והי' יכול להתברר, וממילא הוי ספק התלוי בחסרון ידיעה ולא נחשב לספק כלל, והוי רק כמו ספק חלב אכל ספק שומן וחייב באשם תלוי, וברור אם היו הבוטשער'ס עומדים פנים אל פנים והי' מראה להם שאין יודעים כלום בהלכה לא הי' להם פה להשיב ולא מצח להרים ראש, ולא עשו זה כי חששו מפני כבודם וממונם, כי אם היו חוששים באמת לברר אפי' עכשיו יכולים להביא את הרב מלאכי, ואם הם מפיצים שמועות שהוא לא רצה ולא רוצה לבוא, יפנו אלי ואני אביאנו תנה אותו על ידי ואני אשיבנו.

אבל לא צריכים לזה יכולים להביא את המנקרים של העדה החרדית כי הלא הרב מלאכי הוא מהרבנות הראשית ופסול לעדות לאנשי השיטה, וישמעו מה שאומר המנקר של העדה החרדית, ואם ספק לכם מה שיאמר אגלה לכם, כי אשתקד כשבקרתי באה"ק סרתי לבית הגאב"ד שליט"א הגר"יי ווייס שליט"א, ושאלתי אותו מה הוא אומר על כל הפרשה של ניקור שגלה הרב מלאכי, ואמר לי שהרב מלאכי בא אצלו בלויית המנקר של העדה החרדית וספר לו על כל הגילויין שלו באמעריקא והטעות שלו, והמנקר של העדה אמר שפה בא"י מנקרים ככל אשר אומר הרב מלאכי ע"כ, וכששאלתי אותו למה הוא שותק אמר לי אני לא מתערב באמעריקא, הלא יש שם רבנים, ואח"כ אמר לי אם לא הי' בא הרב מלאכי עם רעש היו יכולים לפעול אצלם להנהיג באמעריקא את תורת הניקור כמו בא"י ע"כ וד"ל.

והנה לא רציתי להגיד להגאב"ד, שהרב מלאכי לא עשה הרעש רק לאחר כמה שבועות שדפק על כל הדלתות ודחו אותו בלך ושוב מאָרגען איבער-מאָרגען גיי צו דעם גיי צו יענעם, עד שא' מן הרבנים וא' מן האדמורי"ם יעץ לו אחר שאין דבריו נשמעים שיצא בקול רעש והם יקראו אותו לד"ת ויהי' הוא הנתבע, אבל לא רציתי להגיד לו, כי בלא"ה ראיתי שהוא לא רוצה להתערב כי אמר לי תי' ואיבעית אימא והתי' הראשון מספיק גם אם הי' יודע האמת, כי אם מתבוננים הלא מה חילוק יש כי הלה זה נוגע ביסודי התורה ומה אם אמר בקול רעש וכי בשביל שפגע קצת בכבוד מותר לאכול חֵלֶב? וכי איך צריכים לדבר למאכילי ומכשילי הרבים, אם הי' בהם יראת שמים הי' צריכים לירד מכסאם ולקרוע בגדיהם ולשים שק כסותם, וכאן עוד תובעים כבוד, ואם אמרו שצריכיםלומר תוכחה בניחותא זה לפשוטי עם, שמשוקעים בתאוות ובמדות רעות של גאווה צריך להיות התוכחה לבאר להם חומר האיסור ושאין ראוי לעשות כן וכיוצא, אבל לא להרבנים מנהיגי קהלות גדולות, הלא חבר אי"צ התראה, וכי בשביל פגיעה בכבודם המוסרח מותר להאכיל נבילה (סליחה, חֵלֶב איסור כריתות) הלא הם מאנשים שאוכלים שמורה מצה, ונזהרים ממצה שרוי' מפני איזה חשש רחוק, וכאן המדבור מאיסור ברור, ואפי' לשיטתם דבאונגארען היו מנקרין באופן כזה ע"פ רבינו הרמ"א, אבל האם משנת חסידים היא, הלא באונגארן היו נוהגין במיעוך ומשמוש ע"פ רבינו הרמ"א, והיו אוכלים שטאפ גאנז ע"פ גדולי הפוסקים, וגדולי אונגארין כמו רבינו הח"ס הי' אוכל קניידלעך בליל הסדר, ורבינו הכתב סופר התיר מאשין מצות, וכן נהגו בכל אובערלאנד, ואפי' כאן בעדת יראים אופים מאשין מצות בהכשר האב"ד, אבל לא אנשי ויצמח פורקני' שהחמירו בכ"ז, ולמה לא נחמיר בדברים שלהרבה פוסקים הוא חֵלֶב דאו', ובפרט שתורת הניקור הזו נתקבלה עכשיו בכל א"י אפי' בין האשכנזים ואפי' הרבנות הראשית נוהגין ע"פ חומרה זו, אוי לנו שאפי' כהרבנות הראשית לא היינו, ובפרט שיש שאלות גדולות לאנשי א"י הבאים לכאן בחומרי המקום שהלך משם, וזה בנוגע להלכה, אם הי' המדובר מרבני אונגארין כמו אנשי עדת יראים שגם לא נהגו לילך עם זקן מגודל, רק "צו לצו קו לקו זעיר שם זעיר שם", אבל חובשי שטריימיל ווייסע זאָקען עם פיאות ארוכות של עשרה מעטער למה לא להחמיר במאכלים, לחוש לכל הדעות, הלא זה יסוד החסידות לעשות בכל מצוה לפמש"ה, וכמו שכ' במסילת ישרים וכן בחוה"ל "שחסיד בורח מצ"ט שערי היתר – אם יש אפילו רק אחוז א' של איסור מחמיר". ובפרט חסידים ההולכים בשיטת הבעש"ט, היו מחמירים מאד ליזהר בכשרות המאכלים, אפי' בדבר שאין אלא לחומרא בעלמא, עי' מאור ושמש סוף פ' שמיני כדי שנשמור עצמינו ממ"א ונזכה להשגת התורה ואפי' מן דבר שאין אסור אלא משום חומרא בעלמא יש לו לאדם ליזהר בהן וכו' אבל אם מיקל על עצמו אפי' בדבר שאין אלא חומר בעלמא אפי' אם יתנהג דרכי חסידות ופרישות על כל הצדדים ושוקד על פתחי תורה ועבודה יום ולילה לא יוכל להשיג הקדושות עליונות על נכון וכו' ע"ש. הרי לך משנת חסידים שנשנית בבית מדרשו של הנועם אלימלך והחוזה מלובלין זיע"א אשר מימיהם אנו שותים ומפיהם אנו חיים ע"כ. וכ"ז אפי' לשיטתם דבאונגארען היו מנקרים כך, אבל כיון שהם נמנים על עדת תלמידי החוזה מלובלין היו צריכים ל חוש לחומרא, ולבסוף הם כותבים "יאכלו ענוים וישבעו", ואם יש עוד חסידים שהיו מחמירים על עצמם כדרך חסידים באו אלו ומאכילים אותם, ואפשר שהכריעו שחסידות גדולה מענוה כר"פ ב"י נגד ריב"ל, וממילא התירו את זה רק לענוים ולא לחסידים, והחסיד יחמיר על עצמו, הגם שחסידים כמונו הבינו מהל' הזה שכשר לכל הדעות, כידוע היום שישנם חסידי עמי הארץ, אבל הגם שעמי הארץ אנו, אבל באכילה רוצים להיות חסידים ובדבר של צער כל הרוצה לעשות עצמו חסיד הרשות בידו, ואיך הכשילו אותנו לאכול הניקור של אונגארין.

בבגדי חסידים החמירו ללבוש כל השמונה בגדים לא די בלאנגע קאפטען ודרייפערטעל רעקעל שהי' נהוג באונגארין, כך מתדמים כקוף לבני אדם ללבוש כל הלבושים השטריימיל והבעקיטשעס והווייסע זאקען, והאם לא נאה לבני הווייסע זאקען להחמיר גם באכילה כמו אותם שאליהם מתדמים, אתמהה.

ונחזור לראשונות, הלא המדובר כאן מאיסור חלב ממש, ומאי סידור בשחיטה ובדיקות, וכולם שותקים ומפחדים, מצד א' קוראים עצמם בשם קנאים, אבל כל הקנאות היא על חשבון הציונים לתקן הציונים, ולמה לא, הלא מן הציונים לא יגיע שום נזק כי הציונים מעולם לא הזיקו ולא עשו טרור לרבנים שדברו כנגדם, ובפרט מן הקנאים דזמנינו במקום ללחום עם הציונות הם לוחמים ועושים מחלוקת ומפרידים ועושים פירוד לבבות במחנה שומרי תורה ומצות ופיזור לצדיקים וכו', ומי מרויח מזה רק הציונים, והם מאחלים לעצמם לוחמים כאלו, כי מוסיפים להם כח עוד, ובפרט שעי"ז מזניחים הכל, כי כנראה לדעתם הם עוסקים במצוה ופטור מן המצוה, ושמעתי מכמה שהיו מן העוזרים בכשרות ובפרשת חלב, שאמרו יעצט דארף מען אלעס אפלאזען און לוחם זיין מיט דעם ציונות וואס איז כפירה (געמיינט די בעלזער) און חֵלֶב איז נאָר אַ איסור כריתות, וכך עשו. והנה נזכרתי מעשה מהגר"א שבא פעם לביהמ"ד ושמע שבחורים מדברים מהבעל דבר איך צריכים ללחום כנגדו, ואמר דער בע"ד זאָגט רעד רעד אפי' פון מיר נאָר לערנט נישט עכ"ל, כי הלא התוה"ק היא החרב נגד הבע"ד ומה לו אם מדברים איך צריכים ללחום נגדו אם אין במה ללחם, וככה אומר הבע"ד אתם תלכו אופין ווייטען פראענט מיט די ציונים און די בעלזער נאָר דאָ קוקט זיך נישט אום. ואף שכסיל הוא הבע"ד, אבל איש מלחמה הוא ובערמומיות גדולה הוא לוחם הבע"ד, והוא משתמש כאן עם תכסיסי מלחמת יהושע, בעוד שכל האעיר יצאו אחרי הרודפים שחשבו שבחוץ היא המלחמה והפקירו העיר, בעוד שעיקר המארב הי' בעיר ועד שחזרו הי' כל העיר שרוף באש, כמו"כ כאן הוא מעמיד פנים כאלו בא"י יש מלחמה גדולה עם הכפירה והמינות וצריכים ללחם שמה, ואם אומרים לו הלא ישנם גדולי תורה בא"י הוא אומר זיי זענען דאך אלע געכאפט ומדביק להם ג"כ את הלעיבעל של כפירה כאלו גם הם שייכים למחנה הציונים והכופרים ר"ל, וממילא צריכים לגייס את כל הכח נגד מלחמת הכפירה עם הציונים והאגודה, והנה הרויח הבע"ד בכפליים קודם הוא עושה מחיל הלוחמים בעלי מחלוקת ובעלי לשון הרע ובעלי לצון לעשות ליצנות מגדולי התורה, שאין מבינים אפי' השיחות חולין שלהם, ונכנס בהם הארס של ביזוי ת"ח כדאי' בגמרא מאי אפיקורס מבזה ת"ח" ובמקום ללחם עם אפיקורסים נעשים הם אפיקורסים, כי אפי' נגיד שהם לא צודקים, הלא הם מוטעים, והטועה אפי' בי"ג עיקרים הוא אנוס והמבזה אותו אם הוא ת"ח הוא אפיקורס, כי איסור ביזוי ת"ח הוא מפורש בשו"ע, וכל השו"ט של השיטה הוא דבר שנולד בזמנינו ואין מפורש בשו"ע ומלתא דתלי' בסברא היא, ובודאי כדאי בשביל זה לעשות מחלוקת וחילול ש"ש ר"ל ואכימ"ל.

אבל העיקר שמרויח שמזנינים את הכשרות על חשבון שלוחמים עם הכפירה, כי הלוחמים הם בא"י על שדה המלחמה שם, ובין כך ובין כך הוא מכניס את המארך שלו, החֵלֶב והדם והנבילה והטריפה, ונותן להלוחמים לאכל הסם המות הזה ונתטמטמים ר"ל, וידוע מה שכותב הרמב"ם שמאכלות אסורות מביא לידי דעות כוזבות וכפירה ר"ל, נמצא במקום להיות מחיל ה', יכולים להפך ר"ל להיות מחיל הס"מ ר"ל, ואחר כל זה הוא עוד מכניס גאווה בלבם הלא ממחנה בלוחמים אנחנו ומי ידמה לנו, הלא בודאי הכל עצהיו"ט אצלינו, ומי שאומר דבר נגד הלוחמים, הלא אחת דתו וככה הוא המצב שבין הקוראים עצמם חסידים יהי' פחד לעורר על תיקון הכשרות, הלא אפי' רבינו הק' מראפשיץ ז"ל שנבא שיהי' רבי שישב עם הרבעצין שלו ביחד בעגלה והחסידים ידחפו את העגלה ויאמרו שמעשה מרכבה היא, והזהיר רבינו מראפשיץ לא לסייע עכ"פ בדחיפת העגלה כזו מרבי שעובר על מדת חסידות ליסע עם הרבנית ביחד, אבל שיהי' חסידים שידחפו מרכבה טמאה של שור וחמור יחדיו וחתיכת חֵלֶב ביד לחטף שירים מזה, זה לא גילה לנו רבינו מראפשיץ, אבל באמת רבינו מראפשיץ ידע מזה והזהיר אותנו עוד קודם לזה ורק לא שמענו לו ומזה הגיע לנו כך, אבל האם לזה צריכים לאזהרת רבינו מראפשיץ ואיך אנו מוצאים ידינו ורגלינו אם אנו אין לנו הכח להגיד מלה בדבר שנוגע בבבת עינינו, שזה הכשרות והדו"ת, און מען רעדט זיך נאָך איין אַז מען איז קנאים.

והנה אשתקד הבטיחו לי בניכם היות שאתם עכשיו קרובים למלכות סיגעט וסאטמאר שתדברו על לבו לתקן הניקור והנה עבר כמעט שנה ושום דבר לא זז ממקומו והדבר תלוי בכם כי אתם החוט השדרה של התאחדות הרבנים, ואם אתם לא יכולים לפעול כנגדם מה אתם עושים שמה, ובכלל הגיע השעה לעשות מהתאחדות הרבנים אירגון ולא אדמור"י והנשיא יהי' רב ולא רבי כי באופן כזה ווערט דאָס אַ חסידיש געשעפט וכל הארגון פועל רק למען האינטערעס של הגעשעפט.

וכשיכולים לעשות מחויבים לעשות, ובפרט עכשיו הספוק בידכם, כי הם צריכים אתכם ולא יהינו לעשות דבר כנגדכם, ע"כ מצאתי לנכון לבוא אליכם בכותבת הגסה, ואם באיזה מילים אולי שגיתי בפגיעה בכבוד תורתכם הגדולה, אבקש את סליחתכם בזה, כי מרוב שיחי וכעסי דברתי זאת, ובאמת הי' ראוי לחדל אישים כמוני להיות נחבא אל הכלים כי מי אני ומה אני לבוא עם תביעות אל רב גדול וקדוש, ובודאי אני יכול לפטור עצמו בטענת "רישך בקרירה" ובפרט שאני אפי' לא ריש גרגותא ובפרט שכ"כ סבלתי מהכת הזאת וקפחו את פרנסתי וגזלו את ממוני ועמדו על גופי מאדי, וא' מן החטאים הגדולים שלי הי' שעסקתי בוועד הכשרות, ובודאי אני פטור ולא יתבעו ממני, בפרט שאני טרוד מאוד בטרדות שונות, ועוד שכמה פעמים כתבתי להאדמו"ר מקאשוי שליט"א ולא קבלתי תשובה.

זה לא מכבר כתבתי לו העתק מכתבי שכתבתי לאנשי רב טוב על פנייתם לערכאות, והנני נבוך בדעתי עד היום כי הגם ששמעתי שהם חזרו בהם ובטלו את תביעותיהם מ"מ אחר שנתפרסם הדבר בעתונות נשאר הרושם שמוסד רב טוב הלך לע"ג והי' להם לפרסם בעתונות שהם חוזרים והם לא עשו זאת ונשאר רושם של חילול ש"ש, ובפרט שלא נשמע דברי מחאה משום רב ומדשתקי ש"מ ניחא להו.

ולפע"ד כיון שעוררתי על הדבר, וכם כתבתי לרבנים, ועוד רבנים שדבריהם נשמעים יותר מדברי אני את נפשי הצלתי כנלענ"ד, והגם שכפי זה כל המכתב הארוך הזה הוא למותר כי ענין הכשרות הוא ידוע לכל, ואם רבים וגדולים מ מני לא מוחים, מה לפעוט כמוני להתערב, מ"מ על ענין הכשרות אני לא יכול להתאפק, לראות איך שמטמטמים ומטעים ציבור של רבבות יהודים כו' שרוצים לאכול למהדרין מן המהדרין, וחושבים כיון שחתום בחותם הקנאות, עליו אין להרהר, והבע"ד מסייע להם בקנאותם זה כי ככל שיתגדל ויתקדש שמים הוא בטוח שלא יהינו לבדוק אחריהם, ואפי' מאותם שיודעים האמת נושאים להם פנים, כי הלא סוף כל סוף הם לוחמים עם הכפירה, אבל האם בכח הטמטום של הטומאה יכולים ללחום נגד הס"מ, האם הי' מניח את זה אם לא שזה מסייע לו, וע"כ אני לא יכול לעצור במילין עכ"פ למסור הרגשותי לכבודו שליט"א, כי אותך ראיתי צדיק לפני בדור הזה, ואם מעכ"ת לא יכול או "ער רעדט זיך איין אַז ער קען נישט" מה יש לצפות מאחרים, והנה הגיע הזמן לארגן את הכשרות, ועיקר תיקון שהשוחטים והרבנים לא יקבלו משכורתם מהבעלי בתים, כי באופן כזה כמעט מן הנמנע שהכל יהי' עצהיו"ט, וגם מפעם לפעם למנות רבנים שילכו לבדוק מהנעשה, ומפעם לפעם ילכו אחרים, ומי שרוצה יוכל לילך ולראות מהמתרחש ולמסור הדו"ח להממונים ע"ז, ובאופן כזה נוכל לצפות שהכשרות יוכל לבוא על תקונו, וגם בעניני הניקור צריכים להביא מנקר מומחה מא"י, ולשכנע אברכי הכולל ללמוד אותה מלאכי שיוכל גם להביא להם פרנסה, וכ"ז בפקוח ועד הרבנים ע"כ, ונא להסביר ד"ז להאדמו"ר מסיגעט סאטמאר, ואפי' ישבע לכם שהכל בסדר ושכל הרינונים הם בשקר, תגידו לו שכ"ז שהרבנים והשו"ב מקבלים משכורתם מאת הבעלי בתים א"א שיהי' טוב, וכל מי שיש לו מח בקדקדו מבין זה, ובפרט במדינה הזאת שיצרא דממונא הוא כ"כ בתוקף, ובפרט על חשבון הכשרות שהיו קורין את המדינה הזאת די טרייפענע אמעריקא אז אפי' די שטיינער זענען טריפה, ועדיין היא מרקדת בינינו, וראשית התיקון היא בכשרות כמו שכ' הג' בעל נטע שורק, וכ"ז שלא יסתדר הדבר שיהי' עינא פקיחא עם תקון בענין משכורת, לא נעשה עוד דבר, ותגידו להסיגעטער אם הוא לא יעשה דבר ממשי אנחנו לא נשב בחיבוק ירים.

ונקוה להי"ת שלא יעזוב את חסידיו ולעולם נשמרו, ואצא בקידה ובמדים דרבנן, ואחכה לתשובתו הרמה.

מנאי זעירא שלמה יודא שווייצער

 

 

 

הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש"

בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

 תיקוני הזוהר- תיקון ל'

 ספר "זוהר תהילים" – הורידו ולימדו

 

 

פסק האדמו"ר מהאלמין נשיא מפעל הזוהר העולמי

מחברם של יותר מאלף ספרים:

מי הם האחראים על כל האסונות?

כל רב וראש ישיבה שאומר לאנשים נשים וטף לא ללמוד זוהר הקדוש בלשון הקודש דעו לכם! שהוא ערב רב וקליפת עמלק, והוא רוצח נפשות, ועל כל היתומים ואלמנות הוא אשם.

כך פוסק רבי שמעון בר יוחאי בתיקון ל' ומ"ג. והוא בחרם חמור של 153 גדולי ישראל משנת תרע"ד  הוא פסול לעדות ולצרפו למנין ולכל דבר שבקדושה, ואסור לשמוע ממנו דברי תורה ולא שום פסק הלכה!!! ומי שסומך עליו בהלכה עובר על החרם של 153 גדולי ישראל! ראה ספר "כח הזוהר" חלק ז' ו26 ספרי הערב רב והמסתעף.

לקבלת ספרי זוהר בחינם 0527651911

 

 

הַלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש –  מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם

שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:

א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ,  כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.

סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,

הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.

כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.

לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).

 האזינו לפסק כ"ק האדמו"ר מהאלמין שליט"א.  מיהם הערב רב שבדורנו המעכבים את גאולת השכינה ועם ישראל

איך זוכים לתפילין ומזוזות ולכתובה כשרה?

 

 

ספר "אור הזוהר"  ליקוט מאלף גדולי ישראל על מעלת וחיות לימוד ספר הזוהר הקדוש

 

 

קישורים לזוהר הרב סיני

http://files.hasulam.co.il/NewLessons/HadafHayomi_Zohar/

 

כשרות- קארקא

 

 

 

….

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*