logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

ספר הרידב"ז והכשרות – נבילות וטריפות -לא יהיה בשר בהמה כשרה עד ביאת המשיח/ ספר קול השחיטה

קול השחיטה-1ספר הרידב"ז והכשרות מה שכתב לפני מאה שנה שכל העיר נבילות וטריפות ולא יהיה בשר בהמה כשרה עד ביאת המשיח/ ספר קול השחיטה מה שכתב האדמו"ר מהאלמין על 57 בתי שחיטה מה שראה במו עיניו/ וסיפורים כאלו יכול כל שוחט לכתוב על בתי שחיטה בארץ ישראל/ רק הבעיה שהשוחטים אינם מאמינים בהקב"ה שהוא נותן להם את הפרנסה/ הם חושבים שממקום השחיטה הם מקבלים פרנסה ומפחדים לומר האמת ברחוב/ וישנם שוחטים יחידים שאומרים האמת/ שרוב מקומות השחיטה הם נבילות וטריפות רח"ל : מפעל הזוהר העולמי ‫‎>‎

 

להורדת ספר: קול השחיטה:   KOL_HASHECHITA-H

להורדת ספר כשרות  הרידב"ז SEFER_RIDBAZ_KASHRUT-H

אור הזוהר 1092 חלק_2_בית דין 16_pdf

 

 

…..

 ספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי  כשרות1

….

ספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי כשרות3

.

 

ספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי כשרות-2 ספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי כשרות3

ספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי כשרות 4

כספר הרידב"ז והכשרות- מפעל הזהר העולמי שרות 5

 

 

להמשך קריאת ספר הרידב"ז והכשרות: להורדת  SEFER_RIDBAZ_KASHRUT-H

חדשות חרדים מתאריך 11.2.15

פרשת "אגודת השוחטים"

14 כתבי אישום: 'השוחטים' קיבלו מיליון ש"ח שלא כדין

לפי כתבי אישום שהוגשו נגד חלק מהמעורבים, מנהל "אגודת השוחטים" ועובדת שלו העניקו תלושי שכר פיקטיביים עבור שנים בהן נאשמים לא עבדו. חלק מהנאשמים אף מעולם לא עבדו באגודה. לאחר תקופה, קיבלו מכתבי פיטורים לצורך קבלת דמי אבטלה שלא כדין. הקצבאות שנלקחו מדינה: קרוב למיליון שקלים (חדשות)

צביקה גרוניך

|

כ"ב בשבט תשעה   21:34  11.02.15

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

שחיטה- סכין-   פלאש 99 אתר חרדים

כשנתיים אחרי פיצוץ פרשת "אגודת השוחטים" שנבדקה על ידי יחידת החקירות של הביטוח הלאומי והיחידה הארצית לחקירות כלכליות של משטרת ישראל, הוגשו היום (רביעי) כתבי אישום בפרשה.

בשלב זה הוגשו 14 כתבי אישום כנגד עובדים ב"אגודת השוחטים" בגין קבלת דבר במרמה, הענקת תעודה כוזבת וקשירת קשר לביצוע פשע.

בחקירה נבדק החשד כי ב"אגודת השוחטים" הונפקו תלושי שכר פיקטיביים לעובדים שחלקם לא עבדו בפועל בכלל, זאת לצורך יצירת רצף ביטוחי פיקטיבי בביטוח הלאומי וקבלת קצבאות שלא כדין.

לפי כתבי האישום, מנהל "אגודת השוחטים" ועובדת נוספת העניקו תלושי שכר פיקטיביים בעבור שנים בהן הנאשמים לא עבדו. חלק מהנאשמים מעולם לא עבדו ב"אגודת השוחטים".

לאחר תקופה בה נוצר עבורם רצף ביטוחי בביטוח הלאומי, הנאשמים קיבלו מכתבי פיטורים לצורך קבלת דמי אבטלה. הנאשמים הגישו לסניפי הביטוח הלאומי בבני ברק ובצפת את התלושים הפיקטיביים, דבר שאפשר להם לקבל דמי אבטלה שלא כדין. חלק מהנאשמים קיבלו גם דמי לידה וקצבה להבטחת הכנסה באופן דומה.

שווי החוב בגמלאות המצטבר של עשרים ושלושה נאשמים שהודו בחקירתם מוערך ב- 600,000 אלף שקל. מעבר לכך, קיימים עוד 35 נחקרים שהודו בחקירתם ברשות המיסים והשווי המוערך של החוב עבורם הוא כ-400,000 שקל. סך כל חוב הקצבאות ששולמו שלא כדין

..

..קול השחיטה-1קול שחיטה-2..

….

קול השחיטה-3 קול השחיטה-4 קול השחיטה-5 קול השחיטה-80 קול השחיטה-58 קול השחיטה-8 קול השחיטה-7 קול השחיטה-6 קול השחיטה-81 קול השחיטה-82 קול השחיטה-83 קול השחיטה-86 קול השחיטה-87 קול השחיטה 85   קול שחיטה-2

 

.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*